abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78477194
[Centraal] Wilders/PVV - wat te doen ermee? #13
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:51 schreef Buzios het volgende:

[..]

Nee, hij noemde het slechts zo. Volgens Wilders hoef je geen onderscheid te maken tussen Islam en exreme Islam...het deugt sowieso niet, hoe je het ook wilt noemen (WIlders woorden).

Je kunt zeggen dat PVV'ers simpel moeten zijn, maar je kunt ook de hand in eigen boezem steken en je afvragen of jij niet simpel bent...en misschien ook wel schijnheilig.
Grappig is dat zoveel mensen vooral tegen de PVV zijn, maar energie steken in het verdedigen van standpunten voor hun eigen partij dat doen ze niet. Nee...het is immers makkelijker om ergens tegen te zijn, da's nog leuk ook. Met z'n allen de boel afzeiken...precies hetzelfde als wat Wilders doet dus...maar dat willen jullie niet zien...vandaar de term schijnheilig.

Maar goed...we zullen het zien wanneer de PVV in de regering zit.
Tegen zijn, dat is de PVV ten voeten uit. Mensen die daartegen zijn zijn voor.
STFU
pi_78477350
Hier de toespraak in Almere nogmaals. Jaren dertig vergelijkingen kun je op basis hiervan prima rechtvaardigen.

En mijn vraag aan Buzios: hoe kun je dit nog goedpraten? (Lees het wel eerst even)
Ik weet het ook niet
pi_78477539
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:51 schreef Buzios het volgende:

[..]

Nee, hij noemde het slechts zo. Volgens Wilders hoef je geen onderscheid te maken tussen Islam en exreme Islam...het deugt sowieso niet, hoe je het ook wilt noemen (WIlders woorden).

Je kunt zeggen dat PVV'ers simpel moeten zijn, maar je kunt ook de hand in eigen boezem steken en je afvragen of jij niet simpel bent...en misschien ook wel schijnheilig.
Grappig is dat zoveel mensen vooral tegen de PVV zijn, maar energie steken in het verdedigen van standpunten voor hun eigen partij dat doen ze niet. Nee...het is immers makkelijker om ergens tegen te zijn, da's nog leuk ook. Met z'n allen de boel afzeiken...precies hetzelfde als wat Wilders doet dus...maar dat willen jullie niet zien...vandaar de term schijnheilig.

Maar goed...we zullen het zien wanneer de PVV in de regering zit.
De voorstellen van de PVV zijn over het algemeen onuitvoerbaar en symbolisch. Je kunt ze weinig pragmatisch noemen. Aangezien dit een topic is over de PVV mag ik dat hier toch benoemen? Nogal logisch dat ik hier geen uitvoerige rede ga houden over oplossingen die D'66 of GroenLinks aandragen voor deze problemen (de partijen waar mijn voorkeur naar uit gaat).

Bovendien bereik je de gemiddelde PVV-stemmer volgens mij toch niet met genuanceerde uitspraken en oplossingen, zij willen gewoon duidelijke en krachtige taal horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 26-02-2010 15:04:09 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:22:22 #4
292629 Nevazhna
Зд&#10
pi_78478123
SP Banners op FOK!

[ Bericht 32% gewijzigd door Nevazhna op 26-02-2010 13:55:08 ]
Russia will not soon become, if it ever becomes, a second copy of the United States or England - where liberal value have deep historic roots. - Vladimir Putin
pi_78478937
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:22 schreef Nevazhna het volgende:
SP Banners op FOK!
Geld > principes?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:44:08 #6
292629 Nevazhna
Зд&#10
pi_78479026
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:41 schreef morg78 het volgende:

[..]

Geld > principes?
dat blijkt maar weer

Maar ik zou toch denken dat er bij de VVD meer te halen valt?
Russia will not soon become, if it ever becomes, a second copy of the United States or England - where liberal value have deep historic roots. - Vladimir Putin
pi_78479211
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:44 schreef Nevazhna het volgende:

[..]

dat blijkt maar weer

Maar ik zou toch denken dat er bij de VVD meer te halen valt?
Neh, die hoeven op Fok! minder mensen te overtuigen .
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:49:49 #8
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78479228
Zag ook al een VVD reclame voorbij komen volgens mij.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_78480271
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:49 schreef ethiraseth het volgende:
Zag ook al een VVD reclame voorbij komen volgens mij.
De ads komen van Google, niet van FOK.
pi_78480419
Hey google: Jij Ik Wij SP!

Tevens tvp.
The original
pi_78480459
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De voorstellen van de PVV zijn over het algemeen onuitvoerbaar en symbolisch. Je kunt ze weinig pragmatisch noemen. Aangezien dit een topic is over de PVV mag ik dat hier toch benoemen? Nogal logisch dat ik hier geen uitvoerige rede ga houden over oplossingen die D'66 of GroenLinks aandragen voor deze problemen (de partijen waar mijn voorkeur naar uit gaan).

Bovendien bereik je de gemiddelde PVV-stemmer volgens mij toch niet met genuanceerde uitspraken en oplossingen, die wilt gewoon duidelijke en krachtige taal horen.
Waarom geef je niet gewoon toe dat noch D66 noch de PVDA de problemen echt kunnen oplossen; je bent erg lief hoor en vast ook erg intellectueel ("die wilT"")(""MIjn voorkeur uitgaaN""), dus even op je spelling letten. Ik ben eigenlijk superslim en hoogopgeleid maar hoemeer mensen suggereren dat de PVV alleen voor de dommen onder ons is, des te meer ik ze ga stemmen, zo werkt dat n.l. bij mij (ons?)
pi_78480761
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:26 schreef halo1 het volgende:

[..]

Waarom geef je niet gewoon toe dat noch D66 noch de PVDA de problemen echt kunnen oplossen; je bent erg lief hoor en vast ook erg intellectueel ("die wilT"")(""MIjn voorkeur uitgaaN""), dus even op je spelling letten. Ik ben eigenlijk superslim en hoogopgeleid maar hoemeer mensen suggereren dat de PVV alleen voor de dommen onder ons is, des te meer ik ze ga stemmen, zo werkt dat n.l. bij mij (ons?)
Even ter informatie: het verbieden van hoofddoekjes zal de problemen ook niet oplossen hoor .

En iets serieuzer: hoe denkt de PVV in Almere de vuilnisdienst te financiëren als ze de afvalstoffenheffing afschaffen (waarnaast volgens hun ook de OZB omlaag gaat, het rioolrecht wordt afgeschaft, en er fors wordt geinvesteerd in bijvoorbeeld 'veiligheid')? Om maar eens een "oplossing" te noemen .
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:44:09 #13
292081 PowerAdmin
Stop het communistische gevaar
pi_78481130
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:22 schreef Nevazhna het volgende:
SP Banners op FOK!

[ afbeelding ]
Dit ja Communistische SP propaganda op een erg links forum,
Heb je ooit eens een PVV Wilders banner gezien op fok?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:44:22 #14
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_78481139
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:34 schreef morg78 het volgende:

[..]

Even ter informatie: het verbieden van hoofddoekjes zal de problemen ook niet oplossen hoor .

En iets serieuzer: hoe denkt de PVV in Almere de vuilnisdienst te financiëren als ze de afvalstoffenheffing afschaffen (waarnaast volgens hun ook de OZB omlaag gaat, het rioolrecht wordt afgeschaft, en er fors wordt geinvesteerd in bijvoorbeeld 'veiligheid')? Om maar eens een "oplossing" te noemen .
Als je de helft van de inwoners van Almere op de boot zet naar Casablanca en de Antillen dan heb je wel een aardig centje over om de vuilnisdienst van te financiëren.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:45:25 #15
292081 PowerAdmin
pi_78481176
quote:

[..]

van het geld dat overblijft als je 30% van de ambtenaren onslaat, ja die weigeren normaal bestuur uit te voeren als PVV eindelijk aan de macht is.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:51:35 #16
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78481412
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef PowerAdmin het volgende:

[..]

Als de PVV geen geld betaalt aan google zal je ze niet zien.

Oh en dit forum is behoorlijk rechts hoor, kijk de verschillende polls maar.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_78481763
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Als je de helft van de inwoners van Almere op de boot zet naar Casablanca en de Antillen dan heb je wel een aardig centje over om de vuilnisdienst van te financiëren.
Waarom zou je de helft van de inwoners van Almere willen uitzetten naar Marokko en de Antillen? Kijk eens bij het CBS naar de samenstelling van de bevolking van Almere in 2009: in totaal heeft Almere 185746 inwoners. Daarvan waren er 4489 Antilliaans en 6550 Marokkaans (een krappe 6%, bij elkaar). Daarentegen waren er 118170 autochtoon.
Als jij 50% van de bevolking van Almere wilt uitzetten, zit daar dus ook een deel autochtonen bij. Volgens jou zouden een ruime 25000 autochtone inwoners van Almere moeten worden uitgezet?

[ Bericht 1% gewijzigd door morg78 op 26-02-2010 15:07:55 ]
pi_78481843
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:45 schreef PowerAdmin het volgende:

[..]

van het geld dat overblijft als je 30% van de ambtenaren onslaat, ja die weigeren normaal bestuur uit te voeren als PVV eindelijk aan de macht is.
Dan ga je er dus vanuit dat die 30% min of meer gelijkmatig verdeeld is over alle overheidsinstellingen (let wel: ook bijvoorbeeld de politie valt onder de noemer "ambtenarij"). Vervolgens ga je er ook vanuit dat je zomaar die ambtenaren kan ontslaan en dat je geen geld kwijt bent aan (al dan niet kortlopende) uitkeringen en dergelijke.
pi_78481965
quote:

[..]

Nee maar voor die etterbakken (niet alleen allochtonen) hebben jullie ook geen oplossing, het is veel leuker om een ruig (semi)-crimineel leventje te leiden dan smorgens vroeg op te staan en saai naar school te gaan of te werken. Geef dat toch gewoon toe, jullie zijn al 30 jaar hiermee bezig en het wordt alsmaar erger..die PVV steekt zn nek uit en jullie laten dat etterbakkerisme bestaan...je moet wel vuile handen maken maar daar zijn jullie te laf voor, jullie denken maar dat alle mensen van goede wil zijn.. dat vind ik zo wereldvreemd..
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:09:28 #20
292081 PowerAdmin
pi_78482060
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:03 schreef morg78 het volgende:

[..]

Dan ga je er dus vanuit dat die 30% min of meer gelijkmatig verdeeld is over alle overheidsinstellingen (let wel: ook bijvoorbeeld de politie valt onder de noemer "ambtenarij"). Vervolgens ga je er ook vanuit dat je zomaar die ambtenaren kan ontslaan en dat je geen geld kwijt bent aan (al dan niet kortlopende) uitkeringen en dergelijke.
~

Nee ze krijgen geen uitkering uiteraard, ze mogen eerst hun huis opeten, als ze hun ambt opgeven alleen maar omdat een andere partij aan de macht komt.
pi_78482190
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:07 schreef halo1 het volgende:

[..]

Nee maar voor die etterbakken (niet alleen allochtonen) hebben jullie ook geen oplossing, het is veel leuker om een ruig (semi)-crimineel leventje te leiden dan smorgens vroeg op te staan en saai naar school te gaan of te werken. Geef dat toch gewoon toe, jullie zijn al 30 jaar hiermee bezig en het wordt alsmaar erger..die PVV steekt zn nek uit en jullie laten dat etterbakkerisme bestaan...je moet wel vuile handen maken maar daar zijn jullie te laf voor, jullie denken maar dat alle mensen van goede wil zijn.. dat vind ik zo wereldvreemd..
Wie is die "jullie" toch? Ik denk bijvoorbeeld helemaal niet dat alle mensen van goede wil zijn. Ik beweer ook helemaal niet dat het beleid van de afgelopen decennia volledig goed is geweest. Wat ik echter wel zie, is dat "links" de afgelopen 30 jaar niet de enigen zijn geweest die Nederland hebben geregeerd (tenzij je bijvoorbeeld het CDA en de VVD ook als "links" bestempelt).
Ik vind ook dat jongeren gewoon naar school moeten en hun best moeten doen, en buiten school zich horen te gedragen. Ik vind alleen niet dat je dat zo specifiek op één bepaalde bevolkingsgroep en/of religie moet schuiven: er zijn ook meer dan genoeg autochtone jongeren die voor (flinke) problemen zorgen.
pi_78482326
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:26 schreef halo1 het volgende:

[..]

Lekker makkelijk iemand pakken op enkele typ-foutjes. Maar aangepast hoor.

Maar als je zo hoogopgeleid bent dan moet je toch doorzien dat de "oplossingen" waar de PVV mee komt ook niet gaan werken en praktisch onuitvoerbaar zijn in veel gevallen?

Is je stem dan puur een protest stem aangezien je nogal recalcitrant bent volgens mij? Naar mijn mening is dat dan een verloren stem, niet een stem waar Nederland echt mee vooruit komt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_78482347
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef morg78 het volgende:

[..]

Waarom zou je de helft van de inwoners van Almere willen uitzetten naar Marokko en de Antillen? Kijk eens bij het CBS naar de samenstelling van de bevolking van Almere in 2009: in totaal heeft Almere 185746 inwoners. Daarvan waren er 4489 Antilliaans en 6550 Marokkaans (een krappe 6%, bij elkaar). Daarentegen waren er 118170 autochtoon.
Als jij 50% van de bevolking van Almere wilt uitzetten, zit daar dus ook een deel autochtonen bij. Volgens jou zouden een ruime 25000 autochtone inwoners van Almere moeten worden uitgezet?
Ik vind dat toch erg veel, als daar 10 % lastpakken onder zitten (1000 mensen) heb je gewoon een gigantisch probleem.. die kunnen het leven van de 117.000 anderen compleet verzieken.. niet bagatelliseren s.v.p. .. oplossen!!
pi_78482574
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:09 schreef PowerAdmin het volgende:

[..]

~

Nee ze krijgen geen uitkering uiteraard, ze mogen eerst hun huis opeten, als ze hun ambt opgeven alleen maar omdat een andere partij aan de macht komt.
Wacht even, net zei je nog dat 30% van de ambtenaren ontslagen wordt. Dat is iets anders dan ontslag nemen. Je gaat er ook even klakkeloos vanuit dat elke ambtenaar in een koopwoning woont.

Kijk eens naar de hoeveelheid huishoudens in Almere en welk bedrag elk huishouden kwijt is aan afvalstoffenheffing. Hoeveel ambtenaren zou Almere denk je moeten ontslaan om het wegvallen van die afvalstoffenheffing volledig te kunnen compenseren? En hou daarbij rekening met het idee "uitvoerende ambtenaren", sommige gemeentes hebben bijvoorbeeld de GGD of brandweer in eigen dienst (en ik neem aan dat je die sowieso niet kwijt wilt).
pi_78482640
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:17 schreef halo1 het volgende:

[..]

Ik vind dat toch erg veel, als daar 10 % lastpakken onder zitten (1000 mensen) heb je gewoon een gigantisch probleem.. die kunnen het leven van de 117.000 anderen compleet verzieken.. niet bagatelliseren s.v.p. .. oplossen!!
Leg mij eens uit waar ik probleemjongeren bagatelliseer in mijn reactie? Ik weerspreek enkel het idee "50% van de inwoners van Almere uitzetten", op basis van cijfers van het CBS.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:38:57 #26
292730 Grinderman
no pussy blues
pi_78483142
quote:

[..]

Ja joh, 10%.

- De helft is vrouw. Denk niet dat daar veel lastpakken tussen zitten. Behalve die vermaledijde kopvodden dan.
- tenminste de helft van de rest is of te jong of te oud om in de categorie lastpak (jeugdcrimineel) te vallen, uitzonderingen daargelaten

van de 10.000 valt misschien 15% binnen de groep die de notoire lastige jochies voortbrengt.
Jongens en mannen tussen de zeg 10-25 jaar. Zo'n beetje twee derde van hen zou als lastpak bestempeld moeten worden om aan de 1000 te komen. Cijfers zijn een grove schatting. Maar 'n stuk nauwkeuriger dan de jouwe.
STFU
pi_78483205
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Lekker makkelijk iemand pakken op enkele typ-foutjes. Maar aangepast hoor.

Maar als je zo hoogopgeleid bent dan moet je toch doorzien dat de "oplossingen" waar de PVV mee komt ook niet gaan werken en praktisch onuitvoerbaar zijn in veel gevallen?

Is je stem dan puur een protest stem aangezien je nogal recalcitrant bent volgens mij? Naar mijn mening is dat dan een verloren stem, niet een stem waar Nederland echt mee vooruit komt.
Die details vind ik ook niet alle geslaagd, maar ze durven wel hun nek uit te steken, alleen daarvoor stem ik ze dus ws., het is heel moeilijk in NL om rechts te zijn door het 40-45-syndroom en zo!n VVD laat zich meestal liberaal door links inpakken en je krijgt er moeilijk mensen voor..het beste lijkt me ook dat alleen Wilders gewoon gigantisch blijft stoken in de Tweede Kamer en verder niets.. totdat de PVV 51 % of meer heeft, misschien nooit, maar dan kan je ook zeggen, dat Nederland de puinhoop heeft gekregen die het heeft verdiend.. wat anderen dan weer als "'rechtsstaat"" zien...!!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:45:43 #28
292730 Grinderman
no pussy blues
pi_78483393
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:40 schreef halo1 het volgende:
het is heel moeilijk in NL om rechts te zijn door het 40-45-syndroom
Weten we gelijk wat jij rechts vindt.
quote:
totdat de PVV 51 % of meer heeft, misschien nooit, maar dan kan je ook zeggen, dat Nederland de puinhoop heeft gekregen die het heeft verdiend.
STFU
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:46:11 #29
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_78483416
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef PowerAdmin het volgende:
Op een "erg links forum" hoef je niet te adverteren voor een erg linkse partij. FOK! staat juist bekend als een ietwat meer rechtse community, daar moet je als tegenpartij juist gaan adverteren.

Capitalism 101. Dat moet jij als anti-communist toch wel weten.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_78483419
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:40 schreef halo1 het volgende:

[..]

Die details vind ik ook niet alle geslaagd, maar ze durven wel hun nek uit te steken, alleen daarvoor stem ik ze dus ws., het is heel moeilijk in NL om rechts te zijn door het 40-45-syndroom en zo!n VVD laat zich meestal liberaal door links inpakken en je krijgt er moeilijk mensen voor..het beste lijkt me ook dat alleen Wilders gewoon gigantisch blijft stoken in de Tweede Kamer en verder niets.. totdat de PVV 51 % of meer heeft, misschien nooit, maar dan kan je ook zeggen, dat Nederland de puinhoop heeft gekregen die het heeft verdiend.. wat anderen dan weer als "'rechtsstaat"" zien...!!
Waarom zou het moeilijk zijn in Nederland om "rechts" te zijn?
pi_78484295
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:46 schreef maartena het volgende:

Op een "erg links forum" hoef je niet te adverteren voor een erg linkse partij. FOK! staat juist bekend als een ietwat meer rechtse community, daar moet je als tegenpartij juist gaan adverteren.

Capitalism 101. Dat moet jij als anti-communist toch wel weten.
Ik denk niet dat hij zelfs maar weet wat kapitalisme inhoudt en dat Wilders helemaal gaan kapitalist is
pi_78484332
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:46 schreef morg78 het volgende:

Waarom zou het moeilijk zijn in Nederland om "rechts" te zijn?
Je weet wel, door de rechtse mensen vervolging. Wist je dat niet?
pi_78484371
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:38 schreef Grinderman het volgende:

[..]

Ja joh, 10%.

- De helft is vrouw. Denk niet dat daar veel lastpakken tussen zitten. Behalve die vermaledijde kopvodden dan.
- tenminste de helft van de rest is of te jong of te oud om in de categorie lastpak (jeugdcrimineel) te vallen, uitzonderingen daargelaten

van de 10.000 valt misschien 15% binnen de groep die de notoire lastige jochies voortbrengt.
Jongens en mannen tussen de zeg 10-25 jaar. Zo'n beetje twee derde van hen zou als lastpak bestempeld moeten worden om aan de 1000 te komen. Cijfers zijn een grove schatting. Maar 'n stuk nauwkeuriger dan de jouwe.
Die term ""Lastige jochies"" gebruiken jullie als eufemisme om de dingen niet bij de naam te hoeven noemen, velen zijn criminelen in de dop hoor.. daar is het socialisme niet voor bedoeld dacht ik zo, maar dat gevaar is altijd groot met dat gepemper, geen psycholisch inzicht in ratten-gedrag.. navenant beantwoorden dus.. En dat het met die meisjes zo ""goed":"gaat, velen zijn psychiatrische gevallen en kosten erg veel zorg, maar jullie ontkennen de feiten. En nu dan: wat doe je met je ""rotjochies"" , accepteren maar, of je uit laten lachen en ze afkopen? Je hebt tot 2012 de tijd om het hier uit te leggen en fok geeft je ook alle ruimte, ik hang aan je lippen...
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:09:44 #34
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_78484401
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:07 schreef halo1 het volgende:
Nee maar voor die etterbakken (niet alleen allochtonen) hebben jullie ook geen oplossing
Oh jawel hoor, er mag best harder gestraft worden. Hogere boetes, werkstraffen, etc.... en inderdaad net zo goed voor Marokkaanse kutjochies die in een wijk lopen stieren als voetbal supporters die lopen te rellen bij wedstrijden/stadions/binnensteden. Gewoon een jaar lang elk weekend en alle schoolvakanties werken, inclusief zondagochtenden. Bussen schoonmaken, stadions schoonmaken, straten schoonmaken, plantsoenendienst, enzovoorts.

Maar wat Wilders wil is van in Nederland geborenen de Nederlandse nationaliteit afpakken (omdat ze handig nog een nationaliteit van de ouders geërfd hebben kan dat.....) en ze deporteren naar een land waar ze eigenlijk alleen naar toe geweest zijn voor vakanties en familiebezoek, maar verder eigenlijk een band mee hebben omdat ze rebels willen zijn in Nederland.... Die kutjochies zitten op de eerste de beste boot weer naar Spanje, liften helemaal naar Nederland, en kloppen gewoon weer bij de ouders aan om hier te wonen. Alleen DAN heb je ze illegaal in Nederland, kunnen ze niet werken of naar school. Ze zullen worden beschermd door de familie die je door zo'n uitzetting alleen maar verder afzondert, en dan heb je een veel groter probleem.

We hebben in Nederland al 100.000 illegalen die we niet kunnen vinden, en waar we echt niet op zitten te wachten is dat de in Nederland geboren Marokkanen, die na hun door de staat gesponsorde vlucht naar Casablanca massaal weer terugkomen omdat het leven in Nederland, het enige echte leven is wat ze kennen.

Je veranderd ze dan van "etterbakjes" die we wellicht nog wel kunnen omvormen, naar "illegale terugkerende criminelen" waar we niets meer mee kunnen.

Verder: In de jaren 80 hadden we ook al van die etterbakjes. Sterker nog, heb zelf ook eens gevochten (en verloren ) met een of andere Marokkaan toen ik in de jaren 80 een jaar of 15 was. Maar hebben we nu echt een probleem met "Marokkaanse kut-dertigers" die massaal problemen veroorzaken? Nee.... de meeste rebelse kutjochies van toen gaan op een gegeven moment ook werken, een familie stichten etc.

Er wordt veel te veel angst gezaaid. 10% van de allochtonen zouden "lastpakken" zijn? Dat zijn nogal cijfers die om onderbouwing vragen. En denk je echt dat die lastpakken ook allemaal netjes en braaf in Marokko blijven nadat je de nationaliteit hebt afgepakt en hebt uitgezet, met alle familie die ze kennen hier nog in Nederland?

Nee.... je gaat met die "oplossing" alleen maar meer problemen creëren. Maar blijf vooral geloven dat dat "afpakken en uitzetten" DE oplossing is voor die kutjochies.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:13:33 #35
292730 Grinderman
no pussy blues
pi_78484578
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:08 schreef halo1 het volgende:

[..]

Die term ""Lastige jochies"" gebruiken jullie als eufemisme om de dingen niet bij de naam te hoeven noemen, velen zijn criminelen in de dop hoor.. daar is het socialisme niet voor bedoeld dacht ik zo, maar dat gevaar is altijd groot met dat gepemper, geen psycholisch inzicht in ratten-gedrag.. navenant beantwoorden dus.. En dat het met die meisjes zo ""goed":"gaat, velen zijn psychiatrische gevallen en kosten erg veel zorg, maar jullie ontkennen de feiten. En nu dan: wat doe je met je ""rotjochies"" , accepteren maar, of je uit laten lachen en ze afkopen? Je hebt tot 2012 de tijd om het hier uit te leggen en fok geeft je ook alle ruimte, ik hang aan je lippen...
SUKKEL! Jij introduceerde de term "lastpak". Ontzettende ouwehoer!
STFU
pi_78484761
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:09 schreef maartena het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, er mag best harder gestraft worden. Hogere boetes, werkstraffen, etc.... en inderdaad net zo goed voor Marokkaanse kutjochies die in een wijk lopen stieren als voetbal supporters die lopen te rellen bij wedstrijden/stadions/binnensteden. Gewoon een jaar lang elk weekend en alle schoolvakanties werken, inclusief zondagochtenden. Bussen schoonmaken, stadions schoonmaken, straten schoonmaken, plantsoenendienst, enzovoorts.

Maar wat Wilders wil is van in Nederland geborenen de Nederlandse nationaliteit afpakken (omdat ze handig nog een nationaliteit van de ouders geërfd hebben kan dat.....) en ze deporteren naar een land waar ze eigenlijk alleen naar toe geweest zijn voor vakanties en familiebezoek, maar verder eigenlijk een band mee hebben omdat ze rebels willen zijn in Nederland.... Die kutjochies zitten op de eerste de beste boot weer naar Spanje, liften helemaal naar Nederland, en kloppen gewoon weer bij de ouders aan om hier te wonen. Alleen DAN heb je ze illegaal in Nederland, kunnen ze niet werken of naar school. Ze zullen worden beschermd door de familie die je door zo'n uitzetting alleen maar verder afzondert, en dan heb je een veel groter probleem.

We hebben in Nederland al 100.000 illegalen die we niet kunnen vinden, en waar we echt niet op zitten te wachten is dat de in Nederland geboren Marokkanen, die na hun door de staat gesponsorde vlucht naar Casablanca massaal weer terugkomen omdat het leven in Nederland, het enige echte leven is wat ze kennen.

Je veranderd ze dan van "etterbakjes" die we wellicht nog wel kunnen omvormen, naar "illegale terugkerende criminelen" waar we niets meer mee kunnen.

Verder: In de jaren 80 hadden we ook al van die etterbakjes. Sterker nog, heb zelf ook eens gevochten (en verloren ) met een of andere Marokkaan toen ik in de jaren 80 een jaar of 15 was. Maar hebben we nu echt een probleem met "Marokkaanse kut-dertigers" die massaal problemen veroorzaken? Nee.... de meeste rebelse kutjochies van toen gaan op een gegeven moment ook werken, een familie stichten etc.

Er wordt veel te veel angst gezaaid. 10% van de allochtonen zouden "lastpakken" zijn? Dat zijn nogal cijfers die om onderbouwing vragen. En denk je echt dat die lastpakken ook allemaal netjes en braaf in Marokko blijven nadat je de nationaliteit hebt afgepakt en hebt uitgezet, met alle familie die ze kennen hier nog in Nederland?

Nee.... je gaat met die "oplossing" alleen maar meer problemen creëren. Maar blijf vooral geloven dat dat "afpakken en uitzetten" DE oplossing is voor die kutjochies.
Neen, allemaal oppakken en miminaal behandelen, al kost het 100000 plaatsen of anders jullie ""oplossing"".. capituleren voor het tuig en levenslang last ervan hebben.. gefeliciteerd Nederland... en bedankt linkse partijen..wie het laatst huilt huilt het best!!!.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:36:15 #37
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_78485586
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:17 schreef halo1 het volgende:
Neen, allemaal oppakken en miminaal behandelen, al kost het 100000 plaatsen of anders jullie ""oplossing"".. capituleren voor het tuig en levenslang last ervan hebben.. gefeliciteerd Nederland... en bedankt linkse partijen..wie het laatst huilt huilt het best!!!.
Dus jij bent voorstander van het uitzetten van in Nederland geborenen met de Nederlandse nationaliteit? En besef je wat voor wijzigingen daar precies voor nodig zijn in o.a. de Grondwet, en de Rijkswet op het Nederlanderschap?

Het is gewoon schandalig dat een partij die daar voorstander van is zich "Partij van de VRIJHEID" durft te noemen.
-
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:37:15 #38
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_78485630
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:08 schreef halo1 het volgende:
Die term ""Lastige jochies"" gebruiken jullie als eufemisme om de dingen niet bij de naam te hoeven noemen
Nu kan ik me vergissen hoor, maar begon jij niet met de term "lastpakken"?
-
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:38:48 #39
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78485689
quote:

[..]

Neem je pillen eens zeg.
pi_78486609
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:38 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Neem je pillen eens zeg.
Je bent erg leuk, maar biedt dus geen oplossing zodat we nu weten wat de linkse "'oplossing"' van het wangedrag-probleem is: voor de bühne zeggen ""keihard"' aanpakken en in de praktijk pemperen en veel belastinggeld met zinloos-naieve we-smeken-jullie-je-goed-te-gedragen-projekten ertegen aan smijten. Ik zeg niet dat 100000 plaatsen reserveren voor de onopgevoeden een gemakkelijke klus is, maar het is dit ..of de ellende (stilzwijgend zoals nu) accepteren. Voor het vervolg-immigratie-probleem hebben jullie ook geen oplossing zodat we op kunnen stomen naar de 20 miljoen inwoners, waarvan lang niet iedereen integere bedoelingen heeft.. door jullie wordt het leuk in NL..ik twijfel nu nog tussen PVDA en SP

[ Bericht 0% gewijzigd door halo1 op 26-02-2010 17:20:29 ]
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:05:57 #41
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_78486704
Dat aanhalingstekengebruik.
pi_78487768
quote:

[..]

Zielig kleutertje
Ik weet het ook niet
pi_78488098
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 17:39 schreef Dunckie het volgende:

[..]

Zielig kleutertje
"Bedankt"" voor je ""oplossing"", maar het wordt stil op het linkse front... we hebben ze in de tang
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:03:09 #44
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78488467
Hij is sinds 1 januari op dieet gegaan en 16 KG afgevallen, althans dat zei hij op twitter
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_78507470
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je weet wel, door de rechtse mensen vervolging. Wist je dat niet?
Ja..er is een soort (onuitgesproken) schema: linkse mensen zijn goed en rechtse zijn fout en veel mensen kiezen voor het eerste natuurlijk alleen al om zich een goed gevoel over zichzelf te bezorgen.. rechts staat al op een soort natuurlijke sociale achterstand....
pi_78509657
Wat er mee te doen, gewoon er op stemmen als je dat wil.

Je kan beter vragen wat je met die partijen moet die de pvv willen uitsluiten! Dan nemen ze dus zo'n 1.5 milljoen mensen gewoon niet serieus. Die mensen stemmen niet voor niks op PVV, er is iets wat ze niet zint in de toestand hoe die nu en al een poosje is. En er zijn ook mensen bij die makkelijk weer overstappen, maar als die partijen WIlderds gewoon uitsluiten, dan worden potentiele kiezers voor hun eigen partij dus niet serieus genomen. Ze weten het allemaal zo goed, dus ze kunnen het ook als een uitdaging zien. Reden dat ze pvv uitsluiten is gewoon de angst om toe te moeten geven dat zijn gedachten goed nog niet zo vreemd is.
pi_78511065
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 01:49 schreef BDY het volgende:

Je kan beter vragen wat je met die partijen moet die de pvv willen uitsluiten! Dan nemen ze dus zo'n 1.5 milljoen mensen gewoon niet serieus.
Nee, die moeten tegen zichzelf beschermd worden. Dát is de reden dat ze de PVV terecht uitsluiten.
De PVV zal nooit regeren, niet in de laatste plaats door Wilders zelf, die zijn partij vanwege zijn extreme ideeën godzijdank buitenspel zet.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78511641
quote:
Ja. Als je dat wil.
quote:
Je kan beter vragen wat je met die partijen moet die de pvv willen uitsluiten!
Kun je ook gewoon op stemmen. Als je dat wil.
quote:
Dan nemen ze dus zo'n 1.5 milljoen mensen gewoon niet serieus.
Jawel, nemen ze wel serieus, maar zijn het niet met ze eens.
quote:
Die mensen stemmen niet voor niks op PVV, er is iets wat ze niet zint in de toestand hoe die nu en al een poosje is.
Tja, da's nou democratie hè.. meeste stemmen gelden. Voor iedereen geldt dat er zaken zijn die hen niet zint, dat beperkt zich niet tot PVV-stemmers.
quote:
En er zijn ook mensen bij die makkelijk weer overstappen, maar als die partijen WIlderds gewoon uitsluiten, dan worden potentiele kiezers voor hun eigen partij dus niet serieus genomen.
Een partij uitsluiten heeft niks te maken met kiezers niet serieus nemen. Partijen gaan samenwerkingsverbanden aan om dingen te bereiken die zij belangrijk vinden. Verscheidene partijen zien samenwerking met Wilders er niet van komen omdat de standpunten simpelweg te ver uit elkaar staan en onverenigbaar zijn volgens hun. Door dit voor verkiezingen al duidelijk aan te geven betonen zij juist respect voor álle kiezers, in tegenstelling tot partijen die geen stelling nemen en met de wind meewaaien uit angst om mensen tegen de haren in te strijken. Uitsluiten = duidelijkheid, en dus eerlijk, en op basis daarvan kunnen kiesgerechtigden een beter geïnformeerde stem uitbrengen.
quote:
Ze weten het allemaal zo goed, dus ze kunnen het ook als een uitdaging zien.
Wat weten ze goed?

De meest avontuurlijke regering is niet de meest voor de hand liggende. Het is niet voor de lol, een stabiele regering heeft voor de betrokken partijen de voorkeur, ik kan me zo voorstellen na 4 of 5 gevallen kabinetten (als je Paars 2 meetelt) dat dat zelfs iets sterker van toepassing is dan al normaal het geval is.
quote:
Reden dat ze pvv uitsluiten is gewoon de angst om toe te moeten geven dat zijn gedachten goed nog niet zo vreemd is.
Bron?
STFU
pi_78511690
quote:
maar als die partijen WIlderds gewoon uitsluiten...
Schrijffout hoop ik? Niet dat je denkt dat de man echt zo heet?
pi_78512645
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:37 schreef halo1 het volgende:

[..]

Ja..er is een soort (onuitgesproken) schema: linkse mensen zijn goed en rechtse zijn fout en veel mensen kiezen voor het eerste natuurlijk alleen al om zich een goed gevoel over zichzelf te bezorgen.. rechts staat al op een soort natuurlijke sociale achterstand....
Waarom heeft "links" (in ieder geval landelijk) dan over het algemeen minder zetels dan "rechts" (waarbij ik er even vanuit ga dat we in ieder geval het CDA en de VVD, en mogelijk ook D'66, niet onder "links" scharen)? Zijn er dan zoveel mensen die liever op "fout" stemmen, als "rechts" zoals jij zegt inderdaad als "fout" wordt gezien?

Kom eens met harde bewijzen dat "rechts" vervolgd wordt.

En zou je misschien ook een antwoord willen geven op onderstaande vraag?
quote:

[..]

quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:26 schreef morg78 het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waar ik probleemjongeren bagatelliseer in mijn reactie? Ik weerspreek enkel het idee "50% van de inwoners van Almere uitzetten", op basis van cijfers van het CBS.

[ Bericht 35% gewijzigd door morg78 op 27-02-2010 09:15:27 ]
pi_78512663
[...]

Zucht. De edit-knop is 's ochtends moeilijk te vinden .
pi_78512903
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 03:10 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Nee, die moeten tegen zichzelf beschermd worden. Dát is de reden dat ze de PVV terecht uitsluiten.
De PVV zal nooit regeren, niet in de laatste plaats door Wilders zelf, die zijn partij vanwege zijn extreme ideeën godzijdank buitenspel zet.
Hoe dan ook, de Partij voor de Onvrijheid lost zichzelf wel op (http://forum.fok.nl/topic/1417892)
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78514641
http://www.trouw.nl/krant(...)n_de_integratie.html

Is deze voorstander van de multiculturele samenleving en subsidies voor linkse hobby's trouwens DE Martin Bosma? Sargasso denkt van wel.
pi_78514901
[quote]Op zaterdag 27 februari 2010 09:09 schreef morg78 het volgende:

[..]

Waarom heeft "links" (in ieder geval landelijk) dan over het algemeen minder zetels dan "rechts" (waarbij ik er even vanuit ga dat we in ieder geval het CDA en de VVD, en mogelijk ook D'66, niet onder "links" scharen)? Zijn er dan zoveel mensen die liever op "fout" stemmen, als "rechts" zoals jij zegt inderdaad als "fout" wordt gezien?

Kom eens met harde bewijzen dat "rechts" vervolgd wordt.

En zou je misschien ook een antwoord willen geven op onderstaande vraag?
[..]

[..]

[Er zijn veel dingen waarvoor geen harde bewijzen kunnen worden gegeven, b.v. voor het feit dat de TV-zenders vaak links(ig) zijn, maar ik zou zeggen.. geef je ogen goed de kost en je ziet de sociale devaluatie van rechts en het popie-jopie-geknuffel van links.. rechtse mensen worden als brute ongevoelige hardliners neergezet en linkse mensen als lieve meelevende empatische knuffelaars.. enigszins getoucheerd uitgedrukt, maar de rechter hand is minstens net zo belangrijk als de linker lijkt me, geldt ook voor ogen, oren, benen

En wat dat uitzetten betreft.. het is een misdaad van de linkse partijen (dat zijn de hoofdschuldigen) dat zoveel mensen a-selectief zich hebben kunnen binnendringen.. uitzetten kan niet meer, maar massaal wangedrag moet met massale opsluiting bestraft worden en niet met linkse tolerantie, slap optreden en wegkijken...want dan stel je de 90 % goedwillenden bloot aan de terreur van die 10% kwaadwilligen...
pi_78518241
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:45 schreef halo1 het volgende:
[Er zijn veel dingen waarvoor geen harde bewijzen kunnen worden gegeven, b.v. voor het feit dat de TV-zenders vaak links(ig) zijn, maar ik zou zeggen.. geef je ogen goed de kost en je ziet de sociale devaluatie van rechts en het popie-jopie-geknuffel van links.. rechtse mensen worden als brute ongevoelige hardliners neergezet en linkse mensen als lieve meelevende empatische knuffelaars.. enigszins getoucheerd uitgedrukt, maar de rechter hand is minstens net zo belangrijk als de linker lijkt me, geldt ook voor ogen, oren, benen
Met alle respect, maar dat is wat mij betreft toch wel redelijk onzin. Als je het als feit brengt tenminste. De publieke omroep is inderdaad meer gericht op het sociale dan op (bijvoorbeeld) het financieel-economische aspect, maar dat komt in ieder geval deels ook door het feit dat de publieke omroep er voor de inwoners van Nederland is en niet zozeer voor de bedrijven.
Kwalificaties als "brute ongevoelige hardliner" voor rechts-georiënteerde mensen en "lieve knuffelaar" voor links-georiënteerde mensen zijn prima, over het algemeen kan je over de afgelopen decennia wel een trend zien dat links en rechts gewoon samenwerken in Nederland. Waarbij het besef in ieder geval lijkt te bestaan dat beide kanten elkaar gewoon nodig hebben.

Pas het afgelopen decennium is de toon echt gaan verharden, helaas.
quote:
En wat dat uitzetten betreft.. het is een misdaad van de linkse partijen (dat zijn de hoofdschuldigen) dat zoveel mensen a-selectief zich hebben kunnen binnendringen.. uitzetten kan niet meer, maar massaal wangedrag moet met massale opsluiting bestraft worden en niet met linkse tolerantie, slap optreden en wegkijken...want dan stel je de 90 % goedwillenden bloot aan de terreur van die 10% kwaadwilligen...
Kijk nou eens naar de cijfers (van het CBS bijvoorbeeld), naar het beleid van de verschillende regeringen. Veel maatregelen die hebben geleid tot wat jij "a-selectief binnendringen" noemt, zijn genomen door centrum-rechtse kabinetten.
Wat jij doet met het aanduiden van dat beleid (zelfs al zou dat ook daadwerkelijk enkel door "links" gevoerd zijn), is precies datgene wat jij "links" verwijt: het als crimineel wegzetten van een kant van het politieke spectrum.

Daarnaast is jouw stukje "En wat dat uitzetten betreft" in het geheel geen antwoord op mijn vraag. Ik reageer op een andere poster die stelt dat "50% van de inwoners van Almere uitzetten naar Marokko of de Antillen" een goed idee zou zijn en stel aan hem de vraag waarom hij 25000 autochtone Nederlanders het land uit wil zetten. Jij reageert daarop met onder andere de stelling dat ik het probleem bagatelliseer, en ik vraag jou (nu nogmaals) waar mijn reactie op "andere poster" bagatelliserend is.
Waarom is de vraag "waarom wil je 25000 autochtone Nederlanders uitzetten" (gebaseerd op de 50% die "andere poster" noemde) bagatelliserend?
pi_78518723
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:45 schreef halo1 het volgende:

Wat een faalverhaal. Het welbekende calimero-gevoel van rechts steekt weer de kop op. Als jij het als een misdaad beschouwt dat allochtonen hebben kunnen 'binnendringen', zoals jij het zo mooi stelt, dan is er werkelijk iets mis met jou. Volgens jou klopt het beeld van de stereotype rechtsmens niet. Ik denk dat je de plank hier flinks misslaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_78522162
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 03:10 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Wie moet volgens jou bepalen wie tegen zichzelf beschermd moet worden? De intelligente mensen misschien? Ik zal je in ieder geval een geheimpje verklappen; de stembus is geen iq-test waarbij je de hoogste score behaalt als je op groenlinks stemt. Hoe graag je dat ook zou willen.
pi_78522404
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:09 schreef poon het volgende:

[..]

Wie moet volgens jou bepalen wie tegen zichzelf beschermd moet worden?
Mensen die stemmen op een partij die ook een enorme groep mensen over één kam scheert.
(volgens de PVV is alles wat aanhanger is van de Islam een gevaar voor dit land en de wereld)
pi_78522701
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef morg78 het volgende:

[..]

Dat uitzetten kwam niet uit mijn koker hoor, dat was A., het is ook onmogelijk want geen land ter wereld wil dat soort onaangepaste figuren hebben.. dat is juist het trieste.. wij zitten er mee opgescheept en jullie bleren maar van "'werk"en ""onderwijs"' en dat vind ik nou zo naief want ze missen de structuur en de discipline ( ''vieze"' woorden volgens jullie jaren-60-droomland) om uit hun bed te komen, opdrachten uit te voeren, reeel overleg te voeren, te gehoorzamen etc. (ze willen meteen directeurtje spelen)...kortom, NL zit hier eeuwig mee opgescheept want van de nazaten verwacht ik nauwelijks verbetering, eerder defintief een bestaan in de criminaliteit met jullie bescherming... ik herhaal: links wordt bedankt!!
pi_78524369
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:16 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Mensen die stemmen op een partij die ook een enorme groep mensen over één kam scheert.
(volgens de PVV is alles wat aanhanger is van de Islam een gevaar voor dit land en de wereld)
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Het is namelijk wel duidelijk welke groep volgens jou tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden. Met de reden die je nu opgeeft ben ik het niet mee eens, maar die weg hebben we al een keer bewandeld. Ik zal de vraag wat letterlijker stellen.
Wie ben jij om te bepalen dat Wilders-stemmers tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Je hoeft van mij niet op Wilders te stemmen. Je hoeft het van mij niet met ze eens te zijn. Je mag van mij uiteraard hun beweegredenen bestrijden. Maar waar denk je de wijsheid vandaan te halen om ze het stemrecht te ontnemen. Want dat is wat je essentieel bedoeld; jij vindt dat ze niet zouden mogen moeten stemmen. En als reden daarvan noem je allerlei zaken mbt Wilders waar je het niet mee eens bent.
Waarom zou een Wilders-stemmer tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden en bijvoorbeeld een SP-stemmer niet? Er zijn ook genoeg mensen die het niet met de standpunten van de SP eens zijn, net zoals jij het niet met Wilders eens bent. Dus nogmaals de vraag: Wie bepaalt waarom Wilders-stemmers wel tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden en bijvoorbeeld SP-stemmers niet? Bepaal jij dat? Omdat je vindt dat jij gelijk hebt? Denk je dat Pro-Wilders en antiSP 'ers niet vinden dat ze gelijk hebben? Vind je dat Wilders-stemmers tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden omdat ze gemiddeld een lager opleidingsniveau zouden hebben. En hoeven bijvoorbeeld Groenlinks-stemmers volgens jou niet tegen zichzelf in bescherming genomen te worden, omdat ze gemiddeld een hoger opleidingsniveau zouden hebben?
pi_78525106
Dat de PVV mensen (Moslims) over een kam scheert is trouwens apekool, dat WIL links dat ze dat doen, maar er zitten wel zwarte schapen bij : niet (willen) werken, overlast,criminaliteit, terrorismedreiging etc. En iedereen die integer is gunnen ze een eerlijke kans.. het is eigenlijk intriest dat wat de PVV als iets volkomen normaals eist door links wordt gecriminaliseerd , de wereld op zn linkse kop, en ik vind dat rechts zich nog keurig gedraagt maar die kruik.. etc... !!
pi_78525291
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:51 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Als de PVV geen geld betaalt aan google zal je ze niet zien.

Oh en dit forum is behoorlijk rechts hoor, kijk de verschillende polls maar.
denk niet dat het forum ansich rechts is maar dat de nederlander in het algemeen steeds rechtser wordt. die polls zijn daar een bewijs van.
pi_78525843
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:51 schreef halo1 het volgende:
Dat de PVV mensen (Moslims) over een kam scheert is trouwens apekool, dat WIL links dat ze dat doen, maar er zitten wel zwarte schapen bij : niet (willen) werken, overlast,criminaliteit, terrorismedreiging etc. En iedereen die integer is gunnen ze een eerlijke kans.. het is eigenlijk intriest dat wat de PVV als iets volkomen normaals eist door links wordt gecriminaliseerd , de wereld op zn linkse kop, en ik vind dat rechts zich nog keurig gedraagt maar die kruik.. etc... !!
Bekijk de NOVA uitzendingen van eergisteren maar eens. Dan zie je zelf dat ze allemaal op 1 hoop gegooid worden. Totaal geen onderscheid.

Een paar uitspraken die toch echt laten zien dat er geen onderscheid is en dat het vooral niet te doen is om de kleine groep die het verpest.(criminele marokanen etc)
De laatste uitspraak geeft je ook wel te denken.

“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze
mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

“De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam.”
Geert Wilders, De Spits, 9 november 2006

“…onze cultuur [is] een betere dan die van veel immigranten.”
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

"Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004

"…migranten bestaan, en hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn Utopia zijn, maar is niet realistisch."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008

Het [is] volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5 (n.a.v. Kamervragen PVV),'

Geertje uit Venlo is een racist, niets meer niets minder. En wie zijn, nou ik zou bijna gedachtengoed schrijven maar dat is het eigenlijk niet, zijn oneliners onderstreept is ook niets meer of minder dan een racist.
pi_78526380
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Bekijk de NOVA uitzendingen van eergisteren maar eens. Dan zie je zelf dat ze allemaal op 1 hoop gegooid worden. Totaal geen onderscheid.
Wel eens nagedacht over het feit dat de niet criminele allochtonen de wel criminele allochtoon niet aanspreken op zijn/haar gedrag en het zelfs goedkeuren ?
pi_78526476
quote:

Ik wil niet dan een overheid iets van een bepaalde cultuur vindt. Zaak voor de burgers, voor individuen. Wat hij hier zegt is puur fascisme. De staat boven het individu. "Wij bepalen jouw cultuur, wij bepalen wat goed is, wij bepalen wat je mag denken".
Wir haben es gewusst
pi_78526514
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:39 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Wel eens nagedacht over het feit dat de niet criminele allochtonen de wel criminele allochtoon niet aanspreken op zijn/haar gedrag en het zelfs goedkeuren ?
Zeker da's een feit hé. Heb je dat uit je eigen feitenboek?

Waarom zouden ze ook? Ik spreek toch ook geen criminele autochtonen aan als autochtoon of doe jij dat soms wel? Jij staat s'avonds in het centrum elke autochtoon op zijn of haar gedrag te wijzen? Bij elk incident van een autochtoon trek jij erop uit om die persoon op zijn gedrag te wijzen Dan zal je het wel druk hebben lijkt me.

Als je me vraag of ik crimineel gedrag van een autochtoon afkeur dan doe ik dat natuurlijk, net zoals een allochtoon het criminele gedrag van een andere allochtoon afkeurt.
pi_78526551
quote:

[..]

Wat voor bullcrap is dit nou weer. Spreek jij mensen aan op hun gedrag omdat ze dezelfde huidskleur als jij hebben?
The original
pi_78526615
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:44 schreef dramatiek het volgende:

[..]

net zoals een allochtoon het criminele gedrag van een andere allochtoon afkeurt.
en daar ga je al de fout in.

zij staan het toe en weet je waarom? omdat ze vinden dat de allochtoon hier gediscrimineerd wordt en dat het de schuld is van de nederlander dat zij moeten stelen
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:48:48 #69
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_78526654
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:47 schreef Monco10 het volgende:

[..]

zij staan het toe en weet je waarom? omdat ze vinden dat de allochtoon hier gediscrimineerd wordt en dat het de schuld is van de nederlander dat zij moeten stelen
Idd, dat vinden ze allemaal, stuk voor stuk.

pi_78526668
quote:

[..]

Nou kijk eens aan
pi_78527174
quote:

[..]

Hierboven een mooi voorbeeld van een zwakke, PVV argumentatie: de overbekende secundum quid.
Wir haben es gewusst
pi_78527427
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:05 schreef trekhengel het volgende:

[..]

Hierboven een mooi voorbeeld van een zwakke, PVV argumentatie: de overbekende secundum quid.
Ach ik moet mijn keuze nog maken, maar misschien moet je eens de media volgen nav incidenten waarbij allochtonen betrokken zijn. Een totaal gebrek aan zelfkritiek. Ik kan me overigens ook goed voorstellen dat ze het gedrag goedkeuren aangezien wij hier de ongelovigen zijn en het dus niet echt heel erg is om een misdaad te plegen tegen hen.
pi_78527586
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:12 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ach ik moet mijn keuze nog maken, maar misschien moet je eens de media volgen nav incidenten waarbij allochtonen betrokken zijn. Een totaal gebrek aan zelfkritiek. Ik kan me overigens ook goed voorstellen dat ze het gedrag goedkeuren aangezien wij hier de ongelovigen zijn en het dus niet echt heel erg is om een misdaad te plegen tegen hen.
Dus je gaat wanneer er een incident is ook nog ter plekke kijken of er wel genoeg kritiek van de "gemeenschap"komt? Misschien moeten ze volgende keer zendtijd inkopen bij de NOS voor een nationale boetedoening. Wanneer dan een marokaan van 10 iets verkeerds doet moeten alle marokanen maar even tijdens het NOS journaal door het stof.

Hoe zou het dan met de autochtone kritiek zijn? bv bij dat incident in die trein, waar een jongen een half uur in elkaar geramd wordt zonder dat ook maar iemand iets doet? Of die autochtone idioot die anderhalf uur een leeftijdsgenoot gijzelde voordat de poltie ingreep.
Of geld je hele stelling niet als het om autochtone incidenten gaat??

Als er vanavond iets gebeurt in Tilburg en ik lees het morgen zal ik hier even melden dat ik het niet eens was met het incident en dat ik het afkeur. Dat doe ik dan namens alle tilburgenaren. Gewoon voor het geval dat iemand gaat denken dat we hier in Tilburg geen zelfkritiek hebben.
pi_78527840
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:17 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Dus je gaat wanneer er een incident is ook nog ter plekke kijken of er wel genoeg kritiek van de "gemeenschap"komt? Misschien moeten ze volgende keer zendtijd inkopen bij de NOS voor een nationale boetedoening. Wanneer dan een marokaan van 10 iets verkeerds doet moeten alle marokanen maar even tijdens het NOS journaal door het stof.

Hoe zou het dan met de autochtone kritiek zijn? bv bij dat incident in die trein, waar een jongen een half uur in elkaar geramd wordt zonder dat ook maar iemand iets doet? Of die autochtone idioot die anderhalf uur een leeftijdsgenoot gijzelde voordat de poltie ingreep.
Of geld je hele stelling niet als het om autochtone incidenten gaat??
Als je de media goed volgt zie je dat de autochtoon dit gedrag sneller afkeurt. De allochtoon zal het bagatelliseren. Voorbeelden genoeg, een welles nietes spelletje hier heeft geen zin maar misschien moet je maar eens op zoek gaan naar de onderzoeken die hiernaar gedaan zijn.
pi_78528084
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:23 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Als je de media goed volgt zie je dat de autochtoon dit gedrag sneller afkeurt. De allochtoon zal het bagatelliseren. Voorbeelden genoeg, een welles nietes spelletje hier heeft geen zin maar misschien moet je maar eens op zoek gaan naar de onderzoeken die hiernaar gedaan zijn.
Ik neem aan dat jij die onderzoeken weet te vinden, dus post ze maar. Dus geen artikeltjes, krantenkoppen, nu.nl troep maar onderzoeken, wetenschappelijke onderzoeken naar het fenomeen dat allochtonen de daden van allochtonen vaker goedkeuren dan autochtonen dat doen bij misdaden van autochtonen.

De autochtoon staan volkomen onderverschillig tegen een misdaan van een autochtoon, 99.9% van de misdaden gebeurt nml zonder dat je uberhaupt weet dat het gebeurd is. Dat geldt bij allochtonen precies hetzelfde, alleen staat de hele media in de tuin als een allochtoon een misstap maakt.
pi_78528245
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij die onderzoeken weet te vinden, dus post ze maar. Dus geen artikeltjes, krantenkoppen, nu.nl troep maar onderzoeken, wetenschappelijke onderzoeken naar het fenomeen dat allochtonen de daden van allochtonen vaker goedkeuren dan autochtonen dat doen bij misdaden van autochtonen.
Neem je het dan wel aan ?
pi_78528266
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Neem je het dan wel aan ?
Als het een peer reviewed en gepubliceerd nederlanders onderzoek is wel ja.
Owja...en liefst niet onder 20 mensen maar een groep waardoor het resultaat ook te extrapoleren valt naar de groep. Zo'n 15000/20000 participanten aan het onderzoek (voor autochtoon en allochtoon, dus +- 400000)
pi_78528366
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:12 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Het blijft een generalisatie.

En owja: Ik interesseer me geen reet voor "incidenten in de media". Ik baseer m'n wereldbeeld niet op "Hart van Nederland".
Wir haben es gewusst
pi_78539660
quote:

[..]

Een paar uitspraken die toch echt laten zien dat er geen onderscheid is en dat het vooral niet te doen is om de kleine groep die het verpest.(criminele marokanen etc)

“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze

"Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw."

"…migranten bestaan, en hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn Utopia zijn, maar is niet realistisch."

Het [is] volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".

Geertje uit Venlo is een racist, niets meer niets minder. En wie zijn, nou ik zou bijna gedachtengoed schrijven maar dat is het eigenlijk niet, zijn oneliners onderstreept is ook niets meer of minder dan een racist.
Het ergst vind ik dat dat citaat met die rassenrellen.
Ik weet het ook niet
pi_78540369
quote:
Op zondag 28 februari 2010 00:07 schreef Dunckie het volgende:

[..]

Het ergst vind ik dat dat citaat met die rassenrellen.
Ziek inderdaad.
The original
  zondag 28 februari 2010 @ 00:36:39 #81
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_78540694
quote:
Ach, in vorige topics waar lastpak-straat-marokkanen vergeleken werden met bijv. voetbal supporters die rellen en vandalisme plegen is deze laatste categorie ook al eens verdedigd met "laat ze toch lol trappen" en dat soort zaken.

Ander voorbeeld is Sven Kramer. De halve wereld (en niet exclusief de Amerikaanse media alleen dus) vonden Sven arrogant met zijn "Are you stupid" commentaar, maar in Nederland is het aantal verdedigers van zijn commentaar VEEL groter.

Is dat gek? Nee, totaal niet.... als iemand uit je "eigen kamp" komt, ben je veel eerder geneigd deze te verdedigen of niet op zijn gedrag aan te spreken. De gasten die voetbalsupporters verdedigden met "ach het zijn lol trappers, laat ze eens plezier hebben zo op zondag" zijn wellicht ook fans van de club die rondom die tijd nou net aan het rellen waren.

En hoe groter je de kloof maakt tussen Nederlanders, en allochtonen, hoe meer de allochtonen zich verbonden zullen voelen met die allochtone groep. Als ze niet op steun kunnen rekenen van autochtonen, dan moeten ze die steun ook bij elkaar zoeken.
-
pi_78540998
Toch zegt hij niets wat duidt op algemene discriminatie van de Moslims als groep hoor, zoals jullie zo graag willen horen...alleen maar op zich misdragende Moslim-individuen (niet werken, crimineel-zijn, terrorisme-dreiging, religieus fanatisme).. anders was hij voor de rechtbank al lang aangepakt.. want daar loeren ze op...in al hun "'objectiviteit"... Conclusie: links zit er weer eens naast.. voor de zoveelste keer.. sterker nog : jullie (links) moesten eigenlijk voor een tribunaal gebracht wegens landverraad en uitverkoop van het belang van de Nederlandse Staat wegens a-selectief laten binnendringen van vreemdelingen maar ja .. tis jullie geluk dat rechts zo lief is en niet zo haatdragend en links-gifkikkerig....dus lamazitten.. maar .. wie weet

P.S. Wat ben ik toch eigenlijk leuk he
pi_78541296
quote:

[..]

Het is huiveringwekkend. De rillingen lopen me over de rug.
  zondag 28 februari 2010 @ 01:02:43 #84
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_78541560
quote:
Op zondag 28 februari 2010 00:45 schreef halo1 het volgende:
sterker nog : jullie (links) moesten eigenlijk voor een tribunaal gebracht wegens landverraad en uitverkoop van het belang van de Nederlandse Staat wegens a-selectief laten binnendringen van vreemdelingen
Ga even heel snel je onwetende mond spoelen, en ga je eens inlezen op de in 1968 door de VVD ingevoerde Nieuwe Immigratiewet, met de daarin intussen zo gehekelde "familie-hereniging clausule".

Het is altijd leuk dat mensen een bepaald politiek spectrum de schuld willen geven, maar zich eigenlijk niet inlezen op de feiten.

Ik ben trouwens verder niet links of rechts, ik laat me niet zo makkelijk in een hokje stoppen.
-
pi_78542040
Goed dat je daar even op wijst: VVD 1968,( IQ 93) we gaan het morgen checken.. hiervoor dank...maar ik vind altijd al dat die VVD zich laat/liet inpakken door links/christelijk(CDA).. ze konden dus weinig anders, ook door het algemeen kiesrecht waardoor links automatisch de meerheid kreeg (armeren zijn talrijker dan rijkeren) en ook omdat ze meestal niet tot de allerslimsten behoren (IQ 93!). Bovendien kan je de spaarzame immigratie van 1968 niet vergelijken met de tsuanami van de jaren 90 , toen paars met de weer ingepakte VVD aan het bewind was.. kortom: het blijft tribunaal-waardig....ben benieuwd hoe komende geslachten over het onnozelisme van de jaren 60, 70 en 80 van de vorige eeuw denken want toen is de basis voor deze ellende gelegd. Je zag de gastarbeiders gedienstig het land binnenkomen en hun (klein)kinderen nu maken er helaas vaak een puinhoop van....
pi_78542944
quote:
Op zondag 28 februari 2010 01:21 schreef halo1 het volgende:
Goed dat je daar even op wijst: VVD 1968,( IQ 93) we gaan het morgen checken.. hiervoor dank...maar ik vind altijd al dat die VVD zich laat/liet inpakken door links/christelijk(CDA).. ze konden dus weinig anders, ook door het algemeen kiesrecht waardoor links automatisch de meerheid kreeg (armeren zijn talrijker dan rijkeren) en ook omdat ze meestal niet tot de allerslimsten behoren (IQ 93!). Bovendien kan je de spaarzame immigratie van 1968 niet vergelijken met de tsuanami van de jaren 90 , toen paars met de weer ingepakte VVD aan het bewind was.. kortom: het blijft tribunaal-waardig....ben benieuwd hoe komende geslachten over het onnozelisme van de jaren 60, 70 en 80 van de vorige eeuw denken want toen is de basis voor deze ellende gelegd. Je zag de gastarbeiders gedienstig het land binnenkomen en hun (klein)kinderen nu maken er helaas vaak een puinhoop van....
Bewijs je stellingen nou eens! Je zegt hier weer dat links "automatisch" de meerderheid kreeg. Prima, dat is heel makkelijk na te gaan: zie de site van het CBS. In '67 zijn de verkiezingen gehouden waardoor de VVD de door Maartena genoemde wet kon invoeren. De zetelverdeling door die verkiezingen was als volgt:
ARP: 15
CHU: 12
KVP: 42
GPV: 1
SGP: 3
D'66: 7
CPN: 5
PSP: 4
PvdA: 37
BP/PLM (Boeren-partij, later hernoemd naar Rechtse Volkspartij of RVP): 7
VVD: 17

Daarvan zijn aantoonbaar links: CPN, PSP, PvdA. De christelijke partijen (ARP/CHU/KVP/GPV/SGP) zijn centrum of rechts. de BP/PLM is recht. De VVD is rechts. D'66 is centrum.
Dat betekent dus dat links bij elkaar 46 zetels haalde van de 150. Als je D'66 persé als links wilt zien, blijven ze nog steken op 53 van de 150 zetels. De christelijke partijen haalden bij elkaar 73 zetels.
Naar mijn weten is 53 nog altijd minder dan 97. Dus links had zeker geen meerderheid.

Echt, zo moeilijk is het niet hoor, echte cijfers achterhalen in plaats van zo maar iets roepen.
pi_78543332
pi_78545706
[quote]Op zondag 28 februari 2010 02:15 schreef morg78 het volgende:

[..]

Bewijs je stellingen nou eens! Je zegt hier weer dat links "automatisch" de meerderheid kreeg. Prima, dat is heel makkelijk na te gaan: zie de site van het CBS. In '67 zijn de verkiezingen gehouden waardoor de VVD de door Maartena genoemde wet kon invoeren. De zetelverdeling door die verkiezingen was als volgt:
ARP: 15
CHU: 12
KVP: 42
GPV: 1
SGP: 3
D'66: 7
CPN: 5
PSP: 4
PvdA: 37
BP/PLM (Boeren-partij, later hernoemd naar Rechtse Volkspartij of RVP): 7
VVD: 17

Leuk hoor al jouw statistiekjes (je weet: er zijn leugens etc...), maar ik denk dus niet in statistieken.. ik denk in tijdgeest en algemene lijnen en vooral in psychologische wetmatigheden.. je moet n.l. die christelijke partijen gewoon bij links indelen.. die laten zich inpakken door dat medelijden-met-de-arrebeider-gedachtegoed vanuit "'gristelijke bijbelse "inspiratie (kameel-oog van een naald etc).. zelfs de VVD is daardoor ingepakt, ze waren b.v. aanvankelijk sterk tegen vrouwenemancipatie (ging ""tegen het wezen van de vrouw""), maar sloegen om als een blad aan de boom onder invloed van links.. daar komt het allemaal door.,. dat naief-ethische-socialistisch-bijbelse gedachtegoed van "" de wereld-is-voor-iedereen-en-ieder-schepsel-is-toch-zo-goed" is hetgeen ons nu fnuikt.. het leek allemaal zo lief en leuk in de jaren 70 maar we betalen nu een gigantische prijs met honderdduizenden onopgeleiden , onwilligen ... criminelen in spe......daar is die PVV nu voor.
Conclusie : ik bewijs niets want het gaat hier niet om wiskunde, maar ik licht slechts voor, want daar gaat het om bij eerlijke , nu progressieve geschiedenis-(duiding).... n.l. dat links er flink naast gekleund heeft in een mate die te vergelijken is met de NSDAP in Duitsland....alleen gebeurde dat daar door destructie van buiten (Geallieerden) en bij links door destructie van binnen (a-selecte massa-immigratie)....
P.S. het was een leuke discussie.. lets shake hands..
  zondag 28 februari 2010 @ 10:44:06 #89
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_78545802
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:37 schreef halo1 het volgende:
Leuk hoor al jouw statistiekjes (je weet: er zijn leugens etc...), maar ik denk dus niet in statistieken..
Precies, je lult maar wat, en dat blijkt ook uit het onsamenhangende tekstje wat je daaronder zet.

De geschiedenis moet volgens jou dus niet volgens de feiten worden uitgelegd, maar volgens jouw eigen Gesundes Volksempfinden. Als we het dan toch over de NSDAP hebben hè? Die waren ook goed in het verzinnen van de geschiedenis die hun het beste uitkwam.
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 10:45:27 #90
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_78545832
Haha, ze willen in Almere "Stadcommando's".
Carpe Libertatem
pi_78545912
halo1, je noemt gewoon iedereen behalve jezelf "links" zo kan ik het ook.
pi_78547399
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:44 schreef Pool het volgende:

[..]

Precies, je lult maar wat, en dat blijkt ook uit het onsamenhangende tekstje wat je daaronder zet.

De geschiedenis moet volgens jou dus niet volgens de feiten worden uitgelegd, maar volgens jouw eigen Gesundes Volksempfinden. Als we het dan toch over de NSDAP hebben hè? Die waren ook goed in het verzinnen van de geschiedenis die hun het beste uitkwam.
Kom Pool , niet komen aanzetten met die goedkope nazi-vergelijking.. ik vergelijk alleen maar de linkse domheid : naiviteit ("'iedereen omarmen"" ) met de nazi- domheid : oorlog is goed ("iedereen afstoten"') en het uiteindelijke zelfde efffect: ondergang , hetzij van buiten ( Duitsland) of van binnen (NL) .... maar.. leuk geprobeerd hoor!
  zondag 28 februari 2010 @ 12:10:23 #93
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_78547512
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:05 schreef halo1 het volgende:

[..]

Kom Pool , niet komen aanzetten met die goedkope nazi-vergelijking.. ik vergelijk alleen maar de linkse domheid : naiviteit ("'iedereen omarmen"" ) met de nazi- domheid : oorlog is goed ("iedereen afstoten"') en het uiteindelijke zelfde efffect: ondergang , hetzij van buiten ( Duitsland) of van binnen (NL) .... maar.. leuk geprobeerd hoor!
Dan vind ik mijn vergelijking sterker.

Ik vergelijk jouw ontkenning van harde historische feiten ("statistieken zijn leugens, dus het is toch echt links die asielzoekers hebben binnengehaald") met het nazistische beleid om de school- en geschiedenisboeken te censureren en herschrijven naar wenselijkheid, ook vanwege hetzelfde doel dat jullie er mee hebben: op basis van die leugens en het valse geschiedenisbeeld een politiek punt proberen te maken.
pi_78547759
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
halo1, je noemt gewoon iedereen behalve jezelf "links" zo kan ik het ook.
Nee hoor, zoals ik kan jij dat ws niet v.v..... trouwens al die PVV-ers zijn ook anti-links en ik vind ook het oude links erg respectabel: Troelstra, Drees, niks mis mee , maar nieuw-links van(sinds) de jaren 70 en aanverwante christelijke clubs vind ik .. durf het eigenlijk niet hardop te zeggen.. dus even je ogen sluiten...... eigenlijk........ op dat immigratiegebied..... een criminele organisatie.... (niet verder vertellen hoor! , uit hierboven geschetste motieven. Misschien wordt het ooit nog eens tijd voor een soort 2e proces van Neurenberg ... de geschiedenis zal het leren...
pi_78547781
quote:
Op zondag 28 februari 2010 10:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, ze willen in Almere "Stadcommando's".
Ze zijn er al.
quote:
Winkeliers bedreigd door aanhangers PVV
Almeerse winkeliers hebben, nadat zij met geweld zijn bedreigd door PVV-aanhangers, verkiezingsposters van de Nationaal Democratische Partij (NDP) verwijderd uit hun winkel. In Stad en in Buiten werden vandaag en gisteren fysieke bedreigingen tegen hen geuit. De bedreigingen komen van een groep jongeren die zich de voorlopers noemen van 'de stadscommando’s van Wilders'.
http://www.almerevandaag.(...)-door-aanhangers-PVV

De aanhangers en promoters van Wilders hebben het maar druk met het bedreigen van mensen met een andere mening.
pi_78547974
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:20 schreef dylany het volgende:

[..]

Ze zijn er al.
[..]

De aanhangers en promoters van Wilders hebben het maar druk met het bedreigen van mensen met een andere mening.
Dat is een groot probleem voor Wilders. Er zijn erg veel lokale partijen die meeliften op het succes van de PVV, maar niets met de PVV te maken hebben. Deze mensen hebben ook niets met de partij te maken, maar komen wel als zodanig in de media.
  zondag 28 februari 2010 @ 12:28:57 #97
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78548006
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:20 schreef dylany het volgende:

[..]

Ze zijn er al.
[..]

Zucht generaliseren.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_78548095
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:10 schreef Pool het volgende:

[..]

Dan vind ik mijn vergelijking sterker.

Ik vergelijk jouw ontkenning van harde historische feiten ("statistieken zijn leugens, dus het is toch echt links die asielzoekers hebben binnengehaald") met het nazistische beleid om de school- en geschiedenisboeken te censureren en herschrijven naar wenselijkheid, ook vanwege hetzelfde doel dat jullie er mee hebben: op basis van die leugens en het valse geschiedenisbeeld een politiek punt proberen te maken.
Nazistische beleid.. kom beste Pool.. dat hebben we nergens ter wereld, dus die hebben niets te herschrijven...1945 voor het laatst .. waar heb je het over.. te veel gedronken gister avond... lees je laatste zin nou nog eens even rustig door met een kopje koffie.....en jij mag jouw vergelijking sterker (!) vinden.. de mijne lijkt me eigenlijk dodelijk voor ... links
  zondag 28 februari 2010 @ 12:36:33 #99
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_78548272
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:31 schreef halo1 het volgende:

[..]

Nazistische beleid.. kom beste Pool.. dat hebben we nergens ter wereld, dus die hebben niets te herschrijven...1945 voor het laatst .. waar heb je het over.. te veel gedronken gister avond... lees je laatste zin nou nog eens even rustig door met een kopje koffie.....en jij mag jouw vergelijking sterker (!) vinden.. de mijne lijkt me eigenlijk dodelijk voor ... links
Dodelijk onleesbaar inderdaad.
pi_78548301
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat is een groot probleem voor Wilders. Er zijn erg veel lokale partijen die meeliften op het succes van de PVV, maar niets met de PVV te maken hebben. Deze mensen hebben ook niets met de partij te maken, maar komen wel als zodanig in de media.
Wilders heeft zich nooit gedistantieerd van de bedreigingen. De PVV'ers vonden de bedreigingen van Herman van Veen volgens die undercover journaliste, erg amusant.

Iedereen die iets over Wilders zegt wordt toch bedreigd? Eerst waren het de bekende Nederlanders die bedreigd werden, toen de advocaten van de tegenpartij en nu zijn het de gewone burgers die bedreigd worden vanwege een andere mening.

Wat is de volgende stap?

Weet jij trouwens of het toeval is dat Maurice de Hond c.s., degene die Wilders groot heeft gemaakt, zich al veel eerder toevallig ook schuldig maakte aan bedreigingen wegens een andere mening?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')