Die lees ik alleen online.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd wel wat. Riant ontbijt op bed en een dikke gore Telegraaf erbij
Tis mijn moeder... !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vorig jaar ook niet, maar dat kwam door L&B
dat neemt niet weg dat je wel bepaalde eigenschappen thuis kan brengen bij mensen met het zelfde sterrenbeeldquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Mensen die geloven in horoscopen zijn compleet debiel
Hulde opzouten met die papieren shit.... Kost een vermogenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die lees ik alleen online.![]()
Ik kocht een fiks aantal jaar altijd de Volkskrant op zaterdag, om daar dan t weekend mee te doen. Maar daar ben ik een jaar of twee geleden opeens mee gestopt.
hier ben ik zo'n beetje gestrand met bijlezen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee...Ja eigenlijk....na 6 weken pijn en ellende nonstop heb ik gisteren in zak en as het ziekenhuis gebeld....Het lijkt er nl op dat mn lichaam mn infuus telkens afstoot...dus nu ik in zo'n 6 a 7 weken tijd om de 2 weken mn infuus moest wisselen doordat de boel ging onsteken ben ik gewoon op ff....Morgen kan ik al terecht in amsterdam... Ze vermoeden dat ik een ziekenhuis bacterie heb opgelopen toen ik daar lag en nu dus telkens mn infuus be invloedt....en afstoot en dus telkes alles ontsteekt....ik hoop dat dat het is want dan krijg ik antibioticum en dan hoop ik snel weer gewoon alles te kunnen doen....ik wil gewoon weer lekker sporten en alle andere dingen doen zonder pijn....ben nu weer ff infuusloos...moet straks prikken en voor het eerst in tijden zie ik er vreselijk tegen op....
Het kost me ook best moeite om aardig te doen...dus neem het maar niet persoonlijk als ik wat kattig doe...
Praat me dr niet van....quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat je wel bepaalde eigenschappen thuis kan brengen bij mensen met het zelfde sterrenbeeld
Ik zei al...je bent een schatje..quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
hier ben ik zo'n beetje gestrand met bijlezen...
Dat is ongelovelijk Kut Laysa
kut met een Hoofdletter, en wat Ian zegt, je hebt inderdaad officieel het recht
om af en toe een kutbui te hebben.
en als je iemand nodig hebt om tegen te schelden...
tegen mij mag je alles zeggen wat je wilt![]()
een hele dikkeen ECHT welgemeende kus en sterke van mij
Vind ik ook welquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat je wel bepaalde eigenschappen thuis kan brengen bij mensen met het zelfde sterrenbeeld
Cool wij als fokkers zijn getrokkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:54 schreef Dementor het volgende:
Juud's kant is nogal van je komt op de verjaardag van A. dus A. komt vervolgens ook bij jou.
Kom je niet bij A. dan komt A. niet bij jou, prima.
Ik vind dat zo'n gedoe allemaal, communiceer gewoon met de mensen die je trekt en laat de rest voor wat het is.
Oh god ik hoop het niet ....quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan. Bullshit gedoequote:
Als je dat zelf vindt en doet is dat prima, maar daarover iets vinden als iemand anders verjaardagen afloopt gaat me wel te ver eigenlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schei toch uit met die verjaardagen, ga gewoon bij elkaar op bezoek als je wat te vertellen hebt. Een verjaardag is ook gewoon een dag als alle andere, zeker als d'r al meer dan 20 hebt meegemaakt.
mwaaaa schatjequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zei al...je bent een schatje..![]()
en Meertje..die terug nog
En de familie word groter en groter.. Ik heb al de neefjes en nichtjes via email gefeliciteerd. Ik trek dat soort dingen erg slecht.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schei toch uit met die verjaardagen, ga gewoon bij elkaar op bezoek als je wat te vertellen hebt. Een verjaardag is ook gewoon een dag als alle andere, zeker als d'r al meer dan 20 hebt meegemaakt.
Ja, schandalig, ik zou d'r een note voor geven, hoe kan iemand zó ver gaan en zoiets zeggenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je dat zelf vindt en doet is dat prima, maar daarover iets vinden als iemand anders verjaardagen afloopt gaat me wel te ver eigenlijk.
ok ok het was een zeer krom geformuleerde zin, maar je snapt m'n punt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, schandalig, ik zou d'r een note voor geven, hoe kan iemand zó ver gaan en zoiets zeggen
Uh watte was gewoon een mening Piets...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je dat zelf vindt en doet is dat prima, maar daarover iets vinden als iemand anders verjaardagen afloopt gaat me wel te ver eigenlijk.
Ik geloof dat het nageslacht van mijn ouders, inclusief aangetrouwd en kinderen, klein- en achterkleinkinderen inmiddels boven de zestig mensen zit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En de familie word groter en groter.. Ik heb al de neefjes en nichtjes via email gefeliciteerd. Ik trek dat soort dingen erg slecht.
Iedere week een verjaardagquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof dat het nageslacht van mijn ouders, inclusief aangetrouwd en kinderen, klein- en achterkleinkinderen inmiddels boven de zestig mensen zit.
ik ga ze ook lang niet allemaal meer af hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En de familie word groter en groter.. Ik heb al de neefjes en nichtjes via email gefeliciteerd. Ik trek dat soort dingen erg slecht.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ok ok het was een zeer krom geformuleerde zin, maar je snapt m'n punt.
* note zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |