quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat we die gisteravond niet hadden toen Sven de wisselbeker won
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nóóóóit gedacht dat je truttig was![]()
Tis vreselijk, limbo's ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meer vrouwen in de gemeenteraad, gepost door Mera, beetje terug scrollen
Ik begrijp niet dat ze zelf niet snappen dat het te truttig voor woorden is. En nee, het is niet lekker gek. Het is gewoon triest. Ga je met zaken bemoeien waar je verstand van hebt in plaats van de hele zooi voor lul te zetten met zo'n in en in triest liedjequote:
Sommigen hebben zo hun best gedaan er hip uit te zien en elkaars lichtblauwe oogschaduw gebruiktquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat ze zelf niet snappen dat het te truttig voor woorden is. En nee, het is niet lekker gek. Het is gewoon triest. Ga je met zaken bemoeien waar je verstand van hebt in plaats van de hele zooi voor lul te zetten met zo'n in en in triest liedje![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommigen hebben zo hun best gedaan er hip uit te zien en elkaars lichtblauwe oogschaduw gebruikt
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En doe jij eens gewoon weerMera
posten.
Wat is dat nou voor gelul inene
Dat wordt ons lokaal bestuur, althans, als je er op gaat stemmenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat, en dat SP filmpje... Wat de hell is er goande!?
Ik ga mezelf verdrinken!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat wordt ons lokaal bestuur, althans, als je er op gaat stemmen
Ik beval altijd jonguhquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen tijd voor! Teun moet bevallen!
Ik zou in ieder geval niet naar Kemkers luisterenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vandaag de stemlijst binnen gekregen. Toch maar een Stemwijzertje doen denk ik.
Te kort door de bocht is nooit goedquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet naar Kemkers luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |