Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dan moet je dat niet als lapo zetten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:10 schreef Ladylike het volgende:
En geeeeeeeen peperkoek erin flikkeren![]()
ik herhaal GEEEEEEN PEPERKOEK IN DE ZUURVLEES
Die bindt het geheelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
peperkoek voor het binden gebruikenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die bindt het geheel
Maar geeft dus een ranzige smaak eraan
Mensen die kunnen koken kunnen de saus zo ook wel binden met een beetje maizena of bloem
Het staat zelfs in de wikiquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
peperkoek voor het binden gebruiken
ben er al mee bezigquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef Ladylike het volgende:
Oh en wil iemand de wiki aanpassen?
heeyquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pheno, dankje voor de ideetjes
Maar wat is mirin?
Rijstwijn, maar dan met minder alcohol. Bij de Jan Linders hier verkopen ze ook surimi met mirin er al doorheen, misschien bij jullie ergens ook?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pheno, dankje voor de ideetjes
Maar wat is mirin?
Pas het dan aanquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal het wel moeten want de wiki is heilig
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal het wel moeten want de wiki is heilig
zodat een of andere josti dat weer wijzigt...quote:
Ah, ik heb wel sake enzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rijstwijn, maar dan met minder alcohol. Bij de Jan Linders hier verkopen ze ook surimi met mirin er al doorheen, misschien bij jullie ergens ook?
Een flesje kost niet veel en gaat best lang mee. Ik gebruik het ook bij de yakitori
Hai Gier!quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Doe mij maar een stukje rijstevlaai met slagroom.. mmm
Met sake is het ook te maken, dacht ik. Nou ja, maken, vervangenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, ik heb wel sake enzoMaar voor de zoet hebben we altijd de extra zoete ketjap van Kikoman
Net stroop maar zoooooo heerlijk bij sushi
En we hebben ook altijd gekonfijte gember
Maar is wel een leuke tip
En de zeewiersalade van de AH is ook erg lekker, maar die was op
Dus misschien morgen alsnog even halen
mja wel goed ben net wakkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Gier!
Bijna coureur heHoe is het daar?
oeww lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb trouwens kwarktaart gemaakt gisteren
preciesquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zodat een of andere josti dat weer wijzigt...
nah, laat maar, dan komen ze bij mij eten en is de zuurvlees ineens wel lekker, scoor ik weer punten
Niet zoals mijn moeder in de oven gedaan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef Ladylike het volgende:
wij gaan eerst uitetenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
zeg maar wanneer?
Neequote:Op woensdag 24 februari 2010 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zoals mijn moeder in de oven gedaan?
hoe isset met jou dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Gier!
Bijna coureur heHoe is het daar?
whehehehe mja wist je dat niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij gaan eerst uiteten
[..]
Nee
Maar wel stom, we wilden wat lekkers dat snel klaar was, dachten dus slim te zijn om zonder bakken te kiezen...
blijkt dat ding 2,5 uur in de koeling te moeten
dag snelheid
Dan was het maken van brownies of iets dergelijks sneller geweest...
hell een hele cake was zelfs sneller geweest
goeiemorgenquote:
heb ik niks van gezien of geproefdquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef Ladylike het volgende:
neequote:
wij dus ook nog nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik niks van gezien of geproefd
wat voor taart dan wel?quote:
das niet erg, heb ik wat meerquote:
Jij wel. Met je 37 kiloquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
Maar ZONDER PEPERKOEK
Ik kom je persoonlijk in elkaar slaan als je dat erbij doet
quote:
PWNEDquote:[..]
Nee
Maar wel stom, we wilden wat lekkers dat snel klaar was, dachten dus slim te zijn om zonder bakken te kiezen...
blijkt dat ding 2,5 uur in de koeling te moeten
dag snelheid
Dan was het maken van brownies of iets dergelijks sneller geweest...
hell een hele cake was zelfs sneller geweest
quote:
wel opletten Gierquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Doe mij maar een stukje rijstevlaai met slagroom.. mmm
Friemel kan ik wel aanquote:
Symquote:
vanavond dusquote:
woeps ben nog niet geheel wakkerquote:
Yep, denk dat ik nog een appeltaart bak ookquote:
ouwe appels in een appeltaart das heul niet lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, denk dat ik nog een appeltaart bak ook
zijn de oude appels ook op
anders help ik je wel meequote:
hoe laat worden we verwachtquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, denk dat ik nog een appeltaart bak ook
zijn de oude appels ook op
alleen het vel is oudquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
ouwe appels in een appeltaart das heul niet lekker
Ja man, net om de hoekquote:
Hou jij hem vast, scheld ik hem uitquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders help ik je wel mee![]()
jij houdt hem vast dan sla ik hem wel
duckiequote:
echt welquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
ouwe appels in een appeltaart das heul niet lekker
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hou jij hem vast, scheld ik hem uit
met een betonblok erin zekerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
mag ik hem daarna slaan met mijn handtasje
rust zequote:Op woensdag 24 februari 2010 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik kan wel weer even op bed totdat friem in elkaar gerost is
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:53 schreef Ladylike het volgende:
Hilary Duff bedankt vriendje met blowjob
zoals het hoort
nu kon ik dat dus niet doen, toen JF mij ten huwelijk vroeg, mijn vader zat erbij
Gewoon je vader ook ....quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:53 schreef Ladylike het volgende:
zoals het hoort
nu kon ik dat dus niet doen, toen JF mij ten huwelijk vroeg, mijn vader zat erbij
ik dacht dat we jouw gingen afslaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik kan wel weer even op bed totdat friem in elkaar gerost is
niet alles verklappenquote:
Warning: Dirty MIquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon je vader ook ....
Oh , damn, nasty....
whehehequote:Op woensdag 24 februari 2010 11:53 schreef Ladylike het volgende:
zoals het hoort
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders help ik je wel mee![]()
jij houdt hem vast dan sla doe ik hem wel
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon je vader ook ....
Oh , damn, nasty....
mja heb het er wel mee gehadquote:
precies...quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja heb het er wel mee gehad
het is zuur voor em hij kon er niks aan doen klaar
gewoon bukken en meewerkenquote:
Ach, een hoop fans die zo zeker wisten dat hij zou winnen zijn gedesillusioneerd. Dus die lullen er nog weken overquote:
latersquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:05 schreef friemelaar het volgende:
'k ga gauw buitenshuis werken, het hier dadelijk nog uit de hand loopt![]()
Laterssss samen
latersquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:05 schreef friemelaar het volgende:
'k ga gauw buitenshuis werken, het hier dadelijk nog uit de hand loopt![]()
Laterssss samen
tot later giertjequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:14 schreef Giertje het volgende:
mja ik ga douchen aankleden en boodschappen doen
plus kasboek
Volgens mij wel, maar ik heb het niet bij de hand, help me er vanavond ff aan herinneren...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:53 schreef Pien85 het volgende:
Weet iemand een progje waarmee ik filmpjes van youtube op mn laptop kan zetten?Ik wil de catsitterfilmpjes voor de kat op dvd zetten
Heldquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik heb het niet bij de hand, help me er vanavond ff aan herinneren...
Heb nog geen zin in vampierenthee, strakjes misschienquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
Dan moet je je tampon wat losser doen.
Liefde van mijn levenquote:
dankequote:
quote:
Queenquote:
lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Queen
Ik ga zo lekker mn groen appeltje eten
Granny Smith
ze zijn anders nog gewoon te koop hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
lekker
dat is lang geleden dat ik een appel heb gehad
weet ik maar ik heb maar een beperkt budget per week om boodschappen van te doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zijn anders nog gewoon te koop hoor
dan laat je dat snoep maar eens liggenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet ik maar ik heb maar een beperkt budget per week om boodschappen van te doen
Ik ga hem hier ook eerst snijden..quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef Pheno het volgende:
Gisteren nog in een fruitsalade. Losse appels eet ik eigenlijk weinig. Ja, na het sporten, want dan liggen ze op een schaal bij de sportclub.
ik snoep nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan laat je dat snoep maar eens liggen
[..]
Ik ga hem hier ook eerst snijden..
Zo in een appel bijten doe ik al 15 jaar niet meer (vanaf dat ik een beugel kreeg).
Knielend van onder je buro?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik snoep niet![]()
ik ben bezig met afvallen
trouwens jullie krijgen de groetjes van sararaats
ah, groetjes terugquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik snoep niet![]()
ik ben bezig met afvallen
trouwens jullie krijgen de groetjes van sararaats
dat dacht ik niet neequote:
lekkerquote:
Vandaag wel jaquote:
Je moet jezelf laten voerenquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:02 schreef Fha het volgende:
Als ik zo in een appel bijt gaat mijn tandvlees bloedenMaar als ik ze in stukken snij en dan vastpak krijg ik een allergische reactie
Dus appels zijn een bron van frustratie
alleergische reactie van appelsquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:02 schreef Fha het volgende:
Als ik zo in een appel bijt gaat mijn tandvlees bloedenMaar als ik ze in stukken snij en dan vastpak krijg ik een allergische reactie
Dus appels zijn een bron van frustratie
Meer van zetmeel. Ik heb het bij alle fruit en bij aardappels enzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
alleergische reactie van appels![]()
nog nooit van gehoord
krijg je dan uitslag ofzo?
ooew das niet fijn heb je dan ook een speciaal dieet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Meer van zetmeel. Ik heb het bij alle fruit en bij aardappels enzoJa dan krijg je uitslag.
@LL: Jaaaen dat gebeurt dus ook als ik fruit wil eten en er geen vork in de buurt is
![]()
Of met plastic handschoenen aanquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:10 schreef Ladylike het volgende:
echt he, appels met mes en vork eten...
dat verzin je ook gewoon niet
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:10 schreef Giertje het volgende:
ooew das niet fijn heb je dan ook een speciaal dieet?
zolang er maar iets anders wel omhoog gaat is er niks aan de handquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
mijn frontpage teller blijft hangen maakt niet uit hoeveel ik post hij gaat niet meer omhoog
eten is goedquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Of met plastic handschoenen aan![]()
![]()
[..]veel eten en lekker
![]()
Nee, ik weiger mijn leven volledig in te delen naar al mijn duizenden allergieën
aaah zolang dat nog maar werkt hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang er maar iets anders wel omhoog gaat is er niks aan de hand
quote:
Volgens mij issie idd aan het werkquote:
wheheheequote:
maak dan gelijk een uitsmijterquote:
quote:
gij rookt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef Pien85 het volgende:
Lamellen schoon
Ik kwam er achter dat ze wit zijn ipv bruin/gelig
die van jou ook al?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:35 schreef Pien85 het volgende:
Lamellen schoon
Ik kwam er achter dat ze wit zijn ipv bruin/gelig
en samen komt de damp er soms vanafquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en samen komt de damp er soms vanaf
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:39 schreef Pien85 het volgende:
De lamellen hingen er al toen ik hier kwam, ik dacht écht dat ze gelig hoorde te zijn... maar blijkbaar dus niet
Whehe. Daar hoef je niet eens allebei voor te rokenquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en samen komt de damp er soms vanaf
tuurlijk nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Whehe. Daar hoef je niet eens allebei voor te roken![]()
.
Dan doet JF niet hard genoeg zijn bestquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet
ik rook namelijk NOOIT tijdens sex
aangepastquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan doet JF niet hard genoeg zijn best.
Whehehequote:
wel er naquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk niet
ik rook namelijk NOOIT sigaretten tijdens sex
doet me trouwens aan een mopje denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doet me trouwens aan een mopje denken
een man komt bij de hoeren met een wasknijper op zijn neus.
Zij doet zijn broek los en ziet dat hij 5 condooms over elkaar aan heeft...
waarop de hoer zegt: dat van die condooms snap ik volgens mij wel, je wilt natuurlijk geen ziekte. Maar leg me 1 ding uit, vanwaar die wasknijper?
waarop de klant zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Whehehe herkenbaarquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
De poep, wil ik inloggen met mijn oude account, weet ik niet meer met welk spam adres ik dat gemaakt heb
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doet me trouwens aan een mopje denken
een man komt bij de hoeren met een wasknijper op zijn neus.
Zij doet zijn broek los en ziet dat hij 5 condooms over elkaar aan heeft...
waarop de hoer zegt: dat van die condooms snap ik volgens mij wel, je wilt natuurlijk geen ziekte. Maar leg me 1 ding uit, vanwaar die wasknijper?
waarop de klant zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Dan maar weer eens een hotmail aan maken. Ik heb geen zin in spam in mijn normale e-mailbox.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef Ladylike het volgende:
nog een mopje:
een indianengezin zit voor de tipi
Dochter 1 vraagt: mam, hoe wam ik aan mijn naam?
waarop moeder zegt: tijdens het verwekken vloog er een vlinder rond en toen hebben we je Vlinder genoemd
Dochter 2 zegt: ow? en ik dan?
Moeder: jij bent verwekt in een bloemenveld, vandaar je naam Bloem
De zoon vraagt: hoe komen jullie aan mijn naam dan?
waarop vader zegt:whehehe je bent weer lekker op dreefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Det Som En Gang Var
Immerquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe je bent weer lekker op dreef
Oh jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:22 schreef Pheno het volgende:
Ik ga een poging doen. maar het is vooral veel werk. Ik heb 20+ certificaten op een bepaald vlak, ik ga die maar even onder 1 scharen, anders heb ik RSI als ik klaar ben
Doeiquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
ik ga es effe verder met mijn boek toedels
dat is niet stom, dat is begrijpelijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:33 schreef Fha het volgende:
Bleg stom is datIk heb gewoon na een hele dag artikelen lezen geen zin meer om nog een boek te pakken
Ja maar wel stomquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is niet stom, dat is begrijpelijk
truequote:
Yo, aanwezigquote:
oeh dat is interessantquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
ik ben neurenberg processen aan het lezen
gaat ovedr psychologische vlak van top nazis hoe hun er tegen aan kijken en denken
uurtje later...quote:
Dat zijn de leuke verrassingenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:01 schreef Fha het volgende:
Oeh stufi en loonkan weer boodschaps doen
Nu moet jij nog ineens op de stoep staanquote:
ineens.. vrees dat dat niet gaat lukkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu moet jij nog ineens op de stoep staan
Dromen mag altijdquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ineens.. vrees dat dat niet gaat lukken
eensquote:
quote:
whehehequote:
WAARquote:
tetten kun je nooit te veel zienquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
WAAR![]()
odie zie ik hier genoeg
Doe iedereen de groetjesquote:
uhuh vooral omdat ze allemaal beweren niks te weten van de vervolgingenquote:
Hangt er heeeeeeeeeel erg vanaf wat voor tetten hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tetten kun je nooit te veel zien
alhoewel...
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh vooral omdat ze allemaal beweren niks te weten van de vervolgingen
vandaar mn alhoewelquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Hangt er heeeeeeeeeel erg vanaf wat voor tetten hoor
Zie edit ook nog evenquote:
de meesten schoven de schuld af op himmlerquote:
Gatver, manboobs al helemaalquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme. Ik klikte. Beide spoilers. Je had gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft tenminste nog een bh aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn buurman draagt in de zomer alleen zijn vleeskleurige opa onderbroek
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Det Som En Gang Var
nomnomnom dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:56 schreef Pien85 het volgende:
Zalmtaart in de ovenen ik ga voor nog zeker 3 personen over houden
wie komt r eten?
Dus je komt niet eten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
nomnomnom dat klinkt lekker
ik ga zo ook maar es koken
nee andere keerquote:
Wat moet ik dan met al die zalmtaart die ik over hou?quote:
bewaren voor morgen in de koelkastquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met al die zalmtaart die ik over hou?
Maar dan moet ik de komende 4 dagen nog zalmtaart etenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
bewaren voor morgen in de koelkast
ik ben eten
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik de komende 4 dagen nog zalmtaart eten
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:59 schreef Pheno het volgende:
Pinguïn meldt zich
Oh!quote:
dat dusquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Fha het volgende:
Is dat wat, Amstelveen? Ik vind het niet heel aantrekkelijk klinken enzoBeetje categorie Almere.
Almere en Amstelveen zijn 2 hele verschillende dingenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Fha het volgende:
Is dat wat, Amstelveen? Ik vind het niet heel aantrekkelijk klinken enzoBeetje categorie Almere.
Je mag ook wel wat later komen hoorquote:
ben wel es in almere geweest wat een verschrikkelijke kutstadquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Almere en Amstelveen zijn 2 hele verschillende dingenLijkt echt totaal niet op elkaar. Amstelveen is fijn wonen, vind ik
In Almere wil ik nog niet door gevonden worden
[..]
Je mag ook wel wat later komen hoor
Vooral de sfeer en de mensen inderdaad. Je hebt hier in Amstelveen 1 heel klein wijkje waar ook zo;n soor sfeer hangt, maar meer nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben wel es in almere geweest wat een verschrikkelijke kutstad
de sfeer de mensen alleen al
ik ben maar een keer in amstelveen geweest en dat was savonds voor een concert in de p60quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vooral de sfeer en de mensen inderdaad. Je hebt hier in Amstelveen 1 heel klein wijkje waar ook zo;n soor sfeer hangt, maar meer niet
Broedplaatst PVV.. zegt genoeg lijkt mequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben wel es in almere geweest wat een verschrikkelijke kutstad
de sfeer de mensen alleen al
Geen PVV hierquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Broedplaatst PVV.. zegt genoeg lijkt me
Mijn nicht woont er al haar hele leven en wil er nooit meer weg. Daar kan ik echt helemaal niks van begrijpen
Sferen in Nederlandse steden.quote:
hier ook geen pvv zover ik weetquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Broedplaatst PVV.. zegt genoeg lijkt me
Mijn nicht woont er al haar hele leven en wil er nooit meer weg. Daar kan ik echt helemaal niks van begrijpen
wat met fokken bedoel je?quote:
aah okee op een bepaald moment neem je toch niks meer opquote:
ooow dan heb je nog wel effequote:
pfff das niet leukquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:37 schreef Fha het volgende:
Mwa dat valt vies tegen. Het is echt ontzettend veel.
verdeel het in stukkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
Ik vind leren niet erg maar het is gewoon heul erg veel
dat je niet alles tegelijk gaat leren verdeel een heers dus stukje bij beetje lerenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:46 schreef Fha het volgende:
Hoe bedoel je verdeel het in stukken? Daar word het niet minder van![]()
En hoe ben ik waar terecht gekomen?
baaaah viesquote:
Het is sowieso wel onmogelijk om alles in een keer te leren want daar is het veel te veel voor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat je niet alles tegelijk gaat leren verdeel een heers dus stukje bij beetje leren
ik ken figuren die alles tegelijk gaan leren dat werkt niet
hier op fok en in ksc bedoelde ik
das al te lang geledenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is sowieso wel onmogelijk om alles in een keer te leren want daar is het veel te veel voor.
Geen idee meer hoe ik op fok kwam of in de KSC
Gewoon niet boeiend om te onthouden.quote:
of dat jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon niet boeiend om te onthouden.
Dan onthou ik jou welquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon niet boeiend om te onthouden.
wat is het adresquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:56 schreef Pien85 het volgende:
Zalmtaart in de ovenen ik ga voor nog zeker 3 personen over houden
wie komt r eten?
niet als ik ben geweestquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik de komende 4 dagen nog zalmtaart eten
als dessert na de zalmtaartquote:
niks batskoning eerder vreetkoningquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat is het adres![]()
[..]
niet als ik ben geweest![]()
Marcquote:
MPGquote:
Pentium 4 is alleen traag voor Unreal 3quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Navond
Blijf niet te lang op het forum, zit nu met een PIV die zo traag is dat het bijna niet te doen
en voor Internetexplorer ook...quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pentium 4 is alleen traag voor Unreal 3
wil je ruilen met een PIIquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Navond
Blijf niet te lang op het forum, zit nu met een PIV die zo traag is dat het bijna niet te doen
quote:
quote:
JA! Nou precies dat!quote:
hihi als Fha ooit geen zin heeft in eten dan.........quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hihi als Fha ooit geen zin heeft in eten dan.........
quote:
What else is new?quote:
Je pc is het niet gewend.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:42 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
hoe kunnen er nou 2 post's staan terwijl ik er 1 post van had gemaakt
quote:
quote:
dat zal het zijnquote:
Natuurlijk. Zoals het hoort, hebben we diverse soorten vlaai in huis, waaronder abrikozen, kruimel, kersen en rijste.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:08 schreef DaMart het volgende:
Zolang het maar abrikozenvlaai is in de TT!.
Ban of niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
What The Fuck![]()
[Forum] Banmeldtopic
Jij ziet het verschil niet tussen kut kloon en Inge?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
telt dat alleen voor MED of voor heel het forum?
* DaMart pakt een stuk abrikozenvlaai en zet een pot thee en een pot koffie in ruil daarvoor op tafel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zoals het hoort, hebben we diverse soorten vlaai in huis, waaronder abrikozen, kruimel, kersen en rijste.
Als je écht in het banmeldtopic staat, geldt dat voor heel het forum. Net zoals een vermelding in het FP-, Games- en Sport- banmeldtopic voor die drie subsites geldt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
telt dat alleen voor MED of voor heel het forum?
aha op die manierquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ban of niet?
Is dus een baggerkloontje met hoofdletter i op de plek van de L.
Vandaar dat jij hier nog kunt posten, ondanks dat je naam regelmatig voorbijkomt in het FP-banmeldtopic!quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je écht in het banmeldtopic staat, geldt dat voor heel het forum. Net zoals een vermelding in het FP-, Games- en Sport- banmeldtopic voor die drie subsites geldt.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil niet tussen kut kloon en LL?
Niet zo veel rukken op je dagcijfers, daar word je blind van.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik had het dus echt niet gezien
weer wat geleerdquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je écht in het banmeldtopic staat, geldt dat voor heel het forum. Net zoals een vermelding in het FP-, Games- en Sport- banmeldtopic voor die drie subsites geldt.
WPzquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zo veel rukken op je dagcijfers, daar word je blind van.
daar heb ik personeel voorquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zo veel rukken op je dagcijfers, daar word je blind van.
Laat je niet zo rukken door je personeel, daar word je blind van.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik personeel voor
heb je geen honger meerquote:
dat klinkt beterquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat je niet zo rukken door je personeel, daar word je blind van.
Jawel hoor, wat is je punt?quote:
Duh.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klinkt beter
meteen toen ik het poste wist ik al dat is een FAIL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |