Klopt. Maar je moet dezelfde aflevering niet te vaak zien... Dan is het echt slaapverwekkendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
3rd rock en Frasier vond ik ook wel verrassend leuk. Zeker Frasier vond ik in het begin echt saai, totdat je beetje erin komt zeg maar.
Ik vond je leuk , weet niet precies hoe ik nu over je moet denken , een maand geen contact kan veel veranderen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yeah een complimentof trok je hem bij deze weer in?
ja soms blijft het lastig om je juist te interpreteren
je bent langer niet geweest. en ik ben zelf veel veranderdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:17 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik vond je leuk , weet niet precies hoe ik nu over je moet denken , een maand geen contact kan veel veranderen.
18 jan tot 22 feb is niet veel langer dan een maand.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je bent langer niet geweest. en ik ben zelf veel veranderd
we zullen het zien
quote:Op [b]maandag 18 januari 2010 12:15 schreef sp3c het volgende:[/b]
[..]
maak dan ook een statement en begin niet gelijk te schelden want ik weet niet hoe ze in jou kringen met elkaar omgaan maar als je meteen zonder enige aanleiding babykillers en kankerkaalkopjes (en meer) begint te roepen dan is dat nergens op fok! heel erg acceptabel
dus voorlopig kun je weer wat anders doen
maar goed, great succes ... je hebt de grens gevonden![]()
Ik neem aan dat de veranderingen in de opgroeifase sneller gaan als bij iemand van volwassen leeftijd ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je bent langer niet geweest. en ik ben zelf veel veranderd
we zullen het zien
Ik heb zo'n gevoel dat het voor jou niet iets nieuws was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:29 schreef Ripley het volgende:
Lijkt me niet echt iets waar je mensen aan moet reminden
Ik deed destijds geen zedeloze uitlatingen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de veranderingen in de opgroeifase sneller gaan als bij iemand van volwassen leeftijd ?
In hoeverre ben jij radicaal veranderd dan in die vijf weken afgezien van je zedeloze uitlatingen ?
Dit soort opmerkingen brengt geen wonderbaarlijk nieuw leven tot stand anders.quote:
Zou wat zijn bij het menselijk levenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen brengt geen wonderbaarlijk nieuw leven tot stand anders.
Integendeel zou ik bijna zeggen.
Niet zoals vandaag , je hebt me geschokt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik deed destijds geen zedeloze uitlatingen?
Opmerkingen naar jou toe? Volgens mij waren die voornamelijk gewoon uit interesse.. maar misschien heb ik iets gemist..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:38 schreef kitao het volgende:
Niet zoals vandaag , je hebt me geschokt.
Ik zou het best herinneren als jij op deze toon eerdere opmerkingen had geplaatst.
Dus wat mankeert jou eigenlijk of heb ik iets gemist en ben je altijd zo geweest?
Dat van mij is klaar. Nogmaals bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Straks m'n bord macaroni maar opwarmen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat van mij is klaar. Nogmaals bedankt voor de tip
Daar heb ik nog een "leuke" video van...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou wat zijn bij het menselijk leven![]()
"zo m'n opa is ineens dood"
*opa staat op uit het graf
Ja, ik merk hetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen brengt geen wonderbaarlijk nieuw leven tot stand anders.
Integendeel zou ik bijna zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |