Wat is er schat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cue! CUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoor je me!!!
CUUUUUEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
Ook zonder verkoudheid ga ik graag in bad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:46 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ook zonder verkoudheid doe ik het
Ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook zonder verkoudheid ga ik graag in bad.
Da's echt laaang geleden die filmquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij was gay maar ging niet met die vriend mee. Hij wou het eerst met zijn vader uitvechten.
Ga ik dit weekend doen.. bij mn oudersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook zonder verkoudheid ga ik graag in bad.
Ik mag Black_Ninja gruwelijk hard anaal nemen, maar dan moet jij er bij zitten met een fles vodka.quote:
Alleen!quote:
Saaiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag Black_Ninja gruwelijk hard anaal nemen, maar dan moet jij er bij zitten met een fles vodka.
Zoiets van die strekking was 't toch?
En ik dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ga ik dit weekend doen.. bij mn ouders
Relaxed. Ik ook bij ouders, daar woon ik tenslotte nog.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ga ik dit weekend doen.. bij mn ouders
Ik zie het nu pas!quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen!
Al heb ik nog nooit een massage gehad of met iemand anders (behalve als kinders met broertje en zus) in bad gezeten.
Wat wel en wat niet mocht moesten we nog bespreken, voorlopig moest je minimaal Cue_ en veel Vodka regelenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag Black_Ninja gruwelijk hard anaal nemen, maar dan moet jij er bij zitten met een fles vodka.
Zoiets van die strekking was 't toch?
Voor alles moet een eerst keer zijn toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen!
Al heb ik nog nooit een massage gehad of met iemand anders (behalve als kinders met broertje en zus) in bad gezeten.
Liep ik weer op de zaken vooruit?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wat wel en wat niet mocht moesten we nog bespreken, voorlopig moest je minimaal Cue_ en veel Vodka regelen
Mijn ex heeft me die al 3x aangeradenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:52 schreef vencodark het volgende:
Ang3l, ken je die serie Entourage? Loydd is daar ook altijd wel grappig. Is ook homo en wordt door zijn baas nogal vaak door het slijk gehaald.
Saai omdat ze liever mee had willen doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
In welke vorm dan ook kan ik daar geen compliment in vinden
Redelijk ruim ja. Kan je prima met 2 in.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]als bad beetje ruim is is dat heerlijk....
Punt! Nu nog iemand vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Voor alles moet een eerst keer zijn toch?
Toevalligquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex heeft me die al 3x aangeraden
En nu is het ff pauze in serie-wereld, dus misschien dat ik er aan kan beginnen.
Kijk, ik word uitgenodigd om op dat feest te komen en dat Joy onderweg is vanuit Spanje, waar ik haar ook al had bezocht , en daar ook zou zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt denk ik wel dat als je alleen zegt "verjaardag verpest" dat het heel anders overkomt dan dat je ruzie hebt gehad etc etc.
Dat was eigenlijk meer het punt.. of je het goed of slecht gedaan hebt, dat weet ik niet, oordeel ik ook niet over.
Zit het je dwars omdat het zo gegaan is of omdat je je geld nog niet terug hebt?
quote:
Zijn er schriftelijke formulieren die ik moet invullen? En waar zou ik die op kunnen halen?quote:
Hij. Ik niet!quote:
Nee, die zijn er niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zijn er schriftelijke formulieren die ik moet invullen? En waar zou ik die op kunnen halen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie schreeuwde nu keihard mijn naam?
Dat doen mensen alleen als ze mij heel graag willen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bedenk wat leuks en ik zie het tegemoet in de pm.. want ik moet ervandoor..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wat is er voor nodig om je over te halen?
Of op een ander moment als je iets heel goed hebt gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klappenquote:
Dealquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bedenk wat leuks en ik zie het tegemoet in de pm.. want ik moet ervandoor..
Doe ik wel voor je.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
wist het niet geheel juist te verwoorden idd
Jamaar jamaar.... anders wil ie nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk, Cue heeft wel formulieren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oefen maar vast. "Angeeeel angeeeeel ANGEEEEEEEEEEEEEEEL!"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:58 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Of op een ander moment als je iets heel goed hebt gedaan![]()
![]()
Zo bij stap?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:00 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Of verwacht je dat ik er zo bij stap?
Ik hoopte meer op.. nmmmnnmmnmnmmnmnmnnnmmm!!! Als het dan toch moetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oefen maar vast. "Angeeeel angeeeeel ANGEEEEEEEEEEEEEEEL!"
Dat is wta je roept na het "MEER VODKAAAAA!!!!!!!!!"
Straks ook pasta, spaghettiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:01 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Pfff... mama heeft pasta gemaakt vandaag
Ook al!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:01 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Pfff... mama heeft pasta gemaakt vandaag
Net ging je nog met mij mee in badquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op.. nmmmnnmmnmnmmnmnmnnnmmm!!! Als het dan toch moet
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verboden terrein, deur gaat op slot. Just me and my laptop (om Entourage op te kijken)
Nee , je eigen laten bestelen en dan dank je wel zeggen is niet geheel mijn stijl.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klappen
Boete doen
Geweld verdiend
Agressie voert wel de boventoon, niet?
Ik had dat verbeterd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef STING het volgende:
[..]
Straks ook pasta, spaghetti
Of op z'n venco's, spaghettie
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Me too! En krengetje ook al en Cue ook al dacht ik. (pasta althans).
Dat klinkt als een prop in je mondquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op.. nmmmnnmmnmnmmnmnmnnnmmm!!! Als het dan toch moet
Mijn eerste keer in bepaalde dingen hoeft toch niet perse met jou?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:03 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
en waar is dan die "voor alles moet een eerste keer zijn" instelling gebleven?
[Oprah]Violence is never the answer![/Oprah]quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee , je eigen laten bestelen en dan dank je wel zeggen is niet geheel mijn stijl.
Ik heb deze week vakantie dus heb tijd over om op meerdere plaatsen in bad te gaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Net ging je nog met mij mee in bad
Zou Oprah nooit een vlieg hebben doodgeslagen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[Oprah]Violence is never the answer![/Oprah]
Entouragequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verboden terrein, deur gaat op slot. Just me and my laptop (om Entourage op te kijken)
dat je dat zelfs durft te denkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou Oprah nooit een vlieg hebben doodgeslagen?
Nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou Oprah nooit een vlieg hebben doodgeslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik hoopte van welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn eerste keer in bepaalde dingen hoeft toch niet perse met jou?
Ik twijfel graag aan heiligen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
dat je dat zelfs durft te denken
Hoe wou je dan je geld terugkrijgen ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[Oprah]Violence is never the answer![/Oprah]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.De bitch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoals een spreekwoord op het toilet: Laat uw hoop maar varen.
Welke geile hakken heb je nu weer aan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef Cue_ het volgende:
rennen op hakken om je bus te halen. hoe eerlijk Haha
Tot welk seizoen zit je? Ik moet er nog 1 van seizoen 3 of ik ben daar net mee klaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
![]()
En ik wilde nog wel Entourage kijken![]()
alhoewel ik wel al te veel afleveringen heb gemist
Gelukkig geen ervaringquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg ook nog 1000 euro van een ex, je denkt toch niet dat ik me daarom zo achterlijk ga gedragen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoe wou je dan je geld terugkrijgen ?
Ik volgde het via comedy central... maar ik kan daar niet opnemen omdat hun planning nooit klopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welke geile hakken heb je nu weer aan?![]()
[..]
Tot welk seizoen zit je? Ik moet er nog 1 van seizoen 3 of ik ben daar net mee klaar.
nee hoor . er zit een groot verschil tussen fok en real lifequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:04 schreef kitao het volgende:
[..]
iedereen is jouw liefje , maar ok , tot later.
Echt? Ik vind dat een van de beste series van CCquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent echt de eerste die ik spreek, die de serie ook kijkt!
Wil je nog een keer gedag zeggen ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef Cue_ het volgende:
ik zie je wel in badquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:10 schreef Black_Ninja het volgende:
Mijn werk dag zit er op mensen!
tot vanavond of tot morgen!
Tof!quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat een van de beste series van CC
Ga jij dan maar twee weken werken voor die duizend euro , dat is pas achterlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg ook nog 1000 euro van een ex, je denkt toch niet dat ik me daarom zo achterlijk ga gedragen.
Ja, ik eerst ook maar na 3 afleveringen vergat ik het weer. Dus heel de zooi binnengehaald tot seizoen 6.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik volgde het via comedy central... maar ik kan daar niet opnemen omdat hun planning nooit klopt.
Ik had je inderdaad hoger ingeschat anders zou ik je ook niet uitnodigen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee hoor . er zit een groot verschil tussen fok en real life
Ik kijk voor Entourage, Californication, Famili guy, the Simpsons en South Parkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu heeft die toch leuke series hoor, maar ik ben oorspronkelijk gaan kijken omdat ik Adrian Grenier zo lekker vind.
Maar ben de serie ook echt leuk gaan vinden. Vooral dus Ari.
Ik heb Adrian Grenier vorig jaar van dichtbij gezien in Cannes. En zijn ogen zijn echt hotquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tof!![]()
[..]
Nu heeft die toch leuke series hoor, maar ik ben oorspronkelijk gaan kijken omdat ik Adrian Grenier zo lekker vind.
Maar ben de serie ook echt leuk gaan vinden. Vooral dus Ari.
Yeah een complimentquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:13 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik had je inderdaad hoger ingeschat anders zou ik je ook niet uitnodigen.
Niet dat ik dat nu doe overigens.
3rd rock en Frasier vond ik ook wel verrassend leuk. Zeker Frasier vond ik in het begin echt saai, totdat je beetje erin komt zeg maar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk voor Entourage, Californication, Famili guy, the Simpsons en South ParkDe rest dat voorbij komt vind ik vaak ook leuk, 3rd rock from the sun en Futurama bijv.
Wow een technische moderne chick die zelfs in de bus loopt te fokken ...quote:
Rlly?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb Adrian Grenier vorig jaar van dichtbij gezien in Cannes. En zijn ogen zijn echt hot
geen ideequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Wow een technische moderne chick die zelfs in de bus loopt te fokken ...
Waar moet het heen met de moderne jeugd...grumblle.
Klopt. Maar je moet dezelfde aflevering niet te vaak zien... Dan is het echt slaapverwekkendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
3rd rock en Frasier vond ik ook wel verrassend leuk. Zeker Frasier vond ik in het begin echt saai, totdat je beetje erin komt zeg maar.
Ik vond je leuk , weet niet precies hoe ik nu over je moet denken , een maand geen contact kan veel veranderen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yeah een complimentof trok je hem bij deze weer in?
ja soms blijft het lastig om je juist te interpreteren
je bent langer niet geweest. en ik ben zelf veel veranderdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:17 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik vond je leuk , weet niet precies hoe ik nu over je moet denken , een maand geen contact kan veel veranderen.
18 jan tot 22 feb is niet veel langer dan een maand.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je bent langer niet geweest. en ik ben zelf veel veranderd
we zullen het zien
quote:Op [b]maandag 18 januari 2010 12:15 schreef sp3c het volgende:[/b]
[..]
maak dan ook een statement en begin niet gelijk te schelden want ik weet niet hoe ze in jou kringen met elkaar omgaan maar als je meteen zonder enige aanleiding babykillers en kankerkaalkopjes (en meer) begint te roepen dan is dat nergens op fok! heel erg acceptabel
dus voorlopig kun je weer wat anders doen
maar goed, great succes ... je hebt de grens gevonden![]()
Ik neem aan dat de veranderingen in de opgroeifase sneller gaan als bij iemand van volwassen leeftijd ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je bent langer niet geweest. en ik ben zelf veel veranderd
we zullen het zien
Ik heb zo'n gevoel dat het voor jou niet iets nieuws was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:29 schreef Ripley het volgende:
Lijkt me niet echt iets waar je mensen aan moet reminden
Ik deed destijds geen zedeloze uitlatingen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de veranderingen in de opgroeifase sneller gaan als bij iemand van volwassen leeftijd ?
In hoeverre ben jij radicaal veranderd dan in die vijf weken afgezien van je zedeloze uitlatingen ?
Dit soort opmerkingen brengt geen wonderbaarlijk nieuw leven tot stand anders.quote:
Zou wat zijn bij het menselijk levenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen brengt geen wonderbaarlijk nieuw leven tot stand anders.
Integendeel zou ik bijna zeggen.
Niet zoals vandaag , je hebt me geschokt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik deed destijds geen zedeloze uitlatingen?
Opmerkingen naar jou toe? Volgens mij waren die voornamelijk gewoon uit interesse.. maar misschien heb ik iets gemist..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:38 schreef kitao het volgende:
Niet zoals vandaag , je hebt me geschokt.
Ik zou het best herinneren als jij op deze toon eerdere opmerkingen had geplaatst.
Dus wat mankeert jou eigenlijk of heb ik iets gemist en ben je altijd zo geweest?
Dat van mij is klaar. Nogmaals bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Straks m'n bord macaroni maar opwarmen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat van mij is klaar. Nogmaals bedankt voor de tip
Daar heb ik nog een "leuke" video van...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou wat zijn bij het menselijk leven![]()
"zo m'n opa is ineens dood"
*opa staat op uit het graf
Ja, ik merk hetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen brengt geen wonderbaarlijk nieuw leven tot stand anders.
Integendeel zou ik bijna zeggen.
I like you the way you arequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opmerkingen naar jou toe? Volgens mij waren die voornamelijk gewoon uit interesse.. maar misschien heb ik iets gemist..
Wat mij mankeert? Niks![]()
Of ik altijd al zo ben geweest? Waarschijnlijk wel en misschien komt het er nu meer uit dan destijds
Nee niet naar mij , maar ik begin niet zomaar een post te plaatsen met wat nu eigenlijk onder een losbandige wordt verstaan , het was niet om ruzie te zoeken iig maar meer vanuit verbazing.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opmerkingen naar jou toe? Volgens mij waren die voornamelijk gewoon uit interesse.. maar misschien heb ik iets gemist..
Wat mij mankeert? Niks![]()
Of ik altijd al zo ben geweest? Waarschijnlijk wel en misschien komt het er nu meer uit dan destijds
PInk FLoydquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:48 schreef kitao het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een "leuke" video van...
Nee oke, maar was wel benieuwd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:51 schreef kitao het volgende:
Nee niet naar mij , maar ik begin niet zomaar een post te plaatsen met wat nu eigenlijk onder een losbandige wordt verstaan , het was niet om ruzie te zoeken iig maar meer vanuit verbazing.
Leuk dat je wat minder down bent btwquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar was wel benieuwd.
Maargoed, geen idee of dat veranderd is in de loop der tijd
Het is vanmiddag idd even weer terug gekomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef STING het volgende:
Leuk dat je wat minder down bent btw
Right?
mooiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is vanmiddag idd even weer terug gekomen
de vrolijkheid
gelukkigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Don't worry, geen camera's in jouw huis waar je geen weet van hebt (voor zover ik weet)
Je bent gewoon weer blij mij te zien en heb mijn aandacht opgeeist met je provocerende gedrag , daar komt t toch op neer ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is vanmiddag idd even weer terug gekomen
de vrolijkheid
Nee, dat is geheel de waarheidquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:08 schreef kitao het volgende:
Je bent gewoon weer blij mij te zien en heb mijn aandacht opgeeist met je provocerende gedrag , daar komt t toch op neer ?
Of vind je nu dat ik teveel eigendunk heb ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezeik ja?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:08 schreef Kreator het volgende:
Thuis. Gegeten, overgewerkt. Gezeik op werk.
Ben nu wel toe aan iets leuks.
Kutmanager die nieuw is en alles erdoor drukt, waardoor er nu een nieuwe tussenbaas is die niemand mag.quote:
Heb ik!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kutmanager die nieuw is en alles erdoor drukt, waardoor er nu een nieuwe tussenbaas is die niemand mag.
Blergh.
Maar goed, dat was het.
Tieten?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat is geheel de waarheid
Ik volg t niet helemaal , met wie heb je dan gepmt en belangrijker : wat heeft dat met deze post te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
En ik ben blij dat je me gemist heb , ik jou ook.megalomaniac
Dat in de spoiler was de reden waarom ik nu weer even vrolijker benquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik volg t niet helemaal , met wie heb je dan gepmt en belangrijker : wat heeft dat met deze post te maken?
![]()
En ik ben blij dat je me gemist heb , ik jou ook.
Nieuwe managersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kutmanager die nieuw is en alles erdoor drukt, waardoor er nu een nieuwe tussenbaas is die niemand mag.
Blergh.
Maar goed, dat was het.
Tieten?
Mooi , maar ik heb geen pm gezien van jou...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat in de spoiler was de reden waarom ik nu weer even vrolijker ben
Ik snap de opmerking nietquote:
ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:26 schreef kitao het volgende:
Mooi , maar ik heb geen pm gezien van jou...
![]()
Doe ik toch iets verkeerd blijkbaar , maar ik ben blij dat je uit je dipje ben geklommen.
Had ik het toch goed!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
...jij zegt dat je tieten hebt, maar dat weet ik pas als ik daarvan het bewijs heb gezien.
Ben wel benieuwd hoe een eigenzinnige mannenverslindende vrouw in een dip kan geraken.quote:
Hint: omdat ze dat stiekem ook niet zo isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe een eigenzinnige mannenverslindende vrouw in een dip kan geraken.
En moet dat dan meteen puddingtieten zijn ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
...jij zegt dat je tieten hebt, maar dat weet ik pas als ik daarvan het bewijs heb gezien.
Dat dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hint: omdat ze dat stiekem ook niet zo is
...dit gaat ver boven jouw puddingbrein.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:33 schreef kitao het volgende:
En moet dat dan meteen puddingtieten zijn ?
Ik hoop het en dat was ook mijn eerste indruk , Cue is vast niet alleen een komkommer schuivend grietje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
ok, t is toch tijd voor een filmpie en een beetje slaap.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dit gaat ver boven jouw puddingbrein.
Ik zal zo eens laten zien dat ik puddingtieten hebquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dit gaat ver boven jouw puddingbrein.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:35 schreef kitao het volgende:
Ik hoop het en dat was ook mijn eerste indruk , Cue is vast niet alleen een komkommer schuivend grietje.
en datquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:33 schreef mrbox het volgende:
...hij gaat een film kijken, hoor ik net.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef Tally het volgende:
Ik zal zo eens laten zien dat ik puddingtieten heb
Owh dan hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
...hij gaat een film kijken, hoor ik net.
Zij had t tegen jou maar als je ervan af ziet en doorverwijst naar mij maak ik geen bezwaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
...hij gaat een film kijken, hoor ik net.
Ik heb een rol pleisters!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
...heb je een doekje tegen het bloeden? Ik sneed zojuist in m'n eigen vingers...
Die houdt het bloeden niet tegen.quote:
Sinds m'n registratie, of sinds vandaag?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
Hoeveel tietenfoto's heb je ondertussen in je PB box?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sinds m'n registratie, of sinds vandaag?.
twee paar of 2 stuksquote:
JIj hebt je bad-ass-heid maar wat duidelijke geprofileerd door je user icon met een equivalente bad-ass plaatje te verwisselen ?quote:
Vind je Kitty niet tofquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
JIj hebt je bad-ass-heid maar wat duidelijke geprofileerd door je user icon met een equivalente bad-ass plaatje te verwisselen ?
Ik vraag me af hoe ik zou reageren als je dit zou tegen komen op ondergoed van een anderquote:
Wie koopt zoiets?quote:
quote:
Jij wilt er wel eentje dusquote:
Niks.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraag me af wat je er mee bedoelt
Toch lijkt het niet echt praktisch die viboquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja... vind het echt een stoer ding
Nee ok.. maar het is gewoon een hebbe-dingetjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch lijkt het niet echt praktisch die vibo
Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks.
Moet je met signatures wat bedoelen dan?
Nee hoor, maar meestal heeft iemand er een gedachte achterquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks.
Moet je met signatures wat bedoelen dan?
Kitty is cool hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja... vind het echt een stoer ding
Voor in de vensterbank?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee ok.. maar het is gewoon een hebbe-dingetje
Voor je verzamelingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee ok.. maar het is gewoon een hebbe-dingetje
Oh. Nou, ik niet. M'n onderschrift is ook Bad van Michael Jackson, dat was de inspiratiebron vandaagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, maar meestal heeft iemand er een gedachte achter
Opquote:
Op de vensterbank is hetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar... hoe kan je iets IN een vensterbank stoppen
Ik doe ook een raam los en ik vraag ook:"Waar kom je weg? "quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar... hoe kan je iets IN een vensterbank stoppen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik doe ook een raam los en ik vraag ook:"Waar kom je weg? "
"Dialect, dialect, de taal die lekker bekt."
Dat doe ik ook... Maar ik zeg toch echt op de vensterbankquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb geen dialect.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook... Maar ik zeg toch echt op de vensterbank
Dan ga ik limburgs tegen je pratenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Zal ik op de meet evenGronings
tegen je praten?
Dat verstaat ze nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Zal ik op de meet evenGronings
tegen je praten?
Boerquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan ga ik limburgs tegen je praten
denk niet dat je me dan gaat verstaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat vind ik niet erg, dat vind ik juist schattig klinken
Op de fiets jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet.
Hier staat iets in de vensterbank.
En hier gaan we op fiets naar dorp.
Die is er nu nietquote:
Nee, jij mij ook niet, meisje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
denk niet dat je me dan gaat verstaan
Zelf die nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Samzz mij dan wel een beetje kan volgen.
Inderdaad. Een keer met limbo's weg geweest. Ik verstond er geen fuck van als ze platpraten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
denk niet dat je me dan gaat verstaan
Oh vandaarquote:
Nee, wij zeggen echt op fiets.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de fiets ja
Mijn vriendin uit Brabant vraagt iedere keer waar ik weg kom, gewoon om me te pesten
Ik kan Gronings hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Euh... ik dacht dat mijn accent nu wel weg zou zijn, maar volgens FF is het nog goed te horenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Inderdaad. Een keer met limbo's weg geweest. Ik verstond er geen fuck van als ze platpraten.![]()
Bij sommige mensen is dat accent trouwens
Als ik tukkers kan volgen kunnen ze mij ook volgen.quote:
Plat-Brabants vind ik letterlijk dom klinken.quote:[..]
Inderdaad. Een keer met limbo's weg geweest. Ik verstond er geen fuck van als ze platpraten.![]()
Bij sommige mensen is dat accent trouwens
Of je accent is zeeuws gewordenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... ik dacht dat mijn accent nu wel weg zou zijn, maar volgens FF is het nog goed te horen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je accent is zeeuws geworden
Dat is ook domquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik tukkers kan volgen kunnen ze mij ook volgen.![]()
[..]
Plat-Brabants vind ik letterlijk dom klinken.
Dat moet ook niet weg.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... ik dacht dat mijn accent nu wel weg zou zijn, maar volgens FF is het nog goed te horen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkigquote:
Je moet eens wetenquote:
Alleen niet als het oplucht na een glas cola. Anders...quote:
daar is toch niks bijzonders aan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat moet ook niet weg.
Meisjes met een zachte g.
Niks is toffer dan de hele middag op een boerderij aan klooien.quote:
Nee maar het heeft wel iets schattigsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
daar is toch niks bijzonders aan?
Dat is mooi tot je een jaartje of 12 bent. Daarna gaat de lol er snel af.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks is toffer dan de hele middag op een boerderij aan klooien.Beetje sleutelen, dom ouwehoeren, met de trekker rondcrossen
Ik versta Fries, Gronings, Drents, Sallands, Zwols, Twents, Achterhoeks, dat spul dat ze spreken in Arnhem/Nijmegen, Brabants, die ongein uit het westen en een stukje Limburgs en Zeeuws (die twee het slechts)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent een Blauwvinger, jij moet het ook nog wel lukken.
Q!!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mooi tot je een jaartje of 12 bent. Daarna gaat de lol er snel af.
Heuj! Ik heb ook oosterse roots heur.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik geef je wel bijlesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik versta Fries, Gronings, Drents, Sallands, Zwols, Twents, Achterhoeks, dat spul dat ze spreken in Arnhem/Nijmegen, Brabants, die ongein uit het westen en een stukje Limburgs en Zeeuws (die twee het slechts)
Het klinkt veel beter dan die "wichter uut Sodom" (meisjes uit Winschoten)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
daar is toch niks bijzonders aan?
Bestel jij nog eens een còòòòòlááááááá.quote:
'Ev'n een shaggie piel'n'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het klinkt veel beter dan die "wichter uut Sodom" (meisjes uit Winschoten)
Vrouwen die er misschien leuk uit zien maar dan een pakje shag uit de broekzak pakken en op zeurderige toon :"'Ev'n een shaggie piel'n. " zeggen.
Dan is mij de honger al over.
Er is een reden dat ik alleen maar bier drink de laatste jaren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestel jij nog eens een còòòòòlááááááá.
Ik heb me er tot een jaar of wat geleden prima mee vermaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mooi tot je een jaartje of 12 bent. Daarna gaat de lol er snel af.
Niet dommer dan ieder ander plat accent.quote:
Crackertrek?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb me er tot een jaar of wat geleden prima mee vermaakt.![]()
Met oud en nieuw carbid schieten, trekkers restaureren, mee doen met trekkertrek.
Da's net Duits.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef krengetje het volgende:
Heb het over het limburgs dialect he
Neequote:
Ja, je lacht er om maar reken er op dat dan alle vrouwelijkheid van zo'n meisje af is.quote:
Carbidquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb me er tot een jaar of wat geleden prima mee vermaakt.![]()
Met oud en nieuw carbid schieten, trekkers restaureren, mee doen met trekkertrek.
Brabo zijn gewoon wat minder intelligentquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dommer dan ieder ander plat accent.
Tegen zo'n vrouw kun je dus ook makkelijk zeggen dat je iets leukers hebt om mee te pielen en op te zuigen. Ieder nadeel heeft een voordeel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef RealZeus het volgende:
Ja, je lacht er om maar reken er op dat dan alle vrouwelijkheid van zo'n meisje af is.
Dat ze een accent heeft prima, maar dat klinkt echt niet.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestel jij nog eens een còòòòòlááááááá.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |