Vandaar dat hij wil dat buitenlanders assimilerenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:26 schreef Re het volgende:
Uit de quotes komt wel een "Nederland Blanck" gevoel, we moeten verworden tot de eenheidsworst van ChristelijkJoods stramien
"we are borg"
Ow goed dat je het zegt. Ik ben overtuigd. Ik was bang dat er een hoop bullshit tussen zat, maar dat valt dus mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:40 schreef Monco10 het volgende:
hoe je het ook wendt of keert, veel uitspraken kloppen.
waar maak je je druk om Meh7?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:11 schreef dramatiek het volgende:
Nog maar een mooie
"Het [is] volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5 (n.a.v. Kamervragen PVV),
22 augustus 2007
Jij bent toch ook een allochtoon?quote:
In NL wel maar wat doet de fuck het er toe dat Wilders vindt dat er 177 nationalitein zijn en dit ongewenst is. Net zoveel als dat jij de islam lief vindt en ik het een kutreligie vind. Heeft geen enkele waarde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een allochtoon?
Het maakt mij niks uit, ik zou mij alleen aangesproken voelen als ik jou wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
In NL wel maar wat doet de fuck het er toe dat Wilders vindt dat er 177 nationalitein zijn en dit ongewenst is. Net zoveel als dat jij de islam lief vindt en ik het een kutreligie vind. Heeft geen enkele waarde.
Wat een onzin. Ik voel mij zelfs niet aangesproken als in de media verschijnt van wie dan ook dat allochtonen crimineler zijn dan autochtonen. Ten eerste is het waarheid volgens de statistieken en ten tweede ben ik niet crimineel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het maakt mij niks uit, ik zou mij alleen aangesproken voelen als ik jou was
Wat jij wil. Wilders vindt het ongewenst dat er 177 nationaliteiten rondlopen in Nederland. Met andere woorden: Geert is niet zo dol op die diversiteit. Over criminaliteit heeft hij het niet. Hij wil mensen als jij niet het land uittrappen, maar het is nou niet bepaald een compliment. Want je bent en blijft een van die 176 andere nationaliteiten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik voel mij zelfs niet aangesproken als in de media verschijnt van wie dan ook dat allochtonen crimineler zijn dan autochtonen. Ten eerste is het waarheid volgens de statistieken en ten tweede ben ik niet crimineel.
Inspelen op angst en onderbuikgevoelens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het maakt mij niks uit, ik zou mij alleen aangesproken voelen als ik jou was
'Niet bepaald een compliment' lijkt mij geen verontrustende implicatie van die stellingname. Of misschien mis ik nu jouw eigenlijke bezwaar?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat jij wil. Wilders vindt het ongewenst dat er 177 nationaliteiten rondlopen in Nederland. Met andere woorden: Geert is niet zo dol op die diversiteit. Over criminaliteit heeft hij het niet. Hij wil mensen als jij niet het land uittrappen, maar het is nou niet bepaald een compliment. Want je bent en blijft een van die 176 andere nationaliteiten.
Goed he, ik kan dat spelletje ook spelenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Inspelen op angst en onderbuikgevoelens.
Ik zou niet stemmen op een partij die zich zo uitlaat over buitenlanders. Helemaal als je zelf een buitenlander bentquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:08 schreef damian5700 het volgende:
[..]
'Niet bepaald een compliment' lijkt mij geen verontrustende implicatie van die stellingname. Of misschien mis ik nu jouw eigenlijke bezwaar?
En wat als er in de Koran nou echt wordt aangedrongen op het uitroeien van ongelovigen (ik ken dat boek niet). Als Nederland vol komt te zitten met mensen die geloof hoger achten dan mensenrechten? Wat moeten we sowieso met mensen die wensen dat de omgeving zich aanpast aan hen en niet andersom, zoals het hoort.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:37 schreef Killaht het volgende:
Mensen die na het zien van deze uitspraken nog achter Wilders staan![]()
![]()
Zucht. Heb je daar al iets van gemerkt? Moslims zitten hier al decennia. En heb je al iets gemerkt van moslims die hun wil aan jou op willen leggen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:52 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
En wat als er in de Koran nou echt wordt aangedrongen op het uitroeien van ongelovigen (ik ken dat boek niet). Als Nederland vol komt te zitten met mensen die geloof hoger achten dan mensenrechten? Wat moeten we sowieso met mensen die wensen dat de omgeving zich aanpast aan hen en niet andersom, zoals het hoort.
Ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Heb je daar al iets van gemerkt? Moslims zitten hier al decennia. En heb je al iets gemerkt van moslims die hun wil aan jou op willen leggen?
Oh..rlly? leg uit.quote:
Zucht, kun je nou lezen of nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Heb je daar al iets van gemerkt? Moslims zitten hier al decennia. En heb je al iets gemerkt van moslims die hun wil aan jou op willen leggen?
Lol, Wilders lult zoveel, dat ie zelf niet meer weet wat ie zegt. Hij is een goede spindoctor, maar hij "spint" iets te veel, waardoor hij ongeloofwaardig is. Hij zegt dat ie niet doelt op moslims, maar dat doet ie maar als te vaak.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Zucht, kun je nou lezen of niet? Ik vraag of er nog steeds zo sociaal gedacht wordt als er echt mensen naar buiten komen die zo acteren zoals Wilders zegt. Ik zeg niet dat mensen dat nu doen, ik zeg niet dat Wilders goede uitspraken doet. Ik zeg dat je in je beleid moet uitgaan van de mogelijkheid dat sommige mensen wat minder zullen meewerken dan je zou hopen. Indien de Koran echt oproept tot haat moet hier serieus rekening mee worden gehouden, want dat soort dingen wil je gewoon niet in Nederland
Als je goed naar Wilders' uitspraken hebt gekeken had je kunnen zien dat hij veelvuldig iets in deze trekking heeft gezegd: "het is niet de individuele moslim die problemen maakt. De gewone moslim is een goed burger. De meeste moslims zijn geen extremisten en dus feitelijk geen gevaar. Het probleem is de islam en de fundamentalisten. De islam is gevaarlijk".
Dat noem ik nuanceren en een positieve noot in zijn doorgaans matige betoog.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:24 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Eigenlijk iedereen. Als ik die 100 punten doorloop kan ik niet anders dan concluderen dat alleen een racist het daarmee eens kan zijn. Dus zowel racisten als niet-racisten kunnen de vraag beantwoorden.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:10 schreef Killaht het volgende:
[..]
Lol, Wilders lult zoveel, dat ie zelf niet meer weet wat ie zegt. Hij is een goede spindoctor, maar hij "spint" iets te veel, waardoor hij ongeloofwaardig is. Hij zegt dat ie niet doelt op moslims, maar dat doet ie maar als te vaak.
Om voor je te verduidelijken uitspraken: 1,3,4,6,7 etc, etc. hebben betrekking op moslims en niet de Koran. Hoofdoekjes verbod geldt voor moslims toch, grenzen dicht voor niet-westerse allochtonen (moslims) ook toch.
Oh, wacht moslims en de Koran zijn met elkaar verbonden? Dus als de meeste 95% gematigde moslims zijn, zijn is er dan toch ook een gematigde islam.
Oh, nee want wat hij zegt is waar...
Wilders haat moslims omdat zijn oma een moslim is, een bron van schaamte voor geert.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:28 schreef Tammykok het volgende:
[..]
Daar gaan we weer... Waarom moet je een racist zijn om het met zijn uitspraken/ideeen eens te zijn,,
Dat is echt totaal niet waar. Hij haat GEEN moslims..,. Dat zijn uitspraken doe jij nooit een uitspraak?
Nee, dat is gewoon een teken dat ie te laf is om bij zijn herhaaldelijke uitspraken te blijven. Hij wordt bedreigd met opsluiting, en terecht, dus gaat ie nu zeggen dat ie het allemaal niet zo bedoeld heeft. doen 12 jarige pesters in groep 8 ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:04 schreef wallofdolls het volgende:
En in het door jou geciteerde bericht geef ik volgens mij ook al aan dat Wilders onder invloed van zijn rechtszaak meer is gaan nuanceren. Dat is toch positief of wat?
je bent echt te stom voor woorden als je niet eens weet dat ie geen enkele uitspraak ontkent. Verdraaiingen en mierenneukerij ("ik bedoelde geen moslima's maar gewoon al die Marokkaanse vrouwen met hoofddoekjes in die moskee daar! Heel anders!") maken zijn 100 uitspraken niet tot leugens. Hij en de Pvv-ers hebben al die dingen gewoon gezegd, niet moeilijk over doen.quote:Maar je bent echt te stom voor woorden als je niet eerst eens gaat kijken wat er waar is van wat zo'n man zegt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |