Wat is er schat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cue! CUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoor je me!!!
CUUUUUEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
Ook zonder verkoudheid ga ik graag in bad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:46 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ook zonder verkoudheid doe ik het
Ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook zonder verkoudheid ga ik graag in bad.
Da's echt laaang geleden die filmquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij was gay maar ging niet met die vriend mee. Hij wou het eerst met zijn vader uitvechten.
Ga ik dit weekend doen.. bij mn oudersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook zonder verkoudheid ga ik graag in bad.
Ik mag Black_Ninja gruwelijk hard anaal nemen, maar dan moet jij er bij zitten met een fles vodka.quote:
Alleen!quote:
Saaiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag Black_Ninja gruwelijk hard anaal nemen, maar dan moet jij er bij zitten met een fles vodka.
Zoiets van die strekking was 't toch?
En ik dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ga ik dit weekend doen.. bij mn ouders
Relaxed. Ik ook bij ouders, daar woon ik tenslotte nog.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ga ik dit weekend doen.. bij mn ouders
Ik zie het nu pas!quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen!
Al heb ik nog nooit een massage gehad of met iemand anders (behalve als kinders met broertje en zus) in bad gezeten.
Wat wel en wat niet mocht moesten we nog bespreken, voorlopig moest je minimaal Cue_ en veel Vodka regelenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag Black_Ninja gruwelijk hard anaal nemen, maar dan moet jij er bij zitten met een fles vodka.
Zoiets van die strekking was 't toch?
Voor alles moet een eerst keer zijn toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen!
Al heb ik nog nooit een massage gehad of met iemand anders (behalve als kinders met broertje en zus) in bad gezeten.
Liep ik weer op de zaken vooruit?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wat wel en wat niet mocht moesten we nog bespreken, voorlopig moest je minimaal Cue_ en veel Vodka regelen
Mijn ex heeft me die al 3x aangeradenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:52 schreef vencodark het volgende:
Ang3l, ken je die serie Entourage? Loydd is daar ook altijd wel grappig. Is ook homo en wordt door zijn baas nogal vaak door het slijk gehaald.
Saai omdat ze liever mee had willen doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
In welke vorm dan ook kan ik daar geen compliment in vinden
Redelijk ruim ja. Kan je prima met 2 in.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]als bad beetje ruim is is dat heerlijk....
Punt! Nu nog iemand vinden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Voor alles moet een eerst keer zijn toch?
Toevalligquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn ex heeft me die al 3x aangeraden
En nu is het ff pauze in serie-wereld, dus misschien dat ik er aan kan beginnen.
Kijk, ik word uitgenodigd om op dat feest te komen en dat Joy onderweg is vanuit Spanje, waar ik haar ook al had bezocht , en daar ook zou zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt denk ik wel dat als je alleen zegt "verjaardag verpest" dat het heel anders overkomt dan dat je ruzie hebt gehad etc etc.
Dat was eigenlijk meer het punt.. of je het goed of slecht gedaan hebt, dat weet ik niet, oordeel ik ook niet over.
Zit het je dwars omdat het zo gegaan is of omdat je je geld nog niet terug hebt?
quote:
Zijn er schriftelijke formulieren die ik moet invullen? En waar zou ik die op kunnen halen?quote:
Hij. Ik niet!quote:
Nee, die zijn er niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zijn er schriftelijke formulieren die ik moet invullen? En waar zou ik die op kunnen halen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie schreeuwde nu keihard mijn naam?
Dat doen mensen alleen als ze mij heel graag willen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bedenk wat leuks en ik zie het tegemoet in de pm.. want ik moet ervandoor..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wat is er voor nodig om je over te halen?
Of op een ander moment als je iets heel goed hebt gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klappenquote:
Dealquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bedenk wat leuks en ik zie het tegemoet in de pm.. want ik moet ervandoor..
Doe ik wel voor je.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
wist het niet geheel juist te verwoorden idd
Jamaar jamaar.... anders wil ie nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk, Cue heeft wel formulieren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oefen maar vast. "Angeeeel angeeeeel ANGEEEEEEEEEEEEEEEL!"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:58 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Of op een ander moment als je iets heel goed hebt gedaan![]()
![]()
Zo bij stap?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:00 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Of verwacht je dat ik er zo bij stap?
Ik hoopte meer op.. nmmmnnmmnmnmmnmnmnnnmmm!!! Als het dan toch moetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oefen maar vast. "Angeeeel angeeeeel ANGEEEEEEEEEEEEEEEL!"
Dat is wta je roept na het "MEER VODKAAAAA!!!!!!!!!"
Straks ook pasta, spaghettiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:01 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Pfff... mama heeft pasta gemaakt vandaag
Ook al!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:01 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Pfff... mama heeft pasta gemaakt vandaag
Net ging je nog met mij mee in badquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op.. nmmmnnmmnmnmmnmnmnnnmmm!!! Als het dan toch moet
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verboden terrein, deur gaat op slot. Just me and my laptop (om Entourage op te kijken)
Nee , je eigen laten bestelen en dan dank je wel zeggen is niet geheel mijn stijl.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klappen
Boete doen
Geweld verdiend
Agressie voert wel de boventoon, niet?
Ik had dat verbeterd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef STING het volgende:
[..]
Straks ook pasta, spaghetti
Of op z'n venco's, spaghettie
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Me too! En krengetje ook al en Cue ook al dacht ik. (pasta althans).
Dat klinkt als een prop in je mondquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op.. nmmmnnmmnmnmmnmnmnnnmmm!!! Als het dan toch moet
Mijn eerste keer in bepaalde dingen hoeft toch niet perse met jou?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:03 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
en waar is dan die "voor alles moet een eerste keer zijn" instelling gebleven?
[Oprah]Violence is never the answer![/Oprah]quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee , je eigen laten bestelen en dan dank je wel zeggen is niet geheel mijn stijl.
Ik heb deze week vakantie dus heb tijd over om op meerdere plaatsen in bad te gaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Net ging je nog met mij mee in bad
Zou Oprah nooit een vlieg hebben doodgeslagen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[Oprah]Violence is never the answer![/Oprah]
Entouragequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verboden terrein, deur gaat op slot. Just me and my laptop (om Entourage op te kijken)
dat je dat zelfs durft te denkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou Oprah nooit een vlieg hebben doodgeslagen?
Nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou Oprah nooit een vlieg hebben doodgeslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik hoopte van welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn eerste keer in bepaalde dingen hoeft toch niet perse met jou?
Ik twijfel graag aan heiligen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
dat je dat zelfs durft te denken
Hoe wou je dan je geld terugkrijgen ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[Oprah]Violence is never the answer![/Oprah]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.De bitch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoals een spreekwoord op het toilet: Laat uw hoop maar varen.
Welke geile hakken heb je nu weer aan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef Cue_ het volgende:
rennen op hakken om je bus te halen. hoe eerlijk Haha
Tot welk seizoen zit je? Ik moet er nog 1 van seizoen 3 of ik ben daar net mee klaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
![]()
En ik wilde nog wel Entourage kijken![]()
alhoewel ik wel al te veel afleveringen heb gemist
Gelukkig geen ervaringquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef Cue_ het volgende:
rennen op hakken om je bus te halen. hoe eerlijk Haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |