Wellicht niet de beste, maar zo'n fotosessie op bed doet het altijd goed.quote:
Hebben jullie eigenlijk geen local chair?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Blik het volgende:
[..]
IUEC (google is your friend, het heeft niks te maken met elevators btw). Zal eens gaan rondneuzen op die site, het voorlopig voorgestelde programma vind ik erg saai. Helemaal als ik het vergelijk met wat we vorig jaar deden in Vancouver
Dat lijkt me IJsland.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:48 schreef Blik het volgende:
[ afbeelding ]
Hamvraag is natuurlijk, waar was dit!?
we organiseren altijd een separaat partnerprogramma voor de Nederlandse delegatie. Hebben natuurlijk contact met een bureau uit de omgeving, maar wil wel zelf ook met mooie ideeen komen. Planning is nu als volgt:quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk geen local chair?
Maar wel van voor de crisisquote:
Luguber voorstel, maar je ziet in ieder geval wat anders dan de standaard tourist traps:quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:59 schreef Blik het volgende:
[..]
we organiseren altijd een separaat partnerprogramma voor de Nederlandse delegatie. Hebben natuurlijk contact met een bureau uit de omgeving, maar wil wel zelf ook met mooie ideeen komen. Planning is nu als volgt:
Dag 1: Washington DC Tour (National Mall etc.)
Dag 2: Exclusieve tour door Kreeger Museum
Dag 3: is nog open, krijgen we nog suggesties voor
Dank voor de inspiratie om weer eens een lemming te maken (origineel)quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:13 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja...![]()
Schrok me te pletter toen ik een BH ging kopen vorige week...
Ik zat mij ook al heel even af te vragen hoe je in Argentinie aan Hertog Jan kwamquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dank voor de inspiratie om weer eens een lemming te maken (origineel)
what happened?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:20 schreef k_man het volgende:
Vanwege juridische complicaties worden er door ondergetekende geen vakantiefoto's - of welke andere foto's dan ook - meer op dit forum geplaatst.
Volgens de voorwaarden heeft Fok een onbeperkt gebruiksrechts ten aanzien van foto's die gebruikers hier plaatsen. Met andere woorden: als je hier een foto plaatst, mag Fok daar alles mee doen wat men belieft. Op een kalender zetten, in een tijdschrift publiceren, als illustratie bij een nieuwsitem zetten, etc, etc. Dat is natuurlijk een volkomen bespottelijke voorwaarde en een reden waarom bijv diverse gebruikers in FOT geen eigen materiaal meer laten zien.quote:
quote:User verleent met plaatsing of op enigerlei wijze beschikbaar maken van berichten, teksten, foto’s en ander (audio)visueel materiaal, hieronder inbegrepen het plaatsen van hyperlinks naar voornoemd materiaal, een onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk, niet-exclusief gebruiksrecht voor commerciële en niet-commerciële doeleinden van de door user geplaatste berichten, foto’s en ander (audio)visueel materiaal. Hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot, het citeren (quoten) van het volledige materiaal of delen ervan in andere berichten, het weergeven van het volledige materiaal of delen ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!, en elk ander gebruik binnen de domeinen en subdomeinen van FOK!.
D'r komt straks geen heel voetbalteam uit hoor (hoop ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef flipsen het volgende:
Cordoba, tijdens mijn eerste vakantie naar Argentinië.
[ afbeelding ]
Alvast voor Hik om te wennen
En, wat is de PM-oogst?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dank voor de inspiratie om weer eens een lemming te maken (origineel)
Zal wel zo'n bestemming als Vietnam, Myanmar of Thailand zijn...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:48 schreef Blik het volgende:
[ afbeelding ]
Hamvraag is natuurlijk, waar was dit!?
UIO-kalender!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens de voorwaarden heeft Fok een onbeperkt gebruiksrechts ten aanzien van foto's die gebruikers hier plaatsen. Met andere woorden: als je hier een foto plaatst, mag Fok daar alles mee doen wat men belieft. Op een kalender zetten, in een tijdschrift publiceren, als illustratie bij een nieuwsitem zetten, etc, etc.
All yer pics are belong to Danny.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:01 schreef DutchTrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog maar eens wat nieuwe fotootjes erbij gezet
Net of er foto's tussen staan die niemand anders gemaakt zou kunnen hebben. Het is maar een plaatje bij een verhaal voor mij, geen levenswerk, inkomstenbron of stuk kunstquote:
De ophef bestaat ook al langer dan vandaag.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:33 schreef Fogel het volgende:
Die voorwaarden bestaan toch al heel lang? Vanwaar nu pas de ophef?
Ja dat weet ik, maar vanwaar heb je nu pas de link naar je fotos weggehaald uit je sig?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef k_man het volgende:
[..]
De ophef bestaat ook al langer dan vandaag.
Dat is niet nu pas.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar vanwaar heb je nu pas de link naar je fotos weggehaald uit je sig?
Maar erg veel weken zal het niet zijn...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is niet nu pas.
Overigens heeft Danny 'm verwijderd.
Andere kant van de wereldquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zal wel zo'n bestemming als Vietnam, Myanmar of Thailand zijn...
hehe, het publiek bestaat uit de partners van CEO'squote:Op woensdag 24 februari 2010 18:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Luguber voorstel, maar je ziet in ieder geval wat anders dan de standaard tourist traps:
Dag 3: Sniper trail -- de route van de sluipschutter afgaan, er is vast wel ergens wat leuks te zien in de buurt.
Ah, mooi, dan kunnen ze paintballen op die plekkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef Blik het volgende:
[..]
hehe, het publiek bestaat uit de partners van CEO's
Panama? Ziet er toch allemaal hetzelfde uit. Palmbomen en zonsondergangen heb je overal.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:58 schreef Blik het volgende:
Andere kant van de wereld(Hik zou een goeie gok kunnen maken)
Waar vind ik de palmbomen in Trondheim?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Panama? Ziet er toch allemaal hetzelfde uit. Palmbomen en zonsondergangen heb je overal.
recht voor je, op je beeldschermquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar vind ik de palmbomen in Trondheim?
Nou, da's toch al wel een paar maanden geleden hoor. Er stond dus een linkje in naar mijn foto's, terwijl ik bestreed dat Fok vrijelijk mijn foto's mag gebruiken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar erg veel weken zal het niet zijn...
En waarom heeft hij dat weggehaald voor je? Er stond toch niks "stotends" in?
Juistem, San Blas Islandsquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Panama? Ziet er toch allemaal hetzelfde uit. Palmbomen en zonsondergangen heb je overal.
Zou een omweg kunnen zijn dat je linkt naar een placeholder pagina waar wederom een link staat (naar je fotos)?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, da's toch al wel een paar maanden geleden hoor. Er stond dus een linkje in naar mijn foto's, terwijl ik bestreed dat Fok vrijelijk mijn foto's mag gebruiken.
En daarom ga je naar het Hyatt in Frankfurt? Makes sense......quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:01 schreef Vogue het volgende:
Teeveepee vanuit het Hyatt Regency in Frankfurt am Mainz... Thuis ligt mijn internet er uit
Fantasie heptie wel!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Sorry, zat weer eens naar Bora's foto's in het Nieuwe Blauwen voorsteltopic achter de schermen te staren. Daar is een goede reden om naar Parijs te gaan.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:02 schreef k_man het volgende:
Als Brussel je favoriete stad is om een vergadering te beleggen, zit je sowieso al op het randje van ontoerekeningsvatbaarheid, dus aan het oordeel over Parijs zou ik dan ook geen waarde meer hechten.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:01 schreef Vogue het volgende:
Teeveepee vanuit het Hyatt Regency in Frankfurt am Mainz... Thuis ligt mijn internet er uit dus ik ben niet zoveel meer online de laatste tijd... Sterker nog ik lig muv nu de laatste dagen op tijd in bed
Wauw, dat lijkt me eerlijk gezegd wel een beetje een nadeel van ver weg wonen. Ik bedoel: ik ben heel goed met mijn (schoon) ouders, maar om ze nou een maand over de vloer te hebben lijkt me echt wat te veel van het goede...quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:52 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En daarom ga je naar het Hyatt in Frankfurt? Makes sense......
Ik heb bijna een bezoek van schoonmoeder en dito zus overleefd (de eerste een maand, de tweede twee weken). Nog drie dagen touristeren en dan vertrekken ze weer. Gisteren Grand Palace en Oriental, vandaag markt, park en kookles, morgen uhm..... weet ik niet want er zijn waarschuwingen voor rellen/geruchten over een staatsgreep en zaterdag thuis/souvenirs en weer weg.
Die vindt gretig aftrek. Zelfs nu het nieuwe jaar alweer een tijdje onderweg is.quote:
Ik vind 5 dagen eigenlijk al genoeg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:26 schreef Hik het volgende:
[..]
Wauw, dat lijkt me eerlijk gezegd wel een beetje een nadeel van ver weg wonen. Ik bedoel: ik ben heel goed met mijn (schoon) ouders, maar om ze nou een maand over de vloer te hebben lijkt me echt wat te veel van het goede...
ik vind 1 avond eigenlijk al te langquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind 5 dagen eigenlijk al genoeg.
Ja, ben ik met je eens. Ik ben ook meer gesteld op maximaal een dag of 5. Is veeel beter voor de familieverhoudingen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:26 schreef Hik het volgende:
[..]
Wauw, dat lijkt me eerlijk gezegd wel een beetje een nadeel van ver weg wonen. Ik bedoel: ik ben heel goed met mijn (schoon) ouders, maar om ze nou een maand over de vloer te hebben lijkt me echt wat te veel van het goede...
Ben ik het ook mee eens hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:45 schreef Bora-Bora het volgende:
Ja, ben ik met je eens. Ik ben ook meer gesteld op maximaal een dag of 5. Is veeel beter voor de familieverhoudingen.![]()
Maarje, hoe verder weg je woont, zoals Gao, hoe langer familie dan blijft, over het algemeen. Woon je dan nog in Europa, dan zit je wat dat betreft in een luxe-positie!
quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:37 schreef Hik het volgende:
Onzettend bizar trouwens dat het zo'n verschil is in het effect (zoals je het nu kunt zien in elk geval) door de kwaliteit van de gebouwen. Haïti was een 7 en licht compleet in puin. Chili lijkt ook zwaar getroffen, maar op een totaal andere schaal...
Doe jij dat?quote:
Het komt voor jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:28 schreef Bora-Bora het volgende:
De hotelsuggestie houd ik voor bepaalde mensen ook achter de hand, ja.![]()
[..]
Doe jij dat?
Grinnn. Tja, overmacht hè.quote:
Ik vind dat je dat heel mooi hebt gezegd!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat zien jullie er allemaal goed uit vandaag!
Hmm, dan weet ik kennelijk goed te verbergen dat ik me niet al te best voel. Hoofdpijn, snotneus. Hopen dat dit een kleine verkoudheid is en niet de opmaat tot een flinke griep.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat zien jullie er allemaal goed uit vandaag!
Mijn complimenten voor deze oprechtheid.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik kennelijk goed te verbergen dat ik me niet al te best voel. Hoofdpijn, snotneus. Hopen dat dit een kleine verkoudheid is en niet de opmaat tot een flinke griep.
Dan zal je het wellicht vandaag niet van je collega's te horen krijgen, maar ik ben blij dat je hier bent met jouw bijdragen.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:54 schreef k_man het volgende:
Hmm, dan weet ik kennelijk goed te verbergen dat ik me niet al te best voel. Hoofdpijn, snotneus. Hopen dat dit een kleine verkoudheid is en niet de opmaat tot een flinke griep.
Het komt jou van harte toe, zo'n terrasdagje. Zwangere vrouwen zoals jij verdienen dat!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:32 schreef Hik het volgende:
Ik heb gisteren een paar uurtjes vrij genomen om te lunchen op een terrasje en wat te lezen. Het weer verandert hier zo snel, maar ik had geluk, want het was 23 graden met veel zon...
In Nederland gaan binnenkort ook de terasjes openquote:Op maandag 1 maart 2010 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het komt jou van harte toe, zo'n terrasdagje. Zwangere vrouwen zoals jij verdienen dat!
Zo hoort het, k_man! Complimenten worden nog meer gewaardeerd wanneer de naam van diegene er bij wordt genoemd. Deden maar meer mensen het zoals jij, k_man.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:18 schreef k_man het volgende:
Wat heb je toch een aangename, sympathieke vent UIO. Een bron van positivisme en een verrijking voor het forum.
Waarde Thetallguy, je positieve bijdrage aan dit topic stel ik zeer op prijs, ga zo door!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:46 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Zo hoort het, k_man! Complimenten worden nog meer gewaardeerd wanneer de naam van diegene er bij wordt genoemd. Deden maar meer mensen het zoals jij, k_man.
Wat heb je weer een goede poging gedaan de TT, die door de onvolprezen BoraBora gewijzigd was, te herstellenquote:
En ik zie nu pas dat het de onvolprezen BoraBora zelf is geweest, die de TT gewijzigd heeftquote:Op maandag 1 maart 2010 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, het kostte zeker wel 4 pogingen, maar dan heb je ook wel wat.
In de ruimbagage moe het kunnen, lijkt me. Handbagage niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:57 schreef AKnynke het volgende:
Jullie ervaren reizigers weten dit wel toch?
Ik vlieg donderdag naar Duitsland, naar het vriendje. Hij is vrijdag jarig. Nu wil ik graag een taart bakken en meenemen. Zouden ze daar erg moeilijk over gaan doen?
Een appeltaart, denk ik. Moet nog even bedenken wat ik ga maken...In de ruimbagage leek me ook niet zo'n goed idee...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:47 schreef Gaoxing het volgende:
In de ruimbagage komt 'ie gegarandeerd als kruimeltaart aan.
Wij nemen normaal best veel etenswaren mee (want kind met voedselallergie en lange vluchten), en ik vraag me wel eens af waar de grens ligt, maar heb 'm nog niet gevonden. Wat voor taart wil je meenemen?
stevig inpakken...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:47 schreef Gaoxing het volgende:
In de ruimbagage komt 'ie gegarandeerd als kruimeltaart aan.
MIjn ervaring is ook dat in mijn backpack eerder dingen kapot gaan als ik er zelf mee rond loop te sjouwen/smijten dan bij het vliegenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
stevig inpakken...
Wijn gaat ook
Ik ben wat te goed van vertrouwen met mijn ruimbagage blijkbaar... Ik stop er alles in.
Ik zei de vreemde blikken van de douane-beambtes al voor mequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Hik het volgende:
Volgens mij zou appeltaart best moeten gaan in handbagage. Zoals ik al eens eerder heb gezegd: ik heb een paar keer een schaal sushi meegenomen aan boord. Gaat wel even door de machine, maar de veiligheidsmannetjes besteedden er geen moment aandacht aan verder. Ik zou de taart gewoon meenemen en in het ergste geval moet je hem dan daar laten.
Sure, maar dat kan je best uitleggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zei de vreemde blikken van de douane-beambtes al voor me
met sushi kan ik me nog voorstellen dat het voor eigen gebruik is om op te eten, maar een complete appeltaart zal wel vreemd zijn
ja, dat is ook zo. T moet vast goedkomen. Appeltaart is tenslotte niet vloeibaar! Ik ga het gewoon proberen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:27 schreef Hik het volgende:
[..]
Sure, maar dat kan je best uitleggen natuurlijk.
En zoals gezegd: als ze moeilijk doen laat je het daar.
Ze denken er toch wel makkelijk over...quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef Vogue het volgende:
Gelukkig Flipsen!
Ik heb een distributeur in Santiago zitten en had ze gemaild, en dit kreeg ik terug:
Hola Maaike:
Muchas gracias por tus alentadoras palabras, en xxxx estamos todos bien, en la capital Santiago no fue gran cosa la ciudad está muy bien construida por lo que no fue tan grave. En las provincias fue un poco más devastador. Pero en general estamos todos muy bien, en Chile tenemos una amplia cultura de terremotos, por lo menos cada 10 años tenemos uno.
Is het niet zo dat Haiti helemaal platligt door het ontbreken/negeren van bouwvoorschriften? Chile is een goed ontwikkeld land voor Latijs Amerika en heeft meer geld en oranisatie voor bouwvoorschriften, Haiti is het armste land van het westerse halfrond.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef Vogue het volgende:
Op één of andere manier heeft deze aardbeving blijkbaar alleen plaatselijk veel schade aangericht. Raar hoor, dat het ene land geheel in puin ligt, en het andere land relatief goed een zware aardbeving verdraagt.
Tuurlijk is dat het, fatsoenlijke huizen kunnen ze daar amper bouwen. Bij een aardbeving storten al die huizen in. Infrastructuur ligt in puin etc. Kijk naar China, iets teveel zand bij het cement en het cement wordt zwakker waardoor complete scholen instorten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Haiti helemaal platligt door het ontbreken/negeren van bouwvoorschriften? Chile is een goed ontwikkeld land voor Latijs Amerika en heeft meer geld en oranisatie voor bouwvoorschriften, Haiti is het armste land van het westerse halfrond.
Wat een makkelijke taal is dat Spaans. Ik heb nooit een woord Spaans geleerd, spreek het niet, maar kan prima de strekking van het berichtje begrijpen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef Blik het volgende:
hey, dit is een NL-forum. Spaans lezen doe je maar in je eigen tijd
Tja, Spaans is ook niet moeilijk oom mee te beginnen. De details echter...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een makkelijke taal is dat Spaans. Ik heb nooit een woord Spaans geleerd, spreek het niet, maar kan prima de strekking van het berichtje begrijpen.
Die van mij deed het niet bij geldautomaten, maar verder wel. Heb wel 5 geldautomaten geprobeerd voordat ik tot de conclusie kwam dat het niet aan mij lag, maar aan de pas.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n pinpas is eergisteren ingeslikt. Lekker irritant wel. Besef me nu wel hoe vaak ik zo'n pas gebruik.
UIO, ben je verliefd?quote:
Niet HIK aansteken hè!quote:Op maandag 1 maart 2010 11:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Klopt, Spaans is een relatief makkelijke taal. Omdat ik al Frans sprak was de subjuntivo niet moeilijk te leren, het enige waar ik moeite mee had waren de verschillende verleden en toekomstige tijden. Maar ook dat is inmiddels onder de knie. Spaans is een heel stuk makkelijker te leren dan Fransquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tja, Spaans is ook niet moeilijk oom mee te beginnen. De details echter...
Met name alle verschillende tijden en de subjuntivo zijn niet zo makkelijk
Bovendien bestaan er heel wat méér zelfstandig naamwoorden en heel wat minder verschillende werkwoorden dan in het Nederlands
Hoe is het afgelopen met je appeltaart?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, dat is ook zo. T moet vast goedkomen. Appeltaart is tenslotte niet vloeibaar! Ik ga het gewoon proberen!
Het zijn die foto's in FC, Bora. Ben helemaal van slag.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:08 schreef Bora-Bora het volgende:
UIO, ben je verliefd?
Of gewoon lekker sex taart gehad?![]()
Tuurlijk UIO, tuurlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het zijn die foto's in FC, Bora. Ben helemaal van slag.
De appeltaart is veilig aangekomen in Bremen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:50 schreef Vogue het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je appeltaart?
Dat hebben wij altijd met verhuizingen: je weet dat je een stad moet gaan verlaten als je continu je vrienden tegenkomt op de societypagina's van de krant. Nu dacht ik dat dat in Bangkok niet zou gaan gebeuren, maar nu is 't toch tijd geworden om te gaan......quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:17 schreef AKnynke het volgende:
Je weet trouwens dat je teveel met ryanair vliegt als de stewards je herkennen. "oh, I remember you! How are you?"
Is een kwartiertje, maar neem dan de S-bahn nog wel een halte verder het centrum in, want vanaf het Hbf is het best ver lopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het makkelijk om van Frankfurt airport naar het centrum te komen en weer terug met de trein/u-bahn?
Is Frankfurt een leuke stad om een uurtje of 3,4 te killen?
Wanneer?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:44 schreef Vogue het volgende:
Ik ben volgende week ook weer 3 dagen in Frankfurt
Ik moet werkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:08 schreef Vogue het volgende:
Leuk, kom je ook? Ik sta 3 dagen in de OK en 's avonds moet ik socializen met 2 nieuwe sales-collega's, waaronder een Russische die onverstaanbaar Engels spreekt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee, ik zie al de hele tijd andere topictitels
Neeeee, je snapt het nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:36 schreef Bora-Bora het volgende:
Kat in andere kant van het huis laten "slapen", 's nachts? (Dus niet dat 'ie dan 's morgens voor de deur of het raam staat te jengelen...)
Uit het raam gooienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:17 schreef Gaoxing het volgende:![]()
Mogguh! Iemand een idee hoe je een kat leert over het belang van weekends? Ik werd net wakker omdat ze luid en effectief de kinderen stond wakker te mauwen. Het was precies 6 uur, de tijd dat oudste op schooldagen wakker moet worden.
En bij voorkeur vanaf de derde verdiepingquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:26 schreef Fogel het volgende:
Koop waakganzen ipv katten...bij de kerncentrale in Dodewaard werkte dat ook prima, dus waarom niet bij jou thuis?
Wat een portretten! Wel schitterend indd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:16 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Neeeee, je snapt het niet: ze (ja, er zijn twee van die monsters) moeten voor ons zorgen. En kijken of er geen enge mannen in huis komen. Of honden, ofzo.... Vinden ze, althans. En als ik de slaapkamerdeur dicht doe, gaan ze daaraan krabben en zitten jengelen dat ze naar binnen moeten.
Ze zijn best wel schattig, zij het een beetje doorgeschoten, in hun regelgedrag. De zwarte is wel eens hard mauwend komen aanrennen omdat de schoolbus stond te wachten, en ik dat niet had gehoord. En ze heeft op het punt gestaan een fikse hond aan te vallen omdat die in de buurt van een van de kinderen kwam. Alleen... tja.... zaterdag, 6 uur.....
Doen ze het daarna niet meer?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:16 schreef Blik het volgende:
De plantenspuit is altijd mijn favoriet, vinden ze niet leuk
daarmee leren ze het idd afquote:Op zondag 7 maart 2010 15:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Doen ze het daarna niet meer?
-12 met ijzige wind en sneeuw, ik vond het iig erg koud!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:16 schreef Fogel het volgende:
Hoe koud was het daar?
Tof! Volgende week ga ik ook voor de tweede keer in m'n leven boven de poolgrens!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:23 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
-12 met ijzige wind en sneeuw, ik vond het iig erg koud!
Dat dusquote:Op maandag 8 maart 2010 10:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tof! Volgende week ga ik ook voor de tweede keer in m'n leven boven de poolgrens!
Je weet trouwens dat je aan echte winters gewend bent als je bij -12 denkt "oh, dat valt best wel mee!"..
bij -12 doe ik m'n dikke handschoenen wel aan. Maar, zodra de temperatuur boven de -5 komt niet meer, want dan krijg ik van die zweet handen!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Als je bij -12 de dikke handschoenen thuislaat en de klep van je bivakmuts afhaalt omdat je anders oververhit raakt
Luieren. Daar heeft hij normaal de tijd niet voor.quote:
Geldt voor mij in Nederland ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
bij -12 doe ik m'n dikke handschoenen wel aan. Maar, zodra de temperatuur boven de -5 komt niet meer, want dan krijg ik van die zweet handen!
Ah, jij hebt er ook zo een?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Luieren. Daar heeft hij normaal de tijd niet voor.
Ik denk dat de eerste keer dat het -6 is, in Thailand nog moet komenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met een emmer water bij een temperatuur van -6 begrijpen ze het net wat beter.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste keer dat het -6 is, in Thailand nog moet komen
Argentinie is dus niet echt een optie voor jequote:Op woensdag 10 maart 2010 07:28 schreef Gaoxing het volgende:
Ik geloof dat het echt weer tijd is om te vertrekken hier. Hier heb zo vreselijk genoeg van al het politieke gekloot, echt he-le-maal genoeg
Hahahaha, effe gegoogled: filmpje.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:50 schreef Gaoxing het volgende:
Hmm, dan klinkt volgend jaar inderdaad wat relaxter.
Ik zag trouwens (een heel klein beetje van) Bariloche in The Amazing Race.
Dat klinkt verbazingwekkend efficient voor India.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef k_man het volgende:
Ach, ik heb zo'n soort procedure (en erger) ook elders wel eens gezien. India, geloof ik. Moest een reisgenootje eerst naar het stadhuis om een formulier te halen, daar wachten, met het formulier naar de politie, wachten, politie vult het in, met het ingevulde formulier naar het gemeentehuis voor een stempel, wachten, met het gestempelde formulier terug naar de politie, wachten, formulier inleveren... En weer een ochtend om.
Best OK, mits je van archeologie en soufflaki houdt. In mei is het daar wat betreft temperatuur en smog wel goed uit te houden.Houdt wel rekening met 1 mei, gezien de rellen en stakingen nu in Griekenland.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zou Athene een leuke stad zijn voor een lang weekend?
En kun je vanuit Athene nog leuke trips doen? Ik zat te denken om het koninginnedag/bevrijdingsdag weekend zinvol te besteden en daar gelijk een bandje te bekijken.
Dat van die stakingen en rellen in Griekenland was ik even vergeten, daar werd ik al op gewezen door een collega. Maar ik ga een Griekse oud collega eens mailen om te horen wat hij aanraadt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Best OK, mits je van archeologie en soufflaki houdt. In mei is het daar wat betreft temperatuur en smog wel goed uit te houden.Houdt wel rekening met 1 mei, gezien de rellen en stakingen nu in Griekenland.
Vanuit Athene kun je naar Piraeus, waar niet veel te doen is of naar Marathon en dat soort stadjes, die bekender zijn vanwege hun naam, dan wat er werkelijk te zien is. Of je gaat aan boord van www.easycruise.com en vaart nog naar een leuk eiland
Ik ga in oktober een lang weekend naar Athenequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:09 schreef Hik het volgende:
Ik vond Athene lang de meest waardeloze stad van Europa (ok, op Pisa na), maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er voor het laatst in 1997 was...
Misschien is het inmiddels wel hartstikke opgehipt en opgeleukt...
oeh, hoe was het? Ben van plan om naar Marrakech te gaan in September of Oktober.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:24 schreef Thetallguy het volgende:
Terug uit Marrakech
Flink wat liters thé à la menthe achter de kiezen, lekker zonnetje
Druk, chaotisch, en de oude stad is een groot doolhofquote:Op zondag 14 maart 2010 19:46 schreef Blik het volgende:
[..]
oeh, hoe was het? Ben van plan om naar Marrakech te gaan in September of Oktober.
Plan is idd om een lang weekend te gaan, donderdag heen en zondag (of iets vergelijkbaars).quote:Op zondag 14 maart 2010 19:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Druk, chaotisch, en de oude stad is een groot doolhofMaar wel mooi om in rond te lopen. Weet niet hoe lang je van plan bent te gaan maar voor de stad zelf is 3 dagen meer dan genoeg vind ik. Ga je langer zou ik er wel op uit trekken naar de woestijn/kust/bergen oid.
Maar september/oktober lijkt mij wel prima, weer is dan net zoals nu in maart (20-25 graden was het) dus dat is niet te heet om rond te lopen. En kies een mooie riad met dakterras
@Fogel, ik had dit keer ook meer dan 55 minuten tussen start en landing dus kon iets meer zien
Ja Hik, vertel!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Gaoxing het volgende:
Hoe gaat het trouwens met jouw buik Hik? Gaat alles goed? Hebben jullie al mensen ingelicht enzo? Begin je zelf al te wennen?
Loll, ja, private joke, Lenny.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kon het uit de OP niet afleiden maar waar is deze SC voor bedoelt?
Had je geen zin om het hele weekend te blijven? Of was dit al alcoholisch genoeg?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:36 schreef Individual het volgende:
Ben net terug uit Dublin: Blood & Whiskey!![]()
Die Ieren weten wel hoe ze feestje moeten vieren en ik voel het nog steeds! Weinig aan sightseeing gedaan deze keer trouwens. Leuk om met een stel Ieren Wild Rover mee te brullen.
Dat had ik niet overleeft. No nay never I will play the wild rover no more! (iig de komende paar dagen).quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:40 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Had je geen zin om het hele weekend te blijven? Of was dit al alcoholisch genoeg?
Was je tijdens st Patrick's daar? Stond niet heel de stad op z'n kop?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:50 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat had ik niet overleeft. No nay never I will play the wild rover no more! (iig de komende paar dagen).
Was al eens eerder in Dublin geweest dus de bezienswaardigheden kende ik al wel.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:28 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Loll, ja, private joke, Lenny.
Deze SC is voor de travel-kliek, dus als je van reizen en reisjes houdt, ben je van harte welkom.
Dat was het doel van de reis.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was je tijdens st Patrick's daar? Stond niet heel de stad op z'n kop?
Mooi! Wanneer moet je door voor de volgende 'sessie'?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Eerste tentamen van het tweede trimester zit erop. Ging lekker. En nu op m'n studie en werkvrije dag regent het. Wilde net naar de boekenwinkel wandelen.
Volgende tentamen is vrijdag en dat was het dan voor dit trimester. Duimen hoeft niet. De komende gaat over financial auditing. Niet moeilijk, wel veel droge stof.quote:Op zondag 21 maart 2010 02:31 schreef Bora-Bora het volgende:
Mooi! Wanneer moet je door voor de volgende 'sessie'?
En moeten we nog voor je duimen?
jaren 70 Duitse porno!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef Bora-Bora het volgende:
Loll!
(voor zover ik het kan volgen dan)
(M'n man keek net op m'n scherm toen hij z'n vrouw in de keuken omhelsde; dacht 'ie dat ik naar een of ander oubollig pornofragment zat te kijken!)
Ja, van die ranzige!quote:
Mijn man? Hoe wist jij dat?quote:Hij weet alles, heeft altijd gelijk en niemand durft hem tegen te spreken.
Lekker! Succes vrijdag!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Volgende tentamen is vrijdag en dat was het dan voor dit trimester. Duimen hoeft niet. De komende gaat over financial auditing. Niet moeilijk, wel veel droge stof.
7 of 8.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op welke leeftijd gaat een wekelijks potje voetbal pijn doen?
Als je 30 wordt, houdt alles op Diego. En begint de pijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:
Oepss!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:15 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Lekker! Succes vrijdag!
Ik kwam er net achter dat mijn eerste essay deadline 9 april is, maar dat dan eigenlijk de eerste draft van m'n tweede essay (deadline 7 mei) ook klaar moet zijn. Auch!
Dan loop ik in elk geval 7 maanden achter die logicaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als je 30 wordt, houdt alles op Diego. En begint de pijn.
Dat is lastig te zeggen. Over het algemeen is het zo dat wanneer je er enige regelmaat in weet te houden, je het best een tijdje vol weet te houden. De een is ook wat gevoeliger voor pijntjes en blessures dan de ander.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je weet natuurlijk nooit wanneer het precies toeslaat!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan loop ik in elk geval 7 maanden achter die logica
Als ik zie hoe weinig ik geblesseerd ben tegenover mijn voetbalvrienden zal dat nog wel effe durenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:59 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit wanneer het precies toeslaat!
sound-a-like dan hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:23 schreef Individual het volgende:
Dus Bora Bora en Gaoxing zijn getrouwd met Paul Sykes look-a-likes?
Snel afkloppen, ongeluk zit in een klein hoekje. Lig er nu al bijna een jaar uit door een grove overtreding waar ik dus zelf weinig aan kon doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als ik zie hoe weinig ik geblesseerd ben tegenover mijn voetbalvrienden zal dat nog wel effe duren
Klinkt goed! Wanneer en hoelang ga je? Pak je meteen het WK mee?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:48 schreef k_man het volgende:
Ik heb fotootjes zitten opzoeken / bekijken van een reisje Kaapstad - Namibië - Victoria Falls. Wauw.
Morgen ga ik boeken, denk ik.
zal ook niet goedkoop zijn denk ik?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:48 schreef k_man het volgende:
Ik heb fotootjes zitten opzoeken / bekijken van een reisje Kaapstad - Namibië - Victoria Falls. Wauw.
Zo dat klinkt als een interessante en boeiende trip.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:48 schreef k_man het volgende:
Oh getverdemme, wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wanneer en hoelang ga je? Pak je meteen het WK mee?
Ligt er ook sterk aan wat je doet. Een vliegexcursie boven de watervallen loopt natuurlijk aardig in de papieren en over het algemeen lijken veel excursieopties me flink aan de prijs. De reis op zich valt nog wel mee, omdat het vooral veel kamperen is en weinig hotel. De reis (vluchten, vervoer terplekke (incl wildparken) en overnachtingen) komt uit op een ruime tweeduizend euro.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:04 schreef Blik het volgende:
[..]
zal ook niet goedkoop zijn denk ik?
MIjn ouders hebben vorig jaar zelf een dergelijke reis gemaakt. Kaapstad, Namibië, Botswana, Zimbabwe. Was een rib uit het lijf, maar ze hebben echt ontzettend veel wild-life gezien, en het was ook echt de moeite waard
Als je niet geïnteresseerd bent in voetbal zeker niet. Reken maar op enorme prijsverhogingenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:38 schreef Thetallguy het volgende:
11 Juni - 11 JuliLijkt mij ook niet het meest ideale moment om in Zuid Afrika te gaan reizen.
Oh, mooi. Ik ben er pas eind augustus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:38 schreef Thetallguy het volgende:
11 Juni - 11 JuliLijkt mij ook niet het meest ideale moment om in Zuid Afrika te gaan reizen.
Kamperen? Bedoel je die luxe tenten waar je in slaapt, dat is amper kamperen te noemenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
K_man gaat kamperen????????
Waar gaat het toch naar toe met deze wereld?! Alle zekerheden vallen weg, straks vertelt iemand zeker dat de aarde stiekem een grote computer is die bezig is met het bepalen van het antwoord op de vraag over de zin van het leven!
Moet voor volgend jaar toch maar voorstellen om ook voor zoiets te kiezenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:31 schreef Vogue het volgende:
(en een 5 daags congres op Isla Margarita, ook niet heel erg zeg maar)
Het is met gepaste tegenzin, maar de variant met hotels heeft een ietsje andere route en komt niet op dequote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waar gaat het toch naar toe met deze wereld?! Alle zekerheden vallen weg, straks vertelt iemand zeker dat de aarde stiekem een grote computer is die bezig is met het bepalen van het antwoord op de vraag over de zin van het leven!
Vancouver en Washington lijken me ook erg leuk hoor! Maar idd, een congres in het Hilton op Isla Margarita is ook zeker niet verkeerd. Een dag later vlieg ik 's avonds naar Caracas, dus ik hou ook nog een vrij dagje over om een eilandtourtje te doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Moet voor volgend jaar toch maar voorstellen om ook voor zoiets te kiezenNiet dat Vancouver en Washington erg is, maar op een tropisch eiland is ook niet erg.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Te bang dat ie gestoorde Nederlanders tegenkomt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb een Argentijnse vriend die wil emigreren naar Noorwegen maar dat gaat hij toch niet doen
Nee te goed leven in Argentinie om in Noorwegen op een appartementje te gaan zittenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Te bang dat ie gestoorde Nederlanders tegenkomt?
Noorwegen mischien wel, met Engeland zou ik met zo'n achtergrond toch oppassenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee te goed leven in Argentinie om in Noorwegen op een appartementje te gaan zitten
Maar hij heeft een Pools paspoort, is afgestudeerd als scheepsingenieur, spreekt redelijk goed Engels, geeft les aan de universiteit, heeft zowel op marine als normale schepen gewerkt als kapitein en bouwt nu schepen voor de Argentijnse marine.
Lijkt me dat hij best in Noorwegen kan wonen als hij echt wil
Ow at erg... ik ook inderdaad!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef k_man het volgende:
Het is met gepaste tegenzin, maar de variant met hotels heeft een ietsje andere route en komt niet op decheetah
farm en ik wil een cheetah knuffelen
![]()
In Zuid Afrika heb ik een cheetah mogen aaien. Tja... Het beest half in slaap en je moest dat beest extreem voorzichtig benaderen en dat heel voorzichtig aaien terwijl dat beest half in slaap op het been van de verzorger rustte.. Ik begrijp wel dat dat beest 100en mensen per dag ziet, maar ik wilde er liever een beetje mee stoeien.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:04 schreef Hik het volgende:
[..]
Ow at erg... ik ook inderdaad!
En ik maar zeueren over mensen die met dolfijnen willen zwemmen...
Ja, en aaien is niet zo moeilijk. Het is niet dat ze ineens hard wegrennen ofzo...quote:
Aan zijn gelukzalige grijns te zien was het een mannetjequote:Op zondag 28 maart 2010 09:16 schreef Hik het volgende:
Heb wel eens een luiaard geaaid, maar dat is geen kunst natuurlijk (en bovendien nogal smelly, vind ik).
[ afbeelding ]
Toen ik in Panama was hoorde ik die Amerikanen (en de Lonely Planet) het de hele tijd over "sloths" hebben. Ik begreep pas toen ik er daadwerkelijk één zag dat een sloth een luiaard wasquote:Op zondag 28 maart 2010 09:16 schreef Hik het volgende:
Heb wel eens een luiaard geaaid, maar dat is geen kunst natuurlijk (en bovendien nogal smelly, vind ik).
[ afbeelding ]
Hoe is dat mogelijkquote:Op zondag 28 maart 2010 23:02 schreef Vogue het volgende:
GheheIk heb even wat jurkjes op Marktplaats gegooid omdat mijn kast uitpuilde
Ik ken mensen die daar hun baan van hebben gemaaktquote:Op zondag 28 maart 2010 23:02 schreef Vogue het volgende:
GheheIk heb even wat jurkjes op Marktplaats gegooid omdat mijn kast uitpuilde (ik blijf er maar jurkjes bijkopen), en ik moet zeggen dat het behoorlijk lucratief is. Sommige jurkjes die ik voor nog geen tientje gekocht heb wordt nu al rond de 20 euro op geboden.
Nee, de hurricane van vandaag en morgen is een pre-season hurricane, hoor ik netquote:Op maandag 29 maart 2010 01:31 schreef Gaoxing het volgende:
En dat is precies 4 april? Niet 3? Of 5? Wat maf![]()
Ben jij geen Caucasian?quote:Op maandag 29 maart 2010 03:47 schreef DutchTrain het volgende:
Bijzondere survey die je krijgt als je in een Ramada hotel geslapen hebt
[ afbeelding ]
Waarom kan ik bij het aantal kinderen niet invullen dat ik dat liever niet invul![]()
Dat is meer iets voor Thailand, vrees ik....quote:Op maandag 29 maart 2010 03:47 schreef DutchTrain het volgende:
Waarom kan ik bij het aantal kinderen niet invullen dat ik dat liever niet invul![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef Hik het volgende:
"Were in your room" ook...![]()
Had je soms een lange rode jurk aan een een gouden kruis om je nek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |