Je kent ze wel, van die puberale mannetjes die niets anders kunnen doen dan domweg alleen maar naar een vrouw haar borsten kunnen staren. Eigenlijk gewoon een typische Fok!er

Op zich wel begrijpelijk, mijn vrouw heeft nou eenmaal de perfecte borsten (nee ik plaats geen fotos, ook niet via PM), maar daar heb je dan ook gelijk het probleem: die zijn van mij (en mijn vrouw)!
Ik heb zo iemand in mijn vage kennissenkring zitten. Iemand die je liever niet al te vaak tegenkomt en je vrouw wil al helemaal niets van hem weten. Maar ja, zijn vader heeft een zaak waar ik veel opdrachten van krijg, dus je moet zo iemand toch te vriend houden. Of hem in ieder geval dat idee geven. Dus vorige week was ik jarig en heb hem ook maar uitgenodigd. Mijn vrouw over de zeik, maar zaken gaan soms voor. Maar ik beloofde haar de gluiperd zo snel mogelijk weer de deur uit te werken.
Missie geslaagd, na een uurtje vertelde ik hem dat het bier op was en de sukkel geloofde het ook nog, pakte zijn jas en taaide af. Daarna snel de kratten Hertog Jan van balkon gehaald, frituur weer aangezwengeld en het werd een leuk feestje

Samenvatting: puberale tietengluurders die je wel móet uitnodigen
Oplossing: bier is op, doei! Slotje
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.