Flikker opquote:
Nieuwe kopen!quote:
Daarover was ik zeer verrast.. Die hond boeide het geen moer, de katten waren op hun hoede maar vertrokken niet. De kleinste kwam zelfs aan hem ruiken toen hij sliep???quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Soury, draaie die katten van je nu maar door de soep, dan kun je ook zo'n varken in huis halen
Ja, dat is wel grappig. Meestal hebben die twee soorten het niet zo op elkaar. Maar goed, dat wat jij daar hebt lijkt ook niet echt op een hondquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarover was ik zeer verrast.. Die hond boeide het geen moer, de katten waren op hun hoede maar vertrokken niet. De kleinste kwam zelfs aan hem ruiken toen hij sliep???
Die katten weten waarschijnlijk op één of andere manier dat mensen minder te vertrouwen zijn dan honden.
Goed he ???
Nee de denkrimpels zitten er al ingebakken.. Gelukkig is de eigenaar zaterdag weer thuisquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is wel grappig. Meestal hebben die twee soorten het niet zo op elkaar. Maar goed, dat wat jij daar hebt lijkt ook niet echt op een hond
Wat nou weer stof neusquote:
Ik leer nog van jequote:
Aai*gifquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben het gewoon een beetje zat, al dat geprop in dozen en kastjes en al dat stof (goede gegokt Soury, die stof neus) en ik weet niet of morgen wel of niet moet gaan werken. Want het is heel rustig op kantoor, maar als er iets onverwachts gebeurt weet ik niet of mijn nieuwe collega dat wel aan kan en zoveel vrije dagen heb ik niet, maar ik heb ook geen zin om me te gaan vervelen.
En ik mis mijn poezebeest
En één voor jou terug, ik las dat het even allemaal niet zo lekker gaatquote:
Ach die laatste zin breekt mijn hart. Als het beesje gechipt is weet je iig gaval zeker dat het niet is overreden ofzo. Ach dit helpt ook niet .. Sorryquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben het gewoon een beetje zat, al dat geprop in dozen en kastjes en al dat stof (goede gegokt Soury, die stof neus) en ik weet niet of morgen wel of niet moet gaan werken. Want het is heel rustig op kantoor, maar als er iets onverwachts gebeurt weet ik niet of mijn nieuwe collega dat wel aan kan en zoveel vrije dagen heb ik niet, maar ik heb ook geen zin om me te gaan vervelen.
Kun je niet gewoon telefonisch standby blijven en dat je collega laten weten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ce la vie....komt wel weer goedquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En één voor jou terug, ik las dat het even allemaal niet zo lekker gaat [ afbeelding ]
Ach Deissquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Dat denk ik dus ook, als ze overreden was was ze gevonden en dan weet ik dat liever dan deze onzekerheid.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach die laatste zin breekt mijn hart. Als het beesje gechipt is weet je iig gaval zeker dat het niet is overreden ofzo. Ach dit helpt ook niet .. Sorry
Dat hoef ik hem niet eens te laten weten, hij belt toch wel op mijn vrije dagquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon telefonisch standby blijven en dat je collega laten weten?
Dan zit die uitvreter gewoon ergens anders dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, als ze overreden was was ze gevonden en dan weet ik dat liever dan deze onzekerheid.
Het laat me gewoon niet los, ben er de hele dag mee bezig
Zou het? De slettebak.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zit die uitvreter gewoon ergens anders dus
Ach wil je een topicquote:
Ja, of gewoon nergens én ergens of in een berm, toch aangereden en nu dood. Een nieuwe kat nemen, volgens mij werkt dat nog het beste.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zit die uitvreter gewoon ergens anders dus
Dat is in ieder geval zeker.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het? De slettebak.
Misschien kijken poezen niet zo nauw en vinden ze degene die ze eten geeft al snel lief.
Je kunt het nog voorkomenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:31 schreef Dementor het volgende:
Kut, bijna jarig.
Poezen hechten niet zo aan mensen als honden, geloof ik, trut.quote:
Poezen aan omgeving, honden aan de baasquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poezen hechten niet zo aan mensen als honden, geloof ik, trut.
Toch wel hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poezen hechten niet zo aan mensen als honden, geloof ik, trut.
Omdat je hem kroelt denk ik? 't Zijn gewoon ook nog een sloeriesquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Toch wel hoor
Poes komt alleen bij mij liggen
Ja nou ja katten zijn redelijk huisgebonden, maar als ze het goed hebben ergens anders tja kweet niet Deissquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het? De slettebak.
Maar hier was ze niet binnen te houden, dus dan zou ze ergens anders toch ook naar buiten willen en toch wel even naar huis komen. Misschien kijken poezen niet zo nauw en vinden ze degene die ze eten geeft al snel lief.
Ik blijf liever nog een tijdje.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Vergt alleen wat doorzettingsvermogen
Waneer is het dan weten we dat we het NIET moeten doenquote:
Mijn vrouw geeft 'm veel meer aandacht als het daarom zou gaan hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat je hem kroelt denk ik? 't Zijn gewoon ook nog een sloeries
Tja, dan moet je niet zeurenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik blijf liever nog een tijdje.
We zitten nog op pagina 1 hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moest je daar nu drie pagina's over nadenken
Sjesusquote:
Ik wil niks.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je vannacht natuurlijk niet slapen? Of weet je al wat Juud voor je heeft gekocht
Nieuwe zwifferquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je vannacht natuurlijk niet slapen? Of weet je al wat Juud voor je heeft gekocht
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Dan zit ik al in de trein.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NietZelfs geen ontbijt op bed?
Daar ben ik zo goed in.. Heb de pics nogquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
NietZelfs geen ontbijt op bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |