Lees eens terug. Je was wel een van de mensen die vond dat ST overdreef.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar het is totaal iets anders. Dat probeer ik alleen duidelijk te maken. En ik weet niet waarom je dat er bij haalde want ik schelde er niet mee.
quote:
Duurt veel te lang he!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:57 schreef Mr.DD het volgende:
Pff. Waarom hebben ze geen helicopter ipv van een lift?
iets met groene spelenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:57 schreef Mr.DD het volgende:
Pff. Waarom hebben ze geen helicopter ipv van een lift?
HOOHOHOHO, ze sjei bed!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:57 schreef tliciouz het volgende:
Oke ik wil niets meer horen over bed.
Gelukkig heb ik jou nogquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heeft Do niets om zich op te fappen.
dat is wel ernstigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heeft Do niets om zich op te fappen.
schiet nou maar op! dan kunnen wijquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
HOOHOHOHO, ze sjei bed!
bed > lakens
lakens > wasmachine
wasmachine > zoenen![]()
Groenquote:
Ik hing er tijdens school uitje met de pax nog ondersteboven inquote:
Wanneer?quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
"oh, ik hoef nu ff geen kusje schat"
Hoe de...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hing er tijdens school uitje met de pax nog ondersteboven in
lol que?quote:
Ja we waren aan het kutten, en ik keek niet naar de skilift, dus ik deed maar wat zonder te kijken en toen bleef ik op een of andere manier met me voet er in hangen, ik kei hard roepen dat hij hem stil moest zetten, iedereen kijkenquote:
Waarom vergeet je deze?quote:
heul niet!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:01 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben moe. Misschien moet ik maar slapen
Morgen nog wat bijzonders te doen of niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:01 schreef RenRen- het volgende:
Whehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja we waren aan het kutten, en ik keek niet naar de skilift, dus ik deed maar wat zonder te kijken en toen bleef ik op een of andere manier met me voet er in hangen, ik kei hard roepen dat hij hem stil moest zetten, iedereen kijken
Ik wist niet dat die van hem isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom vergeet je deze?
http://www.youtube.com/watch#v=0L1hD5OlPtw&feature=related
Mods slapen niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:01 schreef RenRen- het volgende:
Nu dus welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die van hem is!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
WheheheOp vakantie vergat een kerel uit te stappen, 10 meter verder flikkerde die er voorover uit
BAN!!!121212122quote:
heb ik niet.quote:
quote:
Huuuswerk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morgen nog wat bijzonders te doen of niet?
Wel!quote:
Oud worden is kut hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het bij mij wel steeds minder wordt.
Das niet fijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
WheheheOp vakantie vergat een kerel uit te stappen, 10 meter verder flikkerde die er voorover uit
van mij?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het bij mij wel steeds minder wordt.
ik was nog aardig tegen m...quote:
er was ooit een ONZ mod die dacht dat je 's nachts ook wakker moest blijven omdat er altijd een mod aanwezig moest zijn.quote:
Stiekem dan!quote:
Ik vind het op zich niet erg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oud worden is kut he? Sjoerd en ik worden ook steeds minder erg.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er was ooit een ONZ mod die dacht dat je 's nachts ook wakker moest blijven omdat er altijd een mod aanwezig moest zijn.
Nee, bij mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
van mij?
[..]
ik was nog aardig tegen m...
S?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er was ooit een ONZ mod die dacht dat je 's nachts ook wakker moest blijven omdat er altijd een mod aanwezig moest zijn.
naam weet ik nietquote:
Ikben zo scherpquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Scherp gezien nieuwe mod !
NIet want je wilt hem doodquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
van mij?
[..]
ik was nog aardig tegen m...
jaaaaaaaaaaren terug.quote:
Ik wil puber blijven!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oud worden is kut he? Sjoerd en ik worden ook steeds minder erg.
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:05 schreef mstr het volgende:
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
Shit, nog complexer?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet erg.
Maar sommige dingen mis ik wel.
Steeds meer verantwoordelijkheden, relaties met anderen lijken steeds complexer te worden, etc.
he offends me.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ikben zo scherp
[..]
NIet want je wilt hem dood
Fijne leeftijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ook![]()
word 22 dit jaar
Je komt er vanzelf achter.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Shit, nog complexer?
Dan kan ik een vriendin wel op mn buik schrijven
echt, ik wil nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fijne leeftijd![]()
Hier zal ik over 2 maanden afscheid van moeten nemen
and still offending me.quote:
Dat heb ik bijna een half jaar geleden gedaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fijne leeftijd![]()
Hier zal ik over 2 maanden afscheid van moeten nemen
Hoor je het ook eens van iemand anders Rikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
and still offending me.
als je zo kieskeurig blijft zul je nooit n chick krijgen.
Wie zegt dat ik op jou uit ben?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
and still offending me.
als je zo kieskeurig blijft zul je nooit n chick krijgen.
Bij snowboarden de verkeerde afslagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:07 schreef Hyman het volgende:
schijnbaar hebben we iets gewonnen?
Ohnee, ze zullen wel weer een verkeerde baan gepakt hebben.
Jij kent mijn ex, dus ik ben niet kieskeurig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoor je het ook eens van iemand anders Rik
Bocht missen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij snowboarden de verkeerde afslag
Ik ga me oud voelen als ik 23 ben.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik bijna een half jaar geleden gedaan
Nee, als je kieskeurig zou zijn, had je haar nooit gezoend.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij kent mijn ex, dus ik ben niet kieskeurig.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoor je het ook eens van iemand anders Rik
was I saying that? No.quote:
idd!quote:
gaat vanzelf wel weer wegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga me oud voelen als ik 23 ben.
Ik zou je doen hoor, laat Rik maar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
was I saying that? No.
gewoon dat je niet zo moet mauwen om andermans uiterlijk.
Wingmannen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd!
ik heb nog wat op de planning staan met jotch
Wie is je ex?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij kent mijn ex, dus ik ben niet kieskeurig.
Nee het is zegmaar bedoeld als "je ziet er dan denk ik nog leuker uit"quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
was I saying that? No.
gewoon dat je niet zo moet mauwen om andermans uiterlijk.
quote:
nah zoietsquote:
Oh.quote:"je kunt niet over sauerbrei heen"
Doe eens een beetje lief tegen hem, misschien kan je hem een keer zoenen, meer hoeft niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef Daniane het volgende:
[..].
+ ik ben degene die morgen n date heeft
terwijl Rik zich weer achter zn pctje alleen moet fappen.
sorry.
dit was de laatste kut opmerking.
20 is echt een kut leeftijd.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe eens een beetje lief tegen hem, misschien kan je hem een keer zoenen, meer hoeft niet.
Dan maar even spiekenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef Daniane het volgende:
ik word een beetje fel als mensen over mn uiterlijk beginnen.
Nee?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nah zoiets![]()
alleen dan met jotcha zelf![]()
snap je
toch jotch!quote:
3 maanden later oid toch?quote:
Omdat 20quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
20 is echt een kut leeftijd.
19 is sexy,
maar 20
En waarom ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef Daniane het volgende:
November.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
3 maanden later oid toch?
[..]
Omdat 20Ik heb plannen met mijn leven, dat is geen 20 worden.
Ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
20 is echt een kut leeftijd.
19 is sexy,
maar 20
Je kan er weinig tegen doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
3 maanden later oid toch?
[..]
Omdat 20Ik heb plannen met mijn leven, dat is geen 20 worden.
quote:
Maar er is helemaal niks mis met jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
omdat ik al onzeker ben
moet je niet zo doen.
Oh, bij mij op de opleiding lopen ze ook constant te zeiken, terwijl die gast zelf fucking lelijk isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef Daniane het volgende:
Uhm, niets?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is het nut nou van dat ploegenschaatsen
Ik vond het wel een leuke foto in je fobo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
omdat ik al onzeker ben
moet je niet zo doen.
Ik snap er ook geen drol van, laat die achterste gewoon in z'n eentje schattsen, zelfde resultaatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
dankje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar er is helemaal niks mis met je
Dat is wel een voordeel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stommert. Maar ik heb mooi weer als ik jarig ben
extra medialequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
die is nu n jaar oud!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke foto in je fobo.
Als ze vallen is er een grotere kans dat een schaats zich in iemands been boortquote:
Ik ook niet, en mijn verjaardag is altijd één van de warmste dagenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel.
Maar ik ben niet zo van het hele hete weer.
En daar gingen ze bijnaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Als ze vallen is er een grotere kans dat een schaats zich in iemands been boort![]()
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij willen een nieuwe foto zien! Een nieuwe foto zien!
nieuwe foto's staan op hyves.quote:
Ik heb het 's winters ook nooit koud, en als het dan warm weer is, heb ik echt een tijd nodig om te wennen daar aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook niet, en mijn verjaardag is altijd één van de warmste dagen
Die hebben wij niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
[..]
nieuwe foto's staan op hyves.
Doe ik niet aan dus kan ook in je foboquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerst even vriendjes worden danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vier mijn verjaardag ook niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik vier mn verjaardag niet![]()
in ieder geval niet op de dag zelf denk ik
Ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb het 's winters ook nooit koud, en als het dan warm weer is, heb ik echt een tijd nodig om te wennen daar aan.
tot zo schatjequote:
Bij de mijne meestal wel lekkerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook niet, en mijn verjaardag is altijd één van de warmste dagen
En in de herhalingquote:
Bij mij is het wel lekkerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:16 schreef Renesite het volgende:Wat een schijtweer buiten, wou anders nog weg vanavond
!
Dan koelt het wel lekker af weerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij de mijne meestal wel lekker
Ik heb het bijna nooit koud en dat is zomers wel eens vervelendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ookIk heb het wel koud, maar geen moeite om het warm te krijgen. Wel moeite om af te koelen
Afkoelen kan ik ook slecht.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ookIk heb het wel koud, maar geen moeite om het warm te krijgen. Wel moeite om af te koelen
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het bijna nooit koud en dat is zomers wel eens vervelend
moet je nu in de zon gaan zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Afkoelen kan ik ook slecht.
Ik kan ook echt niet in de zon zitten zonder dat het zweet me uitbreekt
http://buienradar.nl/h.aspx?soort=verwachting1x1&jaar=-4&voor=201002262315quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij is het wel lekker
Ja preciesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het bijna nooit koud en dat is zomers wel eens vervelend
Ik wel, ik krijg alleen helemaal geen luchtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Afkoelen kan ik ook slecht.
Ik kan ook echt niet in de zon zitten zonder dat het zweet me uitbreekt
Laat maar mij gewoon lekker in de schaduw zitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja precies
[..]
Ik wel, ik krijg alleen helemaal geen lucht
Daar heb ik dan gelukkig geen last van en als ik dan zuidelijker ben bij voorbeeld in Italië of zo dan heb ik er weer geen last van het zwetenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja precies
[..]
Ik wel, ik krijg alleen helemaal geen lucht
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat maar mij gewoon lekker in de schaduw zitten.
Nee, maar daar is de lucht minder vochtigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik dan gelukkig geen last van en als ik dan zuidelijker ben bij voorbeeld in Italië of zo dan heb ik er weer geen last van
Zo ongeveerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]Met een ventilator. En factor 50.
Dat is het ook en dan ook lekker bij het waterquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:20 schreef RenRen- het volgende:
Nu zijn mn handen weer lekker zxacht
[..]
Nee, maar daar is de lucht minder vochtig
dat is zeker chillquote:
of ze storten zo inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:20 schreef Mr.DD het volgende:
Er gaat iemand vallen van Amerika. Ik voel het.
Ze schaatsen met angstquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:22 schreef Mr.DD het volgende:
Sjezus wat slecht.
Ik heb al sinds ik 14 ben, niet in de zee gezwommenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het ook en dan ook lekker bij het water
gewoon bij een van de meren in noord Italiëquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb al sinds ik 14 ben, niet in de zee gezwommen
omdat... jweetwel?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toen die gast in je broekje probeerde te komen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Idd en die pakjes helemaalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:23 schreef Mr.DD het volgende:
Maarja. Groepsachtervolging blijft toch gay.
wanneer mag ik in jouw broekje?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Toen die gast in je broekje probeerde te komen?
Zou ik nu een broekje aanhebben?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wanneer mag ik in jouw broekje?
Niet in natuurwaterquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
gewoon bij een van de meren in noord Italië
Jaquote:
HAHAHA JAquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Toen die gast in je broekje probeerde te komen?
quote:
Fucjing awesome geheugenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet in natuurwater
[..]
Ja
[..]
HAHAHA JADat je dat nog weet
griekenland toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet in natuurwater
[..]
Ja
[..]
Dat is zo'n klote-gevoelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hangen je ballies vrij?
Wie weet he.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hangen je ballies vrij?
Tuurlijk wel in natuur water, in een zwembad zwemmen kan ik hier ook welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet in natuurwater
[..]
Ja
[..]
mja, soms ook nietquote:
Ook als mijn pappie een zeilboot had gehad, was dat niet het geval geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:25 schreef Mr.DD het volgende:
Mn paps heeft een zeilboot. Dus ik zwem altijd in zee.
ja ik vraag het jequote:
Nop, al bijna 6 jaar niet in natuurwater gezwommen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tuurlijk wel in natuur water, in een zwembad zwemmen kan ik hier ook wel
Dat was heel eng hoor, toen ik 14 was.quote:
nee! dat zit echt nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het niet tof om een losse boxer aan te hebben ofzo.
dan moet daar toch maar eens een keertje verandering in komenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nop, al bijna 6 jaar niet in natuurwater gezwommen.
[..]
Dat was heel eng hoor, toen ik 14 was.
Mag ik meequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:25 schreef Mr.DD het volgende:
Mn paps heeft een zeilboot. Dus ik zwem altijd in zee.
Precies.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee! dat zit echt niet
strak
iddquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Dat zit echt gewoon totaal niet.
De hele tijd dat geschuur en gebungel.
Mwehehe, of nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan moet daar toch maar eens een keertje verandering in komen
Ik ben voorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey fokmeet op de zeilboot van Mr.DD !
Word!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het niet tof om een losse boxer aan te hebben ofzo.
strak all the wayquote:
zwemmenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef Renesite het volgende:
* Renesite draagt nu... een muchachomalo met print!! !NOOHHH!!!
Andere boxer.
Wijde
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef Mr.DD het volgende:
Ik zag net iemand toen ik langs sbs6 zapte![]()
Geil wijf joh!
Lekker ding onder de spoiler (het ergste, ze's ouder dan ik) :
Dat is geen meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahquote:
NEEquote:
Dat zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou het tof vinden om een privézwembad te hebben
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onderbroek!
Maar het ging niet over boxershort
huh?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou het tof vinden om een privézwembad te hebben
Ik krijg amper een skinnyjeans aan, laat staan er in bewegen of een portemonnee herbergenquote:
dat gaat mij ook te verquote:
Ik heb een strakkere spijkerbroek, gewoon redelijk recht model, maar dan iets strakker.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik krijg amper een skinnyjeans aan, laat staan er in bewegen of een portemonnee herbergen
ja alleen als jij hem aantrektquote:
Maar die spoort nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef Renesite het volgende:
Joost (DE) soakt altijd ook zijn broeken of zo
Eerst rek en strek oefeningen doen alvorens ook maar een stap buiten de deur te zettenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb een strakkere spijkerbroek, gewoon redelijk recht model, maar dan iets strakker.
En als ik dan een lossere broek aan heb gehad, is het echt benauwend om die aan te trekken.
Al helemaal als ie net uit de was komt
En logisch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat gaat mij ook te ver
broeken moet het ruim zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef Renesite het volgende:
Joost (DE) soakt altijd ook zijn broeken of zo
Precies!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerst rek en strek oefeningen doen alvorens ook maar een stap buiten de deur te zetten
Mijn ma zou mij ook zeker manen om een dokter op te zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |