denk niet dat je me dan gaat verstaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat vind ik niet erg, dat vind ik juist schattig klinken
Op de fiets jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet.
Hier staat iets in de vensterbank.
En hier gaan we op fiets naar dorp.
Die is er nu nietquote:
Nee, jij mij ook niet, meisje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
denk niet dat je me dan gaat verstaan
Zelf die nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Samzz mij dan wel een beetje kan volgen.
Inderdaad. Een keer met limbo's weg geweest. Ik verstond er geen fuck van als ze platpraten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
denk niet dat je me dan gaat verstaan
Oh vandaarquote:
Nee, wij zeggen echt op fiets.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de fiets ja
Mijn vriendin uit Brabant vraagt iedere keer waar ik weg kom, gewoon om me te pesten
Ik kan Gronings hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Euh... ik dacht dat mijn accent nu wel weg zou zijn, maar volgens FF is het nog goed te horenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Inderdaad. Een keer met limbo's weg geweest. Ik verstond er geen fuck van als ze platpraten.![]()
Bij sommige mensen is dat accent trouwens
Als ik tukkers kan volgen kunnen ze mij ook volgen.quote:
Plat-Brabants vind ik letterlijk dom klinken.quote:[..]
Inderdaad. Een keer met limbo's weg geweest. Ik verstond er geen fuck van als ze platpraten.![]()
Bij sommige mensen is dat accent trouwens
Of je accent is zeeuws gewordenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... ik dacht dat mijn accent nu wel weg zou zijn, maar volgens FF is het nog goed te horen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je accent is zeeuws geworden
Dat is ook domquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik tukkers kan volgen kunnen ze mij ook volgen.![]()
[..]
Plat-Brabants vind ik letterlijk dom klinken.
Dat moet ook niet weg.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... ik dacht dat mijn accent nu wel weg zou zijn, maar volgens FF is het nog goed te horen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkigquote:
Je moet eens wetenquote:
Alleen niet als het oplucht na een glas cola. Anders...quote:
daar is toch niks bijzonders aan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat moet ook niet weg.
Meisjes met een zachte g.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |