Een whutquote:
Toch nog 400+ winkels in Nederland. En 12.000+ wereldwijd. Grootste retailer ter wereld.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ineens viel het kwartje![]()
Ik dach eigenlijk dat Spar niet meer bestond in NL, maar vorige week kwam ik er in hartje Rotterdam ineens eentje tegen.
"Containers" is een wat ongelukkig woord. Het gaat om woongelegenheid die niet 1,2,3 te slopen is. Want over dat type wangedrag hebben we het. Ruiten er uit. Niet alleen bij hunzelf. Notoire, extreme overlast veroorzakers. Dus niet iemand die de muziek weleens te hard aan heeft staan of dronken lallend thuiskomt 's nachts. Maar járen en járen van ernstige misdraging, waar de "gewone" hulpverlening niets meer mee kan. Is het dan zo sociaal om een hele buurt daar onder te blijven laten lijden, nee toch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In containers?![]()
Mensen zouden in de eerste plaats gewoon eens wat toleranter moeten zijn.
En natuurlijk zijn er echte probleemgevallen maar verbannen, tja ik weet niet, niet helemaal hoe ik sociaal zie.
Je kunt ze wel niet willen, die "onderbuikgevoelens", maar ze zijn er. En er is ook gewoon onvrede en angst bij "normale mensen". Niet alleen bij figuren die moskeëen in de hens willen steken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je: andere partijen waarvan je dat niet wil? Ik wil deze onderbuikpolitiek sowieso niet. Niet van de semi bruimhemden van Wilders, niet van een andere partij. scape goat politics.
Mij wel, maar die zijn echt kilometers hier vandaan, in benoordenhout en in bezuidenhout.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beide straten zeggen mij niets.
Dat zeg ik ook niet. Ik heb het over partijen als de PVV die specifiek inspelen op deze onderbuikgevoelens.m Met prietpraat en grootspraak.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
Je kunt ze wel niet willen, die "onderbuikgevoelens", maar ze zijn er. En er is ook gewoon onvrede en angst bij "normale mensen". Niet alleen bij figuren die moskeëen in de hens willen steken.
Tuurlijk is dat de manier, dat snap ik ook. Je moet hun argumentatie onderuit halen. Geen patstelling creëren, dan ben je verder van huis.quote:
Zeggen dat alle Wilders-stemmers dom en irrationeel zijn.. ik snap het wel, alleen ik denk niet dat je op die manier zorgt dat die partij minder snel voet aan de grond krjigt, eerder integendeel. In mijn optiek moet je die gevoelens serieus nemen, en er dáár wat aan doen waar er wat aan gedaan kan worden, maar je tegelijkertijd zeer duidelijk uitspreken tegen idioot geblaat als kopvoddentax e.d.
Wel een gaaf artikel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:28 schreef FANN het volgende:
dat is al oud nieuws dat heten HUFTERWONINGEN![]()
Dit bericht is uit 2005
http://www.vn.nl/Standaar(...)eilijke-huurders.htm
opzouten met die tokkies![]()
je zal goddomme zo'n hufter naast je hebben wonen
dan piep je wel anders![]()
eerst effe manieren lerenen dan mogen ze terug :
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een gaaf artikel.![]()
’ En, vindt hij, je kunt pas echt goed van een cd genieten als het volume op tien staat. ‘Ik heb nu speakers van zeshonderd watt. Maar die zijn eigenlijk te zwak. Ik zou liever achthonderd watt hebben. Ik moet tenslotte ook iets kunnen horen wanneer ik buiten in de tuin sta'![]()
In dat geval, stuur maar op die vrijkaartjes voor Ballorig. Nu dan he. Niet na de actiedatum zoals bij die vrijkaarten voor de huishoudbeurs van laatst.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, op het hoofdkantoor, reclameafdeling. Valt het op?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Mij wel, maar die zijn echt kilometers hier vandaan, in benoordenhout en in bezuidenhout.
Meertje denkt vanuit Klundert-optiek: twee Sparren in Den Haag, dan moét er wel eentje in de buurt zijn.
Mja... de verslaggever is best wel dapper, vind ik.quote:
quote:‘Ik zou maar niet naar binnengaan, hoor,’ waarschuwt hij. ‘Die lui zijn niet goed bij hun hoofd. Ze poepen gewoon in de kamer. Een paar jaar geleden moest hun container worden vervangen omdat er een halve meter drek in lag.’ Toch maar even aanbellen. In de deuropening verschijnt een gestalte die op zijn minst onguur mag worden genoemd. Het lange donkere haar, de grote baard, de felle, scheve ogen en het aangekoekte gebit maken Klaas de Jonge tot een piraat uit een slechte lsd-trip.
‘Je bent toch niet van de politie, hè?’,vraagt hij. ‘Anders kunt je meteen een paar klappen krijgen.’ Terwijl uit het halletje een walm van rottend afval ontsnapt, maakt De Jonge herhaaldelijk kenbaar dat hij absoluut niemand binnen wil hebben.
PRECIES!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja... de verslaggever is best wel dapper, vind ik.![]()
Maar echt hè, dit kán gewoon niet in een woonwijk. Huferwoningen FTW.
[..]
Zie dat hek dan! JE REINSTE AUSCHWITZ!!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef FANN het volgende:
dit is een ''container woning''
klinkt veel erger dan het is![]()
http://www.blablablog.nl/(...)586963213/index.html
zie mijn edit dooiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie dat hek dan! JE REINSTE AUSCHWITZ!!!!
Zie mijn PI, potentieel hufterwoningkandidaatjequote:
ze hebben niks te vinden, je moet gewoon een beetje rekening houden met je buren,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
Die containerwoningen voor studenten ken ik. Maar dat is natuurlijk een totaal ander uitgangspunt.
Ik snap dat je zo'n hufter niet naast je wil hebben wonen, maar deze uitsluiting komt op mij naar over. maar als ze het zelf prima vinden, more power (en watt) to them.
owquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie mijn PI, potentieel hufterwoningkandidaatje
Om maar aan te geven dat "containerwoning" iets anders is dan dat er wat blik uit de zeehaven op een braakliggend terrein is neergeplempt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
Die containerwoningen voor studenten ken ik. Maar dat is natuurlijk een totaal ander uitgangspunt.
Ik snap dat je zo'n hufter niet naast je wil hebben wonen, maar deze uitsluiting komt op mij naar over. maar als ze het zelf prima vinden, more power (en watt) to them.
Kunnen we daar meeten?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie dat hek dan! JE REINSTE AUSCHWITZ!!!!
Extreme overlast stond er toch? Niet voor niets hè. Pluisje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
Mja ik weet niet, ik krijg er een beetje: "Als je je niet kan aanpassen aan de samenleving dan rot je maar op gevoel" van. Kijk natuurlijk zijn er uitzonderingen maar ik vind het gewoon heel erg ver gaan.
je wordt heus niet gelijk in een container gemietert als je een keertje je muziekquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
Mja ik weet niet, ik krijg er een beetje: "Als je je niet kan aanpassen aan de samenleving dan rot je maar op gevoel" van. Kijk natuurlijk zijn er uitzonderingen maar ik vind het gewoon heel erg ver gaan.
Join my club.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nou ja, kan ik het helpen?! Ik ben gewoon een softie, laat me.
Nee! Je past je aan of we tiefen je in een containerwoning!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
Het gaat hier om de worst of the worst, dat zijn die uitzonderingenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
wacht maar tot je buurman je lieve katje vergiftigd of aan de boom ophangtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een kliekje met Cc!![]()
Cutie!
quote:
Ik las "of dat"quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wacht maar tot je buurman je lieve katje vergiftigd of aan de boom ophangt
omdat ie een keertje in zijn tuin gepoept heeft, dan praten we wel weer verder
nee dat flikkeren die gasten door je brievenbusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik las "of dat"
Dus: wacht maar tot je buurman je lieve katje vergiftigd of aan de boom op hangt of dat ie een keertje in zijn tuin gepoept heeft.![]()
![]()
Ik zou serieus woest zijn als mij dat zou gebeuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wacht maar tot je buurman je lieve katje vergiftigd of aan de boom ophangt
omdat ie een keertje in zijn tuin gepoept heeft, dan praten we wel weer verder
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Christus op een stokje, wat is "Addicted" een fucking goed album![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk jij dat ze met die mensen doen die ze in zo'n container stoppen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou serieus woest zijn als mij dat zou gebeuren.
Maar ik zou niet denken: laten we die mafkees verbannen.
In mijn oude huis hadden we niet zulke prettige buren die vooral onderling veel ruzie hadden. Vaak politie erbij. Ok, vast niet zo erg als de gevallen waar het hier om gaat maar niet altijd leuk. Ik hoopte alleen dat de hulpverlening zich wat meer op die gezinnen zou storten, het kwam niet in mij op dat ze "weg" moesten.
Echt? Zelfs Wilders wordt soft......quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ze met die mensen doen die ze in zo'n container stoppen?
Ze mogen d'r ook uit hè?
Ja dat snap ik en ik snap ook wel dat ze niet gevangen zijn ofzo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ze met die mensen doen die ze in zo'n container stoppen?
Ze mogen d'r ook uit hè?
Totdat je naast iemand woont die zeer agressief is, die kotst, poept en afval dumpt waar het niet hoort en jou elke nacht uit je slaap houdt. En dan af en toe door de politie wordt meegenomen maar dan weer van voren af aan begint zodra hij weer terug is. En die de reguliere hulpverlening z'n huis uit slaat. En dat járen lang. Als je dan niet al verhuisd bent omdat je eraan onderdoor gaat (maar daar moet je dan maar net de middelen voor hebben, en vaak wonen dit soort hufters in een wijk waar mensen het geld niet op de rug groeit).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
Nee hoor, dat bepaal je zelf. Tenzij je járenlang de hele boel terroriseert en onverbeterlijk bent. Dan is het op een gegeven moment over en uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik en ik snap ook wel dat ze niet gevangen zijn ofzo.
Maar toch, dat de staat gewoon maar even bepaald waar je woont
Je hebt niet zo'n lieve buurman hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, dat bepaal je zelf. Tenzij je járenlang de hele boel terroriseert en onverbeterlijk bent. Dan is het op een gegeven moment over en uit.
Ik wil d'r wel een toepje tegenaan gooienquote:
Ik begrijp de argumenten best en kan mij ook wel voorstellen dat sommige situaties uitzichtloos zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Totdat je naast iemand woont die zeer agressief is, die kotst, poept en afval dumpt waar het niet hoort en jou elke nacht uit je slaap houdt. En dan af en toe door de politie wordt meegenomen maar dan weer van voren af aan begint zodra hij weer terug is. En die de reguliere hulpverlening z'n huis uit slaat. En dat járen lang. Als je dan niet al verhuisd bent omdat je eraan onderdoor gaat (maar daar moet je dan maar net de middelen voor hebben, en vaak wonen dit soort hufters in een wijk waar mensen het geld niet op de rug groeit).
Echt hoor.. je gaat eraan onderdoor. Dat klinkt dan wel "sociaal", dat ook dat soort mensen een plekje in de samenleving verdient, en ik begrijp de goede bedoeling wel. Maar het is eigenlijk ásociaal, vind ik, om omwonenden niet tot en met de uiterste consequentie te beschermen tegen dergelijke terreur.
Hij juichte laatst toen ADO in de laatste minuut tegen Feyenoord scoorde.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt niet zo'n lieve buurman he?
Zoals Noek al zei, het gaat om mensen die je het leven zuur maken. Dus dat jij met je poezelige hoofdje bang bent om de deur uit te gaan dankzij de buurman.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik en ik snap ook wel dat ze niet gevangen zijn ofzo.
Maar toch, dat de staat gewoon maar even bepaald waar je woont
Tering, geweldig nummerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil d'r wel een toepje tegenaan gooienMaar jullie gaan het toch geen kans geven, meteen wegklikken onder het mom van lawaai
Maakt niet uit hoor
Als ik aan de macht kom tief ik jullie gewoon allemaal in containers
Anneke van Giesbergen!![]()
![]()
![]()
Daar, helemaal afluisteren hè
koptelefoon opzet voor de burenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil d'r wel een toepje tegenaan gooienMaar jullie gaan het toch geen kans geven, meteen wegklikken onder het mom van lawaai
Maakt niet uit hoor
Als ik aan de macht kom tief ik jullie gewoon allemaal in containers
Anneke van Giesbergen!![]()
![]()
![]()
Daar, helemaal afluisteren hè
Komt vanzelf wel, als het je overkomt. * Dan gaat je empathie wel verschuiven.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp de argumenten best en kan mij ook wel voorstellen dat sommige situaties uitzichtloos zijn.
Ik krijg het alleen niet rijmend met mijn gevoel, thats all.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
Net zoals wanneer je misdrjiven pleegt. Dan bepaalt de staat óók waar je woont.
Je bepaalt toch technisch gezien zelf JUIST dat je daar moet wonen OMDAT je jarenlang de boel terroriseertquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, dat bepaal je zelf. Tenzij je járenlang de hele boel terroriseert en onverbeterlijk bent. Dan is het op een gegeven moment over en uit.
Net zoals wanneer je misdrjiven pleegt. Dan bepaalt de staat óók waar je woont. Dit is een mooie tussenoplossing.
Is dat de zoon van Pete?quote:
Ja als je misdrijven pleegt zit je vast. Maar deze mensen overtreden de wet dus niet op dusdanige wijze dat ze vast horen te zitten. Ook betalen ze ws netjes hun rekeningen enzo anders zouden ze wel worden uitgezet. Zit er dan een gat in de wet mbt buurtoverlast?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Net zoals wanneer je misdrjiven pleegt. Dan bepaalt de staat óók waar je woont. Dit is een mooie tussenoplossing.
dat eerste nummer vond ik zaad, virij snel weggeklikt, dit is al een stuk beter. * aan laat staanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En deze?![]()
Zelfde album maar iets meer gitaar
minderquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En deze?![]()
Zelfde album maar iets meer gitaar
Ik ook. Voel veel meer empathie voor de slachtoffers en dat zijn ze. Waarschijnlijk al jaren ook.quote:
vin ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook. Voel veel meer empathie voor de slachtoffers en dat zijn ze. Waarschijnlijk al jaren ook.
Het zijn eigenlijk ook lieverds, maar de gemene burgemeester wil graag nazietje spelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja als je misdrijven pleegt zit je vast. Maar deze mensen overtreden de wet dus niet op dusdanige wijze dat ze vast horen te zitten. Ook betalen ze ws netjes hun rekeningen enzo anders zouden ze wel worden uitgezet. Zit er dan een gat in de wet mbt buurtoverlast?
Nee, da's Townshend.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat de zoon van Pete?
Kutchampagne. Komt echt niets meer uit mijn handen, werktechnisch.
Nah, not in my back yard pleasequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk ook lieverds, maar de gemene burgemeester wil graag nazietje spelen.
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk ook lieverds, maar de gemene burgemeester wil graag nazietje spelen.
6 voor je spreekbeurt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, da's Townshend.
Devin Townsend is mijn favoriete bipolar Canadees![]()
Die doet alles van Strapping Young Lad Death Metal!
[ afbeelding ]
Beukende Metal voor vieze mannen!
[ afbeelding ]
Met ruige teringherrie zoals:
En achterlijk stoere live shows op o.a. Ozzfest
[ afbeelding ]
Tot het vééééél rustigere Devin Townsend Band/Devin Townsend Project/Ocean Machine
[ afbeelding ]
Met lieve, mooie liedjes
Devin kan allesHij is mijn liefste Mad Genius
[ afbeelding ]
Vetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
dat eerste nummer vond ik zaad, virij snel weggeklikt, dit is al een stuk beter. * aan laat staan
Zal niet gaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dat geval, stuur maar op die vrijkaartjes voor Ballorig. Nu dan he. Niet na de actiedatum zoals bij die vrijkaarten voor de huishoudbeurs van laatst.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zal niet gaanDe vrijkaartjes zijn bij de parken zelf verkrijgbaar, tegen inswisseling van vouchers die je weer alleen bij de winkels kunt krijgen en die geleverd worden door een of andere Stichting, niet door ons. Sorry
![]()
quote:Van de huishoudbeurs kregen we gewoon van diverse leveranciers uitnodigingen en dat leverde bij elkaar zo'n 150 vrijkaartjes op voor het personeel van Spar, die ze aan de straatstenen niet kwijt konden![]()
Albumsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
Langharig tuig. Werkschuw zeker ook nog. Hup, in een container met die kankerherrie.
Uh ja, maar wél aan de rand van de stad he, anders heb ik ze alsnog in mn achtertuinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
Langharig tuig. Werkschuw zeker ook nog. Hup, in een container met die kankerherrie.
En totáál wanhopig vaak. En aan de slaappillen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook. Voel veel meer empathie voor de slachtoffers en dat zijn ze. Waarschijnlijk al jaren ook.
Daarom: PVV!!11!!1!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En totáál wanhopig vaak. En aan de slaappillen.
En één zo'n hufter weet het makkelijk voor tien woningen om hem heen te vergallen.
En als je de artikelen zo leest, vinden de hufters het zelf ook wel best, als ze eenmaal op een plek wonen waar ze minder overlast kunnen veroorzaken. En hun voormalige buurtgenoten kunnen eindelijk weer normaal leven.
Een beetje in een bus zitten, hotelkamers slopen, groupies neuken en je te goed doen aan allerhande geestverruimende en -vernauwende middelen. En als klap op de vuurpijl elk land ver-pesten met die kankerherrie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat nou werkschuw? Meerdere albums per jaar en elke cd ging gepaard met een tour
Goor linksmensch dat je d'r bentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje in een bus zitten, hotelkamers slopen, groupies neuken en je te goed doen aan allerhande geestverruimende en -vernauwende middelen. En als klap op de vuurpijl elk land ver-pesten met die kankerherrie.
Dat komt als geroepen op deze vrijdag.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Cc, ik had nog een nieuw verslavend spelletje wat je misschien leuk vindt:
http://www.spele.nl/game/stapelen/super_stacker_2.html
Ik kom tot 39.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |