Flikker opquote:
Nieuwe kopen!quote:
Daarover was ik zeer verrast.. Die hond boeide het geen moer, de katten waren op hun hoede maar vertrokken niet. De kleinste kwam zelfs aan hem ruiken toen hij sliep???quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Soury, draaie die katten van je nu maar door de soep, dan kun je ook zo'n varken in huis halen
Ja, dat is wel grappig. Meestal hebben die twee soorten het niet zo op elkaar. Maar goed, dat wat jij daar hebt lijkt ook niet echt op een hondquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarover was ik zeer verrast.. Die hond boeide het geen moer, de katten waren op hun hoede maar vertrokken niet. De kleinste kwam zelfs aan hem ruiken toen hij sliep???
Die katten weten waarschijnlijk op één of andere manier dat mensen minder te vertrouwen zijn dan honden.
Goed he ???
Nee de denkrimpels zitten er al ingebakken.. Gelukkig is de eigenaar zaterdag weer thuisquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is wel grappig. Meestal hebben die twee soorten het niet zo op elkaar. Maar goed, dat wat jij daar hebt lijkt ook niet echt op een hond
Wat nou weer stof neusquote:
Ik leer nog van jequote:
Aai*gifquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben het gewoon een beetje zat, al dat geprop in dozen en kastjes en al dat stof (goede gegokt Soury, die stof neus) en ik weet niet of morgen wel of niet moet gaan werken. Want het is heel rustig op kantoor, maar als er iets onverwachts gebeurt weet ik niet of mijn nieuwe collega dat wel aan kan en zoveel vrije dagen heb ik niet, maar ik heb ook geen zin om me te gaan vervelen.
En ik mis mijn poezebeest
En één voor jou terug, ik las dat het even allemaal niet zo lekker gaatquote:
Ach die laatste zin breekt mijn hart. Als het beesje gechipt is weet je iig gaval zeker dat het niet is overreden ofzo. Ach dit helpt ook niet .. Sorryquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben het gewoon een beetje zat, al dat geprop in dozen en kastjes en al dat stof (goede gegokt Soury, die stof neus) en ik weet niet of morgen wel of niet moet gaan werken. Want het is heel rustig op kantoor, maar als er iets onverwachts gebeurt weet ik niet of mijn nieuwe collega dat wel aan kan en zoveel vrije dagen heb ik niet, maar ik heb ook geen zin om me te gaan vervelen.
Kun je niet gewoon telefonisch standby blijven en dat je collega laten weten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ce la vie....komt wel weer goedquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En één voor jou terug, ik las dat het even allemaal niet zo lekker gaat [ afbeelding ]
Ach Deissquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Dat denk ik dus ook, als ze overreden was was ze gevonden en dan weet ik dat liever dan deze onzekerheid.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach die laatste zin breekt mijn hart. Als het beesje gechipt is weet je iig gaval zeker dat het niet is overreden ofzo. Ach dit helpt ook niet .. Sorry
Dat hoef ik hem niet eens te laten weten, hij belt toch wel op mijn vrije dagquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon telefonisch standby blijven en dat je collega laten weten?
Dan zit die uitvreter gewoon ergens anders dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, als ze overreden was was ze gevonden en dan weet ik dat liever dan deze onzekerheid.
Het laat me gewoon niet los, ben er de hele dag mee bezig
Zou het? De slettebak.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zit die uitvreter gewoon ergens anders dus
Ach wil je een topicquote:
Ja, of gewoon nergens én ergens of in een berm, toch aangereden en nu dood. Een nieuwe kat nemen, volgens mij werkt dat nog het beste.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zit die uitvreter gewoon ergens anders dus
Dat is in ieder geval zeker.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het? De slettebak.
Misschien kijken poezen niet zo nauw en vinden ze degene die ze eten geeft al snel lief.
Je kunt het nog voorkomenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:31 schreef Dementor het volgende:
Kut, bijna jarig.
Poezen hechten niet zo aan mensen als honden, geloof ik, trut.quote:
Poezen aan omgeving, honden aan de baasquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poezen hechten niet zo aan mensen als honden, geloof ik, trut.
Toch wel hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poezen hechten niet zo aan mensen als honden, geloof ik, trut.
Omdat je hem kroelt denk ik? 't Zijn gewoon ook nog een sloeriesquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Toch wel hoor
Poes komt alleen bij mij liggen
Ja nou ja katten zijn redelijk huisgebonden, maar als ze het goed hebben ergens anders tja kweet niet Deissquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het? De slettebak.
Maar hier was ze niet binnen te houden, dus dan zou ze ergens anders toch ook naar buiten willen en toch wel even naar huis komen. Misschien kijken poezen niet zo nauw en vinden ze degene die ze eten geeft al snel lief.
Ik blijf liever nog een tijdje.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Vergt alleen wat doorzettingsvermogen
Waneer is het dan weten we dat we het NIET moeten doenquote:
Mijn vrouw geeft 'm veel meer aandacht als het daarom zou gaan hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat je hem kroelt denk ik? 't Zijn gewoon ook nog een sloeries
Tja, dan moet je niet zeurenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik blijf liever nog een tijdje.
We zitten nog op pagina 1 hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moest je daar nu drie pagina's over nadenken
Sjesusquote:
Ik wil niks.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je vannacht natuurlijk niet slapen? Of weet je al wat Juud voor je heeft gekocht
Nieuwe zwifferquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je vannacht natuurlijk niet slapen? Of weet je al wat Juud voor je heeft gekocht
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Dan zit ik al in de trein.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NietZelfs geen ontbijt op bed?
Daar ben ik zo goed in.. Heb de pics nogquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik zo goed in.. Heb de pics nog
ik weet wat je bedoelt, ik plaag je maarquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
jaaahaa ik bedoel ivm sterrebeeld februari of maart D.tje, jeetje
Ik ben niet echt down, gewoon moe van een hoop gedoe.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Word je soms 40, omdat je zo down bent??
Klinkt lekker knusquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef Juud79 het volgende:
Dementor is morgen jarig, en de hele dag op pad, hij moet werken en is naar Den Haag. Ik ben vrij, dus ga ik overdag maar taart bakken en iets lekkers kopen wat we kunnen eten morgenavond. Meneer viert het niet voor fam enz, want daar is ie niet zo van. En dat leeft dan samen met mij...iemand die gek is op feestjes en partijen.
Hij krijgt wel een heul leuk cadeautje van mij.
Ah ok. Wat voor auto heb je eigenlijk gekozen of had je niet zoveel te kiezen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel maar als ik naar deze klant toe ga pak ik de trein.
Visjes zijn lief!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel maar als ik naar deze klant toe ga pak ik de trein.
Zou kunnen.. Ik heb het iig volbrachtquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Was dat niet een "Do" van mij? Of van iemand anders, ik weet het niet meer.
Niet vieren voor fam, gelijk heeft iequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef Juud79 het volgende:
Dementor is morgen jarig, en de hele dag op pad, hij moet werken en is naar Den Haag. Ik ben vrij, dus ga ik overdag maar taart bakken en iets lekkers kopen wat we kunnen eten morgenavond. Meneer viert het niet voor fam enz, want daar is ie niet zo van. En dat leeft dan samen met mij...iemand die gek is op feestjes en partijen.
Hij krijgt wel een heul leuk cadeautje van mij.
Ik mocht kiezen en rijd nu een wat oudere Golf.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah ok. Wat voor auto heb je eigenlijk gekozen of had je niet zoveel te kiezen?
Mensen die geloven in horoscopen zijn compleet debielquote:
Ik ben van dat soort dingen, met broodjes en jus en allerlei lekkers, maar hij moet morgen al om zes uur op. Om dan zo vroeg dat allemaal te gaan versieren als ie de trein moet halen, das niet echt een goed plan. Denk dat we dat het weekend maar uitgebreid gaan doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schade krijg je vroeg of laat vast wel, maar dan maar liever met een oud barrel idd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik mocht kiezen en rijd nu een wat oudere Golf.
Geen probleem verder aangezien ik schade "mag" maken met deze auto.
Liever niet natuurlijk.
Ach hulde... Ik kom er nooit onderuitquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet vieren voor fam, gelijk heeft ie![]()
Ik vier al 20 jaar geen verjaardagen meer
Je verteld natuurlijk niet alles hequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ben van dat soort dingen, met broodjes en jus en allerlei lekkers, maar hij moet morgen al om zes uur op. Om dan zo vroeg dat allemaal te gaan versieren als ie de trein moet halen, das niet echt een goed plan. Denk dat we dat het weekend maar uitgebreid gaan doen.
Vond ik ook altijd wel wat. Riant ontbijt op bed en een dikke gore Telegraaf erbijquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:48 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ben van dat soort dingen, met broodjes en jus en allerlei lekkers, maar hij moet morgen al om zes uur op. Om dan zo vroeg dat allemaal te gaan versieren als ie de trein moet halen, das niet echt een goed plan. Denk dat we dat het weekend maar uitgebreid gaan doen.
Ik vorig jaar ook niet, maar dat kwam door L&Bquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach hulde... Ik kom er nooit onderuit
Die lees ik alleen online.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd wel wat. Riant ontbijt op bed en een dikke gore Telegraaf erbij
Tis mijn moeder... !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vorig jaar ook niet, maar dat kwam door L&B
dat neemt niet weg dat je wel bepaalde eigenschappen thuis kan brengen bij mensen met het zelfde sterrenbeeldquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Mensen die geloven in horoscopen zijn compleet debiel
Hulde opzouten met die papieren shit.... Kost een vermogenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die lees ik alleen online.![]()
Ik kocht een fiks aantal jaar altijd de Volkskrant op zaterdag, om daar dan t weekend mee te doen. Maar daar ben ik een jaar of twee geleden opeens mee gestopt.
hier ben ik zo'n beetje gestrand met bijlezen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee...Ja eigenlijk....na 6 weken pijn en ellende nonstop heb ik gisteren in zak en as het ziekenhuis gebeld....Het lijkt er nl op dat mn lichaam mn infuus telkens afstoot...dus nu ik in zo'n 6 a 7 weken tijd om de 2 weken mn infuus moest wisselen doordat de boel ging onsteken ben ik gewoon op ff....Morgen kan ik al terecht in amsterdam... Ze vermoeden dat ik een ziekenhuis bacterie heb opgelopen toen ik daar lag en nu dus telkens mn infuus be invloedt....en afstoot en dus telkes alles ontsteekt....ik hoop dat dat het is want dan krijg ik antibioticum en dan hoop ik snel weer gewoon alles te kunnen doen....ik wil gewoon weer lekker sporten en alle andere dingen doen zonder pijn....ben nu weer ff infuusloos...moet straks prikken en voor het eerst in tijden zie ik er vreselijk tegen op....
Het kost me ook best moeite om aardig te doen...dus neem het maar niet persoonlijk als ik wat kattig doe...
Praat me dr niet van....quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat je wel bepaalde eigenschappen thuis kan brengen bij mensen met het zelfde sterrenbeeld
Ik zei al...je bent een schatje..quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
hier ben ik zo'n beetje gestrand met bijlezen...
Dat is ongelovelijk Kut Laysa
kut met een Hoofdletter, en wat Ian zegt, je hebt inderdaad officieel het recht
om af en toe een kutbui te hebben.
en als je iemand nodig hebt om tegen te schelden...
tegen mij mag je alles zeggen wat je wilt![]()
een hele dikkeen ECHT welgemeende kus en sterke van mij
Vind ik ook welquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat je wel bepaalde eigenschappen thuis kan brengen bij mensen met het zelfde sterrenbeeld
Cool wij als fokkers zijn getrokkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:54 schreef Dementor het volgende:
Juud's kant is nogal van je komt op de verjaardag van A. dus A. komt vervolgens ook bij jou.
Kom je niet bij A. dan komt A. niet bij jou, prima.
Ik vind dat zo'n gedoe allemaal, communiceer gewoon met de mensen die je trekt en laat de rest voor wat het is.
Oh god ik hoop het niet ....quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan. Bullshit gedoequote:
Als je dat zelf vindt en doet is dat prima, maar daarover iets vinden als iemand anders verjaardagen afloopt gaat me wel te ver eigenlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schei toch uit met die verjaardagen, ga gewoon bij elkaar op bezoek als je wat te vertellen hebt. Een verjaardag is ook gewoon een dag als alle andere, zeker als d'r al meer dan 20 hebt meegemaakt.
mwaaaa schatjequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zei al...je bent een schatje..![]()
en Meertje..die terug nog
En de familie word groter en groter.. Ik heb al de neefjes en nichtjes via email gefeliciteerd. Ik trek dat soort dingen erg slecht.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schei toch uit met die verjaardagen, ga gewoon bij elkaar op bezoek als je wat te vertellen hebt. Een verjaardag is ook gewoon een dag als alle andere, zeker als d'r al meer dan 20 hebt meegemaakt.
Ja, schandalig, ik zou d'r een note voor geven, hoe kan iemand zó ver gaan en zoiets zeggenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je dat zelf vindt en doet is dat prima, maar daarover iets vinden als iemand anders verjaardagen afloopt gaat me wel te ver eigenlijk.
ok ok het was een zeer krom geformuleerde zin, maar je snapt m'n punt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, schandalig, ik zou d'r een note voor geven, hoe kan iemand zó ver gaan en zoiets zeggen
Uh watte was gewoon een mening Piets...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je dat zelf vindt en doet is dat prima, maar daarover iets vinden als iemand anders verjaardagen afloopt gaat me wel te ver eigenlijk.
Ik geloof dat het nageslacht van mijn ouders, inclusief aangetrouwd en kinderen, klein- en achterkleinkinderen inmiddels boven de zestig mensen zit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En de familie word groter en groter.. Ik heb al de neefjes en nichtjes via email gefeliciteerd. Ik trek dat soort dingen erg slecht.
Iedere week een verjaardagquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof dat het nageslacht van mijn ouders, inclusief aangetrouwd en kinderen, klein- en achterkleinkinderen inmiddels boven de zestig mensen zit.
ik ga ze ook lang niet allemaal meer af hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En de familie word groter en groter.. Ik heb al de neefjes en nichtjes via email gefeliciteerd. Ik trek dat soort dingen erg slecht.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ok ok het was een zeer krom geformuleerde zin, maar je snapt m'n punt.
* note zet
Wat een nachtmerriequote:
Sjesusquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:06 schreef Laysa het volgende:
mijn familie is gewoon binnen 5 jaar bijna compleet weg gevaagd...scheelt ook een hoop verjaardagen...
Fuck, heb ik een oorlog gemist Layssa?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:06 schreef Laysa het volgende:
mijn familie is gewoon binnen 5 jaar bijna compleet weg gevaagd...scheelt ook een hoop verjaardagen...
nee ze gingen dood...shit happens he....quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fuck, heb ik een oorlog gemist Layssa?
Ik vind verjaardag over het algemeen heel leuk en bij ons in de fam zijn ze ook vaak gezellig. En als ik jarig ben, dan voel ik me ook jarig en ondanks dat het wat betreft de organisatie veel werk is, ben ik toch altijd happy als mijn keet een middag en een avond vol met mensen zit. Mijn familie alleen bestaat al uit zo'n 27 man aan mijn moeders kant, daar komt dan nog een groepje van 15 a 20 bij die geen familie zijn, maar wel graag langskomenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die kip ligt er nog... Latersquote:
Ze kwam al van jongs af aan buiten, eigenlijk zodra ze gesteriliseerd was, dus al anderhalf jaar. En haar chip werkte goed, want we hebben zo'n kattenluik die op haar chip reageert, dus alleen voor haar open gaat. Ze kwam dus ook telkens weer na een uurtje of iets langer thuis.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja katten zijn redelijk huisgebonden, maar als ze het goed hebben ergens anders tja kweet niet Deiss
En omdat het naar buiten gaan nog resentelijk was met dat bandje enz. Zou zomaar kunnen. Ik zou ook zo soft zijn.. Maar ik zou wel zijn chippy laten checken ...
als je nog even doorgaat geloof ik dat ik ga huilen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ze gingen dood...shit happens he....
Gewoon omdat ze de leeftijd hadden om zoiets te doen of vanwege noodlottige zaken?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe maar even, jankert dat je bentquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
als je nog even doorgaat geloof ik dat ik ga huilen...
Jemig, jij hebt ook wel veel voor je kiezen gehad...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
dank je...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:10 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jemig, jij hebt ook wel veel voor je kiezen gehad...
Las net even terug van eerder vandaag, kut van je infuus. En wat shit dat je dat soort infecties tegenwoordig gratis meekrijgt na een ziekenhuisbezoek.
Ik hoop voor je dat het zich snel oplost en dat dat ding weer eens gewoon een paar weken zal blijven zitten en jij fijn zonder al te veel pijn je ding kan doen.
nee effe serieus,quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe maar even, jankert dat je bent![]()
Niet weggaan, ik zal een vrolijk nummer voor je draaienquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:11 schreef Laysa het volgende:
Joh niet gaan janken...die dingen horen bij het leven.....ik ben dr vantussen want ik wil de sfeer hier niet drukken....dus sour je kan weer verder pmsen hier
Ik vermoed, getuige de laatste postings, één en ander niet geheel en al volgens plan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
nee effe serieus,
wat jij ook vraagt, de leeftijd of ziektes?
![]()
sjezus gaat me helemaal niets aan natuurlijk,zelf ben ik helemaal niet
zo spuierig over dat soort dingen, maar als het Lays helpt...
Dat helptquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet weggaan, ik zal een vrolijk nummer voor je draaien.
*onthouden voor volgende meetquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ideaal nummer voor de Gert-dans, wat ik je brom.
Iedereen een scheurtje in z'n botquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ideaal nummer voor de Gert-dans, wat ik je brom.
quote:Rouvoet sneert naar voorganger Plasterk
AMSTERDAM - Demissionair minister André Rouvoet, sinds dinsdag ook minister van Onderwijs, heeft woensdag kritiek geuit op zijn voorganger, de PvdA'er Ronald Plasterk. „De afgelopen jaren is er in de portefeuille van de heer Plasterk te veel de indruk gewekt dat we een staatssecretaris van Onderwijs hadden en een minister van Feesten en Partijen en Emancipatiebeleid. Hij was zichtbaar, heeft goede dingen gedaan op belangrijke onderwerpen, maar nu is er weer een minister van Onderwijs”, zei Rouvoet, met de nadruk op onderwijs, tegen het ANP.
Ik lees t wel hoor, is dat ook voldoende?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als jullie nu niet meeposten, dan stop ik er ook mee, stelletje lamzakken
Das alvast iets Juud. maar ik haak ook afquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:27 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik lees t wel hoor, is dat ook voldoende?
Grin, ik ook hoor. Eempjes douchen en dan lekker in bedje nog Spartacus kijken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Das alvast iets Juud. maar ik haak ook af
Sorryquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als jullie nu niet meeposten, dan stop ik er ook mee, stelletje lamzakken
Fijne dag morgenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grin, ik ook hoor. Eempjes douchen en dan lekker in bedje nog Spartacus kijken.
Ik kan nooit meer vergeten dat die met ome Mart heeft geslapen, dat feit had geheim moeten blijven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil nog wel even kwijt dat ik Ria Visser jaar na jaar een mooiere vrouw begin te vinden
Ik zou het er niet op kunnen hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil nog wel even kwijt dat ik Ria Visser jaar na jaar een mooiere vrouw begin te vinden
Is dat 'zn bijnaam?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grin, ik ook hoor. Eempjes douchen en dan lekker in bedje nog Spartacus kijken.
Ja, dat is een misselijkmakend feit, die vieze Mart op zo'n prachtig gevormd en ietwat weelderig lichaamquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan nooit meer vergeten dat die met ome Mart heeft geslapen, dat feit had geheim moeten blijven.
Serieus nietquote:
Serieus nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Serieus niet
Ik vind 'r een beauty. Niet omdat ze nu een playboy model is (daar hou ik niet van), maar gewoon, gewoon omdat
Als het dan Ria Visser betreft, ik vermoedelijk ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Serieus niet
Maar kan best dat ik er over 40 jaar anders over denk hoor
Ik bedoelde dat ik over 40 jaar de Ria van nu wel zou willen hequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als het dan Ria Visser betreft, ik vermoedelijk ook
Ja, dan ben jij bijna zeventig? Sta je daar met je impotente piemelquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik over 40 jaar de Ria van nu wel zou willen he
Daar is dan toch Viagra voor?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dan ben jij bijna zeventig? Sta je daar met je impotente piemel
quote:Gaan een witte en een zwarte man zwemmen. Zegt de witte "Ik kan met mijn piemel precies de temperatuur van het water meten". Zegt de zwarte "Ik kan alleen meten dat het hier 2 meter diep is".
Heb jij dat ook??? Elke keer als ik die twee een duo-presentatie zie doen denk ik aan een hotelkamer en Mart en Ria die daar tekeer gaan. Wíl daar helemaal niet aan denken en had het liever niet gewetenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan nooit meer vergeten dat die met ome Mart heeft geslapen, dat feit had geheim moeten blijven.
Echt?!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jazeker wel, die hebben het gedaan hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Heeft Ria Viser gesext met Mart Smeets? waarom weet ik dat niet?
Jaar of tien geleden denk ik? Hebben de kranten vol mee gestaan hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Ik kijk ineens heel anders tegen ze aanquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker wel, die hebben het gedaan hoor
Veel korter geleden, vier-vijf jaar, zie hierquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jaar of tien geleden denk ik? Hebben de kranten vol mee gestaan hoor
Als we maar wel mogen kijken danquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Over veertig jaar doen vrouwen het niet meer met mannen
Toen had ik zeker andere dingen die ik belangrijk vond.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jaar of tien geleden denk ik? Hebben de kranten vol mee gestaan hoor
Ja, waarom weet je dat niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Nog geen 50?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk ineens heel anders tegen ze aan![]()
Maar Mart is al 180 en Ria toch nog geen 50?
Alsof wij het belangrijk vondenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen had ik zeker andere dingen die ik belangrijk vond.
Ze is van '61, jaar ouder dan ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nog geen 50?
Dan ziet ze er oud uit voor d'r leeftijd
Dat is wel lief enzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deis, ik had samen met je onder die steen willen slapen.
Zit je nou een beetje Teun te trollen, D'tjequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nog geen 50?
Ze is 49, ik vind haar er goed uit zien voor haar leeftijdquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nog geen 50?
Ja, het komt (quote:
Ik had 'r ouder geschatquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is van '61, jaar ouder dan ik.
Geeft niet Piet, hij krijg ook vanzelf ook die leeftijd, dan zijn er weer andere D'tjes die hem trollenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou een beetje Teun te trollen, D'tje.
de enige van de hier op dit moment aanwezigen wel jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel lief enzo![]()
Maar ben ik echt de enige die het niet wist?
Ik denk dat ik het liever niet had willen weten, want elke keer als ik ze nu op tv zie denk ik aan die Rian en Mart aan de neuksexquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, het komt () iedere schaatswedstrijd weer terug.
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou een beetje Teun te trollen, D'tje.
Welke RLS was er in 2005 dat jullie geen tijd hadden om een krant te lezenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:58 schreef Disana het volgende:
Ik wist het ook niet.
Gelukkigquote:
Ik keek toen nog niet naar schaatsen, misschien is dat het?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Welke RLS was er in 2005 dat jullie geen tijd hadden om een krant te lezen
Ja, zo kwam ik er ook op.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het liever niet had willen weten, want elke keer als ik ze nu op tv zie denk ik aan die Rian en Mart aan de neuksex
Ja ik vond Ria er al zo onsmakelijk uitzien, nu associeer ik dat met een nummertje in een hotel met een oude man.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Maar misschien had jij het ook wel niet willen weten.
Zou kunnen, maar ze deden het ook niet tijdens de wedstrijden hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik keek toen nog niet naar schaatsen, misschien is dat het?
Zelfs ik weet dat...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Dat weet jij omdat....?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ze deden het ook niet tijdens de wedstrijden hoor
"Mart zit erg diep, wat een grimas op 't gezicht van Ria!!!!111"quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Rondetijd Ria en Mart, ze gaan gelijk op
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"Mart zit erg diep, wat een grimas op 't gezicht van Ria!!!!111"
Omdat de tussenstandjes tussenstanden toen door Mart met een redelijk droog gezicht en zonder stemverheffing werden doorgegeven.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik keek toen nog niet naar schaatsen, misschien is dat het?
En als Mart sex heeft doet ie dat niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat de tussenstandjes tussenstanden toen door Mart met een redelijk droog gezicht en zonder stemverheffing werden doorgegeven.
Ik ook, maar dat soort nieuwtjes drong dan kennelijk niet tot me doorquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar keek wel tv en las de kranten
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"Mart zit erg diep, wat een grimas op 't gezicht van Ria!!!!111"
*grapje over 'doordringen' achterwege laatquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat soort nieuwtjes drong dan kennelijk niet tot me door
Voorhuidquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voorhuis rijdt goed voor haar kunnen
Hehe.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
*grapje over 'doordringen' achterwege laat
ligt aan hoeveel a4tjes je erin stoptquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel postzegels (van 0,44) moeten er op een A4envelop?
Hangt van de inhoud af hèquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sjees Piet....als je een keukenweegschaal hebt ff wegen en opzoeken bij tnt...dan weet je precies wat je dr op moet plakkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weet ik veel, gewoon een stuk of 8.
Doe maar 1.32 euro, dan kom 't wel aan (hoop ik voor je)quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Envelop weeg ong. 14 gram, 1 A4tje 5 gramquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een stuk of 8 enveloppen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zoveelquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
envelop weeg ong. 14 gram, 1 A4tje 5 gram
8 stuks is dus 54 gram, dus 3 zegels
jajajaquote:
16 kantjes hequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wel een verdomd lange liefdesbrief Pietje, acht kantjes
Terwijl hij Laysa ook gewoon kan pm-en.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wel een verdomd lange liefdesbrief Pietje, acht kantjes
Het gewicht van de zegels zelf telt ook mee hè.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Anders knip je er wat hoekjes af.
4 gram minder scheelt je een hele zegel
Hij komt zo direct niet goed uit z'n woorden denk ik? 't Moet ook allemaal wat onderbouwd worden hè. Statisch bewijs bijleveren ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl hij Laysa ook gewoon kan pm-en.
en dat heeft economie gestudeerd
In dat geval, kan hij beter 1 postzegel van 0,88 cent en 1 van 0,44 cent nemenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gewicht van de zegels zelf telt ook mee hè.
(Pietje gaat nu een uur zitten wikken en wegen voor 44 cent)
Alleen die enveloppe met inhoud Piet, niet zelf erbij op gaan staanquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb een nieuwe keukenweegschaal, nu ga ik wegen ook.
Een brief is persoonlijker, jij moet dat toch snappenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en dat heeft economie gestudeerd
Maar dan leest Danny mee hequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je kan toch doortellenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zet ik dat hoerending aan, staat ie al op 78. Terwijl er niks op ligt. Wat heb je aan zoiets.
ff resetten danquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zet ik dat hoerending aan, staat ie al op 78. Terwijl er niks op ligt. Wat heb je aan zoiets.
Je hebt gelijk en bij een pm kan je geen rozenblaadjes mee sturenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een brief is persoonlijker, jij moet dat toch snappen.
Je begrijpt nu wel dat ik bij elke envelop die ik nu in de brievenbus vind eerst kijk of er niets uit druipt hequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij komt zo direct niet goed uit z'n woorden denk ik? 't Moet ook allemaal wat onderbouwd worden hè. Statisch bewijs bijleveren ook![]()
Even stellen tot het op 0 staatquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dzjee, wat ben jij een vuns zegquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je begrijpt nu wel dat ik bij elke envelop die ik nu in de brievenbus vind eerst kijk of er niets uit druipt he
Preciesquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en bij een pm kan je geen rozenblaadjes mee sturen
Volgens mij lukt dat wel hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je hebt geen flauw idee hoe erg ik kan zijn hequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dzjee, wat ben jij een vuns zeg
Ja ik ben eruit, hij weegt 70 gramquote:
Ja, dat had ik ook niet achter haar gezochtquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dzjee, wat ben jij een vuns zeg
roosjesquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies. Het meurt als een idioot hier
. Maar ja
Het kan dus welquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij weten exact hoe lang liefdesbrieven zijn en wat ze wegen. Maar wij halen ze dan ook hier vandaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, hadden jullie nog gelijk ook met je 3 zegels. Het is de levenservaring.
Was Teun zei dus, 1,32 eropquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik ben eruit, hij weegt 70 gram.
Emotioneel wegen ze vaak nog zwaarderquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij weten exact hoe lang liefdesbrieven zijn en wat ze wegen. Maar wij halen ze dan ook hier vandaan![]()
http://www.romantischcadeau.nl/liefdesbrief-voorbeelden.html
Oh ja, gelijk weer zo redenerenquote:
Dat kan, ik heb er geen ervaring mee om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Emotioneel wegen ze vaak nog zwaarder
Je breekt mij hartquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, gelijk weer zo redeneren.
* alweer afgeknapt is![]()
Het is mijn hart.quote:
Ik heb ze nog allemaalquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb er geen ervaring mee om eerlijk te zijn
Echt, je wil niet weten wat er in die envelop zit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje, hoe begint die brief? Doe es copy paste? Misschien kunnen we je nog adviezen geven. Layssa leest niet mee, dat weet ik zeker
Wie zegt dat pietje mij een brief gaat sturenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje, hoe begint die brief? Doe es copy paste? Misschien kunnen we je nog adviezen geven. Layssa leest niet mee, dat weet ik zeker
Begin er dan ook niet overquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt, je wil niet weten wat er in die envelop zit.
Oh God, dan heeft ze gelijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt, je wil niet weten wat er in die envelop zit.
Typo, ik ben zelf ook een zeikerd wat dat betreftquote:
Meer vrienden heeft ie immers nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie zegt dat pietje mij een brief gaat sturen
Ik moest toch weten hoeveel postzegels erop moeten. Straks betaal ik 44 cent teveel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |