Neem je het dan wel aan ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:29 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij die onderzoeken weet te vinden, dus post ze maar. Dus geen artikeltjes, krantenkoppen, nu.nl troep maar onderzoeken, wetenschappelijke onderzoeken naar het fenomeen dat allochtonen de daden van allochtonen vaker goedkeuren dan autochtonen dat doen bij misdaden van autochtonen.
Als het een peer reviewed en gepubliceerd nederlanders onderzoek is wel ja.quote:
Maakt niet uit. Het blijft een generalisatie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:12 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ach ik moet mijn keuze nog maken, maar misschien moet je eens de media volgen nav incidenten waarbij allochtonen betrokken zijn. Een totaal gebrek aan zelfkritiek. Ik kan me overigens ook goed voorstellen dat ze het gedrag goedkeuren aangezien wij hier de ongelovigen zijn en het dus niet echt heel erg is om een misdaad te plegen tegen hen.
Het ergst vind ik dat dat citaat met die rassenrellen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Bekijk de NOVA uitzendingen van eergisteren maar eens. Dan zie je zelf dat ze allemaal op 1 hoop gegooid worden. Totaal geen onderscheid.
Een paar uitspraken die toch echt laten zien dat er geen onderscheid is en dat het vooral niet te doen is om de kleine groep die het verpest.(criminele marokanen etc)
De laatste uitspraak geeft je ook wel te denken.
“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze
mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
“De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam.”
Geert Wilders, De Spits, 9 november 2006
“…onze cultuur [is] een betere dan die van veel immigranten.”
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
"Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004
"…migranten bestaan, en hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn Utopia zijn, maar is niet realistisch."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
Het [is] volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5 (n.a.v. Kamervragen PVV),'
Geertje uit Venlo is een racist, niets meer niets minder. En wie zijn, nou ik zou bijna gedachtengoed schrijven maar dat is het eigenlijk niet, zijn oneliners onderstreept is ook niets meer of minder dan een racist.
Ziek inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:07 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Het ergst vind ik dat dat citaat met die rassenrellen.
Ach, in vorige topics waar lastpak-straat-marokkanen vergeleken werden met bijv. voetbal supporters die rellen en vandalisme plegen is deze laatste categorie ook al eens verdedigd met "laat ze toch lol trappen" en dat soort zaken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:39 schreef Monco10 het volgende:
Wel eens nagedacht over het feit dat de niet criminele allochtonen de wel criminele allochtoon niet aanspreken op zijn/haar gedrag en het zelfs goedkeuren ?
Het is huiveringwekkend. De rillingen lopen me over de rug.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:18 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Bekijk de NOVA uitzendingen van eergisteren maar eens. Dan zie je zelf dat ze allemaal op 1 hoop gegooid worden. Totaal geen onderscheid.
Een paar uitspraken die toch echt laten zien dat er geen onderscheid is en dat het vooral niet te doen is om de kleine groep die het verpest.(criminele marokanen etc)
De laatste uitspraak geeft je ook wel te denken.
“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze
mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
“De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam.”
Geert Wilders, De Spits, 9 november 2006
“…onze cultuur [is] een betere dan die van veel immigranten.”
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
"Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004
"…migranten bestaan, en hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn Utopia zijn, maar is niet realistisch."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
Het [is] volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5 (n.a.v. Kamervragen PVV),'
Ga even heel snel je onwetende mond spoelen, en ga je eens inlezen op de in 1968 door de VVD ingevoerde Nieuwe Immigratiewet, met de daarin intussen zo gehekelde "familie-hereniging clausule".quote:Op zondag 28 februari 2010 00:45 schreef halo1 het volgende:
sterker nog : jullie (links) moesten eigenlijk voor een tribunaal gebracht wegens landverraad en uitverkoop van het belang van de Nederlandse Staat wegens a-selectief laten binnendringen van vreemdelingen
Bewijs je stellingen nou eens! Je zegt hier weer dat links "automatisch" de meerderheid kreeg. Prima, dat is heel makkelijk na te gaan: zie de site van het CBS. In '67 zijn de verkiezingen gehouden waardoor de VVD de door Maartena genoemde wet kon invoeren. De zetelverdeling door die verkiezingen was als volgt:quote:Op zondag 28 februari 2010 01:21 schreef halo1 het volgende:
Goed dat je daar even op wijst: VVD 1968,( IQ 93) we gaan het morgen checken.. hiervoor dank...maar ik vind altijd al dat die VVD zich laat/liet inpakken door links/christelijk(CDA).. ze konden dus weinig anders, ook door het algemeen kiesrecht waardoor links automatisch de meerheid kreeg (armeren zijn talrijker dan rijkeren) en ook omdat ze meestal niet tot de allerslimsten behoren (IQ 93!). Bovendien kan je de spaarzame immigratie van 1968 niet vergelijken met de tsuanami van de jaren 90 , toen paars met de weer ingepakte VVD aan het bewind was.. kortom: het blijft tribunaal-waardig....ben benieuwd hoe komende geslachten over het onnozelisme van de jaren 60, 70 en 80 van de vorige eeuw denken want toen is de basis voor deze ellende gelegd. Je zag de gastarbeiders gedienstig het land binnenkomen en hun (klein)kinderen nu maken er helaas vaak een puinhoop van....
Precies, je lult maar wat, en dat blijkt ook uit het onsamenhangende tekstje wat je daaronder zet.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:37 schreef halo1 het volgende:
Leuk hoor al jouw statistiekjes (je weet: er zijn leugens etc...), maar ik denk dus niet in statistieken..
Kom Pool , niet komen aanzetten met die goedkope nazi-vergelijking.. ik vergelijk alleen maar de linkse domheid : naiviteit ("'iedereen omarmen"" ) met de nazi- domheid : oorlog is goed ("iedereen afstoten"') en het uiteindelijke zelfde efffect: ondergang , hetzij van buiten ( Duitsland) of van binnen (NL) .... maar.. leuk geprobeerd hoor!quote:Op zondag 28 februari 2010 10:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Precies, je lult maar wat, en dat blijkt ook uit het onsamenhangende tekstje wat je daaronder zet.
De geschiedenis moet volgens jou dus niet volgens de feiten worden uitgelegd, maar volgens jouw eigen Gesundes Volksempfinden. Als we het dan toch over de NSDAP hebben hè? Die waren ook goed in het verzinnen van de geschiedenis die hun het beste uitkwam.
Dan vind ik mijn vergelijking sterker.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:05 schreef halo1 het volgende:
[..]
Kom Pool , niet komen aanzetten met die goedkope nazi-vergelijking.. ik vergelijk alleen maar de linkse domheid : naiviteit ("'iedereen omarmen"" ) met de nazi- domheid : oorlog is goed ("iedereen afstoten"') en het uiteindelijke zelfde efffect: ondergang , hetzij van buiten ( Duitsland) of van binnen (NL) .... maar.. leuk geprobeerd hoor!
Nee hoor, zoals ik kan jij dat ws niet v.v..... trouwens al die PVV-ers zijn ook anti-links en ik vind ook het oude links erg respectabel: Troelstra, Drees, niks mis mee , maar nieuw-links van(sinds) de jaren 70 en aanverwante christelijke clubs vind ik .. durf het eigenlijk niet hardop te zeggen.. dus even je ogen sluiten...... eigenlijk........ op dat immigratiegebied..... een criminele organisatie.... (niet verder vertellen hoor!quote:Op zondag 28 februari 2010 10:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
halo1, je noemt gewoon iedereen behalve jezelf "links" zo kan ik het ook.
Ze zijn er al.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, ze willen in Almere "Stadcommando's".
http://www.almerevandaag.(...)-door-aanhangers-PVVquote:Winkeliers bedreigd door aanhangers PVV
Almeerse winkeliers hebben, nadat zij met geweld zijn bedreigd door PVV-aanhangers, verkiezingsposters van de Nationaal Democratische Partij (NDP) verwijderd uit hun winkel. In Stad en in Buiten werden vandaag en gisteren fysieke bedreigingen tegen hen geuit. De bedreigingen komen van een groep jongeren die zich de voorlopers noemen van 'de stadscommando’s van Wilders'.
Dat is een groot probleem voor Wilders. Er zijn erg veel lokale partijen die meeliften op het succes van de PVV, maar niets met de PVV te maken hebben. Deze mensen hebben ook niets met de partij te maken, maar komen wel als zodanig in de media.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:20 schreef dylany het volgende:
[..]
Ze zijn er al.
[..]
http://www.almerevandaag.(...)-door-aanhangers-PVV
De aanhangers en promoters van Wilders hebben het maar druk met het bedreigen van mensen met een andere mening.
Zucht generaliseren.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:20 schreef dylany het volgende:
[..]
Ze zijn er al.
[..]
http://www.almerevandaag.(...)-door-aanhangers-PVV
De aanhangers en promoters van Wilders hebben het maar druk met het bedreigen van mensen met een andere mening.
Nazistische beleid.. kom beste Pool.. dat hebben we nergens ter wereld, dus die hebben niets te herschrijven...1945 voor het laatst .. waar heb je het over.. te veel gedronken gister avond... lees je laatste zin nou nog eens even rustig door met een kopje koffie.....en jij mag jouw vergelijking sterker (!) vinden.. de mijne lijkt me eigenlijk dodelijk voor ... linksquote:Op zondag 28 februari 2010 12:10 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan vind ik mijn vergelijking sterker.![]()
Ik vergelijk jouw ontkenning van harde historische feiten ("statistieken zijn leugens, dus het is toch echt links die asielzoekers hebben binnengehaald") met het nazistische beleid om de school- en geschiedenisboeken te censureren en herschrijven naar wenselijkheid, ook vanwege hetzelfde doel dat jullie er mee hebben: op basis van die leugens en het valse geschiedenisbeeld een politiek punt proberen te maken.
Dodelijk onleesbaar inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:31 schreef halo1 het volgende:
[..]
Nazistische beleid.. kom beste Pool.. dat hebben we nergens ter wereld, dus die hebben niets te herschrijven...1945 voor het laatst .. waar heb je het over.. te veel gedronken gister avond... lees je laatste zin nou nog eens even rustig door met een kopje koffie.....en jij mag jouw vergelijking sterker (!) vinden.. de mijne lijkt me eigenlijk dodelijk voor ... links
Wilders heeft zich nooit gedistantieerd van de bedreigingen. De PVV'ers vonden de bedreigingen van Herman van Veen volgens die undercover journaliste, erg amusant.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een groot probleem voor Wilders. Er zijn erg veel lokale partijen die meeliften op het succes van de PVV, maar niets met de PVV te maken hebben. Deze mensen hebben ook niets met de partij te maken, maar komen wel als zodanig in de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |