pfff das niet leukquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:37 schreef Fha het volgende:
Mwa dat valt vies tegen. Het is echt ontzettend veel.
verdeel het in stukkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
Ik vind leren niet erg maar het is gewoon heul erg veel
dat je niet alles tegelijk gaat leren verdeel een heers dus stukje bij beetje lerenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:46 schreef Fha het volgende:
Hoe bedoel je verdeel het in stukken? Daar word het niet minder van![]()
En hoe ben ik waar terecht gekomen?
baaaah viesquote:
Het is sowieso wel onmogelijk om alles in een keer te leren want daar is het veel te veel voor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat je niet alles tegelijk gaat leren verdeel een heers dus stukje bij beetje leren
ik ken figuren die alles tegelijk gaan leren dat werkt niet
hier op fok en in ksc bedoelde ik
das al te lang geledenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is sowieso wel onmogelijk om alles in een keer te leren want daar is het veel te veel voor.
Geen idee meer hoe ik op fok kwam of in de KSC
Gewoon niet boeiend om te onthouden.quote:
of dat jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon niet boeiend om te onthouden.
Dan onthou ik jou welquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon niet boeiend om te onthouden.
wat is het adresquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:56 schreef Pien85 het volgende:
Zalmtaart in de ovenen ik ga voor nog zeker 3 personen over houden
wie komt r eten?
niet als ik ben geweestquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik de komende 4 dagen nog zalmtaart eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |