denk niet dat je me dan gaat verstaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat vind ik niet erg, dat vind ik juist schattig klinken
Op de fiets jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet.
Hier staat iets in de vensterbank.
En hier gaan we op fiets naar dorp.
Die is er nu nietquote:
Nee, jij mij ook niet, meisje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
denk niet dat je me dan gaat verstaan
Zelf die nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Samzz mij dan wel een beetje kan volgen.
Inderdaad. Een keer met limbo's weg geweest. Ik verstond er geen fuck van als ze platpraten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
denk niet dat je me dan gaat verstaan
Oh vandaarquote:
Nee, wij zeggen echt op fiets.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de fiets ja
Mijn vriendin uit Brabant vraagt iedere keer waar ik weg kom, gewoon om me te pesten
Ik kan Gronings hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Euh... ik dacht dat mijn accent nu wel weg zou zijn, maar volgens FF is het nog goed te horenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Inderdaad. Een keer met limbo's weg geweest. Ik verstond er geen fuck van als ze platpraten.![]()
Bij sommige mensen is dat accent trouwens
Als ik tukkers kan volgen kunnen ze mij ook volgen.quote:
Plat-Brabants vind ik letterlijk dom klinken.quote:[..]
Inderdaad. Een keer met limbo's weg geweest. Ik verstond er geen fuck van als ze platpraten.![]()
Bij sommige mensen is dat accent trouwens
Of je accent is zeeuws gewordenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... ik dacht dat mijn accent nu wel weg zou zijn, maar volgens FF is het nog goed te horen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of je accent is zeeuws geworden
Dat is ook domquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik tukkers kan volgen kunnen ze mij ook volgen.![]()
[..]
Plat-Brabants vind ik letterlijk dom klinken.
Dat moet ook niet weg.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... ik dacht dat mijn accent nu wel weg zou zijn, maar volgens FF is het nog goed te horen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkigquote:
Je moet eens wetenquote:
Alleen niet als het oplucht na een glas cola. Anders...quote:
daar is toch niks bijzonders aan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat moet ook niet weg.
Meisjes met een zachte g.
Niks is toffer dan de hele middag op een boerderij aan klooien.quote:
Nee maar het heeft wel iets schattigsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
daar is toch niks bijzonders aan?
Dat is mooi tot je een jaartje of 12 bent. Daarna gaat de lol er snel af.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks is toffer dan de hele middag op een boerderij aan klooien.Beetje sleutelen, dom ouwehoeren, met de trekker rondcrossen
Ik versta Fries, Gronings, Drents, Sallands, Zwols, Twents, Achterhoeks, dat spul dat ze spreken in Arnhem/Nijmegen, Brabants, die ongein uit het westen en een stukje Limburgs en Zeeuws (die twee het slechts)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent een Blauwvinger, jij moet het ook nog wel lukken.
Q!!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mooi tot je een jaartje of 12 bent. Daarna gaat de lol er snel af.
Heuj! Ik heb ook oosterse roots heur.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik geef je wel bijlesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik versta Fries, Gronings, Drents, Sallands, Zwols, Twents, Achterhoeks, dat spul dat ze spreken in Arnhem/Nijmegen, Brabants, die ongein uit het westen en een stukje Limburgs en Zeeuws (die twee het slechts)
Het klinkt veel beter dan die "wichter uut Sodom" (meisjes uit Winschoten)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
daar is toch niks bijzonders aan?
Bestel jij nog eens een còòòòòlááááááá.quote:
'Ev'n een shaggie piel'n'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het klinkt veel beter dan die "wichter uut Sodom" (meisjes uit Winschoten)
Vrouwen die er misschien leuk uit zien maar dan een pakje shag uit de broekzak pakken en op zeurderige toon :"'Ev'n een shaggie piel'n. " zeggen.
Dan is mij de honger al over.
Er is een reden dat ik alleen maar bier drink de laatste jaren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestel jij nog eens een còòòòòlááááááá.
Ik heb me er tot een jaar of wat geleden prima mee vermaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mooi tot je een jaartje of 12 bent. Daarna gaat de lol er snel af.
Niet dommer dan ieder ander plat accent.quote:
Crackertrek?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb me er tot een jaar of wat geleden prima mee vermaakt.![]()
Met oud en nieuw carbid schieten, trekkers restaureren, mee doen met trekkertrek.
Da's net Duits.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef krengetje het volgende:
Heb het over het limburgs dialect he
Neequote:
Ja, je lacht er om maar reken er op dat dan alle vrouwelijkheid van zo'n meisje af is.quote:
Carbidquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb me er tot een jaar of wat geleden prima mee vermaakt.![]()
Met oud en nieuw carbid schieten, trekkers restaureren, mee doen met trekkertrek.
Brabo zijn gewoon wat minder intelligentquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dommer dan ieder ander plat accent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |