quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Beste TT in tijden dit. Full caps.
Nee, niet nieuw, maar wel heerlijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaftedamme, bananenmelk!?Is dat nieuw!?
Slaap lekker meissie....quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:38 schreef Laysa het volgende:
Eensch...
en dan kan ik nu met een gerust hart naar bed...trusten Folks
AUFSALZEN MET PIETJE DIE LIGT TOCH TE MAFFENquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:38 schreef FANN het volgende:
straks komt pietje weer met zijn kutslotje wat da's natuurlijk weer een
discriminerende TT enzo...
Ja, lekker slapen en dromenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:38 schreef Laysa het volgende:
Eensch...
en dan kan ik nu met een gerust hart naar bed...trusten Folks
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
AUFSALZEN MET PIETJE DIE LIGT TOCH TE MAFFEN
Kapseis met die caps jij....quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
AUFSALZEN MET PIETJE DIE LIGT TOCH TE MAFFEN
WAS TEGEN MIJ TOCH?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
GEEN GROTE MUIL TEGEN FANN JIJ
UITERAARD IK WEET TOCH WIE HET ZEGTquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:43 schreef Anniebab het volgende:
Fann? Ian ,en die kan t hebben van mij, he ian?
WAT EEN SLUWE TACTIEK KAN JE WAT HARDER PRATEN IK VERSTA JE ZO MOEILIJKquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ik waarschuw iedereen via Babs, die durft toch niks terug te zeggen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WAT EEN SLUWE TACTIEK KAN JE WAT HARDER PRATEN IK VERSTA JE ZO MOEILIJK
JUIST ANNIE! SCHREEUW ONS AAN!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:45 schreef Anniebab het volgende:
WAT!?!/IK DURF ANDERS....heel... veel
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:45 schreef Anniebab het volgende:
WAT!?!/IK DURF ANDERS....heel... veel
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:43 schreef CarOnline het volgende:
Vreetbui *cjeck*
Teringmof *check*
Zet Devin townsend ff zachter!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JUIST ANNIE! SCHREEUW ONS AAN!
totdat die linker broekspijp gelig wordt...quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij kent z'n plaats wel![]()
[ afbeelding ]
Buik volquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:52 schreef FANN het volgende:
TOPIC KILLER
of zit iedereen nu te vreten?
Dat durft ie niet, maat 45 hè. Morgen lekker schaatsen kijken Annie, vanaf 21:30quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
totdat die linker broekspijp gelig wordt...
O ik zat net te denken hoe laat t zou beginnen,maar dan ben ik ong. wel thuis.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat durft ie niet, maat 45 hè. Morgen lekker schaatsen kijken Annie, vanaf 21:30![]()
Neuh, denk 't niet. Er zal er wel weer eentje vallen. Maar spannend is het welquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
O ik zat net te denken hoe laat t zou beginnen,maar dan ben ik ong. wel thuis.
We hebben iig kansen in de achtervolging.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
jah...
hier ken je alvast wenne
http://www.youtube.com/watch#v=Kwh_yOzJ6AY&feature=related
Dikke mensuh zijn gezelligquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
jah...
hier ken je alvast wenne
http://www.youtube.com/watch#v=Kwh_yOzJ6AY&feature=related
is ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dikke mensuh zijn gezellig![]()
![]()
![]()
Beter dan die chagrijnige graatmokkels
Dolletjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
is ook![]()
http://www.youtube.com/watch#v=cIcHxRmUqQ8&feature=related
Zat youtubers te kijken, geil wijf welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:07 schreef FANN het volgende:
gaat het nog Teun ?![]()
moet je gras nog gemaaid of eh... doe je het zelluf
Fappen doe ik altijd op zaterdag, net na de koffiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk..
nah... jij zit te fappen ofzo
was zo lang stil
snoeien als in snaaien?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gras maaien is nog te vroeg Fann, je moet straks in april eerst even komen snoeien
Jij mag dat groen wel herkauwen hoor, geen punt Klara IIIquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
snoeien als in snaaien?
dat gaat wel lukken
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Terecht, ben ik ook wel eens als ik mijn teksten teruglees. Moet je ook niet doen meisje
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
etter
![]()
ik gaat ervandoor
trusten allemaal
doei
![]()
mogguhquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:38 schreef FANN het volgende:
straks komt pietje weer met zijn kutslotje wat da's natuurlijk weer een
discriminerende TT enzo...
quote:
wtf jij werkt toch gewoon 36 of 40u, hoe hou je dat volquote:
yeahquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oeh, Pietje! Vanaf dinsdag is de top 500 van de nineties op Q![]()
Ja, wat doe je?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:17 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen! Kijk mij er eens vroeg uit zijn op mijn vrije dag?
Zwetenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doe je zo vaak bij de sauna?
Alweer tentamen? Die had je 'laatst' toch al?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huiswerk en leren voor tentamen.![]()
Maar ik ben het alweer zat en ga denk ik even naar de stad
quote:Old Jokes Home:
Q: What do a short-sighted gynaecologist
and a puppy have in common?
A: A wet nose.
Dat voelt als laatst, maar was 20 november.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Alweer tentamen? Die had je 'laatst' toch al?
Oja, dan is het wel weer tijd voor nieuwe jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat voelt als laatst, maar was 20 november.
quote:
Eigen schuld, wie heeft er dan ook om 9:55u nog een nuchtere maagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Lekker, op je nuchtere maag, en bedankt
Oeh, zouden er al terrasjes zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik ben het alweer zat en ga denk ik even naar de stad
Iedereen die ik ken?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Eigen schuld, wie heeft er dan ook om 9:55u nog een nuchtere maag
Sex in de morgen, is een dag zonder zorgenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Lekker, op je nuchtere maag, en bedankt
Feit. Maarja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sex in de morgen, is een dag zonder zorgen
Mehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoax, Liesjes zijn per difinitie niet vlijtig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mehehe![]()
En nu krijg ik een opdracht binnen om sfeermateriaal te maken voor een Spar in Leiden waar ze Vlijtige Liesjes weg gaan geven
Dat was een jointjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sex in de morgen, is een dag zonder zorgen
Wel eens van gehoord, maar ik ken eigenlijk niemand die daar de tijd voor neemt, op de mensen die de hele dag thuis zijn na danquote:
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:09 schreef Copycat het volgende:
Seks en een jointje in de ochtend.
Quelle combination!
Zegt ze vanaf haar werkplek.
Ik heb het niet over mijn eigen voorkeurquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij daar de voorkeur aan geeft ook goed
Ontbijten moet je tijd voor makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord, maar ik ken eigenlijk niemand die daar de tijd voor neemt, op de mensen die de hele dag thuis zijn na dan
En daarvoor eet je niets?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe ik ook, om kwart voor 1.
Dit is echt weer een staaltje D. humorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie uit de oven komt is ie vast dood, dus welke taal ie spreekt maakt dan niet meer uit
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zit je je ego uit te deuken Piet?
Dat wisten we toch al lang schatje. *aait over bol* oké. Genoeg uitstel.boodschappen.quote:
Toch fijn he dat je daar altijd weer op kunt vertrouwenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is echt weer een staaltje D. humor
Was het gedeukt dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zit je je ego uit te deuken Piet?
Klinkt goed! Een bruilioft op Bali bespreken is sowieso al iets dat niet vaak voorkomt, leuk ook qua voorpret (wat vaak de helf van de lol van op reis gaan is, vind ik).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ga zondag eten met vrienden, waaronder d'n Daaf die even over is uit Indonesië. Hopelijk slaan we dan ook spijkers met koppen wat betreft de aanstaande wedding op Bali.
Komt niet vaak voor en is übertof, vind ik.
Lekkere cd's mee aan boord.. en die ringweg Barcelona is ook altijd weer enerverend, de tijd vliegt om.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef hondjes het volgende:
Heb me er op ingesteldt...
Zo van,,,als ik er eenmaal ben,,is het leuk, en daar moet je even moeite voor doen..
Alleen het weer inpakken, en weggaan, terwijl ik eigenlijk liever in Spanje wil blijven, maar ja..kan niet, dus ik klaag maar niet..heb gewoon mazzel, dat ik hier kan wonen.....
Heidi wil jou graag op de chat zien, even niet gevolgd waarom.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Champagne in de ochtend ... dag werklust.
Plan is om met vriendenclub drie weken naar Indonesië te gaan..
Wat moet je dan nog inpakken???quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef hondjes het volgende:
Heb me er op ingesteldt...
Zo van,,,als ik er eenmaal ben,,is het leuk, en daar moet je even moeite voor doen..
Alleen het weer inpakken, en weggaan, terwijl ik eigenlijk liever in Spanje wil blijven, maar ja..kan niet, dus ik klaag maar niet..heb gewoon mazzel, dat ik hier kan wonen.....
Wat een leven!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Als ik vanavond een beetje op schema loop, ga ik Hidi meeten bij Leo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:26 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar was het loos alarm Cc. Hij had het verschillende keren over je, de laatste keer zei hij tegen Michelle: als Copycat nou op de chat komt...
Vraag gelijk oftie ook naar Utrecht komt de 13e?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik vanavond een beetje op schema loop, ga ik Hidi meeten bij Leo.
Wat leuk. Neem wat lekker eten voor hem mee, volgens mij schort het daaraan in SV.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik vanavond een beetje op schema loop, ga ik Hidi meeten bij Leo.
Neem wat Norit meequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Als je in Den Haag of Almere zou zitten, zou je hopelijk zeer gemotiveerd zijn om wel te stemmen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:34 schreef Marrije het volgende:
Leuk, Cc.
Heb ff de gemeente gebeld, ik had m nou toch wel moeten hebben, als ik hem maandag niet heb ontvangen dan komt ie ook niet meer. Ze weten niet waar d efout zit want er zijn veel meer mensen die m niet hebben ontvangen, maar ik kan bij een willekeurig stadsdeelkantoor mn stempas ophalen. Ahum. Ik weet niet of ik daar wel zin in heb. Tis in elk geval geen motivatie om te stemmen.
Ben jij al met je kind naar dat nieuwe speelparadijs gegaan? Bij het Zuiderpark?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:25 schreef Gert het volgende:
Goeiemorgen.![]()
Vrijdag!![]()
En ik "hoef" een heel weekend niets!![]()
Da's soms ook weleens lekker.
Wie gaat er echt iets héél leuks doen dit weekend dan?![]()
Hoeft niet duur of groot te zijn hoor, gewoon iets wat je supertof vindt en niet zo vaak voorkomt.
Hmm, kweet niet. Moet ik met de kindjes 2 x overstappen op een bus en wachten enzo. Dat ook weer terug. Daar heb ik niet zoveel zin inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je in Den Haag of Almere zou zitten, zou je hopelijk zeer gemotiveerd zijn om wel te stemmen.
Dat snap ik wel, maar tegen Wilders stemmen lijkt me toch erg belangrijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, kweet niet. Moet ik met de kindjes 2 x overstappen op een bus en wachten enzo. Dat ook weer terug. Daar heb ik niet zoveel zin inHeb altijd gestemd, maar ja, hoefde ik ook niet achter mn stempas aan
Yep. Jij nog niet dus?quote:
Een collega van mijn wilde dat wel doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben jij al met je kind naar dat nieuwe speelparadijs gegaan? Bij het Zuiderpark?
Ik stem op een partij die m.i. een goed programma heeft. Niet omdat het "niet die ene partij is".quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar tegen Wilders stemmen lijkt me toch erg belangrijk.
Is daar echt zo'n partij? Zo bedoel ik het niet hoor. Maar ik zou wel op een kansrijke partij stemmen, een partij die samen met andere een goede kans maakt tegenwicht te bieden. Dat ga ik landelijk ook doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik stem op een partij die m.i. een goed programma heeft. Niet omdat het "niet die ene partij is".
Ik hoop dat die idiote "stop WIlders" partij hier in Den Haag een sof wordt. Sneu gedoe, met een ranzig opportunistisch luchtje.
Doordeweeks is het 9 euro, voor een ouder met kind boven de 2 jaar oud.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een collega van mijn wilde dat wel doen.
Om 1600 nog even heen gefietst om een uurtje te spelen.
Voor moeder en dochter samen was het 22,50 (ook al waren ze nog maar 2 uur open geloof ik)
Op zaterdag en zondag is het all inclusief een buffet vol vette hap en lionade enzo.
Dus wil je in het weekend dan zou ik er voor dat geld de hele dag gaan zitten
Collega is weer naar huis gefietst.
1 ouder met een 2+ kind is 9 euro?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Doordeweeks is het 9 euro, voor een ouder met kind boven de 2 jaar oud.
In het weekend 22,50 inderdaad, en dan all inclusive.
Ik ben er nog niet geweest, maar ga er binnenkort eens kijken !
"Stop Wilders Nu" heet de partij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Is daar echt zo'n partij? Zo bedoel ik het niet hoor. Maar ik zou wel op een kansrijke partij stemmen, een partij die samen met andere een goede kans maakt tegenwicht te bieden. Dat ga ik landelijk ook doen.
15,50quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
1 ouder met een 2+ kind is 9 euro?
En als er dan ook nog een ouder en een <2 kind mee gaan?
Die gemeentelijke kieswijzers zijn best goed, ik kwam erachter dat ik toch beter een andere partij kon stemmen voor de punten die ik hier belangrijk vind.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef Gert het volgende:
[quote]"Stop Wilders Nu" heet de partij.
Ik moet de gemeentekieswijzer nog doen, al weet ik denk ik toch al wat ik ga stemmen. Maar als er een duidelijk beter alternatief uit naar voren komt, ga ik het heroverwegen.
Die kwam ik hier niet tegen, volgens mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben even de stemwijzer aan het invullen maar wat een rare stellingen zitten ertussen.
Stelling 23 Huurders die extreem veel overlast veroorzaken, moeten in wooncontainers aan de randen van de stad worden geplaatst.
Scary shit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:03 schreef Anniebab het volgende:
PVV staat nu op gedeelde 2e plaats met PVDA aldus de peilingen
Wat ga jij stemmen?quote:
De landelijke verkiezingen zijn pas in juniquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:03 schreef Anniebab het volgende:
PVV staat nu op gedeelde 2e plaats met PVDA aldus de peilingen
Je kunt vanaf 1 maart gratis kaartjes voor Ballorig krijgen bij de Spar en bij Attent!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:52 schreef Marrije het volgende:
Ja, Pizza, Poffertjes of nog een P (geen patat dacht ik) kreeg je er dan bij.
Als we dan met zn vieren gaan zijn we dus bijna 50 e kwijt. Terwijl we bij Ballorig 2 x 6,50 moeten betalen en een pataje een paar euro kost. Dan gaan we wel naar Ballorig.
Dat is niet zo raar toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben even de stemwijzer aan het invullen maar wat een rare stellingen zitten ertussen.
Stelling 23 Huurders die extreem veel overlast veroorzaken, moeten in wooncontainers aan de randen van de stad worden geplaatst.
Ik kom wederom op GL of SP uit. Dit weekend nog eens een andere stemwijzer doen voor de definitieve keuze, maar momenteel neig ik meer naar GL.quote:
Werk jij bij de Spar?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je kunt vanaf 1 maart gratis kaartjes voor Ballorig krijgen bij de Spar en bij Attent!![]()
[/spam]
Auschwitz, Dachau?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:07 schreef Gert het volgende:
Dat is niet zo raar toch?
Dat is al wel vaker in bepaalde gemeenten gebeurd.
Dat is heel leuk, voor de mensen die een Spar of Attent (quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je kunt vanaf 1 maart gratis kaartjes voor Ballorig krijgen bij de Spar en bij Attent!![]()
[/spam]
Links hier, damn. VVD as alwaysquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:07 schreef Copycat het volgende:
Ik kom wederom op GL of SP uit. Dit weekend nog eens een andere stemwijzer doen voor de definitieve keuze, maar momenteel neig ik meer naar GL.
Jij?
Het is niet prettig. Maar het is óók een signaal, dat niet weggewuifd moet worden.quote:
Met een groot hangslot eropquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus?!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar toch?
Dat is al wel vaker in bepaalde gemeenten gebeurd.
Den Haag heeft 2 Sparren en er zit er niet één bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, voor de mensen die een Spar of Attent () in de directe omgeving hebben.
Zeker niet, dat werkt alleen maar de 'underdogpositie' in de hand. Bestrijd die lapzwans gewoon met zijn eigen domme uitspraken. Daarmee haal je de angel er meer uit. Alhoewel je dan uitgaat van weldenkende Wildersstemmers ...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:08 schreef Gert het volgende:
Het is niet prettig. Maar het is óók een signaal, dat niet weggewuifd moet worden.
quote:
Mijn gedachtequote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, voor de mensen die een Spar of Attent () in de directe omgeving hebben.
Ik zou er zo 1,2,3 niet een weten nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Den Haag heeft 2 Sparren en er zit er niet één bij jou in de buurt?
Tja.. deze insteek vind ik dus al niet geweldig. Veel te veel uit de hoogte. Er is onvrede over de multiculturele samenleving bij een hele grote groep mensen, en er moet echt wat aan die onvrede gedaan worden. Anders gaan er straks partijen mee aan de haal waarvan je dat absoluut niet wilt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker niet, dat werkt alleen maar de 'underdogpositie' in de hand. Bestrijd die lapzwans gewoon met zijn eigen domme uitspraken. Daarmee haal je de angel er meer uit. Alhoewel je dan uitgaat van weldenkende Wildersstemmers ...
Moeilijke materie vind ik. En de ontwikkeling vind ik doodeng. Opdat we niet vergeten enzo.
Je hebt toch internetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou er zo 1,2,3 niet een weten nee.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel sociaal.
Heb er een keer een repo over gezien, en de mensen die dan aan de rand van een dorp (in Groningen ergens) werden verhuisd, waren daar niet eens ontevreden mee. En de buurt die na járen en járen eindelijk verlost was van de geluidstereur, agressiviteit, stankoverlast e.d. was er helemáál happy mee uiteraard.
Dus het lijkt in eerste opzicht misschien asociaal, en "rechts", maar het juist sóciaal, in mijn optiek.
Hoe bedoel je: andere partijen waarvan je dat niet wil? Ik wil deze onderbuikpolitiek sowieso niet. Niet van de semi bruimhemden van Wilders, niet van een andere partij. scape goat politics.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:13 schreef Gert het volgende:
Tja.. deze insteek vind ik dus al niet geweldig. Veel te veel uit de hoogte. Er is onvrede over de multiculturele samenleving bij een hele grote groep mensen, en er moet echt wat aan die onvrede gedaan worden. Anders gaan er straks partijen mee aan de haal waarvan je dat absoluut niet wilt.
Ja, op het hoofdkantoor, reclameafdeling. Valt het op?quote:
Beide straten zeggen mij niets.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt toch internet
http://www.spar.nl/nucontroller.asp?portalid=1&navid=47&lcid=nl
Eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel sociaal.
Heb er een keer een repo over gezien, en de mensen die dan aan de rand van een dorp (in Groningen ergens) werden verhuisd, waren daar niet eens ontevreden mee. En de buurt die na járen en járen eindelijk verlost was van de geluidstereur, agressiviteit, stankoverlast e.d. was er helemáál happy mee uiteraard.
Dus het lijkt in eerste opzicht misschien asociaal, en "rechts", maar het juist sóciaal, in mijn optiek.
Ineens viel het kwartjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, op het hoofdkantoor, reclameafdeling. Valt het op?
Een whutquote:
Toch nog 400+ winkels in Nederland. En 12.000+ wereldwijd. Grootste retailer ter wereld.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ineens viel het kwartje![]()
Ik dach eigenlijk dat Spar niet meer bestond in NL, maar vorige week kwam ik er in hartje Rotterdam ineens eentje tegen.
"Containers" is een wat ongelukkig woord. Het gaat om woongelegenheid die niet 1,2,3 te slopen is. Want over dat type wangedrag hebben we het. Ruiten er uit. Niet alleen bij hunzelf. Notoire, extreme overlast veroorzakers. Dus niet iemand die de muziek weleens te hard aan heeft staan of dronken lallend thuiskomt 's nachts. Maar járen en járen van ernstige misdraging, waar de "gewone" hulpverlening niets meer mee kan. Is het dan zo sociaal om een hele buurt daar onder te blijven laten lijden, nee toch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In containers?![]()
Mensen zouden in de eerste plaats gewoon eens wat toleranter moeten zijn.
En natuurlijk zijn er echte probleemgevallen maar verbannen, tja ik weet niet, niet helemaal hoe ik sociaal zie.
Je kunt ze wel niet willen, die "onderbuikgevoelens", maar ze zijn er. En er is ook gewoon onvrede en angst bij "normale mensen". Niet alleen bij figuren die moskeëen in de hens willen steken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je: andere partijen waarvan je dat niet wil? Ik wil deze onderbuikpolitiek sowieso niet. Niet van de semi bruimhemden van Wilders, niet van een andere partij. scape goat politics.
Mij wel, maar die zijn echt kilometers hier vandaan, in benoordenhout en in bezuidenhout.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beide straten zeggen mij niets.
Dat zeg ik ook niet. Ik heb het over partijen als de PVV die specifiek inspelen op deze onderbuikgevoelens.m Met prietpraat en grootspraak.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
Je kunt ze wel niet willen, die "onderbuikgevoelens", maar ze zijn er. En er is ook gewoon onvrede en angst bij "normale mensen". Niet alleen bij figuren die moskeëen in de hens willen steken.
Tuurlijk is dat de manier, dat snap ik ook. Je moet hun argumentatie onderuit halen. Geen patstelling creëren, dan ben je verder van huis.quote:
Zeggen dat alle Wilders-stemmers dom en irrationeel zijn.. ik snap het wel, alleen ik denk niet dat je op die manier zorgt dat die partij minder snel voet aan de grond krjigt, eerder integendeel. In mijn optiek moet je die gevoelens serieus nemen, en er dáár wat aan doen waar er wat aan gedaan kan worden, maar je tegelijkertijd zeer duidelijk uitspreken tegen idioot geblaat als kopvoddentax e.d.
Wel een gaaf artikel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:28 schreef FANN het volgende:
dat is al oud nieuws dat heten HUFTERWONINGEN![]()
Dit bericht is uit 2005
http://www.vn.nl/Standaar(...)eilijke-huurders.htm
opzouten met die tokkies![]()
je zal goddomme zo'n hufter naast je hebben wonen
dan piep je wel anders![]()
eerst effe manieren lerenen dan mogen ze terug :
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een gaaf artikel.![]()
’ En, vindt hij, je kunt pas echt goed van een cd genieten als het volume op tien staat. ‘Ik heb nu speakers van zeshonderd watt. Maar die zijn eigenlijk te zwak. Ik zou liever achthonderd watt hebben. Ik moet tenslotte ook iets kunnen horen wanneer ik buiten in de tuin sta'![]()
In dat geval, stuur maar op die vrijkaartjes voor Ballorig. Nu dan he. Niet na de actiedatum zoals bij die vrijkaarten voor de huishoudbeurs van laatst.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, op het hoofdkantoor, reclameafdeling. Valt het op?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Mij wel, maar die zijn echt kilometers hier vandaan, in benoordenhout en in bezuidenhout.
Meertje denkt vanuit Klundert-optiek: twee Sparren in Den Haag, dan moét er wel eentje in de buurt zijn.
Mja... de verslaggever is best wel dapper, vind ik.quote:
quote:‘Ik zou maar niet naar binnengaan, hoor,’ waarschuwt hij. ‘Die lui zijn niet goed bij hun hoofd. Ze poepen gewoon in de kamer. Een paar jaar geleden moest hun container worden vervangen omdat er een halve meter drek in lag.’ Toch maar even aanbellen. In de deuropening verschijnt een gestalte die op zijn minst onguur mag worden genoemd. Het lange donkere haar, de grote baard, de felle, scheve ogen en het aangekoekte gebit maken Klaas de Jonge tot een piraat uit een slechte lsd-trip.
‘Je bent toch niet van de politie, hè?’,vraagt hij. ‘Anders kunt je meteen een paar klappen krijgen.’ Terwijl uit het halletje een walm van rottend afval ontsnapt, maakt De Jonge herhaaldelijk kenbaar dat hij absoluut niemand binnen wil hebben.
PRECIES!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja... de verslaggever is best wel dapper, vind ik.![]()
Maar echt hè, dit kán gewoon niet in een woonwijk. Huferwoningen FTW.
[..]
Zie dat hek dan! JE REINSTE AUSCHWITZ!!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef FANN het volgende:
dit is een ''container woning''
klinkt veel erger dan het is![]()
http://www.blablablog.nl/(...)586963213/index.html
zie mijn edit dooiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie dat hek dan! JE REINSTE AUSCHWITZ!!!!
Zie mijn PI, potentieel hufterwoningkandidaatjequote:
ze hebben niks te vinden, je moet gewoon een beetje rekening houden met je buren,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
Die containerwoningen voor studenten ken ik. Maar dat is natuurlijk een totaal ander uitgangspunt.
Ik snap dat je zo'n hufter niet naast je wil hebben wonen, maar deze uitsluiting komt op mij naar over. maar als ze het zelf prima vinden, more power (en watt) to them.
owquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie mijn PI, potentieel hufterwoningkandidaatje
Om maar aan te geven dat "containerwoning" iets anders is dan dat er wat blik uit de zeehaven op een braakliggend terrein is neergeplempt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
Die containerwoningen voor studenten ken ik. Maar dat is natuurlijk een totaal ander uitgangspunt.
Ik snap dat je zo'n hufter niet naast je wil hebben wonen, maar deze uitsluiting komt op mij naar over. maar als ze het zelf prima vinden, more power (en watt) to them.
Kunnen we daar meeten?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie dat hek dan! JE REINSTE AUSCHWITZ!!!!
Extreme overlast stond er toch? Niet voor niets hè. Pluisje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
Mja ik weet niet, ik krijg er een beetje: "Als je je niet kan aanpassen aan de samenleving dan rot je maar op gevoel" van. Kijk natuurlijk zijn er uitzonderingen maar ik vind het gewoon heel erg ver gaan.
je wordt heus niet gelijk in een container gemietert als je een keertje je muziekquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
Mja ik weet niet, ik krijg er een beetje: "Als je je niet kan aanpassen aan de samenleving dan rot je maar op gevoel" van. Kijk natuurlijk zijn er uitzonderingen maar ik vind het gewoon heel erg ver gaan.
Join my club.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nou ja, kan ik het helpen?! Ik ben gewoon een softie, laat me.
Nee! Je past je aan of we tiefen je in een containerwoning!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
Het gaat hier om de worst of the worst, dat zijn die uitzonderingenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
wacht maar tot je buurman je lieve katje vergiftigd of aan de boom ophangtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een kliekje met Cc!![]()
Cutie!
quote:
Ik las "of dat"quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wacht maar tot je buurman je lieve katje vergiftigd of aan de boom ophangt
omdat ie een keertje in zijn tuin gepoept heeft, dan praten we wel weer verder
nee dat flikkeren die gasten door je brievenbusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik las "of dat"
Dus: wacht maar tot je buurman je lieve katje vergiftigd of aan de boom op hangt of dat ie een keertje in zijn tuin gepoept heeft.![]()
![]()
Ik zou serieus woest zijn als mij dat zou gebeuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wacht maar tot je buurman je lieve katje vergiftigd of aan de boom ophangt
omdat ie een keertje in zijn tuin gepoept heeft, dan praten we wel weer verder
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Christus op een stokje, wat is "Addicted" een fucking goed album![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk jij dat ze met die mensen doen die ze in zo'n container stoppen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou serieus woest zijn als mij dat zou gebeuren.
Maar ik zou niet denken: laten we die mafkees verbannen.
In mijn oude huis hadden we niet zulke prettige buren die vooral onderling veel ruzie hadden. Vaak politie erbij. Ok, vast niet zo erg als de gevallen waar het hier om gaat maar niet altijd leuk. Ik hoopte alleen dat de hulpverlening zich wat meer op die gezinnen zou storten, het kwam niet in mij op dat ze "weg" moesten.
Echt? Zelfs Wilders wordt soft......quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ze met die mensen doen die ze in zo'n container stoppen?
Ze mogen d'r ook uit hè?
Ja dat snap ik en ik snap ook wel dat ze niet gevangen zijn ofzo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ze met die mensen doen die ze in zo'n container stoppen?
Ze mogen d'r ook uit hè?
Totdat je naast iemand woont die zeer agressief is, die kotst, poept en afval dumpt waar het niet hoort en jou elke nacht uit je slaap houdt. En dan af en toe door de politie wordt meegenomen maar dan weer van voren af aan begint zodra hij weer terug is. En die de reguliere hulpverlening z'n huis uit slaat. En dat járen lang. Als je dan niet al verhuisd bent omdat je eraan onderdoor gaat (maar daar moet je dan maar net de middelen voor hebben, en vaak wonen dit soort hufters in een wijk waar mensen het geld niet op de rug groeit).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
Nee hoor, dat bepaal je zelf. Tenzij je járenlang de hele boel terroriseert en onverbeterlijk bent. Dan is het op een gegeven moment over en uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik en ik snap ook wel dat ze niet gevangen zijn ofzo.
Maar toch, dat de staat gewoon maar even bepaald waar je woont
Je hebt niet zo'n lieve buurman hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, dat bepaal je zelf. Tenzij je járenlang de hele boel terroriseert en onverbeterlijk bent. Dan is het op een gegeven moment over en uit.
Ik wil d'r wel een toepje tegenaan gooienquote:
Ik begrijp de argumenten best en kan mij ook wel voorstellen dat sommige situaties uitzichtloos zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Totdat je naast iemand woont die zeer agressief is, die kotst, poept en afval dumpt waar het niet hoort en jou elke nacht uit je slaap houdt. En dan af en toe door de politie wordt meegenomen maar dan weer van voren af aan begint zodra hij weer terug is. En die de reguliere hulpverlening z'n huis uit slaat. En dat járen lang. Als je dan niet al verhuisd bent omdat je eraan onderdoor gaat (maar daar moet je dan maar net de middelen voor hebben, en vaak wonen dit soort hufters in een wijk waar mensen het geld niet op de rug groeit).
Echt hoor.. je gaat eraan onderdoor. Dat klinkt dan wel "sociaal", dat ook dat soort mensen een plekje in de samenleving verdient, en ik begrijp de goede bedoeling wel. Maar het is eigenlijk ásociaal, vind ik, om omwonenden niet tot en met de uiterste consequentie te beschermen tegen dergelijke terreur.
Hij juichte laatst toen ADO in de laatste minuut tegen Feyenoord scoorde.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt niet zo'n lieve buurman he?
Zoals Noek al zei, het gaat om mensen die je het leven zuur maken. Dus dat jij met je poezelige hoofdje bang bent om de deur uit te gaan dankzij de buurman.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik en ik snap ook wel dat ze niet gevangen zijn ofzo.
Maar toch, dat de staat gewoon maar even bepaald waar je woont
Tering, geweldig nummerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil d'r wel een toepje tegenaan gooienMaar jullie gaan het toch geen kans geven, meteen wegklikken onder het mom van lawaai
Maakt niet uit hoor
Als ik aan de macht kom tief ik jullie gewoon allemaal in containers
Anneke van Giesbergen!![]()
![]()
![]()
Daar, helemaal afluisteren hè
koptelefoon opzet voor de burenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil d'r wel een toepje tegenaan gooienMaar jullie gaan het toch geen kans geven, meteen wegklikken onder het mom van lawaai
Maakt niet uit hoor
Als ik aan de macht kom tief ik jullie gewoon allemaal in containers
Anneke van Giesbergen!![]()
![]()
![]()
Daar, helemaal afluisteren hè
Komt vanzelf wel, als het je overkomt. * Dan gaat je empathie wel verschuiven.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp de argumenten best en kan mij ook wel voorstellen dat sommige situaties uitzichtloos zijn.
Ik krijg het alleen niet rijmend met mijn gevoel, thats all.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
Net zoals wanneer je misdrjiven pleegt. Dan bepaalt de staat óók waar je woont.
Je bepaalt toch technisch gezien zelf JUIST dat je daar moet wonen OMDAT je jarenlang de boel terroriseertquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, dat bepaal je zelf. Tenzij je járenlang de hele boel terroriseert en onverbeterlijk bent. Dan is het op een gegeven moment over en uit.
Net zoals wanneer je misdrjiven pleegt. Dan bepaalt de staat óók waar je woont. Dit is een mooie tussenoplossing.
Is dat de zoon van Pete?quote:
Ja als je misdrijven pleegt zit je vast. Maar deze mensen overtreden de wet dus niet op dusdanige wijze dat ze vast horen te zitten. Ook betalen ze ws netjes hun rekeningen enzo anders zouden ze wel worden uitgezet. Zit er dan een gat in de wet mbt buurtoverlast?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Net zoals wanneer je misdrjiven pleegt. Dan bepaalt de staat óók waar je woont. Dit is een mooie tussenoplossing.
dat eerste nummer vond ik zaad, virij snel weggeklikt, dit is al een stuk beter. * aan laat staanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En deze?![]()
Zelfde album maar iets meer gitaar
minderquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En deze?![]()
Zelfde album maar iets meer gitaar
Ik ook. Voel veel meer empathie voor de slachtoffers en dat zijn ze. Waarschijnlijk al jaren ook.quote:
vin ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook. Voel veel meer empathie voor de slachtoffers en dat zijn ze. Waarschijnlijk al jaren ook.
Het zijn eigenlijk ook lieverds, maar de gemene burgemeester wil graag nazietje spelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja als je misdrijven pleegt zit je vast. Maar deze mensen overtreden de wet dus niet op dusdanige wijze dat ze vast horen te zitten. Ook betalen ze ws netjes hun rekeningen enzo anders zouden ze wel worden uitgezet. Zit er dan een gat in de wet mbt buurtoverlast?
Nee, da's Townshend.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat de zoon van Pete?
Kutchampagne. Komt echt niets meer uit mijn handen, werktechnisch.
Nah, not in my back yard pleasequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk ook lieverds, maar de gemene burgemeester wil graag nazietje spelen.
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk ook lieverds, maar de gemene burgemeester wil graag nazietje spelen.
6 voor je spreekbeurt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, da's Townshend.
Devin Townsend is mijn favoriete bipolar Canadees![]()
Die doet alles van Strapping Young Lad Death Metal!
[ afbeelding ]
Beukende Metal voor vieze mannen!
[ afbeelding ]
Met ruige teringherrie zoals:
En achterlijk stoere live shows op o.a. Ozzfest
[ afbeelding ]
Tot het vééééél rustigere Devin Townsend Band/Devin Townsend Project/Ocean Machine
[ afbeelding ]
Met lieve, mooie liedjes
Devin kan allesHij is mijn liefste Mad Genius
[ afbeelding ]
Vetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
dat eerste nummer vond ik zaad, virij snel weggeklikt, dit is al een stuk beter. * aan laat staan
Zal niet gaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dat geval, stuur maar op die vrijkaartjes voor Ballorig. Nu dan he. Niet na de actiedatum zoals bij die vrijkaarten voor de huishoudbeurs van laatst.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zal niet gaanDe vrijkaartjes zijn bij de parken zelf verkrijgbaar, tegen inswisseling van vouchers die je weer alleen bij de winkels kunt krijgen en die geleverd worden door een of andere Stichting, niet door ons. Sorry
![]()
quote:Van de huishoudbeurs kregen we gewoon van diverse leveranciers uitnodigingen en dat leverde bij elkaar zo'n 150 vrijkaartjes op voor het personeel van Spar, die ze aan de straatstenen niet kwijt konden![]()
Albumsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
Langharig tuig. Werkschuw zeker ook nog. Hup, in een container met die kankerherrie.
Uh ja, maar wél aan de rand van de stad he, anders heb ik ze alsnog in mn achtertuinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
Langharig tuig. Werkschuw zeker ook nog. Hup, in een container met die kankerherrie.
En totáál wanhopig vaak. En aan de slaappillen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook. Voel veel meer empathie voor de slachtoffers en dat zijn ze. Waarschijnlijk al jaren ook.
Daarom: PVV!!11!!1!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En totáál wanhopig vaak. En aan de slaappillen.
En één zo'n hufter weet het makkelijk voor tien woningen om hem heen te vergallen.
En als je de artikelen zo leest, vinden de hufters het zelf ook wel best, als ze eenmaal op een plek wonen waar ze minder overlast kunnen veroorzaken. En hun voormalige buurtgenoten kunnen eindelijk weer normaal leven.
Een beetje in een bus zitten, hotelkamers slopen, groupies neuken en je te goed doen aan allerhande geestverruimende en -vernauwende middelen. En als klap op de vuurpijl elk land ver-pesten met die kankerherrie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat nou werkschuw? Meerdere albums per jaar en elke cd ging gepaard met een tour
Goor linksmensch dat je d'r bentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje in een bus zitten, hotelkamers slopen, groupies neuken en je te goed doen aan allerhande geestverruimende en -vernauwende middelen. En als klap op de vuurpijl elk land ver-pesten met die kankerherrie.
Dat komt als geroepen op deze vrijdag.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Cc, ik had nog een nieuw verslavend spelletje wat je misschien leuk vindt:
http://www.spele.nl/game/stapelen/super_stacker_2.html
Ik kom tot 39.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |