Je komt er vanzelf achter.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Shit, nog complexer?
Dan kan ik een vriendin wel op mn buik schrijven
echt, ik wil nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fijne leeftijd![]()
Hier zal ik over 2 maanden afscheid van moeten nemen
and still offending me.quote:
Dat heb ik bijna een half jaar geleden gedaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fijne leeftijd![]()
Hier zal ik over 2 maanden afscheid van moeten nemen
Hoor je het ook eens van iemand anders Rikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
and still offending me.
als je zo kieskeurig blijft zul je nooit n chick krijgen.
Wie zegt dat ik op jou uit ben?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
and still offending me.
als je zo kieskeurig blijft zul je nooit n chick krijgen.
Bij snowboarden de verkeerde afslagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:07 schreef Hyman het volgende:
schijnbaar hebben we iets gewonnen?
Ohnee, ze zullen wel weer een verkeerde baan gepakt hebben.
Jij kent mijn ex, dus ik ben niet kieskeurig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoor je het ook eens van iemand anders Rik
Bocht missen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij snowboarden de verkeerde afslag
Ik ga me oud voelen als ik 23 ben.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik bijna een half jaar geleden gedaan
Nee, als je kieskeurig zou zijn, had je haar nooit gezoend.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij kent mijn ex, dus ik ben niet kieskeurig.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoor je het ook eens van iemand anders Rik
was I saying that? No.quote:
idd!quote:
gaat vanzelf wel weer wegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga me oud voelen als ik 23 ben.
Ik zou je doen hoor, laat Rik maar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
was I saying that? No.
gewoon dat je niet zo moet mauwen om andermans uiterlijk.
Wingmannen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd!
ik heb nog wat op de planning staan met jotch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |