Uit het raam gooienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:17 schreef Gaoxing het volgende:![]()
Mogguh! Iemand een idee hoe je een kat leert over het belang van weekends? Ik werd net wakker omdat ze luid en effectief de kinderen stond wakker te mauwen. Het was precies 6 uur, de tijd dat oudste op schooldagen wakker moet worden.
En bij voorkeur vanaf de derde verdiepingquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:26 schreef Fogel het volgende:
Koop waakganzen ipv katten...bij de kerncentrale in Dodewaard werkte dat ook prima, dus waarom niet bij jou thuis?
Wat een portretten! Wel schitterend indd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:16 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Neeeee, je snapt het niet: ze (ja, er zijn twee van die monsters) moeten voor ons zorgen. En kijken of er geen enge mannen in huis komen. Of honden, ofzo.... Vinden ze, althans. En als ik de slaapkamerdeur dicht doe, gaan ze daaraan krabben en zitten jengelen dat ze naar binnen moeten.
Ze zijn best wel schattig, zij het een beetje doorgeschoten, in hun regelgedrag. De zwarte is wel eens hard mauwend komen aanrennen omdat de schoolbus stond te wachten, en ik dat niet had gehoord. En ze heeft op het punt gestaan een fikse hond aan te vallen omdat die in de buurt van een van de kinderen kwam. Alleen... tja.... zaterdag, 6 uur.....
Doen ze het daarna niet meer?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:16 schreef Blik het volgende:
De plantenspuit is altijd mijn favoriet, vinden ze niet leuk
daarmee leren ze het idd afquote:Op zondag 7 maart 2010 15:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Doen ze het daarna niet meer?
-12 met ijzige wind en sneeuw, ik vond het iig erg koud!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:16 schreef Fogel het volgende:
Hoe koud was het daar?
Tof! Volgende week ga ik ook voor de tweede keer in m'n leven boven de poolgrens!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:23 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
-12 met ijzige wind en sneeuw, ik vond het iig erg koud!
Dat dusquote:Op maandag 8 maart 2010 10:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tof! Volgende week ga ik ook voor de tweede keer in m'n leven boven de poolgrens!
Je weet trouwens dat je aan echte winters gewend bent als je bij -12 denkt "oh, dat valt best wel mee!"..
bij -12 doe ik m'n dikke handschoenen wel aan. Maar, zodra de temperatuur boven de -5 komt niet meer, want dan krijg ik van die zweet handen!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Als je bij -12 de dikke handschoenen thuislaat en de klep van je bivakmuts afhaalt omdat je anders oververhit raakt
Luieren. Daar heeft hij normaal de tijd niet voor.quote:
Geldt voor mij in Nederland ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
bij -12 doe ik m'n dikke handschoenen wel aan. Maar, zodra de temperatuur boven de -5 komt niet meer, want dan krijg ik van die zweet handen!
Ah, jij hebt er ook zo een?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Luieren. Daar heeft hij normaal de tijd niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |