quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er was ooit een ONZ mod die dacht dat je 's nachts ook wakker moest blijven omdat er altijd een mod aanwezig moest zijn.
Nee, bij mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
van mij?
[..]
ik was nog aardig tegen m...
S?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er was ooit een ONZ mod die dacht dat je 's nachts ook wakker moest blijven omdat er altijd een mod aanwezig moest zijn.
naam weet ik nietquote:
Ikben zo scherpquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Scherp gezien nieuwe mod !
NIet want je wilt hem doodquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
van mij?
[..]
ik was nog aardig tegen m...
jaaaaaaaaaaren terug.quote:
Ik wil puber blijven!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oud worden is kut he? Sjoerd en ik worden ook steeds minder erg.
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:05 schreef mstr het volgende:
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
Shit, nog complexer?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet erg.
Maar sommige dingen mis ik wel.
Steeds meer verantwoordelijkheden, relaties met anderen lijken steeds complexer te worden, etc.
he offends me.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ikben zo scherp
[..]
NIet want je wilt hem dood
Fijne leeftijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ook![]()
word 22 dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |