ja, dat is ook zo. T moet vast goedkomen. Appeltaart is tenslotte niet vloeibaar! Ik ga het gewoon proberen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:27 schreef Hik het volgende:
[..]
Sure, maar dat kan je best uitleggen natuurlijk.
En zoals gezegd: als ze moeilijk doen laat je het daar.
Ze denken er toch wel makkelijk over...quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef Vogue het volgende:
Gelukkig Flipsen!
Ik heb een distributeur in Santiago zitten en had ze gemaild, en dit kreeg ik terug:
Hola Maaike:
Muchas gracias por tus alentadoras palabras, en xxxx estamos todos bien, en la capital Santiago no fue gran cosa la ciudad está muy bien construida por lo que no fue tan grave. En las provincias fue un poco más devastador. Pero en general estamos todos muy bien, en Chile tenemos una amplia cultura de terremotos, por lo menos cada 10 años tenemos uno.
Is het niet zo dat Haiti helemaal platligt door het ontbreken/negeren van bouwvoorschriften? Chile is een goed ontwikkeld land voor Latijs Amerika en heeft meer geld en oranisatie voor bouwvoorschriften, Haiti is het armste land van het westerse halfrond.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef Vogue het volgende:
Op één of andere manier heeft deze aardbeving blijkbaar alleen plaatselijk veel schade aangericht. Raar hoor, dat het ene land geheel in puin ligt, en het andere land relatief goed een zware aardbeving verdraagt.
Tuurlijk is dat het, fatsoenlijke huizen kunnen ze daar amper bouwen. Bij een aardbeving storten al die huizen in. Infrastructuur ligt in puin etc. Kijk naar China, iets teveel zand bij het cement en het cement wordt zwakker waardoor complete scholen instorten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Haiti helemaal platligt door het ontbreken/negeren van bouwvoorschriften? Chile is een goed ontwikkeld land voor Latijs Amerika en heeft meer geld en oranisatie voor bouwvoorschriften, Haiti is het armste land van het westerse halfrond.
Wat een makkelijke taal is dat Spaans. Ik heb nooit een woord Spaans geleerd, spreek het niet, maar kan prima de strekking van het berichtje begrijpen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef Blik het volgende:
hey, dit is een NL-forum. Spaans lezen doe je maar in je eigen tijd
Tja, Spaans is ook niet moeilijk oom mee te beginnen. De details echter...quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een makkelijke taal is dat Spaans. Ik heb nooit een woord Spaans geleerd, spreek het niet, maar kan prima de strekking van het berichtje begrijpen.
Die van mij deed het niet bij geldautomaten, maar verder wel. Heb wel 5 geldautomaten geprobeerd voordat ik tot de conclusie kwam dat het niet aan mij lag, maar aan de pas.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:28 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n pinpas is eergisteren ingeslikt. Lekker irritant wel. Besef me nu wel hoe vaak ik zo'n pas gebruik.
UIO, ben je verliefd?quote:
Niet HIK aansteken hè!quote:Op maandag 1 maart 2010 11:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik kennelijk goed te verbergen dat ik me niet al te best voel. Hoofdpijn, snotneus. Hopen dat dit een kleine verkoudheid is en niet de opmaat tot een flinke griep.
Klopt, Spaans is een relatief makkelijke taal. Omdat ik al Frans sprak was de subjuntivo niet moeilijk te leren, het enige waar ik moeite mee had waren de verschillende verleden en toekomstige tijden. Maar ook dat is inmiddels onder de knie. Spaans is een heel stuk makkelijker te leren dan Fransquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tja, Spaans is ook niet moeilijk oom mee te beginnen. De details echter...
Met name alle verschillende tijden en de subjuntivo zijn niet zo makkelijk
Bovendien bestaan er heel wat méér zelfstandig naamwoorden en heel wat minder verschillende werkwoorden dan in het Nederlands
Hoe is het afgelopen met je appeltaart?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, dat is ook zo. T moet vast goedkomen. Appeltaart is tenslotte niet vloeibaar! Ik ga het gewoon proberen!
Het zijn die foto's in FC, Bora. Ben helemaal van slag.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:08 schreef Bora-Bora het volgende:
UIO, ben je verliefd?
Of gewoon lekker sex taart gehad?![]()
Tuurlijk UIO, tuurlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het zijn die foto's in FC, Bora. Ben helemaal van slag.
De appeltaart is veilig aangekomen in Bremen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:50 schreef Vogue het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je appeltaart?
Dat hebben wij altijd met verhuizingen: je weet dat je een stad moet gaan verlaten als je continu je vrienden tegenkomt op de societypagina's van de krant. Nu dacht ik dat dat in Bangkok niet zou gaan gebeuren, maar nu is 't toch tijd geworden om te gaan......quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:17 schreef AKnynke het volgende:
Je weet trouwens dat je teveel met ryanair vliegt als de stewards je herkennen. "oh, I remember you! How are you?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |