quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef Mr.DD het volgende:
Ik zag net iemand toen ik langs sbs6 zapte![]()
Geil wijf joh!
Lekker ding onder de spoiler (het ergste, ze's ouder dan ik) :
Dat is geen meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahquote:
NEEquote:
Dat zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou het tof vinden om een privézwembad te hebben
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onderbroek!
Maar het ging niet over boxershort
huh?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou het tof vinden om een privézwembad te hebben
Ik krijg amper een skinnyjeans aan, laat staan er in bewegen of een portemonnee herbergenquote:
dat gaat mij ook te verquote:
Ik heb een strakkere spijkerbroek, gewoon redelijk recht model, maar dan iets strakker.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik krijg amper een skinnyjeans aan, laat staan er in bewegen of een portemonnee herbergen
ja alleen als jij hem aantrektquote:
Maar die spoort nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef Renesite het volgende:
Joost (DE) soakt altijd ook zijn broeken of zo
Eerst rek en strek oefeningen doen alvorens ook maar een stap buiten de deur te zettenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb een strakkere spijkerbroek, gewoon redelijk recht model, maar dan iets strakker.
En als ik dan een lossere broek aan heb gehad, is het echt benauwend om die aan te trekken.
Al helemaal als ie net uit de was komt
En logisch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat gaat mij ook te ver
broeken moet het ruim zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef Renesite het volgende:
Joost (DE) soakt altijd ook zijn broeken of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |