latersquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:05 schreef friemelaar het volgende:
'k ga gauw buitenshuis werken, het hier dadelijk nog uit de hand loopt![]()
Laterssss samen
latersquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:05 schreef friemelaar het volgende:
'k ga gauw buitenshuis werken, het hier dadelijk nog uit de hand loopt![]()
Laterssss samen
tot later giertjequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:14 schreef Giertje het volgende:
mja ik ga douchen aankleden en boodschappen doen
plus kasboek
Volgens mij wel, maar ik heb het niet bij de hand, help me er vanavond ff aan herinneren...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:53 schreef Pien85 het volgende:
Weet iemand een progje waarmee ik filmpjes van youtube op mn laptop kan zetten?Ik wil de catsitterfilmpjes voor de kat op dvd zetten
Heldquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik heb het niet bij de hand, help me er vanavond ff aan herinneren...
Heb nog geen zin in vampierenthee, strakjes misschienquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
Dan moet je je tampon wat losser doen.
Liefde van mijn levenquote:
dankequote:
quote:
Queenquote:
lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Queen
Ik ga zo lekker mn groen appeltje eten
Granny Smith
ze zijn anders nog gewoon te koop hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
lekker
dat is lang geleden dat ik een appel heb gehad
weet ik maar ik heb maar een beperkt budget per week om boodschappen van te doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zijn anders nog gewoon te koop hoor
dan laat je dat snoep maar eens liggenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet ik maar ik heb maar een beperkt budget per week om boodschappen van te doen
Ik ga hem hier ook eerst snijden..quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef Pheno het volgende:
Gisteren nog in een fruitsalade. Losse appels eet ik eigenlijk weinig. Ja, na het sporten, want dan liggen ze op een schaal bij de sportclub.
ik snoep nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan laat je dat snoep maar eens liggen
[..]
Ik ga hem hier ook eerst snijden..
Zo in een appel bijten doe ik al 15 jaar niet meer (vanaf dat ik een beugel kreeg).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |