Ik blijf liever nog een tijdje.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Vergt alleen wat doorzettingsvermogen
Waneer is het dan weten we dat we het NIET moeten doenquote:
Mijn vrouw geeft 'm veel meer aandacht als het daarom zou gaan hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat je hem kroelt denk ik? 't Zijn gewoon ook nog een sloeries
Tja, dan moet je niet zeurenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik blijf liever nog een tijdje.
We zitten nog op pagina 1 hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moest je daar nu drie pagina's over nadenken
Sjesusquote:
Ik wil niks.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je vannacht natuurlijk niet slapen? Of weet je al wat Juud voor je heeft gekocht
Nieuwe zwifferquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je vannacht natuurlijk niet slapen? Of weet je al wat Juud voor je heeft gekocht
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben het gewoon een beetje zat, al dat geprop in dozen en kastjes en al dat stof (goede gegokt Soury, die stof neus) en ik weet niet of morgen wel of niet moet gaan werken. Want het is heel rustig op kantoor, maar als er iets onverwachts gebeurt weet ik niet of mijn nieuwe collega dat wel aan kan en zoveel vrije dagen heb ik niet, maar ik heb ook geen zin om me te gaan vervelen.
En ik mis mijn poezebeest
Dan zit ik al in de trein.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NietZelfs geen ontbijt op bed?
Daar ben ik zo goed in.. Heb de pics nogquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NietZelfs geen ontbijt op bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |