JAquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Trannellius het volgende:
Alsof een feestje staat of valt met alcohol.
Natuurlijk is dat van cruciaal belangquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Trannellius het volgende:
Alcoholisten
Wat een onzinpost.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef Trannellius het volgende:
Alcoholisten
Dat dus,quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:37 schreef Broekpaling het volgende:
Dat is om je eerder de deur uit te werken.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Toen je eindelijk weg was, werden de kratten Hertog Jan er bij gehaald en werd de frituurpan weer eens aangeslingerd![]()
3 flessenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef CaLeX het volgende:
tvp, zaterdag jarig,
Hoeveel Cola heb ik nodig?
1 blikje is genoeg voor jequote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef CaLeX het volgende:
tvp, zaterdag jarig,
Hoeveel Cola heb ik nodig?
Ik vind persoonlijk de mensen die wanneer ze op bezoek zijn, meteen wat te zuipen en te schransen nodig hebben ergerlijker.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:39 schreef RaymondK het volgende:
Ja, of mensen die bij het BBQ-en elk stukje vlees appart uit de vriezer gaan halen.
Of zo weinig hebben en dan durven zeggen dat als het op is dat ze het goed hebben ingeschat "want het is precies op"
Als je mensen op bezoek krijgt dan moet het aan niets ontbreken. Zeker niet aan zo iets simpels als genoeg te eten.
Ik ben echt niet van de weggooi mentaliteit, je kunt vlees welke over is ook gelijk opbakken en de dag erna op brood doen of zo.
Zo simpel...
Wil je op mijn fuifje komen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:59 schreef stevenmac26 het volgende:
terechte klacht, alleen ik word nooit uitgenodigt voor verjaardagen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Wil je op mijn fuifje komen?
Ik ben op dezelfde dag jarig als Paul.
Volgend jaar mag ik dus langs komen??quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Wil je op mijn fuifje komen?
Ik ben op dezelfde dag jarig als Paul.
Je mag op onze eerst volgende verjaardag komen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgend jaar mag ik dus langs komen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |