Eigen schuld, wie heeft er dan ook om 9:55u nog een nuchtere maagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Lekker, op je nuchtere maag, en bedankt
Oeh, zouden er al terrasjes zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huiswerk en leren voor tentamen.![]()
Maar ik ben het alweer zat en ga denk ik even naar de stad
Iedereen die ik ken?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Eigen schuld, wie heeft er dan ook om 9:55u nog een nuchtere maag
Sex in de morgen, is een dag zonder zorgenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Lekker, op je nuchtere maag, en bedankt
Feit. Maarja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sex in de morgen, is een dag zonder zorgen
Mehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huiswerk en leren voor tentamen.![]()
Hoax, Liesjes zijn per difinitie niet vlijtig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mehehe![]()
En nu krijg ik een opdracht binnen om sfeermateriaal te maken voor een Spar in Leiden waar ze Vlijtige Liesjes weg gaan geven
Dat was een jointjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sex in de morgen, is een dag zonder zorgen
Wel eens van gehoord, maar ik ken eigenlijk niemand die daar de tijd voor neemt, op de mensen die de hele dag thuis zijn na danquote:
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:09 schreef Copycat het volgende:
Seks en een jointje in de ochtend.
Quelle combination!
Zegt ze vanaf haar werkplek.
Ik heb het niet over mijn eigen voorkeurquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij daar de voorkeur aan geeft ook goed
Ontbijten moet je tijd voor makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord, maar ik ken eigenlijk niemand die daar de tijd voor neemt, op de mensen die de hele dag thuis zijn na dan
En daarvoor eet je niets?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe ik ook, om kwart voor 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |