Neem wat Norit meequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
Champagne in de ochtend ... dag werklust.
Plan is om met vriendenclub drie weken naar Indonesië te gaan..
Als je in Den Haag of Almere zou zitten, zou je hopelijk zeer gemotiveerd zijn om wel te stemmen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:34 schreef Marrije het volgende:
Leuk, Cc.
Heb ff de gemeente gebeld, ik had m nou toch wel moeten hebben, als ik hem maandag niet heb ontvangen dan komt ie ook niet meer. Ze weten niet waar d efout zit want er zijn veel meer mensen die m niet hebben ontvangen, maar ik kan bij een willekeurig stadsdeelkantoor mn stempas ophalen. Ahum. Ik weet niet of ik daar wel zin in heb. Tis in elk geval geen motivatie om te stemmen.
Ben jij al met je kind naar dat nieuwe speelparadijs gegaan? Bij het Zuiderpark?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:25 schreef Gert het volgende:
Goeiemorgen.![]()
Vrijdag!![]()
En ik "hoef" een heel weekend niets!![]()
Da's soms ook weleens lekker.
Wie gaat er echt iets héél leuks doen dit weekend dan?![]()
Hoeft niet duur of groot te zijn hoor, gewoon iets wat je supertof vindt en niet zo vaak voorkomt.
Hmm, kweet niet. Moet ik met de kindjes 2 x overstappen op een bus en wachten enzo. Dat ook weer terug. Daar heb ik niet zoveel zin inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je in Den Haag of Almere zou zitten, zou je hopelijk zeer gemotiveerd zijn om wel te stemmen.
Dat snap ik wel, maar tegen Wilders stemmen lijkt me toch erg belangrijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, kweet niet. Moet ik met de kindjes 2 x overstappen op een bus en wachten enzo. Dat ook weer terug. Daar heb ik niet zoveel zin inHeb altijd gestemd, maar ja, hoefde ik ook niet achter mn stempas aan
Yep. Jij nog niet dus?quote:
Een collega van mijn wilde dat wel doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben jij al met je kind naar dat nieuwe speelparadijs gegaan? Bij het Zuiderpark?
Ik stem op een partij die m.i. een goed programma heeft. Niet omdat het "niet die ene partij is".quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar tegen Wilders stemmen lijkt me toch erg belangrijk.
Is daar echt zo'n partij? Zo bedoel ik het niet hoor. Maar ik zou wel op een kansrijke partij stemmen, een partij die samen met andere een goede kans maakt tegenwicht te bieden. Dat ga ik landelijk ook doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik stem op een partij die m.i. een goed programma heeft. Niet omdat het "niet die ene partij is".
Ik hoop dat die idiote "stop WIlders" partij hier in Den Haag een sof wordt. Sneu gedoe, met een ranzig opportunistisch luchtje.
Doordeweeks is het 9 euro, voor een ouder met kind boven de 2 jaar oud.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een collega van mijn wilde dat wel doen.
Om 1600 nog even heen gefietst om een uurtje te spelen.
Voor moeder en dochter samen was het 22,50 (ook al waren ze nog maar 2 uur open geloof ik)
Op zaterdag en zondag is het all inclusief een buffet vol vette hap en lionade enzo.
Dus wil je in het weekend dan zou ik er voor dat geld de hele dag gaan zitten
Collega is weer naar huis gefietst.
1 ouder met een 2+ kind is 9 euro?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Doordeweeks is het 9 euro, voor een ouder met kind boven de 2 jaar oud.
In het weekend 22,50 inderdaad, en dan all inclusive.
Ik ben er nog niet geweest, maar ga er binnenkort eens kijken !
"Stop Wilders Nu" heet de partij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Is daar echt zo'n partij? Zo bedoel ik het niet hoor. Maar ik zou wel op een kansrijke partij stemmen, een partij die samen met andere een goede kans maakt tegenwicht te bieden. Dat ga ik landelijk ook doen.
15,50quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
1 ouder met een 2+ kind is 9 euro?
En als er dan ook nog een ouder en een <2 kind mee gaan?
Die gemeentelijke kieswijzers zijn best goed, ik kwam erachter dat ik toch beter een andere partij kon stemmen voor de punten die ik hier belangrijk vind.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef Gert het volgende:
[quote]"Stop Wilders Nu" heet de partij.
Ik moet de gemeentekieswijzer nog doen, al weet ik denk ik toch al wat ik ga stemmen. Maar als er een duidelijk beter alternatief uit naar voren komt, ga ik het heroverwegen.
Die kwam ik hier niet tegen, volgens mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben even de stemwijzer aan het invullen maar wat een rare stellingen zitten ertussen.
Stelling 23 Huurders die extreem veel overlast veroorzaken, moeten in wooncontainers aan de randen van de stad worden geplaatst.
Scary shit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:03 schreef Anniebab het volgende:
PVV staat nu op gedeelde 2e plaats met PVDA aldus de peilingen
Wat ga jij stemmen?quote:
De landelijke verkiezingen zijn pas in juniquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:03 schreef Anniebab het volgende:
PVV staat nu op gedeelde 2e plaats met PVDA aldus de peilingen
Je kunt vanaf 1 maart gratis kaartjes voor Ballorig krijgen bij de Spar en bij Attent!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:52 schreef Marrije het volgende:
Ja, Pizza, Poffertjes of nog een P (geen patat dacht ik) kreeg je er dan bij.
Als we dan met zn vieren gaan zijn we dus bijna 50 e kwijt. Terwijl we bij Ballorig 2 x 6,50 moeten betalen en een pataje een paar euro kost. Dan gaan we wel naar Ballorig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |