Dat is niet zo raar toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben even de stemwijzer aan het invullen maar wat een rare stellingen zitten ertussen.
Stelling 23 Huurders die extreem veel overlast veroorzaken, moeten in wooncontainers aan de randen van de stad worden geplaatst.
Ik kom wederom op GL of SP uit. Dit weekend nog eens een andere stemwijzer doen voor de definitieve keuze, maar momenteel neig ik meer naar GL.quote:
Werk jij bij de Spar?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je kunt vanaf 1 maart gratis kaartjes voor Ballorig krijgen bij de Spar en bij Attent!![]()
[/spam]
Auschwitz, Dachau?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:07 schreef Gert het volgende:
Dat is niet zo raar toch?
Dat is al wel vaker in bepaalde gemeenten gebeurd.
Dat is heel leuk, voor de mensen die een Spar of Attent (quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je kunt vanaf 1 maart gratis kaartjes voor Ballorig krijgen bij de Spar en bij Attent!![]()
[/spam]
Links hier, damn. VVD as alwaysquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:07 schreef Copycat het volgende:
Ik kom wederom op GL of SP uit. Dit weekend nog eens een andere stemwijzer doen voor de definitieve keuze, maar momenteel neig ik meer naar GL.
Jij?
Het is niet prettig. Maar het is óók een signaal, dat niet weggewuifd moet worden.quote:
Met een groot hangslot eropquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben even de stemwijzer aan het invullen maar wat een rare stellingen zitten ertussen.
Stelling 23 Huurders die extreem veel overlast veroorzaken, moeten in wooncontainers aan de randen van de stad worden geplaatst.
Serieus?!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar toch?
Dat is al wel vaker in bepaalde gemeenten gebeurd.
Den Haag heeft 2 Sparren en er zit er niet één bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, voor de mensen die een Spar of Attent () in de directe omgeving hebben.
Zeker niet, dat werkt alleen maar de 'underdogpositie' in de hand. Bestrijd die lapzwans gewoon met zijn eigen domme uitspraken. Daarmee haal je de angel er meer uit. Alhoewel je dan uitgaat van weldenkende Wildersstemmers ...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:08 schreef Gert het volgende:
Het is niet prettig. Maar het is óók een signaal, dat niet weggewuifd moet worden.
quote:
Mijn gedachtequote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, voor de mensen die een Spar of Attent () in de directe omgeving hebben.
Ik zou er zo 1,2,3 niet een weten nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Den Haag heeft 2 Sparren en er zit er niet één bij jou in de buurt?
Tja.. deze insteek vind ik dus al niet geweldig. Veel te veel uit de hoogte. Er is onvrede over de multiculturele samenleving bij een hele grote groep mensen, en er moet echt wat aan die onvrede gedaan worden. Anders gaan er straks partijen mee aan de haal waarvan je dat absoluut niet wilt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker niet, dat werkt alleen maar de 'underdogpositie' in de hand. Bestrijd die lapzwans gewoon met zijn eigen domme uitspraken. Daarmee haal je de angel er meer uit. Alhoewel je dan uitgaat van weldenkende Wildersstemmers ...
Moeilijke materie vind ik. En de ontwikkeling vind ik doodeng. Opdat we niet vergeten enzo.
Je hebt toch internetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou er zo 1,2,3 niet een weten nee.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel sociaal.
Heb er een keer een repo over gezien, en de mensen die dan aan de rand van een dorp (in Groningen ergens) werden verhuisd, waren daar niet eens ontevreden mee. En de buurt die na járen en járen eindelijk verlost was van de geluidstereur, agressiviteit, stankoverlast e.d. was er helemáál happy mee uiteraard.
Dus het lijkt in eerste opzicht misschien asociaal, en "rechts", maar het juist sóciaal, in mijn optiek.
Hoe bedoel je: andere partijen waarvan je dat niet wil? Ik wil deze onderbuikpolitiek sowieso niet. Niet van de semi bruimhemden van Wilders, niet van een andere partij. scape goat politics.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:13 schreef Gert het volgende:
Tja.. deze insteek vind ik dus al niet geweldig. Veel te veel uit de hoogte. Er is onvrede over de multiculturele samenleving bij een hele grote groep mensen, en er moet echt wat aan die onvrede gedaan worden. Anders gaan er straks partijen mee aan de haal waarvan je dat absoluut niet wilt.
Ja, op het hoofdkantoor, reclameafdeling. Valt het op?quote:
Beide straten zeggen mij niets.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt toch internet
http://www.spar.nl/nucontroller.asp?portalid=1&navid=47&lcid=nl
Eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel sociaal.
Heb er een keer een repo over gezien, en de mensen die dan aan de rand van een dorp (in Groningen ergens) werden verhuisd, waren daar niet eens ontevreden mee. En de buurt die na járen en járen eindelijk verlost was van de geluidstereur, agressiviteit, stankoverlast e.d. was er helemáál happy mee uiteraard.
Dus het lijkt in eerste opzicht misschien asociaal, en "rechts", maar het juist sóciaal, in mijn optiek.
Ineens viel het kwartjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, op het hoofdkantoor, reclameafdeling. Valt het op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |