quote:Gaan een witte en een zwarte man zwemmen. Zegt de witte "Ik kan met mijn piemel precies de temperatuur van het water meten". Zegt de zwarte "Ik kan alleen meten dat het hier 2 meter diep is".
Heb jij dat ook??? Elke keer als ik die twee een duo-presentatie zie doen denk ik aan een hotelkamer en Mart en Ria die daar tekeer gaan. Wíl daar helemaal niet aan denken en had het liever niet gewetenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan nooit meer vergeten dat die met ome Mart heeft geslapen, dat feit had geheim moeten blijven.
Echt?!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan nooit meer vergeten dat die met ome Mart heeft geslapen, dat feit had geheim moeten blijven.
Jazeker wel, die hebben het gedaan hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Heeft Ria Viser gesext met Mart Smeets? waarom weet ik dat niet?
Jaar of tien geleden denk ik? Hebben de kranten vol mee gestaan hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Ik kijk ineens heel anders tegen ze aanquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker wel, die hebben het gedaan hoor
Veel korter geleden, vier-vijf jaar, zie hierquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jaar of tien geleden denk ik? Hebben de kranten vol mee gestaan hoor
Als we maar wel mogen kijken danquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Over veertig jaar doen vrouwen het niet meer met mannen
Toen had ik zeker andere dingen die ik belangrijk vond.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jaar of tien geleden denk ik? Hebben de kranten vol mee gestaan hoor
Ja, waarom weet je dat niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Nog geen 50?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk ineens heel anders tegen ze aan![]()
Maar Mart is al 180 en Ria toch nog geen 50?
Alsof wij het belangrijk vondenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen had ik zeker andere dingen die ik belangrijk vond.
Ze is van '61, jaar ouder dan ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nog geen 50?
Dan ziet ze er oud uit voor d'r leeftijd
Dat is wel lief enzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deis, ik had samen met je onder die steen willen slapen.
Zit je nou een beetje Teun te trollen, D'tjequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nog geen 50?
Ze is 49, ik vind haar er goed uit zien voor haar leeftijdquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nog geen 50?
Ja, het komt (quote:
Ik had 'r ouder geschatquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is van '61, jaar ouder dan ik.
Geeft niet Piet, hij krijg ook vanzelf ook die leeftijd, dan zijn er weer andere D'tjes die hem trollenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou een beetje Teun te trollen, D'tje.
de enige van de hier op dit moment aanwezigen wel jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel lief enzo![]()
Maar ben ik echt de enige die het niet wist?
Ik denk dat ik het liever niet had willen weten, want elke keer als ik ze nu op tv zie denk ik aan die Rian en Mart aan de neuksexquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, het komt () iedere schaatswedstrijd weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |