Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou een beetje Teun te trollen, D'tje.
Welke RLS was er in 2005 dat jullie geen tijd hadden om een krant te lezenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:58 schreef Disana het volgende:
Ik wist het ook niet.
Gelukkigquote:
Ik keek toen nog niet naar schaatsen, misschien is dat het?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Welke RLS was er in 2005 dat jullie geen tijd hadden om een krant te lezen
Ja, zo kwam ik er ook op.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het liever niet had willen weten, want elke keer als ik ze nu op tv zie denk ik aan die Rian en Mart aan de neuksex
Ja ik vond Ria er al zo onsmakelijk uitzien, nu associeer ik dat met een nummertje in een hotel met een oude man.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Maar misschien had jij het ook wel niet willen weten.
Zou kunnen, maar ze deden het ook niet tijdens de wedstrijden hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik keek toen nog niet naar schaatsen, misschien is dat het?
Zelfs ik weet dat...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Heeft Ria Viser gesext met Mart Smeets? waarom weet ik dat niet?
Dat weet jij omdat....?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ze deden het ook niet tijdens de wedstrijden hoor
"Mart zit erg diep, wat een grimas op 't gezicht van Ria!!!!111"quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Rondetijd Ria en Mart, ze gaan gelijk op
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"Mart zit erg diep, wat een grimas op 't gezicht van Ria!!!!111"
Omdat de tussenstandjes tussenstanden toen door Mart met een redelijk droog gezicht en zonder stemverheffing werden doorgegeven.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik keek toen nog niet naar schaatsen, misschien is dat het?
En als Mart sex heeft doet ie dat niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat de tussenstandjes tussenstanden toen door Mart met een redelijk droog gezicht en zonder stemverheffing werden doorgegeven.
Ik ook, maar dat soort nieuwtjes drong dan kennelijk niet tot me doorquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar keek wel tv en las de kranten
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"Mart zit erg diep, wat een grimas op 't gezicht van Ria!!!!111"
*grapje over 'doordringen' achterwege laatquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat soort nieuwtjes drong dan kennelijk niet tot me door
Voorhuidquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voorhuis rijdt goed voor haar kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |