Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dan moet je dat niet als lapo zetten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:10 schreef Ladylike het volgende:
En geeeeeeeen peperkoek erin flikkeren![]()
ik herhaal GEEEEEEN PEPERKOEK IN DE ZUURVLEES
Die bindt het geheelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
peperkoek voor het binden gebruikenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die bindt het geheel
Maar geeft dus een ranzige smaak eraan
Mensen die kunnen koken kunnen de saus zo ook wel binden met een beetje maizena of bloem
Het staat zelfs in de wikiquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
peperkoek voor het binden gebruiken
ben er al mee bezigquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef Ladylike het volgende:
Oh en wil iemand de wiki aanpassen?
heeyquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pheno, dankje voor de ideetjes
Maar wat is mirin?
Rijstwijn, maar dan met minder alcohol. Bij de Jan Linders hier verkopen ze ook surimi met mirin er al doorheen, misschien bij jullie ergens ook?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pheno, dankje voor de ideetjes
Maar wat is mirin?
Pas het dan aanquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal het wel moeten want de wiki is heilig
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal het wel moeten want de wiki is heilig
zodat een of andere josti dat weer wijzigt...quote:
Ah, ik heb wel sake enzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rijstwijn, maar dan met minder alcohol. Bij de Jan Linders hier verkopen ze ook surimi met mirin er al doorheen, misschien bij jullie ergens ook?
Een flesje kost niet veel en gaat best lang mee. Ik gebruik het ook bij de yakitori
Hai Gier!quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Doe mij maar een stukje rijstevlaai met slagroom.. mmm
Met sake is het ook te maken, dacht ik. Nou ja, maken, vervangenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, ik heb wel sake enzoMaar voor de zoet hebben we altijd de extra zoete ketjap van Kikoman
Net stroop maar zoooooo heerlijk bij sushi
En we hebben ook altijd gekonfijte gember
Maar is wel een leuke tip
En de zeewiersalade van de AH is ook erg lekker, maar die was op
Dus misschien morgen alsnog even halen
mja wel goed ben net wakkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Gier!
Bijna coureur heHoe is het daar?
oeww lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb trouwens kwarktaart gemaakt gisteren
preciesquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zodat een of andere josti dat weer wijzigt...
nah, laat maar, dan komen ze bij mij eten en is de zuurvlees ineens wel lekker, scoor ik weer punten
Niet zoals mijn moeder in de oven gedaan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef Ladylike het volgende:
wij gaan eerst uitetenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
zeg maar wanneer?
Neequote:Op woensdag 24 februari 2010 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zoals mijn moeder in de oven gedaan?
hoe isset met jou dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Gier!
Bijna coureur heHoe is het daar?
whehehehe mja wist je dat niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij gaan eerst uiteten
[..]
Nee
Maar wel stom, we wilden wat lekkers dat snel klaar was, dachten dus slim te zijn om zonder bakken te kiezen...
blijkt dat ding 2,5 uur in de koeling te moeten
dag snelheid
Dan was het maken van brownies of iets dergelijks sneller geweest...
hell een hele cake was zelfs sneller geweest
goeiemorgenquote:
heb ik niks van gezien of geproefdquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:23 schreef Ladylike het volgende:
neequote:
wij dus ook nog nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik niks van gezien of geproefd
wat voor taart dan wel?quote:
das niet erg, heb ik wat meerquote:
Jij wel. Met je 37 kiloquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
Maar ZONDER PEPERKOEK
Ik kom je persoonlijk in elkaar slaan als je dat erbij doet
quote:
PWNEDquote:[..]
Nee
Maar wel stom, we wilden wat lekkers dat snel klaar was, dachten dus slim te zijn om zonder bakken te kiezen...
blijkt dat ding 2,5 uur in de koeling te moeten
dag snelheid
Dan was het maken van brownies of iets dergelijks sneller geweest...
hell een hele cake was zelfs sneller geweest
quote:
wel opletten Gierquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:21 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Doe mij maar een stukje rijstevlaai met slagroom.. mmm
Friemel kan ik wel aanquote:
Symquote:
vanavond dusquote:
woeps ben nog niet geheel wakkerquote:
Yep, denk dat ik nog een appeltaart bak ookquote:
ouwe appels in een appeltaart das heul niet lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, denk dat ik nog een appeltaart bak ook
zijn de oude appels ook op
anders help ik je wel meequote:
hoe laat worden we verwachtquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, denk dat ik nog een appeltaart bak ook
zijn de oude appels ook op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |