Knielend van onder je buro?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik snoep niet![]()
ik ben bezig met afvallen
trouwens jullie krijgen de groetjes van sararaats
ah, groetjes terugquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik snoep niet![]()
ik ben bezig met afvallen
trouwens jullie krijgen de groetjes van sararaats
dat dacht ik niet neequote:
lekkerquote:
Vandaag wel jaquote:
Je moet jezelf laten voerenquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:02 schreef Fha het volgende:
Als ik zo in een appel bijt gaat mijn tandvlees bloedenMaar als ik ze in stukken snij en dan vastpak krijg ik een allergische reactie
Dus appels zijn een bron van frustratie
alleergische reactie van appelsquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:02 schreef Fha het volgende:
Als ik zo in een appel bijt gaat mijn tandvlees bloedenMaar als ik ze in stukken snij en dan vastpak krijg ik een allergische reactie
Dus appels zijn een bron van frustratie
Meer van zetmeel. Ik heb het bij alle fruit en bij aardappels enzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
alleergische reactie van appels![]()
nog nooit van gehoord
krijg je dan uitslag ofzo?
ooew das niet fijn heb je dan ook een speciaal dieet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Meer van zetmeel. Ik heb het bij alle fruit en bij aardappels enzoJa dan krijg je uitslag.
@LL: Jaaaen dat gebeurt dus ook als ik fruit wil eten en er geen vork in de buurt is
![]()
Of met plastic handschoenen aanquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:10 schreef Ladylike het volgende:
echt he, appels met mes en vork eten...
dat verzin je ook gewoon niet
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:10 schreef Giertje het volgende:
ooew das niet fijn heb je dan ook een speciaal dieet?
zolang er maar iets anders wel omhoog gaat is er niks aan de handquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
mijn frontpage teller blijft hangen maakt niet uit hoeveel ik post hij gaat niet meer omhoog
eten is goedquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Of met plastic handschoenen aan![]()
![]()
[..]veel eten en lekker
![]()
Nee, ik weiger mijn leven volledig in te delen naar al mijn duizenden allergieėn
aaah zolang dat nog maar werkt hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang er maar iets anders wel omhoog gaat is er niks aan de hand
quote:
Volgens mij issie idd aan het werkquote:
wheheheequote:
maak dan gelijk een uitsmijterquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |