bronquote:AMSTERDAM - Een schone onderbroek is voor 85 procent van de Nederlandse mannen een vanzelfsprekendheid. Wat doet de overige 15 procent dan? Doet deze twee of misschien wel meerdere dagen met dezelfde onderbroek?
Discovery Channel deed een onderzoek naar de Nederlandse man en deed een paar opvallende conclusies. Zo trekt vier op de tien Nederlandse mannen niet elke dag schone sokken aan, vindt een kwart het niet nodig om dagelijks onder de douche of in bad te stappen, besteden de meeste mannen slechts drie minuten voor de spiegel en is tweederde niet tevreden met zijn uiterlijk.
Verder kwam naar voren dat eenderde van de respondenten wel eens jaloers is op andere mannen en wordt Chris Zegers gezien als de knapste man van Nederland, gevolgd door Humberto Tan en Ruben Nicolai.
Complimenten
Hoewel de Nederlandse mannen gevoelig zijn voor complimenten geven ze zelf niet. Ze vinden het prettig om aantrekkelijk gevonden te worden en dat horen ze het liefst van hun partner of van andere vrouwen. Stel dat ze een complimentje geven dan complimenteren ze het liefst vrouwen.
Een ruime meerderheid is ervan overtuigd dat vrouwen zich het meest aangetrokken voelen tot hun persoonlijkheid en minder tot hun uiterlijk of geld. En als vrouwen toch op het uiterlijk letten dan denken ze dat vrouwen het meest letten op verzorging en kleding.
Het onderzoek werd gehouden onder 3.800 mannen.
Niks wijf, da's normaal.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:22 schreef Markster het volgende:
ik douche elke dag, doe elke dag schonen sokken / onderbroek en shirt aan. Enkel de broek gaat max 3 dagen mee.
Verder altijd netjes 2x per dag tanden poetsen enzo.
hmm lijk wel een wijf
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Niks wijf, da's normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:39 schreef fathank het volgende:
Wat een ramp om niet iedere dag te douchen.
En daar slaap jij naast...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:22 schreef Morgenrood het volgende:
Wat een ranzige aap.
Dan doe je toch elke dag na het douchen een schone aan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:46 schreef McGilles het volgende:
Niet elke dag nieuwe sokken, en ook niet elke dag een nieuwe boxer, als ik savonds douche en daarna een nieuwe aantrek, ga ik niet de volgende dag gelijk een nieuwe aantrekken.
Ik weet niet helemaal wat ie nog langer voor de spiegel zou moeten doen eigenlijkquote:slechts drie minuten voor de spiegel
Joh wat maken dag 3 t/m 7 dan nog uit!! Hop!! Boxer binnenste buiten en je kan zo weer 2 dagen door..quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik doe wel elke dag schoon ondergoed en sokken aan, maar vanuit thuis zei mijn moeder (= een vrouwelijk persoon) juist dat dat niet nodig is en dat 2 dagen ook wel kan.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:39 schreef fathank het volgende:
Eh, ja. Niet dagelijks douchen is ranzigquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:39 schreef fathank het volgende:
Toch typisch dat waar ook ter wereld je een praatje met de wc dame maakt ze altijd vertelt dat de vrouwen toiletten over het algemeen veel ranziger zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:03 schreef Nailpolish het volgende:
Ik moet geen man naast me hebben liggen die niet elke dag douched of niet elke dag schoon ondergoed aan doet! Ranzig!
Overigens bevestigt het onderzoek maar weer eens wat een lompe boeren mannen toch ook zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |