Wat een nachtmerriequote:
Sjesusquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:06 schreef Laysa het volgende:
mijn familie is gewoon binnen 5 jaar bijna compleet weg gevaagd...scheelt ook een hoop verjaardagen...
Fuck, heb ik een oorlog gemist Layssa?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:06 schreef Laysa het volgende:
mijn familie is gewoon binnen 5 jaar bijna compleet weg gevaagd...scheelt ook een hoop verjaardagen...
nee ze gingen dood...shit happens he....quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fuck, heb ik een oorlog gemist Layssa?
Ik vind verjaardag over het algemeen heel leuk en bij ons in de fam zijn ze ook vaak gezellig. En als ik jarig ben, dan voel ik me ook jarig en ondanks dat het wat betreft de organisatie veel werk is, ben ik toch altijd happy als mijn keet een middag en een avond vol met mensen zit. Mijn familie alleen bestaat al uit zo'n 27 man aan mijn moeders kant, daar komt dan nog een groepje van 15 a 20 bij die geen familie zijn, maar wel graag langskomenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schei toch uit met die verjaardagen, ga gewoon bij elkaar op bezoek als je wat te vertellen hebt. Een verjaardag is ook gewoon een dag als alle andere, zeker als d'r al meer dan 20 hebt meegemaakt.
Die kip ligt er nog... Latersquote:
Ze kwam al van jongs af aan buiten, eigenlijk zodra ze gesteriliseerd was, dus al anderhalf jaar. En haar chip werkte goed, want we hebben zo'n kattenluik die op haar chip reageert, dus alleen voor haar open gaat. Ze kwam dus ook telkens weer na een uurtje of iets langer thuis.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja katten zijn redelijk huisgebonden, maar als ze het goed hebben ergens anders tja kweet niet Deiss
En omdat het naar buiten gaan nog resentelijk was met dat bandje enz. Zou zomaar kunnen. Ik zou ook zo soft zijn.. Maar ik zou wel zijn chippy laten checken ...
als je nog even doorgaat geloof ik dat ik ga huilen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ze gingen dood...shit happens he....
Gewoon omdat ze de leeftijd hadden om zoiets te doen of vanwege noodlottige zaken?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe maar even, jankert dat je bentquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
als je nog even doorgaat geloof ik dat ik ga huilen...
Jemig, jij hebt ook wel veel voor je kiezen gehad...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
dank je...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:10 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jemig, jij hebt ook wel veel voor je kiezen gehad...
Las net even terug van eerder vandaag, kut van je infuus. En wat shit dat je dat soort infecties tegenwoordig gratis meekrijgt na een ziekenhuisbezoek.
Ik hoop voor je dat het zich snel oplost en dat dat ding weer eens gewoon een paar weken zal blijven zitten en jij fijn zonder al te veel pijn je ding kan doen.
nee effe serieus,quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe maar even, jankert dat je bent![]()
Niet weggaan, ik zal een vrolijk nummer voor je draaienquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:11 schreef Laysa het volgende:
Joh niet gaan janken...die dingen horen bij het leven.....ik ben dr vantussen want ik wil de sfeer hier niet drukken....dus sour je kan weer verder pmsen hier
Ik vermoed, getuige de laatste postings, één en ander niet geheel en al volgens plan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
nee effe serieus,
wat jij ook vraagt, de leeftijd of ziektes?
![]()
sjezus gaat me helemaal niets aan natuurlijk,zelf ben ik helemaal niet
zo spuierig over dat soort dingen, maar als het Lays helpt...
Dat helptquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet weggaan, ik zal een vrolijk nummer voor je draaien.
*onthouden voor volgende meetquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ideaal nummer voor de Gert-dans, wat ik je brom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |