Ik snap de opmerking nietquote:
ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:26 schreef kitao het volgende:
Mooi , maar ik heb geen pm gezien van jou...
![]()
Doe ik toch iets verkeerd blijkbaar , maar ik ben blij dat je uit je dipje ben geklommen.
Had ik het toch goed!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
...jij zegt dat je tieten hebt, maar dat weet ik pas als ik daarvan het bewijs heb gezien.
Ben wel benieuwd hoe een eigenzinnige mannenverslindende vrouw in een dip kan geraken.quote:
Hint: omdat ze dat stiekem ook niet zo isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe een eigenzinnige mannenverslindende vrouw in een dip kan geraken.
En moet dat dan meteen puddingtieten zijn ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
...jij zegt dat je tieten hebt, maar dat weet ik pas als ik daarvan het bewijs heb gezien.
Dat dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hint: omdat ze dat stiekem ook niet zo is
...dit gaat ver boven jouw puddingbrein.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:33 schreef kitao het volgende:
En moet dat dan meteen puddingtieten zijn ?
Ik hoop het en dat was ook mijn eerste indruk , Cue is vast niet alleen een komkommer schuivend grietje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
ok, t is toch tijd voor een filmpie en een beetje slaap.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dit gaat ver boven jouw puddingbrein.
Ik zal zo eens laten zien dat ik puddingtieten hebquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dit gaat ver boven jouw puddingbrein.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:35 schreef kitao het volgende:
Ik hoop het en dat was ook mijn eerste indruk , Cue is vast niet alleen een komkommer schuivend grietje.
en datquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:33 schreef mrbox het volgende:
...hij gaat een film kijken, hoor ik net.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef Tally het volgende:
Ik zal zo eens laten zien dat ik puddingtieten heb
Owh dan hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
...hij gaat een film kijken, hoor ik net.
Zij had t tegen jou maar als je ervan af ziet en doorverwijst naar mij maak ik geen bezwaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
...hij gaat een film kijken, hoor ik net.
Ik heb een rol pleisters!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
...heb je een doekje tegen het bloeden? Ik sneed zojuist in m'n eigen vingers...
Die houdt het bloeden niet tegen.quote:
Sinds m'n registratie, of sinds vandaag?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
Hoeveel tietenfoto's heb je ondertussen in je PB box?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |