Het kan dus welquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en bij een pm kan je geen rozenblaadjes mee sturen
Wij weten exact hoe lang liefdesbrieven zijn en wat ze wegen. Maar wij halen ze dan ook hier vandaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, hadden jullie nog gelijk ook met je 3 zegels. Het is de levenservaring.
Was Teun zei dus, 1,32 eropquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik ben eruit, hij weegt 70 gram.
Emotioneel wegen ze vaak nog zwaarderquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij weten exact hoe lang liefdesbrieven zijn en wat ze wegen. Maar wij halen ze dan ook hier vandaan![]()
http://www.romantischcadeau.nl/liefdesbrief-voorbeelden.html
Oh ja, gelijk weer zo redenerenquote:
Dat kan, ik heb er geen ervaring mee om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Emotioneel wegen ze vaak nog zwaarder
Je breekt mij hartquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, gelijk weer zo redeneren.
* alweer afgeknapt is![]()
Het is mijn hart.quote:
Ik heb ze nog allemaalquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb er geen ervaring mee om eerlijk te zijn
Echt, je wil niet weten wat er in die envelop zit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje, hoe begint die brief? Doe es copy paste? Misschien kunnen we je nog adviezen geven. Layssa leest niet mee, dat weet ik zeker
Wie zegt dat pietje mij een brief gaat sturenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje, hoe begint die brief? Doe es copy paste? Misschien kunnen we je nog adviezen geven. Layssa leest niet mee, dat weet ik zeker
Begin er dan ook niet overquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt, je wil niet weten wat er in die envelop zit.
Oh God, dan heeft ze gelijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt, je wil niet weten wat er in die envelop zit.
Typo, ik ben zelf ook een zeikerd wat dat betreftquote:
Meer vrienden heeft ie immers nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wie zegt dat pietje mij een brief gaat sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |