Dit is echt weer een staaltje D. humorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie uit de oven komt is ie vast dood, dus welke taal ie spreekt maakt dan niet meer uit
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zit je je ego uit te deuken Piet?
Dat wisten we toch al lang schatje. *aait over bol* oké. Genoeg uitstel.boodschappen.quote:
Toch fijn he dat je daar altijd weer op kunt vertrouwenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is echt weer een staaltje D. humor
Was het gedeukt dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zit je je ego uit te deuken Piet?
Klinkt goed! Een bruilioft op Bali bespreken is sowieso al iets dat niet vaak voorkomt, leuk ook qua voorpret (wat vaak de helf van de lol van op reis gaan is, vind ik).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ga zondag eten met vrienden, waaronder d'n Daaf die even over is uit Indonesië. Hopelijk slaan we dan ook spijkers met koppen wat betreft de aanstaande wedding op Bali.
Komt niet vaak voor en is übertof, vind ik.
Lekkere cd's mee aan boord.. en die ringweg Barcelona is ook altijd weer enerverend, de tijd vliegt om.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef hondjes het volgende:
Heb me er op ingesteldt...
Zo van,,,als ik er eenmaal ben,,is het leuk, en daar moet je even moeite voor doen..
Alleen het weer inpakken, en weggaan, terwijl ik eigenlijk liever in Spanje wil blijven, maar ja..kan niet, dus ik klaag maar niet..heb gewoon mazzel, dat ik hier kan wonen.....
Heidi wil jou graag op de chat zien, even niet gevolgd waarom.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Champagne in de ochtend ... dag werklust.
Plan is om met vriendenclub drie weken naar Indonesië te gaan..
Wat moet je dan nog inpakken???quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef hondjes het volgende:
Heb me er op ingesteldt...
Zo van,,,als ik er eenmaal ben,,is het leuk, en daar moet je even moeite voor doen..
Alleen het weer inpakken, en weggaan, terwijl ik eigenlijk liever in Spanje wil blijven, maar ja..kan niet, dus ik klaag maar niet..heb gewoon mazzel, dat ik hier kan wonen.....
Wat een leven!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Champagne in de ochtend ... dag werklust.
Plan is om met vriendenclub drie weken naar Indonesië te gaan..
Als ik vanavond een beetje op schema loop, ga ik Hidi meeten bij Leo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:26 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar was het loos alarm Cc. Hij had het verschillende keren over je, de laatste keer zei hij tegen Michelle: als Copycat nou op de chat komt...
Vraag gelijk oftie ook naar Utrecht komt de 13e?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik vanavond een beetje op schema loop, ga ik Hidi meeten bij Leo.
Wat leuk. Neem wat lekker eten voor hem mee, volgens mij schort het daaraan in SV.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik vanavond een beetje op schema loop, ga ik Hidi meeten bij Leo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |