heul niet!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:01 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben moe. Misschien moet ik maar slapen
Morgen nog wat bijzonders te doen of niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:01 schreef RenRen- het volgende:
Whehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja we waren aan het kutten, en ik keek niet naar de skilift, dus ik deed maar wat zonder te kijken en toen bleef ik op een of andere manier met me voet er in hangen, ik kei hard roepen dat hij hem stil moest zetten, iedereen kijken
Ik wist niet dat die van hem isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom vergeet je deze?
http://www.youtube.com/watch#v=0L1hD5OlPtw&feature=related
Mods slapen niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:01 schreef RenRen- het volgende:
Nu dus welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die van hem is!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
WheheheOp vakantie vergat een kerel uit te stappen, 10 meter verder flikkerde die er voorover uit
BAN!!!121212122quote:
heb ik niet.quote:
quote:
Huuuswerk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morgen nog wat bijzonders te doen of niet?
Wel!quote:
Oud worden is kut hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het bij mij wel steeds minder wordt.
Das niet fijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
WheheheOp vakantie vergat een kerel uit te stappen, 10 meter verder flikkerde die er voorover uit
van mij?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het bij mij wel steeds minder wordt.
ik was nog aardig tegen m...quote:
er was ooit een ONZ mod die dacht dat je 's nachts ook wakker moest blijven omdat er altijd een mod aanwezig moest zijn.quote:
Stiekem dan!quote:
Ik vind het op zich niet erg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oud worden is kut he? Sjoerd en ik worden ook steeds minder erg.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er was ooit een ONZ mod die dacht dat je 's nachts ook wakker moest blijven omdat er altijd een mod aanwezig moest zijn.
Nee, bij mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
van mij?
[..]
ik was nog aardig tegen m...
S?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er was ooit een ONZ mod die dacht dat je 's nachts ook wakker moest blijven omdat er altijd een mod aanwezig moest zijn.
naam weet ik nietquote:
Ikben zo scherpquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Scherp gezien nieuwe mod !
NIet want je wilt hem doodquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
van mij?
[..]
ik was nog aardig tegen m...
jaaaaaaaaaaren terug.quote:
Ik wil puber blijven!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oud worden is kut he? Sjoerd en ik worden ook steeds minder erg.
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:05 schreef mstr het volgende:
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
NEDERLAND!
Shit, nog complexer?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet erg.
Maar sommige dingen mis ik wel.
Steeds meer verantwoordelijkheden, relaties met anderen lijken steeds complexer te worden, etc.
he offends me.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ikben zo scherp
[..]
NIet want je wilt hem dood
Fijne leeftijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ook![]()
word 22 dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |