I like you the way you arequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opmerkingen naar jou toe? Volgens mij waren die voornamelijk gewoon uit interesse.. maar misschien heb ik iets gemist..
Wat mij mankeert? Niks![]()
Of ik altijd al zo ben geweest? Waarschijnlijk wel en misschien komt het er nu meer uit dan destijds
Nee niet naar mij , maar ik begin niet zomaar een post te plaatsen met wat nu eigenlijk onder een losbandige wordt verstaan , het was niet om ruzie te zoeken iig maar meer vanuit verbazing.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opmerkingen naar jou toe? Volgens mij waren die voornamelijk gewoon uit interesse.. maar misschien heb ik iets gemist..
Wat mij mankeert? Niks![]()
Of ik altijd al zo ben geweest? Waarschijnlijk wel en misschien komt het er nu meer uit dan destijds
PInk FLoydquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:48 schreef kitao het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een "leuke" video van...
Nee oke, maar was wel benieuwd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:51 schreef kitao het volgende:
Nee niet naar mij , maar ik begin niet zomaar een post te plaatsen met wat nu eigenlijk onder een losbandige wordt verstaan , het was niet om ruzie te zoeken iig maar meer vanuit verbazing.
Leuk dat je wat minder down bent btwquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar was wel benieuwd.
Maargoed, geen idee of dat veranderd is in de loop der tijd
Het is vanmiddag idd even weer terug gekomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef STING het volgende:
Leuk dat je wat minder down bent btw
Right?
mooiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is vanmiddag idd even weer terug gekomen
de vrolijkheid
gelukkigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Don't worry, geen camera's in jouw huis waar je geen weet van hebt (voor zover ik weet)
Je bent gewoon weer blij mij te zien en heb mijn aandacht opgeeist met je provocerende gedrag , daar komt t toch op neer ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is vanmiddag idd even weer terug gekomen
de vrolijkheid
Nee, dat is geheel de waarheidquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:08 schreef kitao het volgende:
Je bent gewoon weer blij mij te zien en heb mijn aandacht opgeeist met je provocerende gedrag , daar komt t toch op neer ?
Of vind je nu dat ik teveel eigendunk heb ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezeik ja?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:08 schreef Kreator het volgende:
Thuis. Gegeten, overgewerkt. Gezeik op werk.
Ben nu wel toe aan iets leuks.
Kutmanager die nieuw is en alles erdoor drukt, waardoor er nu een nieuwe tussenbaas is die niemand mag.quote:
Heb ik!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kutmanager die nieuw is en alles erdoor drukt, waardoor er nu een nieuwe tussenbaas is die niemand mag.
Blergh.
Maar goed, dat was het.
Tieten?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat is geheel de waarheid
Ik volg t niet helemaal , met wie heb je dan gepmt en belangrijker : wat heeft dat met deze post te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
En ik ben blij dat je me gemist heb , ik jou ook.megalomaniac
Dat in de spoiler was de reden waarom ik nu weer even vrolijker benquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik volg t niet helemaal , met wie heb je dan gepmt en belangrijker : wat heeft dat met deze post te maken?
![]()
En ik ben blij dat je me gemist heb , ik jou ook.
Nieuwe managersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kutmanager die nieuw is en alles erdoor drukt, waardoor er nu een nieuwe tussenbaas is die niemand mag.
Blergh.
Maar goed, dat was het.
Tieten?
Mooi , maar ik heb geen pm gezien van jou...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat in de spoiler was de reden waarom ik nu weer even vrolijker ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |