Ik krijg ook nog 1000 euro van een ex, je denkt toch niet dat ik me daarom zo achterlijk ga gedragen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoe wou je dan je geld terugkrijgen ?
Ik volgde het via comedy central... maar ik kan daar niet opnemen omdat hun planning nooit klopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welke geile hakken heb je nu weer aan?![]()
[..]
Tot welk seizoen zit je? Ik moet er nog 1 van seizoen 3 of ik ben daar net mee klaar.
nee hoor . er zit een groot verschil tussen fok en real lifequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:04 schreef kitao het volgende:
[..]
iedereen is jouw liefje , maar ok , tot later.
Echt? Ik vind dat een van de beste series van CCquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent echt de eerste die ik spreek, die de serie ook kijkt!
Wil je nog een keer gedag zeggen ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef Cue_ het volgende:
rennen op hakken om je bus te halen. hoe eerlijk Haha
ik zie je wel in badquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:10 schreef Black_Ninja het volgende:
Mijn werk dag zit er op mensen!
tot vanavond of tot morgen!
Tof!quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat een van de beste series van CC
Ga jij dan maar twee weken werken voor die duizend euro , dat is pas achterlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg ook nog 1000 euro van een ex, je denkt toch niet dat ik me daarom zo achterlijk ga gedragen.
Ja, ik eerst ook maar na 3 afleveringen vergat ik het weer. Dus heel de zooi binnengehaald tot seizoen 6.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik volgde het via comedy central... maar ik kan daar niet opnemen omdat hun planning nooit klopt.
Ik had je inderdaad hoger ingeschat anders zou ik je ook niet uitnodigen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee hoor . er zit een groot verschil tussen fok en real life
Ik kijk voor Entourage, Californication, Famili guy, the Simpsons en South Parkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu heeft die toch leuke series hoor, maar ik ben oorspronkelijk gaan kijken omdat ik Adrian Grenier zo lekker vind.
Maar ben de serie ook echt leuk gaan vinden. Vooral dus Ari.
Ik heb Adrian Grenier vorig jaar van dichtbij gezien in Cannes. En zijn ogen zijn echt hotquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tof!![]()
[..]
Nu heeft die toch leuke series hoor, maar ik ben oorspronkelijk gaan kijken omdat ik Adrian Grenier zo lekker vind.
Maar ben de serie ook echt leuk gaan vinden. Vooral dus Ari.
Yeah een complimentquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:13 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik had je inderdaad hoger ingeschat anders zou ik je ook niet uitnodigen.
Niet dat ik dat nu doe overigens.
3rd rock en Frasier vond ik ook wel verrassend leuk. Zeker Frasier vond ik in het begin echt saai, totdat je beetje erin komt zeg maar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk voor Entourage, Californication, Famili guy, the Simpsons en South ParkDe rest dat voorbij komt vind ik vaak ook leuk, 3rd rock from the sun en Futurama bijv.
Wow een technische moderne chick die zelfs in de bus loopt te fokken ...quote:
Rlly?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb Adrian Grenier vorig jaar van dichtbij gezien in Cannes. En zijn ogen zijn echt hot
geen ideequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Wow een technische moderne chick die zelfs in de bus loopt te fokken ...
Waar moet het heen met de moderne jeugd...grumblle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |