Je kan er weinig tegen doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
3 maanden later oid toch?
[..]
Omdat 20Ik heb plannen met mijn leven, dat is geen 20 worden.
quote:
Maar er is helemaal niks mis met jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
omdat ik al onzeker ben
moet je niet zo doen.
Oh, bij mij op de opleiding lopen ze ook constant te zeiken, terwijl die gast zelf fucking lelijk isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef Daniane het volgende:
ik word een beetje fel als mensen over mn uiterlijk beginnen.
Uhm, niets?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is het nut nou van dat ploegenschaatsen
Ik vond het wel een leuke foto in je fobo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
omdat ik al onzeker ben
moet je niet zo doen.
Ik snap er ook geen drol van, laat die achterste gewoon in z'n eentje schattsen, zelfde resultaatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
dankje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar er is helemaal niks mis met je
Dat is wel een voordeel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stommert. Maar ik heb mooi weer als ik jarig ben
extra medialequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
die is nu n jaar oud!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke foto in je fobo.
Als ze vallen is er een grotere kans dat een schaats zich in iemands been boortquote:
Ik ook niet, en mijn verjaardag is altijd één van de warmste dagenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel.
Maar ik ben niet zo van het hele hete weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |