Onafhankelijk Moerdijk?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Shit.Keuze tussen: CDA, PvdA, VVD, SP, GroenLinks, CU en Onafhankelijk Moerdijk. De laatste naam spreekt me nog het meest aan, maar geen idee waar ze voor staan. Shit
Moet ik dat nog gaan uitzoeken ook
22.00 Dames 5000quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe laat beginnen die wiebelkonten te schaatsen?
Ja , en weinig kans op een medaille.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zal wel wat saai worden denk ik?
Een foutje is zo gemaaktquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja , en weinig kans op een medaille.![]()
Sablikova wordt met stip nr. 1
Ik denk ik dat ik Nova kijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:54 schreef Laysa het volgende:
Ik zal het wel op zetten denk...zo voor op de achtergrond ofzo
Ben je stoned!?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:56 schreef Laysa het volgende:
Nah...ik kan me op dit moment erg slecht concentreren...dus een beetje duf naar schatatsen kijken will do...
Last van je medicijn?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:56 schreef Laysa het volgende:
Nah...ik kan me op dit moment erg slecht concentreren...dus een beetje duf naar schatatsen kijken will do...
Als reactie op wat is dat?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is Pietje hè, iedereen wil dat Pietje college komt geven
Nee...Ja eigenlijk....na 6 weken pijn en ellende nonstop heb ik gisteren in zak en as het ziekenhuis gebeld....Het lijkt er nl op dat mn lichaam mn infuus telkens afstoot...dus nu ik in zo'n 6 a 7 weken tijd om de 2 weken mn infuus moest wisselen doordat de boel ging onsteken ben ik gewoon op ff....Morgen kan ik al terecht in amsterdam... Ze vermoeden dat ik een ziekenhuis bacterie heb opgelopen toen ik daar lag en nu dus telkens mn infuus be invloedt....en afstoot en dus telkes alles ontsteekt....ik hoop dat dat het is want dan krijg ik antibioticum en dan hoop ik snel weer gewoon alles te kunnen doen....ik wil gewoon weer lekker sporten en alle andere dingen doen zonder pijn....ben nu weer ff infuusloos...moet straks prikken en voor het eerst in tijden zie ik er vreselijk tegen op....quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Last van je medicijn?
Of ben je verliefd
Aan mij niet besteedquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun heeft die joint van Laysa op.
Kut joh!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:04 schreef Laysa het volgende:
Het kost me ook best moeite om aardig te doen...dus neem het maar niet persoonlijk als ik wat kattig doe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |