Damn, ik heb je stem hard nodig! Ben gezakt naar 36,59%!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:00 schreef Thetallguy het volgende:
Wilde net trouwens op Tipica reizen stemmen, maar de Wereldwijzer site doet het niet
Schaatsen kun je op Eurovisionsports kijken, binnen Europa in ieder geval. Even opzoeken op welk kanaal, radio 1 erbij voor nederlands commentaar en je bent binnen. Helaas gaat de stream vaak of wat sneller of wat langzamer dan de radio, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:59 schreef Bora-Bora het volgende:
Zeg, Flips of Fogel, hebben jullie een tip om (streamings van) het olympische schaatsen te kunnen bekijken, vanuit het buitenland? (Tja, bij Fogel is het waarschijnlijk zoiezo gewoon op tv, maargoed...)
Kut, er is een emailtje uitgegaan naar iedereen van WW en nu wordt het wel erg moeilijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:59 schreef k_man het volgende:
Oh sorry, was dat niet de bedoeling? Ik dacht dat de overwinning uiteindelijk veel meer voldoening zou geven als ie zwaar bevochten is.
Mijn persoonlijk record is Eindhoven - Amsterdam, mooiste van de vlucht was dat we recht over ons huis vlogenquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:42 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij heb ik nu een nieuw persoonlijk record voor korte vluchten... Amsterdam-Brussel, nog geen 30 minuten vliegen.
Een rondje Apeldoorn was het kortst qua afstand (verjaardagscadeautje, in zo'n chesna).quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:47 schreef k_man het volgende:
Hmm, mijn kortste vlucht (gemeten in tijd) is waarschijnlijk gewoon Schiphol - Londen geweest, of misschien Reykjavik - Höfn.
vkontakte is kikke! bestaat er ook een engelse vertaling van en kun je daarmee dan wel je russische connecties opzoeken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Kom ik net op vkontakte een clip tegen van een van m'n oude vrienden uit Berlijn. Die woont nu in Tsjeboskari en zingt in het Tsjoevaschisch.
Daar blijkt dat mijn kennis van het oosten me in de steek laat... nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Kom ik net op vkontakte een clip tegen van een van m'n oude vrienden uit Berlijn. Die woont nu in Tsjeboskari en zingt in het Tsjoevaschisch.
Sterker nog, je kunt je tegenwoordig op vkontakte in het Nederlands registreren. De zoekfunctie transkribeert nu direct van latijns naar cyrillisch schrift (wel volgens de Engelse transcriptie).quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:39 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
vkontakte is kikke! bestaat er ook een engelse vertaling van en kun je daarmee dan wel je russische connecties opzoeken?
wil wel eens weten hoe het mijn Russische ex vergaatmaar ik heb geen Russisch toetsenbord....
Tsjeboksari ligt ongeveer 600km ten oosten van Moskou, het is de hoofdstad van de Autonome Republiek Tsjoevasjië. Tsjoevasjen zijn orthodoxe Tataren, verwant aan de islamitische Tataren in Tatarstan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar blijkt dat mijn kennis van het oosten me in de steek laat... nooit van gehoord!
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:04 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Tsjeboksari ligt ongeveer 600km ten oosten van Moskou, het is de hoofdstad van de Autonome Republiek Tsjoevasjië. Tsjoevasjen zijn orthodoxe Tataren, verwant aan de islamitische Tataren in Tatarstan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tsjeboksary
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tsjoevasjië
Ik ben ooit begonnen met Litouwen. Zo rond de tijd dat ik begon te denken aan een afstudeerthema (politicologie) begonnen de Balten zich te roeren. Ik leerde wat Litouwers kennen, hoorde van hun wat inside informatie en besloot op dat land af te studeren. Twee jaar en een hele serie kersverse staten in de wereld later was mijn scriptie af en ik wist niet alleen veel over Litouwen maar had ook veel over de gebieden ten oosten daarvan geleerd. En van kwaad komt ergerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
Wat is eigenlijk de reden van je grote interesse in "het oosten"? Vrij weinig mensen worden "getrokken" door het voormalig USSR gebied om het zo te zeggen, en dat is op zich vreemd, want het is een groot en zeer divers gebied wat zeker de moeite waard lijkt om te ontdekken.
Nee, in je PMquote:Op zondag 21 februari 2010 00:43 schreef Bora-Bora het volgende:
Hartstikke bedankt voor de link-tips, Fogel en AKnynke!!
Nu kan ik op z'n minste nog wat zien schaatsen!! Joepie!!
Heeft nog iemand een tip hoe je de grensbarrière kan omzeilen om toch naar de NL TV te kunnen kijken (via internet)? (Dat ze niet zien dat je in het buitenland zit.) [b]Of moet ik dan toch in DIG zijn? [/b]
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:12 schreef k_man het volgende:
Heeft iemand nog naar JBC in Rusland gekeken? Ivo?
Wat doe je in je vrije tijd?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:15 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
![]()
De TV heb ik 1-2 decennia geleden al de deur uitgedaan.
op fok zitten, fietsen, schaatsen, fietstochten organiseren, fotograferen, met vrienden contact houden en nog veel meer. 24uur in een dag is veel te weinig.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat doe je in je vrije tijd?
Ik heb er een stukje van gekeken, maar werd afgeleid door de Ski Cross op de BBC. Spectaculair was dat!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:12 schreef k_man het volgende:
Heeft iemand nog naar JBC in Rusland gekeken? Ivo?
Dat is mooi, dan ga ik het daar eens kijken.quote:
Het was gister overdag -24 hier, en ik ben er doorheen gefietst. En we hebben onderhand een meter sneeuw, dit schijnt de zwaarste Zweedse winter te zijn in 20 jaar..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:15 schreef Fogel het volgende:
Een nieuw record: het was vannacht -24 hier!
Info op de creche gister "vanochtend was het -22, dus zijn we maar binnen blijven spelen, 's middags was het maar -15, en dus hebben de kinderen (uiteraard goed aangekleed) buiten geslapen" (-15 is namelijk de grens voor binnen of buiten slapen -- als je dat als regel zou hebben in Nederland zouden alle ouders jankend wegrennenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het was gister overdag -24 hier, en ik ben er doorheen gefietst. En we hebben onderhand een meter sneeuw, dit schijnt de zwaarste Zweedse winter te zijn in 20 jaar..
waarom slapen kinderen in hemelsnaam buiten? spelen dat snap ik, maar slapen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Info op de creche gister "vanochtend was het -22, dus zijn we maar binnen blijven spelen, 's middags was het maar -15, en dus hebben de kinderen (uiteraard goed aangekleed) buiten geslapen" (-15 is namelijk de grens voor binnen of buiten slapen -- als je dat als regel zou hebben in Nederland zouden alle ouders jankend wegrennen)
Vannacht was hier de koudste nacht in 55 jaar, en ook de hele winter is al zwaarder dan vele tientallen jaren. De komende 3 weken blijft het blijkbaar koud.
Ik heb nu nog diesel van arctische klasse 2 in de tank zitten ("vlokt" pas bij -35), maar moet binnenkort weer eens bijvullen met diesel die bij de -22 al problemen krijgt.
Sneewval is minder dan vorig jaar, maar er ligt genoeg.
Ja, ik had indd precies dezelfde reactie...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waarom slapen kinderen in hemelsnaam buiten? spelen dat snap ik, maar slapen?
Nee, ik slaap altijd met het raam op een kier, in een koude slaapkamer. Maar om kleine kinderen buiten te laten slapen vind ik toch ook wat vreemd. Ik heb geen idee of ze dat hier doen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef Fogel het volgende:
Frisse lucht. Het is in Noorwegen normaal om kinderen die nog aan middagdutjes doen buiten in een kinderwagen te laten slapen.
Slapen jullie met je raam gesloten in een verwarmde slaapkamer?
Waarom heeft Noorwegen een leger nodig?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:40 schreef Fogel het volgende:
Dit onderwerp is inderdaad al eerder aan bod geweest.
Zolang alleen je gezicht onbedekt is, en je ligt ook nog eens beschut tegen wind in een wagen,is het totaal geen probleem om buiten te slapen. Als het kouder is dan -15 gaat de lucht pijn doen in de longen, vandaar dat daar de grens ligt.
Het Noorse leger traint met -30 en die slapen ook buiten, zolang je er maar bewust mee omgaat is het allemaal geen probleem.
Om Argentijnen buiten de deur te houden voornamelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom heeft Noorwegen een leger nodig?
Dan vraag ik me toch af waarom de Noren bij Trondheim-Oslo de thermokleren aanhadden terwijl ik in korte broek me te pletter zweette.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:40 schreef Fogel het volgende:
Dit onderwerp is inderdaad al eerder aan bod geweest.
Zolang alleen je gezicht onbedekt is, en je ligt ook nog eens beschut tegen wind in een wagen,is het totaal geen probleem om buiten te slapen. Als het kouder is dan -15 gaat de lucht pijn doen in de longen, vandaar dat daar de grens ligt.
Het Noorse leger traint met -30 en die slapen ook buiten, zolang je er maar bewust mee omgaat is het allemaal geen probleem.
Je zweet je te pletter in een korte broek met -15 a -30??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:04 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waarom de Noren bij Trondheim-Oslo de thermokleren aanhadden terwijl ik in korte broek me te pletter zweette.
Geen idee, maar als je hier naar een paar conferences kijkt vind je er vast wel een paar waar een social event programma bij staat waar je inspiratie kan krijgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Blik het volgende:
Heb even tips nodig, wat zijn de must-sees must-do's in Washington DC? (ben bezig met organisatie van een congres in Washington, en heb tips nodig voor een partnerprogramma)
Wat een ophef over die meid hier op Fok zeg...quote:Op maandag 22 februari 2010 21:13 schreef Thetallguy het volgende:
Hege Bøkko is uitgeschaatst, dus het schaatsen is al gelijk een stuk minder interessant geworden.
Ophef? Dit is de eerste keer dat ik over haar hoor. Wat is er zo interessant aan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat een ophef over die meid hier op Fok zeg...
Ze kijkt op ieder foto alsof ze een drol staat uit te persen!
Doe dan Haugli maar. En die ook al klaar (of de ploegenachtervolging misschien nog?)
Nee, dat was half juni. Ik vond 't aangenaam toen in Noorwegen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je zweet je te pletter in een korte broek met -15 a -30??
In het Vancouver 2010 subforum is er al menig vunzig woord over geschreven... En in B&H kun je aan de hand van de foto's beslissen wat je er van vindt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Ophef? Dit is de eerste keer dat ik over haar hoor. Wat is er zo interessant aan?
Verhuis hierheenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nee, dat was half juni. Ik vond 't aangenaam toen in Noorwegen.
Mijn vingers weigeren me naar die fora te brengen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
In het Vancouver 2010 subforum is er al menig vunzig woord over geschreven... En in B&H kun je aan de hand van de foto's beslissen wat je er van vindt.
White house en Capitol en dan houdt het al een heel eind opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef Blik het volgende:
Heb even tips nodig, wat zijn de must-sees must-do's in Washington DC? (ben bezig met organisatie van een congres in Washington, en heb tips nodig voor een partnerprogramma)
Ja misschien komen ze wel met hun mirages en pucaras aanzettenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Om Argentijnen buiten de deur te houden voornamelijk.
Hebben die nog wat te zeggen dan, op momenten dat andere lichaamsdelen de macht van de hersenen overnemen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Mijn vingers weigeren me naar die fora te brengen.
Sssshhhht!!! Wil je wel even heeeeeeeeeeeeel snel je mond houden?!quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:17 schreef flipsen het volgende:
Ik hoop dat je niet te maken krijgt met foute wissels
Iemand anders nog tips. Wat zijn de meest interessante musea?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
White house en Capitol en dan houdt het al een heel eind op
Huh? Wat? Waar?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:44 schreef Bora-Bora het volgende:
Hebben die nog wat te zeggen dan, op momenten dat andere lichaamsdelen de macht van de hersenen overnemen?
Holacaust museum, al ben ik er niet geweestquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Iemand anders nog tips. Wat zijn de meest interessante musea?
Air & Space en Natural Historyquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Iemand anders nog tips. Wat zijn de meest interessante musea?
PM?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Sorry, zat weer eens naar Bora's foto's in het Nieuwe Blauwen voorsteltopic achter de schermen te staren. Daar is een goede reden om naar Parijs te gaan.
Als Brussel je favoriete stad is om een vergadering te beleggen, zit je sowieso al op het randje van ontoerekeningsvatbaarheid, dus aan het oordeel over Parijs zou ik dan ook geen waarde meer hechten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:00 schreef Fogel het volgende:
Een goede reden om naar Parijs te gaan, bestaat dat?
Ik heb projectcollegas die in Parijs wonen en werken, maar toch steevast vergaderingen boeken in Brussel... als zelfs mensen die er wonen al willen vluchten (en al helemaal naar Brussel of all places), dan moet er toch echt wat fout zijn
Goed argument op zich.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Als Brussel je favoriete stad is om een vergadering te beleggen, zit je sowieso al op het randje van ontoerekeningsvatbaarheid, dus aan het oordeel over Parijs zou ik dan ook geen waarde meer hechten.
Omroep vanochtend in de trein: "Wij hebben vandaag de binnenbaan gekozen en gaan dus geheel volgens plan naar Utrecht"quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:17 schreef flipsen het volgende:
Ik hoop dat je niet te maken krijgt met foute wissels
Dat zou lekken zijn. Daar doe ik niet aan.quote:
Dan red je een bezoek aan het dorp van de Kerstman net niet. Jammer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef Thetallguy het volgende:
Net akkoord gekregen van de captain, 7 maart even op en neer naar Rovaniemi in de cockpitDaar maar liefst 55 minuten om door de sneeuw te kunnen lopen en dan weer 3u terugvliegen
Ik wist niet dat jouw PM ook beschikbaar was voor dat soort prenten. Wie wil je nog meer hebben? Bijna alle vrouwen uit de HTL-reeks hebben me wel leuke boezemfoto's gestuurd. Dus keuze zat.quote:
Alle vier?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jouw PM ook beschikbaar was voor dat soort prenten. Wie wil je nog meer hebben? Bijna alle vrouwen uit de HTL-reeks hebben me wel leuke boezemfoto's gestuurd. Dus keuze zat.
Bijna alle.quote:
IUEC (google is your friend, het heeft niks te maken met elevators btwquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je hier naar een paar conferences kijkt vind je er vast wel een paar waar een social event programma bij staat waar je inspiratie kan krijgen.
Wat voor soort congres ga je organiseren?
Well hello. Jouw folder kan wel een update gebruiken gezien de laatste ontwikkelingen.quote:
Dat kun je wel zeggen ja...quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Well hello. Jouw folder kan wel een update gebruiken gezien de laatste ontwikkelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |