abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78349022
Het kleine babietjestopic deel 25
Kleine babietjes

25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk Bowe, zoon van Vlindur
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: Teigetje, dochter van Keshet
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

Hier maar weer verder!

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 24-02-2010 09:37:20 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78349137
Laatste posts:
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:01 schreef Asyniur het volgende:
Over poepluiers: mijn kraam zei dat Harry nu elke dag toch wel zo'n 4 poepluiers moest produceren. Vanaf dag 28 was er iets met de darmen (ben even vergeten wat) en dan kunnen ze ook langer zonder poepluier...

Freecell, het klinkt niet best hoor! Ik zou echt even bellen. Niet zo zeer vanwege het 'zware' gevoel maar wel vanwege de geur. Dat hoort echt niet!

Ow en dank jullie wel voor de complimentjes voor onze zoon. WIj vinden hem natuurlijk sowieso geweldig maar ik hoor steeds maar weer dat het zo'n mooi manneke is. Ga er bijna van naast mijn schoenen lopen
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:14 schreef NieuweUser het volgende:
Lijnloos, fijn dat Minke geen last heeft van de prikjes!
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef Incantrix het volgende:
Hallo lieve mensen! Hoe gaat het ermee? Eens even kijken wat ik heb onthouden:

Keshet, meis, ik denk dat we allemaal al wel het gevoel hadden dat er een boel gebeurd is de afgelopen dagen, fijn je weer even te lezen, we kijken uit naar je update!

Harry OMG, Asy, wat is dat een prachtigmooi ventje! Superlief! Vervelend dat je met de bv meer problemen tegenkomt, bij mij is het in het begin ook heel naar gegaan omdat er in het ziekenhuis niet goed gehandeld is.. Succes ermee, hoop dat dit snel achter jullie ligt!

Octo, wat vervelend dat ook jij veel moeite moet doen om het allemaal op gang te krijgen, ik hoop heel erg dat deze stijgende lijn door de lk kan worden gestimuleerd.. Al is het ook geen schande om de fles te gaan geven hoor En dat mensen boos op jullie zijn in deze enorm emotionele en bijzondere tijd vind ik echt schandalig. Niets van aantrekken kan ik makkelijk zeggen, maar zo werkt het vaak niet. Ik hoop maar gewoon dat dit sne voorbij waait!

Arme Jamie, balen dat hij zo onwijs leegloopt Martine! beterschap voor je ventje

BE, hoe is het met Oscar?

Minke, volgens mij ben jij een superstoere tante!

Stef is vandaag voor het eerst wezen wennen op het KDV en dat is van beide kanten uit helemaal prima gegaan. Beiden niet gehuild, haha Stef heeft lekker geslapen, gelachen en met een mooie babygym gespeeld en wij hebben even hardcore boodschappen gedaan Was wel fijn om hem weer op te gaan halen, dat dan weer wel De fysio was erg fijn (thnx for asking Twinkly ) en had goede tips! Ow, en Karin, zei jij dat nou over dat mailen voor een nieuw speeldoosje voor de mobile? Superthnx voor de tip, is hetzelfde merk!
Mijn eigen laatste:
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

wasn't me!
Fijn dat het goed ging op het kdv, en dat het voor jou ook goed voelde!
En je kindje weer ophalen is leuk!
pi_78349187
En ik had wel heel lief gezwaaid naar Thomas en Ca.Ra maar nu zie ik dat Evi van Duchess ook alweer een half jaar is! Dus ook een welgemeende zwaai naar jullie!

En morgen is Oscar een half jaar!!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:48:15 #4
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78349390
Oh, jemig, wat gaan er een boel kindjes weg deze maand zeg! Dag lieve grote lieffies, tot over even!
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

wasn't me!
Fijn dat het goed ging op het kdv, en dat het voor jou ook goed voelde!
En je kindje weer ophalen is leuk!
Sorry, dan was dat Linda! En haha, dat was érg fijn inderdaad! Vrijdag gaat hij nog een keer en dan ben ik écht alleen thuis.. Eens kijken f ik dan ook zo stoer ben
3!
pi_78349716
Keshet fijn dat het nu allemaal weer goed gaat, ik ben benieuwd naar de update

Wat veel kindjes gaan verhuizen naar het volgende topic Nog eventjes en Niels komt zich ook bij u voegen (WAH!) Tot gauw!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78350348
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:48 schreef Incantrix het volgende:
Oh, jemig, wat gaan er een boel kindjes weg deze maand zeg! Dag lieve grote lieffies, tot over even!
[..]

Sorry, dan was dat Linda! En haha, dat was érg fijn inderdaad! Vrijdag gaat hij nog een keer en dan ben ik écht alleen thuis.. Eens kijken f ik dan ook zo stoer ben
Same here, zal mij ook benieuwen... morgen ook nog even wennen, voor 4 uurtjes en dan vrijdag voor 6! uur... Ben ook wel heel benieuwd hoe ik dat ga vinden en hoe Minke het vind natuurlijk.
Fijn dat Stef het zo goed heeft gehad en gedaan...
pi_78350641
Ik ga even voor een ordinaire tvp zodat ik later bij kan lezen.

Vanochtend van 5 tot 6 Ivan zitten troosten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78351348
jeuj voor Stef en Trix; beide niet gehuild wat goed!

@lijnloos jij ook alvast succes met wennen

Evie mag morgen ook weer 'wennen', nu 2,5 uur zonder mama... Vorige week ging prima; dus ik verwacht nu ook geen problemen.
Wat ik trouwens zo leuk vind; ze hebben hier van elk kind een boekje en daar wordt elke dag dat ze op het KDV zijn een verhaaltje in geschreven.. heb het 1e verhaaltje echt al een paar keer gelezen..
zo leuk om te lezen hoe een buitenstaander ons kleine meisje ervaart...

vandaag een lekker dagje samen met Evie. Papa heeft na het werk nog een etentje en is rond half tien weer thuis (hij wil natuurlijk niet teveel van het schaatsen missen). Maar het gaat vandaag heerlijk hier eigenlijk:
6:30 1e fles, daarna Evie (7 uur) en mama (8 uur) weer naar bed.
10:00 mama wakker; naar beneden met babyfoon; nog even relaxed een kopje thee gedronken.
10:20 Evie wakker; 2e fles
10:45 tot 13:15 lekker gespeeld op het kleed; samen achter de laptop; en in de wipstoel...
13:30 tummy tub, en 3e fles
14:00 - 16:00 Evie haar middagdutje
16:00 tot nu: lekker knus bij mama in de draagdoek.

en ze is zoooo lief en leuk.. ben nog steeds zoooo blij en verliefd....
en mama voelt zich zoveel beter nu het kolven geen 'moeten' meer is.... (ik heb vandaag tnt 3 keer gekolfd; maar gewoon wanneer het mij uitkomt..)

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78351467
Klinkt als een gezellig en lekker schema BJ... Lekker rust en veel spelen voor Evie en ook samen lekker knuffelen! heerlijk...
pi_78351717
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

Ach joh..

Rienk was zonet woest op mn rechterborst. Maar 10 minuten later links wel leeg klokken? Ik zou wlllen dat hij makkelijker flessen dronk. Zou zoveel gedoe schelen..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78352419
Terugvind opa en stoma

pi_78352624
Incantrix, stoere Stef heeft zich dus prima vermaakt! Lekker zeg!

En inderdaad, er gaan de komende dagen veel kindjes weg uit dit topic Ik zal ze (en vooral hun moeders) wel missen hier! Maar we volgen over anderhalve maand... maar ja, dan ga ik de 'achterblijvers' weer missen. Het is ook allemaal wat

Claudia, enig idee wat er met Ivan aan de hand was?!
pi_78352819
Rolbewijs:

Bekijk deze YouTube-video

Let niet op mijn hysterische gekraai
pi_78352940
Hallo opa en oma CO_ol!

En BJ: klinkt me heel normaal in de oren hoor

Wij hebben het gevoel dat we vakantie hebben Dat is raar als je net een baby hebt, maar alles loopt hier prima.

En ik ga zo denk ik toch ff de vlos bellen, want ik had net best wel een behoorlijk stolsel en die heb ik helemaal niet gehad tot nu toe.
pi_78352971
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef Sorbootje het volgende:
Rolbewijs:

serieus wat een meisje
!hap!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:30:40 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78353454
Incantrix, onze telefoon deed het niet, modem zat vast, vandaar de radiostilte met thuis.
Maar het is allemaal heel goed gegaan. Flinke poepbroek op het kdv nog, maar thuis verder niet meer.
We hebben de helm maar even afgelaten want hij voelt wel wat warm aan.
Morgen maar weer proberen. Heb op mijn werk al gezegd dat ik thuis blijf...

BJ, wat klinkt het goed joh!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:01:24 #17
95408 Incantrix
pi_78354699
BE, pfiew, toch weer fijn dat alles ok is. Mijn hemel, ik kan me zó goed voorstellen dat je niet weet hoe snel je weg moet komen van je werk als je alsmaar die radiostilte houdt

Sorbootje, haha, erg he, jezelf terughoren van bandjes of filmpjes? Dat haat ik ook zo erg Maar Isabeau, topwijffie!

Free, goed dat je toch even belt hoor

BJ, héérlijk dagje dus

Zo, het is wel te merken dat Stef het druk heeft gehad vanmorgen, zo veel slaapt hij normaalgesproken nooit overdag! Nu weet ik dat het allemaal nog wel zal wennen enzo, maar ben toch wel blij dat hij na elke dag KDV wel even een paar daagjes heeft om bij te trekken..
3!
pi_78355017
hellow ben ik weer

BE, vervelend zeg van die modem! maar ik ben blij te horen dat alles goed is met je kleine man!

Isabeau

Freecell; klinkt erg vervelend die klachten. En dan ook nog een stolsel verliezen. Verstandig dat je toch het zekere voor het onzekere neemt en contact opneemt

en Stef is dus lekker lui??

Evie ligt ook alweer een dutje te doen; in het voedingskussen in de box. Ik heb mijn eten dus ook weer op. Ben nu even online een weekje centerparcs voor de zomer aan het boeken
pi_78355117
Haaai!
Meiden jullie gaan echt veel te snel hoor!
Ik zag buikgriep, pff. Succes ermee!
Freecell, klinkt niet goed, bellen zou ik zeggen, liever voor niets dan te laat, zullen we maar zeggen.
Stiemie, een bever en een valse kat. Ah, ken ik ja. Wij noemen dat een valse kat in de maxi cosi hebben.
Be, lastig zo'n modem dat weigert. Hopelijk knapt Oscar nu snel op.
Naar het kdv is hier nog steeds heel erg vermoeiend. Het jochie slaapt en daar en daarna veel meer dan thuis.

Driekus heeft trouwens zijn voeten ontdekt. Leuk om te zien. En verder heb ik mijn jochie te weinig gezien de laatste dagen. Was voor het goede doel (hoogstwaarschijnlijk nieuwe baan) maar leuk was het niet. Ga em maar extra knuffelen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:44:49 #20
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78356746
reactie uit mijn hoofd (is niet veel waard, want ik heb vandaag zowel mijn tas als mijn telefon in de auto laten liggen, en ik ben aviva's speen kwijt, dus heb nwe uitgekookt... )
even een voor de poepnde kinders hier! (ik had er ook 4 vandaag, maar er was maar 1 echte, de rest was voorwerk )

martine, als jamie steeds langs de benen poept, mss een ander soort luier proberen?

verder zag ik dat stef het leuk had op het kdv! en dat het goed was mt de fysio!

keshet

free, wat zei de vlos? hopelijk is het niks ernstigs!

bj, plof je niet nu je zoveel minder kolft? naja, wel fijn dat het zoveel rust geeft.

vlindur, wil jij nou niet stiekem over op kv? rienk drinkt zijn laatste fles toch goed? hopelijk helpt de lactulose.

stiemie, mss wordt esmee wel zangeres (of viswijf ) met al die geluiden!
hoe gaat de rijstbeloem?

aviva begint een klein beetje geluid te maken. zo leuk! nu wachten op de eerste gil, gevolgd door een verbaasde blik waar die herrie vandaan kwam

hier zit de mirena erin, enn u heb ik weer last van mn bekken hopelijk is het morgen weer goed.
de ha had trouwens niet gehoord van Raynauds in de borsten / tepels, maar ze zou het opzoeken. ik mag een maand lang extra vit B gebruiken (+gravitamon), en aangezien dat geweldig lijkt te helpen, hoop ik dat het over een maand mooie weer is en mijn vitaminedeficiëntie weer is opgelost.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78356890
BJ klinkt als een fijn dagje zo!

BE fijn dat er dus alleen iets mis was met de telefoon. Hopelijk is hij morgen op zijn halfjaardag niet ziek!

Claudia waarom was Ivan zo zielig vanmorgen?

Sorbootje niks hysterisch aan hoor. Volgens mij heb ik laatst bijna hetzelfde filmpje gemaakt inclusief mama-commentaar Al heb ik er ook een hekel aan hoor om mezelf terug te horen

Driekus lekker met zijn voeten aan het spelen! En ik duim voor je dat je baan doorgaat! Het is je dan wel snel gelukt zeg! Ik ben helaas nog druk aan het solliciteren...

En ik had nog een pak kant en klare nutrilon staan. Ooit eens gekocht, maar nooit gebruikt omdat we er toch altijd nog jbpm in doen. Nou ja dus nu maar eens opgemaakt. Althans 1 voeding gegeven om 5 uur. Maar vanaf een uur of 6 was Esmee maar aan het huilen en het werd steeds erger. Bij mij op schoot viel het nog wel mee, maar ik zag dat ze zo moe was, dus toch maar in bed gelegd. Nou na zo'n 3o minuten huilen, toch weer troosten, Linde ondertussen tanden poetsen en naar bed brengen (mijn vriend is de hele dag en avond weg zal je altijd zien) uiteindelijk Esmee toch maar eruit gehaald en een zetpil gegeven want ze zat ook steeds op vanalles te kauwen. Dus tandjes misschien. Nou ja na 20 minuten nog geen zetpileffect en toen uit wanhoop maar een fles gemaakt en die klokte ze zo naar binnen Hoe kan ze nou een uur na de vorige fles alweer zo'n trek gehad hebben? Heb de rest van het pak kant en klaar spul gewoon maar weggedaan... durfde het niet meer aan. Maar nou voel ik me wel schuldig over die stomme zetpil... Pff wie zei dat het bij een 2e allemaal zoveel makkelijker was
pi_78356967
Mirena is wel Davinia!

Isabeau kan ook kletsen:

En nu zal ik stoppen de irritante trotse moeder uit te hangen.. maar da's moeilijk, want het ging zó goed vandaag. Op het KDV zeiden ze ook dat ze een topdag had. Alleen maar lachen en kletsen
pi_78356983
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:01 schreef Co_OL het volgende:
Terugvind opa en stoma
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Stoma?
Een stomme oma ofzo?
pi_78357021
Stiefoma?
pi_78357231
Davinia: Raynauds zit toch bijna altijd ook in je tepels als je het hebt? Of heb je het niet in je vingers en tenen?

In mijn tepels heb ik het ook, maar dan echt het fenomeen van Raynauds en gelukkig niet het syndroom (zoals TARA, vrij onhandig met zo'n lange winter) Maar van mijn tepels heb ik verder geen last met voeden. Ze slaan alleen af en toe blauw en wit uit en doen dan pijn
pi_78357314
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef Stiemie het volgende:
Stiefoma?
Ohja, dat kan ook
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:06:03 #27
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78357800
free, ik heb het ook in mijn vingers, maar dieworden niet wit, maar bevrore dingen probeer ik zo min mogelijk aan te raken, want dat doet binnen de kortste keren enorm zeer.

ik bedenk me nu dat het ding in het oor van isabeau niet weg is gegaan. gaan ze daar nu iets aan doen?

stiemie, mss was het kant-en-klare wel over datum?

sorbo, waarom moet je stopen met trotse mama te zijn? lekker trots zijn, is leuk om te lezen
pi_78358018
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Nee heb nog even snel gekeken, maar was goed tot half mei. Vreemd spul hoor...
pi_78358448
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:06 schreef DaviniaHR het volgende:
free, ik heb het ook in mijn vingers, maar dieworden niet wit, maar bevrore dingen probeer ik zo min mogelijk aan te raken, want dat doet binnen de kortste keren enorm zeer.

ik bedenk me nu dat het ding in het oor van isabeau niet weg is gegaan. gaan ze daar nu iets aan doen?

sorbo, waarom moet je stopen met trotse mama te zijn? lekker trots zijn, is leuk om te lezen
Dat was in het oor van Lente

Ik bedoel trouwens dat ik wel heel erg bezig ben van 'oh kijk eens wat mijn wonderbaby allemaal kan"
pi_78358572
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef Stiemie het volgende:
Stiefoma?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:28:11 #31
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78359106
stiemie, je inbox zit vol!
pi_78359329
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef Incantrix het volgende:
Ow, en Karin, zei jij dat nou over dat mailen voor een nieuw speeldoosje voor de mobile? Superthnx voor de tip, is hetzelfde merk!
It was I maar ik wist idd dat Nijntje van dezelfde fabrikant is als onze W&P mobile. Hebben ze al gereageerd? Ik had binnen 2 dagen een nieuwe, echt fijn, want de mobile is hier heilig
Lotte!
Noah!
pi_78359842
Mag ik in de OP met Hannah (15-02)?
pi_78360250
Wat lief dat je eraan denkt, Davinia. N. gaat morgen weer met ‘r naar de dokter. Voor de derde keer alweer. ’t Is nl idd nog steeds niet weg. Ben benieuwd wat ie er nu aan gaat doen.

Klote van je bekken nu weer. Heb je er goede hoop op dat het morgen beter is?

Bedankt nog voor de neusspraytips. N. heeft het op een briefje staan.

Sorbo, je hebt ook een wonderbaby! En Fok! Is toch het perfecte middel om dat te laten zien? Bij m’n twee mannelijke collega’s hoef ik echt niet elke dag met dat gekweel aan te komen.

Trix, Lente slaapt ook veel meer als ze van het kdv terugkomt. Al die indrukken. Vorige week hebben ze ‘r op de foto gezet. Hand in hand met Levi.

Lekker BJ! Leuk ineens hè, van die kneuterige, burgerlijke dingen doen. Zoals weekendjes CP boeken.

Stiem, wat bizar joh! Zou het echt zoveel minder voedzaam zijn? Niet druk maken om die zetpil, je hebt gedaan wat je het beste leek toch? Vind het al goed dat je in de gaten kreeg dat ze toch nog honger had!
pi_78360479
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:41 schreef octopussy het volgende:
Mag ik in de OP met Hannah (15-02)?
gefixt
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:00:50 #36
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78360964
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:17 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dat was in het oor van Lente

Ik bedoel trouwens dat ik wel heel erg bezig ben van 'oh kijk eens wat mijn wonderbaby allemaal kan"
ah, oeps! naja, de nick begint met een S, ongeveer, toch?

en je hebt idd ook een wonderbaby!
en ik ook!
en alle andere dames en heren ook!

ssserpente, wat zou de dokter kunnen zeggen/doen?
ja, ik denk dat het komt door het gefrut "down under". ze is toch een tijd bezig geweest, en ik ben nog best heel erg gammel (lees: ieder tree van de trap kraakt het, en bij voorover buigen kraakt het, maar wel pijnloos, dus ben allang blij.)

trouwens, ik had nog een vraag aan de meisjesmama's: hoe werkt dat met jurkjes? doe je daar enkel een maillotje onder? dus romper, jurkje, maillot, klaar? is dat niet koud aan de voetjes? aviva is nogal een koukleum, namelijk...
pi_78361233
Romper, tshirtje, jurkje, maillot, sokjes in dezelfde kleur
Lotte!
Noah!
pi_78361241
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

en ik ook!

ja, ik denk dat het komt door het gefrut "down under". ze is toch een tijd bezig geweest, en ik ben nog best heel erg gammel (lees: ieder tree van de trap kraakt het, en bij voorover buigen kraakt het, maar wel pijnloos, dus ben allang blij.)
Tja, daar ben ik ook benieuwd naar.

Ah, op die manier. Wat een gepeur hè? Heb ook eens een spiraaltje gehad. En als je nog nooit bent bevallen, moeten ze dan eerst je bm oprekken. Da's de enige keer in m'n leven dat ik ben flauwgevallen.
Hij heeft er trouwens niet lang ingezeten. De touwtjes waren te kort afgeknipt waardoor ze gingen steken ipv zich om de bm-mond heenkrullen. En daar had vooral N. last van...
pi_78361273
normaal doe je toch ook alleen sokjes onder een broekje?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:25:16 #40
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78362571
Nou lieverds, dit is dan onze officiele laatste post in het kleine babietjestopic. Wat een mijlpaal weer.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke verhalen, het medeleven en alle goede tips. Ik blijf zeker meelezen, ik moet natuurlijk wel kijken hoe het met Thomas' beste vriend gaat.

Tot ziens straks bij de grote babietjes!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_78362784
Lars heeft naast sokjes ook altijd zijn bobuxjes aan, en dat had Meike ook altijd als baby, lekker warm
pi_78363087
Daaaag Thomas en Cara. Tot snel

Sterkte morgen bij de huisarts met Lente. Hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen. Heb je ook het idee dat ze er last van heeft of niet?

Nou geen idee of dat kant en klare Nutrilon- spul minder voedzaam is, maar ja het lijkt er wel op. Ga het nu in ieder geval niet meer proberen. Kan natuurlijk ook gewoon stom toeval geweest zijn, maar dit heeft ze niet eerder gehad.

Oja jurkjestip: doe de romper over de maillot dat scheelt bij bewegelijke dames een heleboel gehijs aan de maillot! En soms doe ik er dikke sokjes over of leren slofjes. Gewoon voor de warmte
pi_78363469
Pfff, jullie zijn 2 topics weer verder...

Ben sinds maandag weer aan het werk. Ik vind het echt weer fijn om begonnen te zijn.
Maandag was Thomas bij mijn schoonmoeder en dat ging al super goed. Vandaag voor de allereerste keer naar het kdv. We hadden geen wendagen gehad, dus was het spannend. Maar het was helemaal goed gegaan. Ze vonden hem heel lief (dat is ie natuurlijk ook! ) Wat een lieve leidsters daar! Stond in zijn boekje:"ik heb lekker geverfd" Ikke dacht:
Zat er een papieren ballontje bij met zijn voetafdrukjes in verf: voor papa en mama
pi_78365881
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, enig idee wat er met Ivan aan de hand was?!
Géén idee. Hij krijgt nu flesvoeding, dus ik kan hem niet zomaar een extra voeding geven want dan krijgt hij veel te veel binnen. Ik was er dus op gebrand om hem in slaap te krijgen zonder hem een voeding tegen. Hij drinkt nu al met gemak het maximum van wat hij mag krijgen op een dag. Hij laat zich trouwens altijd eigenlijk wel heel makkelijk troosten, alleen begon hij telkens weer te huilen als ik hem weglegde. Tegen de tijd dat hij ging slapen kon ik naar m'n werk. Ik zag het reizen niet zitten, dus ik ben maar weer eens thuis blijven werken.

En het zal vast toeval zijn, maar net nu ik met de borstvoeding ben gestopt lijk ik weer ziek te worden.

Trouwens, Twinky, Ivan kwijlt momenteel ook als een gek!
pi_78365941
Mag ik de verse ouders nog welkom heten? Ik heb héél mooie foto's gezien!
pi_78366036
Claudia misschien kan je 'm anders volgende keer een beetje lauw water geven? Als je denkt dat hij wel dorst heeft, maar anders over zijn tax gaat?
pi_78366198
Dat is gelukkig nog niet echt nodig geweest, want hij is altijd wel stil te krijgen met een speentje en flink wiegen. Na een uur kon ik hem wegleggen en vervolgens heeft hij van 6 tot kwart over 8 geslapen. Hij werd toen ontzettend vrolijk wakker, dus honger zal hij wel niet gehad hebben? Ach ja, baby's zijn niet altijd even makkelijk te doorgronden.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:18:11 #48
95408 Incantrix
pi_78366328
Pfff, jemig, ik moet even uithuilen bij jullie hoor.. Ik ben echt zó dom, ik heb daarstraks héél zachtjes tegen mijn lief gefluisterd dat Stef gisteren én vandaag nog geen krampjes heeft gehad.. Boehoe, dom wijf! Daarnet lag hij lekker op zijn speelkleed te spelen en inééns begon hij te gillen, níet normaal meer.. Het heeft wel een kwartier geduurd om hem ook maar iets kalmer te krijgen, hij bleef maar gillen en gillen en gillen.. We zijn ons echt kapotgeschrokken allebei. En nu kan ik ineens niet meer ophouden met huilen, terwijl Stef nu op de arm van lief ligt te slapen..
3!
pi_78366335
tsja zoals je kan lezen, herken ik de hongersignalen van Esmee niet al te best dus geen tips van mij
pi_78366660
Incantrix niet zo streng voor jezelf hoor Stef kreeg echt geen krampjes omdat jij dat zei. Zulke bovennatuurlijke krachten heeft de wet van fok ook weer niet Slaapt je ventje nog steeds? In ieder geval nemen de krampjes wel af als hij de rest van de dag nog geen last had gehad!
pi_78367383
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef Sorbootje het volgende:

De hond schrok zich wild.

Wat knap van Isabeau! Die beweginkjes zijn zo herkenbaar.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:35:00 #52
95408 Incantrix
pi_78367645
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:22 schreef Stiemie het volgende:
Incantrix niet zo streng voor jezelf hoor Stef kreeg echt geen krampjes omdat jij dat zei. Zulke bovennatuurlijke krachten heeft de wet van fok ook weer niet Slaapt je ventje nog steeds? In ieder geval nemen de krampjes wel af als hij de rest van de dag nog geen last had gehad!
Haha, nee, ik weet het ook wel, maar nouja, op dat moment.. En ja, het ging net weer zo lekker, ik had eigenlijk gehoopt dat de drie maandengrens (morgen ) écht magisch zou zijn.. Nouja, het kan nog he? En gelukkig was de aanval ook net zo snel weer weg als 'ie begon, maar het deed echt zeer aan mijn hormonen geloof ik. Ik zit er nog steeds van te snotteren Maarehm, thnx
3!
pi_78367746
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:18 schreef Stiemie het volgende:
tsja zoals je kan lezen, herken ik de hongersignalen van Esmee niet al te best dus geen tips van mij
Haha, niet mee zitten, hoor. Dat verwacht je toch ook niet zo snel na de vorige voeding? Wij hebben ook wel eens dat kant-en-klare spul gebruikt en dat was gewoon prima.

Ik stop maar met pogingen doen om bij te reageren. Het is alweer bijna slapenstijd. Nog een voor Icantrix en een voor Thomas.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:37:27 #54
95408 Incantrix
pi_78367886
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:32 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

It was I maar ik wist idd dat Nijntje van dezelfde fabrikant is als onze W&P mobile. Hebben ze al gereageerd? Ik had binnen 2 dagen een nieuwe, echt fijn, want de mobile is hier heilig
Suf, maar ik haal jou en Karin altijd door elkaar. Al die a's en i's in namen ook.. Ik herken mensen eigenlijk ook altijd aan hun avatar, maar op de telefoon zie ik die niet en dan krijg je dit soort crap, haha! Maarehm, thnx dus En euhm, ja, meteen even mailen dus
3!
pi_78367925
Ja ik snap er echt niks van. We hebben het ook wel eens eerder gebruikt. Misschien is ze eraan toe om op grotere flessen over te gaan? Ze gaan de laatste tijd wel allemaal (bijna) helemaal leeg. Dat was hiervoor nooit het geval
pi_78368568
Dag Ca.Ra en Thomas!! tot snel in het volgende topic
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

en ik ook!

trouwens, ik had nog een vraag aan de meisjesmama's: hoe werkt dat met jurkjes? doe je daar enkel een maillotje onder? dus romper, jurkje, maillot, klaar? is dat niet koud aan de voetjes? aviva is nogal een koukleum, namelijk...
Wij doen hier idd romper, jurkje en maillot en dan klaar. Maar Amélie heeft niet snel last van koude voeten. Gaat ze in de doek mee dan heeft ze wel nog slofjes over het maillotje heen. (maar dan doe k haar ook een broekje over een maillot aan met dit weer en geen jurkje )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:45:36 #57
95408 Incantrix
pi_78368966
Ow, crap, vergeet ik jou gewoon gedag te zeggen Ca.ra! Dikke kus voor je half-jarige manneke en tot over een paar maandjes!

Mensen, ik ga mijn kind zo nog even knuffelen en hopelijk wordt hij dan wakker voor zijn laatste voeding, kan ik daarna tukje gaan doen. Ben gesloopt.. En morgen wordt ook een zware dag, dus truste!
3!
pi_78371575
Oh Trix, dikke voor jou hoor! Maar inderdaad, laat je hierdoor niet op de kast jagen hoor, komt niet door jou... komt door die stomme krampjes

Cara en Thomas, Tot volgend topic!

Ssserpente, ben ook benieuwd wat de ha nu met Lente's oortje/bobbel gaat doen. Lijkt me ook geen makkelijke plek om iets mee te doen...

Voor Stiemie en Claudia ook ene voor de overgangs/voedings huilertjes... lastig is dat, daarom zouden ze gewoon een soort vertaalmachine voor baby's moeten uitvinden, dan weet je tenminste wat er is...

Minke is de hele avond lekker blij en wakker geweest en net haar laatste flesje en naar bed, maar daar is mevrouw het nog niet helemaal mee eens zo te horen Zo maar eens de speen er opnieuw in stoppen, dan valt ze vast zo in slaap.... hoop ik (vooral voor haar).
pi_78374582
Vanmiddag Wolf wezen showen op mn werk, was erg leuk. Ook druk, maar Wolf deed het prima gelukkig.
Hij had een erg leuk stoer kledingsetje van Name-It gekregen en een bon van 65 euro waarmee ik een babyfoon ga uitkiezen

Hem nu maar eens wakker proberen te maken, hij wordt echt letterlijk nooit uit zichzelf wakker v de 23.00 fles.Ben benieuwd hoe lang hij zelf zou doorslapen als ik niks doe, maar dat probeer ik nog maar effe niet uit.
Heel veel drinken doet hij ook niet die laatste fles, valt dan steeds weer in slaap of drinkt beetje met ogen dicht
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:25:37 #60
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78377499
Update zaterdag 20-02-2010: Te bizar voor woorden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A grand adventure has begun.
  woensdag 24 februari 2010 @ 01:02:25 #61
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78378842
Mijn hemel Keshet! Ik ben er sprakeloos van!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_78378951
Keshet wat is jullie meisje toch een dapper vechtertje Jeetje wat een bizarre avond en wat erg voor de ouders van het buurjongetje van Teigetje Zit helemaal met tranen in mijn ogen hier.
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 01:27:00 #63
43556 miss_dynastie
pi_78379366
Jee, Keshet, wat eng, dat besef dat een menselijke fout zoveel invloed kan hebben op het leven van jullie kleine meisje. Ik ben er stil van, wat een vechter is het
pi_78380419
jeetje Keshet, een hoop paniek dus door een fout van de verpleging. En idd een uiterste van emoties, Gelukkig is jullie meisje een vechter.En al druk met willen duimen
pi_78380839
Pffff wat een verhaal Keshet! En wat een emoties!
  woensdag 24 februari 2010 @ 05:56:19 #66
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_78380871
Jeetje Keshet wat een vreselijke paniek, ik ben er echt van geschrokken!
Wat is jullie lieve kleine Teigetje een super sterk vechtertje. Ben trots op haar, ze doet zo goed haar best!
pi_78380993
Jeetje Keshet.. Ik ben er stil van, wat een bizarre avobd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78381088
jeetje Keshet; ik zit echt met kippenvel op mijn armen je verhaal te lezen... wat ben ik enorm blij voor jullie dat het goed is gekomen... en wat een emotionele rollercoaster zo'n afdeling.
Kleine Teigetje.. wat zullen jullie enorm geschrokken en onder de indruk zijn van deze gebeurtenis.

@Trix; Stef dus ook nog darmkrampjes? en je vooral niet schuldig voelen; puur toeval, maar wel wel vervelend. Evie heeft gisteravond ook weer flink last gehad. (Wij hadden 3 dagen geleden de infacol gestopt toen die op was... ) Er is dus nu direct een nieuwe gekocht en aangebroken...
vind het zoooo zielig en je kan er zo weinig aan doen.

Cara en Thomas, en Duchess en Evi; tot over ruim 3 maanden!

@Lijnloos; is Minke uiteindelijk goed gaan slapen? en weer de hele nacht doorgeslapen? zou wel heerlijk zijn zeg!

Evie slaapt nog! dus ik ben vast gaan kolven; want om 9 uur moet mijn meisje weer oefenen op het KDV.
(en denk dat ik in die tussenliggende tijd ga proberen nog een dutje te doen... )
pi_78381171
Ben der weer...

Keshet (<- hoe ik met voel maar bijna een ongepaste smiley) wat een gebeuren zeg! En wat ben ik ook blij dat jullie Teigetje, oh zo sterk en dapper meiske, het wel gered heeft! Ik kan me er geen voorstelling van maken maar wat moeten jullie inderdaad door een rollercoaster van emoties gaan, niet alleen nu mar steeds elke dag weer!

Hoe gaat het met haar voetje nu? voor jou en D, maar voornamelijk ook voor teigetje!

Hier ook in de startblokken om zo richting kdv te gaan. Gisteravond nog even bij minke gestaan nadat ik der speentje weer had gegeven en daarna sliep ze ook vrijwel direct. Vannacht werd ze nog wel een paar keer wakker maar ook toen even speentje weer terugstoppen en verder slapen! Heerlijk meidje is het ook!
  woensdag 24 februari 2010 @ 07:46:34 #70
95408 Incantrix
pi_78381196
Goedemorgen allemaal!!

Keshet, wat fijn om van je te horen en mijn hemel wat een heftige dingen maken jullie mee! Dat die slang losschoot is al niet nks, maar dan ook nog verkeerd beademen! Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe het voelt om je kindje langzaam maar zeker weg te zien zakken, maar bij je omschrijving alleen al moet ik zowat huilen.. En dan ook nog eens zo veel verdriet op een paar meter afstand, dat maakt alles dan helemaal bizar. Meis, jullie doen het enorm goed, wees trots op jullie zelf en op dat kleine vechtersbaasje dat bij al die lieve knuffeltjes ligt Ik hoop met heel mijn hart dat ze nu op deze vorm van beademing kan blijven zitten, zodat ze niet weer allemaal van die nare pleisters op haar gezichtje moet.. Dikke !

BJ, arme Evie, ook nog steeds zo veel krampjes Arm meiske.. Ik hoop voor Evie en Stef dat het nu voor beiden écht heel snel over zal zijn. Begrijpelijk dat je toch weer aan de infacol bent begonnen hoor! Dat gegil van Stef gisteren gaat me nu nog door merg en been, ik hoop maar dat dit het afscheidsconcert van de krampjes was.

Simmu en Sandrax, ik zag een paar héle mooie foto's in Z&G en ik las dat Simmu snel hier mee komt posten, dus alvast heel erg welkom hier!

DuchessX, Juup en Evi, tot over een paar maandjes!

En ik snap er echt helemaal niks van, maar vandaag is Stef's kwartjaardag! Niet te geloven dat hij alweer 3 maanden oud is.. Al 3 maanden borstvoeding, al 3 maanden luiers verschonen, al 3 maanden ienie-mini kleertjes in de was, al 3 maanden niet uitgekeken raken naar dat prachtsnoetje, al 3 maanden zo heel erg vreselijk ongelooflijk onwijs dankbaar met ons lieve vrolijkerdje Hemel, wat kun je ontzettend van zo'n kleine hummel houden. Alles dat hij doet is lief, wat moesten we toch zonder hem?
3!
pi_78381324
aaahh Trix; wat klinkt je heerlijk! wat kan je dan ineens worden overvallen door een gevoel van intense liefde en geluk voor dat hele kleine mensje; dat kleine minimensje wat in je buik geleefd heeft; en al vanaf de eerste dagen gevoed werd door mama....
ik herken dat ook enorm... ik kan niet omschrijven hoeveel ik nu al van dat kleine meisje houdt...
pi_78381453
voor alle babies met krampjes. Is ook zo zielig en je kan er zo weinig aan doen. Gisteren had Dijon ook vanaf een uurtje of 19.00 tot 23.30 kramp. Plus een regeldag. En ik had migraine, zo erg zelfs dat ik er van moest spugen. En dan is dat gebrul niet prettig.

Dijon komt trouwens 's nachts 2 keer voor een voeding. Om 23.00 de laatste voor ik ga slapen en dan 's nachts om 02.00 en om 05.00 uur. Best netjes toch? En weet je, als hij zijn buikje vol heeft valt hij in slaap met een lach op zijm gezicht
pi_78382025
Jamie vond t vanmorgen om 5 uur wel eens tijd om te gaan eten. En scheet zich onder fles drinken helemaal onder. Na dat ik hem had schoongemaakt is hij nog even gaan slapen tot half 8. Nu ligt hij alleen in een romper en sokken in de box. Hij is heel blij aan t spelen. Maar ik voel me echt k#t, ben moe en voel me helemaal niet lekker. Volgens mij heeft hij me aangestoken. Ik kruip nog maar ff op de bank.
pi_78382143
@ Keshet, wow wat een verhaal zeg.
Zit hier met kippenvel en een brok in mijn keel te lezen.

GElukkig is alles goed afgelopen en is ze een vechtertje!
pi_78382228
Keshet...ongelooflijk, dat is met recht bizar te noemen, wat een tegenstellingen, wat zijn jullie toch in een wereld terecht gekomen waar jullie eerder helemaal geen weet van hadden...en wat is ze sterk jullie meisje , wat is t een kleine stoere en wat moge het duidelijk zijn van wie ze dat heeft! Zet m op jullie 3!!

Vandaag Oscar zijn eerste halfjaardag Tot gauw ventje met je lieve mama! En Evi en Thomas ben ik gister helemaal vergeten uit te zwaaien...tot heel gauw kleine groterds!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:21:04 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78382284
Jemig Keshet! Ik heb de rillingen over mijn lijf lopen... wat is ze toch fragiel, maar toch ook oh zo sterk!
Hele, hele dikke kus!
pi_78382294
Keshet, daar gaat m'n make up... nee zonder gekheid, wat een verhaal zeg. Wat een achtbaan. En jullie gaan maar door.. Je hebt ook geen keuze natuurlijk, maar ik heb er diepe bewondering voor. Zo te lezen hebben jullie ook veel aan elkaar. Da's fijn.

En ik moet steeds maar denken aan die ouders die hun kindje moeten missen. Een misselijkmakende gedachte.
pi_78382808
Jee, Keshet, ik heb niet eerder gereageerd maar heb de verhalen over jullie meisje wel steeds gevolgd. Je laatste verslag heb ik huilend zitten lezen. Wat heftig, wat dood- en doodeng en wat een geweldig sterke griet hebben jullie daar!
Heel veel sterkte voor jou en je man. Jullie meisje boft maar met zulke ouders.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_78382905
Keshet jeetje wat een weekend, gelukkig is het allemaal goed gekomen met Teigetje
Wat ontzettend heftig dat haar buurjongetje overleden is

Stef en Evie wat rot toch die krampjes
Stef mag er nu wel een keertje vanaf zijn hoor, ik duim voor een magische 3-maanden grens!

Bah Faja migraine sucks, is het nu weer helemaal over?

Wat een nacht Martine. Hopelijk knap jij ook snel weer op

Niels is net uitgeschreven bij het kinderdagverblijf, de bedrijfsleidster was er zichtbaar niet rouwig om.
Maar gisteren hebben we een inschrijvingsgesprek gehad bij het gastouderbureau, dus het komt nu vast allemaal goed
Gisteren is ook de prelogopediste weer langs geweest en ik heb een Haberman Feeder van haar gekregen , iig ze gaat het regelen met de verzekering. Als je in de speen knijpt komt er melk uit en het kind kan er ook met al heel weinig zuigen melk uitkrijgen, nu moet Niels alleen nog leren de speen in zijn mond te houden.
Ik vind het wel een klein beetje uhm ofzo dat Niels nu met een Haberman Feeder moet oefenen omdat het toch eigenlijk bedoeld is voor kinderen met een handicap. Maar goed, als hij maar wat binnenkrijgt.
Het viel de prelogopediste ook op dat Niels nog steeds niet een goede synchronisatie van drinken en ademhalen heeft en daarom zoveel lucht inslikt. Dat verklaard waarom hij altijd megaveel moet boeren terwijl er beweerd wordt dat borstvoedingskindjes minder of zelfs niet hoeven boeren.
Vannacht kwam hij een aantal keer om de 1,5 en 2 uur en vanmorgen was hij om 6 uur klaarwakker en super vrolijk Ik heb al vanaf zaterdag heel erg last van een ontsteking in de buurt van een verstandskies waar ik slecht van slaap, dus nu ben ik errrug moe.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_78382957
Ik weet niet wat er met Isabeau is, maar vandaag is ze weer zo extreem vrolijk. Niet een beetje vrolijk maar Heel Erg Vrolijk! Weer een schaterend kind op het KDV gebracht. Het lijkt ook wel of ze daar nu helemaal haar draai heeft gevonden.

En vannacht even een andere aanpak geprobeerd. Heb haar om half 12 even wakker gemaakt en gevoed en ze heeft gewoon de hele nacht doorgeslapen. Dat was lang geleden.. Dit ga ik er maar inhouden! Normaal ligt ze om 8 uur in haar bed en kan ik vervolgens 's nachts 2 keer voeden op dagen dat ze hongerstaking heeft gehouden op het KDV. Nu scheelt het ook wel dat ze steeds beter melk met rijstebloem van een lepeltje gaat eten. Dus ze heeft geen honger meer overdag. Wat een topwijffie hè?!

En weet je wat ze deed toen ik haar wakker maakte om half twaalf? Snurkend drinken
pi_78382986
Twinkly, als het maar werkt toch? Het komt helemaal goed met die man van je!
pi_78383053
Isabeautje
Wat super dat het eten van een lepeltje zo goed gaat. Dus rijstebloem kan moedermelk ook indikken of gebruiken jullie daar kunstvoeding voor? Ik wil dat ook gaan proberen als Niels 6 maanden is en de fles nog steeds niet pakt
Nexium (medicijn) kan hij al best goed van een lepeltje eten!! Echt zo schattig

Niels is net helemaal zelf in slaap gevallen!!!

[ Bericht 17% gewijzigd door Twinkly op 24-02-2010 10:03:21 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_78383327
Gaat prima met moedermelk, alleen als je te lang wacht wordt het heel dun.
pi_78383333
Och Keshet jemig wat een bizarre dagen inderdaad voor jullie.

BE en Oscar tot morgen in het volgende topic!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78383341
Wat heerlijk Sorbootje, dat Isabeau zo lekker vrolijk is!
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:08:19 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78383357
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:07 schreef huuphuup het volgende:
Och Keshet jemig wat een bizarre dagen inderdaad voor jullie.

BE en Oscar tot morgen in het volgende topic!
Tot morgen!
pi_78383559
Oh BE en Oscar Iedereen gaat hier ook maar weg
pi_78383590
idd
pi_78383670
Keshet ik heb je verhaal trillend en met tranen in m'n ogen gelezen. Wat een afschuwelijke belevenis is dat geweest! En dan ook nog het buurjongetje waarbij het echt fout is gelopen Bah bah, dat jullie zo'n avond toch echt niet meer hoeven hebben zeg
pi_78383684
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:50 schreef Twinkly het volgende:
Keshet jeetje wat een weekend, gelukkig is het allemaal goed gekomen met Teigetje
Wat ontzettend heftig dat haar buurjongetje overleden is

Stef en Evie wat rot toch die krampjes
Stef mag er nu wel een keertje vanaf zijn hoor, ik duim voor een magische 3-maanden grens!

Bah Faja migraine sucks, is het nu weer helemaal over?

Wat een nacht Martine. Hopelijk knap jij ook snel weer op

Niels is net uitgeschreven bij het kinderdagverblijf, de bedrijfsleidster was er zichtbaar niet rouwig om.
Maar gisteren hebben we een inschrijvingsgesprek gehad bij het gastouderbureau, dus het komt nu vast allemaal goed
Gisteren is ook de prelogopediste weer langs geweest en ik heb een Haberman Feeder van haar gekregen , iig ze gaat het regelen met de verzekering. Als je in de speen knijpt komt er melk uit en het kind kan er ook met al heel weinig zuigen melk uitkrijgen, nu moet Niels alleen nog leren de speen in zijn mond te houden.
Ik vind het wel een klein beetje uhm ofzo dat Niels nu met een Haberman Feeder moet oefenen omdat het toch eigenlijk bedoeld is voor kinderen met een handicap. Maar goed, als hij maar wat binnenkrijgt.
Het viel de prelogopediste ook op dat Niels nog steeds niet een goede synchronisatie van drinken en ademhalen heeft en daarom zoveel lucht inslikt. Dat verklaard waarom hij altijd megaveel moet boeren terwijl er beweerd wordt dat borstvoedingskindjes minder of zelfs niet hoeven boeren.
Vannacht kwam hij een aantal keer om de 1,5 en 2 uur en vanmorgen was hij om 6 uur klaarwakker en super vrolijk Ik heb al vanaf zaterdag heel erg last van een ontsteking in de buurt van een verstandskies waar ik slecht van slaap, dus nu ben ik errrug moe.
Twinkly, heb nog beetje naweeen van de migraine maar functioneer weer tenminste.

Mijn zoon moet ook boeren na dat hij uit de borst heeft gedronken. Anders spuugt hij alles er zo uit. Hopelijk bied het gastouderbureau de rust die hij nodig heeft. En zo een Feeder, hij krijt in ieder geval melk binnen. Dat is het belangrijkste. En een vrolijk ventje doe jet voor toch
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:21:04 #91
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78383710
Keshet, wat hebben jullie een bijzonder dochtertje . En wat een zware tijd maken jullie door. Ik lees nu net je laatste post, dus weet er het fijne niet van. Maar ik wens jullie een goede tijd toe, steeds een stapje vooruit, met een onbezorgde toekomst.
pi_78386220
Keshet, hier ook je verhaal met tranen gelezen. Ik was gisteren zo opgelucht toen ik je mini-update las waarin stond dat inmiddels alles weer ok is. Want toen ik drie dagen geen updates van je las was ik zo bang dat er iets mis was. Niet dat je je daar iets van aan moet trekken hoor, je hebt veel belangrijkere dingen aan je hoofd! Ik vind dat je het zo enorm mooi en duidelijk beschrijft allemaal, daardoor belandt 'de lezer' ook een beetje in de roalercoaster van gevoelens waar jullie momenteel in leven.

Mocht Teigetje onverhoopt toch weer aan dat nieuwe beademingsapparaat moeten, wordt er dan wel iets zo aangepast dat het niet meer kan gebeuren?

Ik blijf duimen voor jullie kleine superdappere meisje.
En D is inderdaad een held, dat hij het luiertje bij jullie ieniemienie meisje durft te verschonen - ik vond het al eng bij eentje van 2500 gram.

Martine, buikgriep heerst momenteel bij zowel baby's als volwassenen. Wij hebben het ook alledrie te pakken gehad, en hij is heel erg niet fijn... Ben de afgelopen week 3 kilo afgevallen. Sterkte!
pi_78386681
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:56 schreef Twinkly het volgende:
Niels is net helemaal zelf in slaap gevallen!!!
Hier moet ik even voor jompelen!
Wat fijn Twinkly.

Ga je binnenkort wel naar de tandarts met die onsteking?
pi_78386794
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:41 schreef Xenia het volgende:
Ben de afgelopen week 3 kilo afgevallen. Sterkte!
Waar kan ik zo'n buikgriep halen?! Maar dan graag volgende week. (want meet zaterdag)
pi_78386809
Keshet, wat een verhaal zeg! Ik zit met een brok in mijn keel. Jullie kleine meisje is een vechtertje hoor! Wat ben ik blij dat ze er bij ligt alsof er niks gebeurd is..! En wat ongelooflijk verdrietig voor Teigetjes buurjongetje en zijn ouders. Goed dat je alles opschrijft, schrijf je deze verhalen ook ergens op dat je ze later makkelijk kunt teruglezen?
pi_78386888
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Waar kan ik zo'n buikgriep halen?! Maar dan graag volgende week. (want meet zaterdag)
Ehh.. sorry maar ik weet niet of je ooit eens een écht heftige buikgriep hebt gehad maar dat is echt niet fijn hoor! En die kilo's er af zijn misschien dan wel leuk maar je moet niet vragen hoe dat dan gaat.... Anyway, ik snap best dat het een grapje was maar toch..
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:57:40 #97
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78386927
Pfff. Keshet. Heftig hoor, ik vind het zo knap dat je zo positief kan blijven! Zo klink je iig wel.... jullie hebben wel wat te verduren, maar ondanks dat... En wat Raissa zegt, is mss wel een goed idee.
pi_78387053
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:56 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ehh.. sorry maar ik weet niet of je ooit eens een écht heftige buikgriep hebt gehad maar dat is echt niet fijn hoor! En die kilo's er af zijn misschien dan wel leuk maar je moet niet vragen hoe dat dan gaat.... Anyway, ik snap best dat het een grapje was maar toch..
Ja heb ik gehad (vaak) daarom vind ik dat ik er ook best een grapje over mag maken
pi_78387283
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Kom maar even langs
pi_78387911
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:56 schreef Raissa het volgende:
Het is heftig inderdaad. Ik snak momenteel naar een voedzame warme maaltijd, maar het kan gewoon niet want alles komt er met dezelfde gang boven en onder weer uit. Ik kan geen water en slappe thee meer zien...
Maar wat nog veel erger is, is dat Xeentje het ook had. Gelukkig is zij inmiddels weer beter, maar voor het zover was is ze eerst weer bijna een halve kilo afgevallen. Inmiddels wel weer 300 gram erbij in 3 dagen En zoals altijd... vrolijk, vrolijk en nog een vrolijk. Dat kleine snoepje lacht echt altijd
pi_78388018
hellow dames

Evie is weer thuis KDV ging prima gelukkig. Volgende week gaan we het oefenen verder uitbreiden en die week erna ga ik haar een keertje een hele dag heenbrengen..
want tja; daarna moet ik weer aan het werk en mag ze ook direct 2 hele dagen heen.. best ff wennen hoor...

en jeeeeej voor blije Isabeau! en wat fijn dat het lijkt of je een goed ritme hebt gevonden Sorboo.

en jeeeeeeeuj Niels slaapt door!

en o ja; ook voorzichtig voor Evie; ; nu 3 nachten achter mekaar doorgeslapen; 8, 6:30 en vanmorgen 7:30.
pi_78388391
Jeetje Keshet, ik heb net jullie verhaal met tranen in mn ogen gelezen. Wat een vechtertje is jullie meisje.
pi_78388465
Verder nog niet bijgelezen, want Dyon heeft een zeer wakkere dag. Ga hm nu weer uit bed halen (vandaag maar 2x een half uurtje geslapen). Gaan we maar naar de kinderboerderij, dan zal hij wel in slaap vallen en heeft Kyllian ook weer even wat te doen
pi_78388872
Keshet toch dat is wel heel letterlijk bizar tussen leven en dood verkeren pfff wat fijn dat het inmiddels weer beter met jullie meisje gaat.
Wat een vreselijk verdriet v de ouders van haar ''buurjongentje''
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78388966
Keshet Wat een dapper meisje toch en wat een avond...
En ik vind het héél dapper hoe je hier helemaal instaat! Echt!

Oscar al weer weg hier? Wow!

En wat fijn dat Isabeau zo'n lol heeft
pi_78391124
Poeh tjonge, wat een heftigheid Keshet!
Ik weet verder even niet zo goed wat te zeggen, ik denk wel veel aan jullie!

En ik heb zelf een giga klotendag.
Vanmorgen bij de huisarts alles weer opgerakeld, pff dat hakt er wel even in.
pi_78392478
Karin
pi_78393028
Oh jemig Keshet! Ik zit echt met open mond te lezen, wat verwoordt je het toch goed. Wat een onwijze kracht hebben jullie toch

Oh Karin, ik hoop zo dat die gesprekken je helpen gaan

Even een crosspost uit het bv topic:

We zijn terug van het ziekenhuis en de KNO arts vond het tongriempje ook te kort, dus Rienk zn riempje is gelijk ingeknipt. Was wel blij dat McLaura mee was hoor. Was toch wel heel zielig voor hem. En het bloedde flink. Mocht hem in een kamertje er naast gelijk aanleggen en merkte gelijk dat het strakker hapte!
Thuis bij McLaura bloedde het nog een keer flink maar daarna heeft hij overgegeven (Doe nooit je kind met dit soort evenementen witte kleren aan ) en daarna is hij als een blok in slaap gevallen. We zijn inmiddels thuis en hij slaapt nog steeds en het bloed nu ook niet meer.

Ben toch blij dat ik ben gegaan hoor! Nu hopen dat dit misschien ook helpt om flessen te drinken en sowieso, dat hij beter aan de borst drinkt
pi_78393171
O Vlindur, ik hoop dat dit Rienk gaat helpen!
Maar het klinkt wel heel zielig, knippen ze dat zo door joh, zonder verdoving enz?
Dan gilde hij toch de hele toko bij elkaar daar?
pi_78393464
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O Vlindur, ik hoop dat dit Rienk gaat helpen!
Maar het klinkt wel heel zielig, knippen ze dat zo door joh, zonder verdoving enz?
Dan gilde hij toch de hele toko bij elkaar daar?
Ja, ze houden zijn tong omhoog met een ijzeren spatel en dat knipt hij in 2 keer een stukje door. Rienk werd helemaal rood en gilde zo hard dat er geen geluid uitkwam. Daarna moest hij heel hard huilen met zijn mondje vol bloed Met het aanleggen was zn hele mondje en mijn borst besmeerd, maar het gaat nu beter en ja.. zonder verdoving..
pi_78393581
Na een lange afwezigheid ook weer even Laten we het er op houden dat mijn leventje even heel erg op z'n kop stond met een heel erg zieke mama...

Keshet, ik heb zo nu en dan je verhaal gelezen en jeetje, ik heb er gewoon geen woorden voor... Wat een heftige tijd maken jullie mee en poeh wat staan jullie er toch sterk in. Ik hoop dat teigetje de komende tijd nog sterker wordt dan ze al is!

Vlinder, wat een verhaal. Ik ben ook benieuwd hoe ze dat doen met het tongriempje. Nu hopen dat het gaat helpen!!

En ik ga nu even verder bijlezen en dan weer reageren.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_78393616
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja, ze houden zijn tong omhoog met een ijzeren spatel en dat knipt hij in 2 keer een stukje door. Rienk werd helemaal rood en gilde zo hard dat er geen geluid uitkwam. Daarna moest hij heel hard huilen met zijn mondje vol bloed Met het aanleggen was zn hele mondje en mijn borst besmeerd, maar het gaat nu beter en ja.. zonder verdoving..
wat vreselijk zielig...
pi_78393631
Gelukkig weet hij er later niks meer van.
En als het dan maar het gewenste effect heeft!
Moet je nog weer terugkomen?
pi_78393674
Oh Vlindur, wat moet jullie dat pijn gedaan hebben, zowel jou als je lieve ventje! Wat gemeen om te doen zonder verdoving
Lotte!
Noah!
pi_78393734
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef Vlindur het volgende:

[..]

zonder verdoving? stelletje dwazen... zeker onder het mom, weet ie later toch niks meer van? Nou maar hopen dat het ook echt goed verschil gaat maken!

Minke is ook weer terug van het wennen op het kdv, maar eigenlijk was het gewoon slapen op locatie en uiteten Maar ze heeft het dus ook heel goed gedaan. Zelf minder profijt van gehad doordat ik met de bus moest en dus ruim een uur heen en weer terug kwijt was tussen door. Maar goed, snel een autootje regelen en dan is dat ook weer opgelost.
pi_78393933
Arme Rienk fijn dat het opgelost is, maar mán, wat zielig
pi_78394510
Oh wat zielig Rienk!! Maar wel fijn dat het direct beter lijkt te gaan!

En allemaal KDV-oefende baby's, fijn dat dat goed gaat BJ en Lijnloos. Binnenkort zal Isa ook een keer moeten...!
pi_78394577
wat zielig voor Rienk!
zou het niet kunnen zijn dat ze express niet verdoven omdat ie anders misschien in zijn tong zou kunnen stikken?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78394705
Ach Rienk toch jongen. Wat gemeen zo zonder verdoving.Aan de andere kant een tong verdoven is behoorlijk gevaarlijk
pi_78394746
aaaaah Vlindur; wat klinkt dat ontzettend zielig... ik hoop echt voor jullie dat het gaat helpen!

@lijnloos; wat fijn dat het met Minke ook zo goed ging! Evie is maar 2,5 uur geweest en gaat volgende week 5 uur.
ben benieuwd!
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:26:28 #121
274310 agenda
altijd vol!
pi_78394900
@Keshet, wat een verhaal. Hopelijk gaat het met Teigertje nu alleen maar de goede kant op!
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:28:03 #122
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78394964
Keshet, wat een verhaal zeg en wat is jullie Teigetje een vechtertje zeg.

Arme Rienk... knuffel voor hem
Make love, not war ☮
pi_78395048
Wat een heerlijke dag! Isa is al de hele dag aan het lachen en leuke geluidjes aan het maken! Ze heeft ook al weer een tijdje op haar buik gelegen, wat ze erg leuk gaat vinden volgens mij. Haar hoofdje gaat ook steeds hoger! Wat is ze toch leuk!!
pi_78395221
Och Rienk Hele dikke knuffel voor Rienk en voor zijn mama
Hopelijk voelt hij er niks meer van als hij straks wakker wordt. Mag je hem eventueel wel een zetpil geven tegen de pijn?
pi_78395991
Van de zetpil weet ik niet eigenlijk.

Hij is wakker en hij moppert flink. Heeft wat gedronken en ook weer wat terug gegeven. Nu is hij druk bezig om weer in slaapt te vallen op me
..
Zo, die slaapt.

Eehm. Ja, zonder verdoving. Het zal wel een reden hebben en ach. Ik ben ook eigenlijk wel zo van 'ach, morgen weet hij er niks meer van en hij gaat er alleen maar op vooruit' toch? Of ben ik nou heel gemeen?

Bedankt voor alles kusjes! (Ook via twitter) heb ze doorgegeven
pi_78396168
Ooh, Vlindur.. het tongriempje van Rienk geknipt Ik hoop dat hij nu beter drinkt!
18 maart kijkt er een arts naar die van Leah maar als ik jouw zo hoor hoop ik niet dat het riempje doorgeknipt moet worden

een tong bloedt trouwens altijd vreselijk
pi_78396396
en Keshet, wat een toestand in het ziekenhuis afgelopen weekend
En wat erg van haar buurjongetje... arme ouders..

en die teigetje van jullie doet haar naam eer aan (ik weet eigenlijk niet eens hoe ze echt heet)
pi_78397144
Ooooooh Rienk Misschien verdoven ze niet omdat het inbrengen van de verdoving ook pijn doet?
Twee keer knippen, dat is wel heel gemeen hoor!!
Hopelijk drinkt hij vanaf nu beter!

Niels heeft net ongeveer 5 ml uit de Haberman Feeder gedronken!!! Wel met behulp van mij, ik kneep steeds een beetje in de speen. Maar hij zoog wel een aantal keer, en dat is met een andere speen nog niet gelukt! En, hij werd niet eens zo heel erg boos
pi_78397302
voor Niels! Goed bezig met de nieuwe speen!

Karin, goed dat je weer even je hart hebt kunnen luchten, maar dat heeft natuurlijk wel impact.

En nog een algemene voor alle krampjes. Hopelijk doet de 3-maandengrens wonderen!

Oh en Oscar en BE! Top over 4 maanden in het volgende topic...
pi_78397350
hoihoi allemaal. zijn we dan

ik heb de tijd niet om alles bij te houden en veel te posten, dus enkel nu en dan een update. ravi en kiro doen het naar omstandigheden heel goed, ravi was na 1 dag van de sprietjes en kiro na 2 dagen. filmpje later of morgen in het filmpjestopic btw

als jullie het niet erg vinden laat ik allerlei medisch gedoe achterwege voor nu, voor de nieuwsgierige aagjes maak ik daar wel een keer elders een post over. tis geen geheim of uberdramatisch, maar ik heb er nu gewoon even geen zin in mijn jochies zijn er en dat is goed genoeg
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_78397559
Welkom Simmu!! Gefeliciteerd met je twee aanwinstjes!!!!
Ik zag de foto's in het Z&G topic, wat een schatjes en wat klein
En ik ben een nieuwsgierig aagje!

Karin heel begrijpelijk Ik hoop dat de gesprekken je goed doen. Sterkte!
pi_78398233
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:28 schreef Twinkly het volgende:

En ik ben een nieuwsgierig aagje!

Me 2!

En arme Rienk!
pi_78398314
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef Linda2205 het volgende:
Oh Vlindur, wat moet jullie dat pijn gedaan hebben, zowel jou als je lieve ventje! Wat gemeen om te doen zonder verdoving
Hey, natuurlijk KLINKT het heel zielig, maar dit is echt beter. En niet onder het mom van 'dat weet ie toch niet meer, maar hoe denk je dat het gaat als het verdoofd wordt? Een paar beste prikken in dat mondje, mondje weer dicht, checken of het werkt en dan nog knippen, ik denk dat een kindje van die 2 knipjes minder last heeft. Hoe vervelend dit ook klinkt......
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78398385
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hey, natuurlijk KLINKT het heel zielig, maar dit is echt beter. En niet onder het mom van 'dat weet ie toch niet meer, maar hoe denk je dat het gaat als het verdoofd wordt? Een paar beste prikken in dat mondje, mondje weer dicht, checken of het werkt en dan nog knippen, ik denk dat een kindje van die 2 knipjes minder last heeft. Hoe vervelend dit ook klinkt......
Ja dat, maar volgens mij ook wat iemand eerder al schreef, risico op inslikken van de tong?
pi_78398420
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

ik denk idd dat je gelijk hebt...
pi_78398550
@ Raissa : Je kunt heel lokaal verdoven hoor, desnoods met een beetje emlazalf of iets met lidocaïne, maar dat is toch echt meer gefrutsel.

@ Vlinder : Petje af voor je bikkeltje hoor, hij vond het tot het knippen helemaal niet erg!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_78398600
Keshet, ik heb je verhaal met tranen in mn ogen zitten lezen. Wat een vechtertje is jouw meisje. En wat verschrikkelijk van haar buurjongetje.

Karin

Rienk, wat sneu... hopelijk heeft het geholpen ook een kus voor je mams

Ik heb geen buikgriep, had ik het maar dan wist ik dat t snel over zou zijn. Ik dacht even dat Jamie me had aangestoken, had buikpijn en zo. Zit erg met mn emoties in de knoop....

Jamie gaat iets beter, hij heeft nog steeds dunne luiers maar niet meer zo vaak als gister
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:58:50 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78398959
keshet, wat een roller coaster van emoties, zeg! hopelijk kan ze snel (met een paar weken) helemaal van de beademing af. krijgt die verpleegster nou nog een reprimande of iets? zo duidelijk menselijke fout, dit mag eigenlijk niet, toch? en wat vreselijk van teigetjes buurjongetje

rienk, ook een voor jou! hopelijk merk je er morgen idd niks meer van!

bj, wat fijn dat evie doorslaapt, trouwens! hoe ist nu met jou, met minder kolven en zo? je klinkt iig rustiger en meer happy en zo

twink, ik kan me voorsteelen dat het niet leuk is om zo'n 'gehandicapten'fles te 'moeten' gebruiken. maar als het idd werkt... hebben jullie trouwens al de lucht wat kunnen klaren?

is lente naar de ha geweest? is er iets uit gekomen?

doei be en oscar! tot over een hele lange tijd
welkom simmu en kids! fijn dat het goed gaat met de kinders! en met jou?

en er was iets met trixie, kweet alleen niet meer wat, dus gewoon ff hoi!

free, heb je de vlos nog gebeld? wat zei ze?

mss moet ik toch maar weer met word-documentjes gaan werken, want volgens mij vergeet ik echt de helft!
pi_78400389
Ik weet dat zonder verdoving het beste is, maar daarom is het nog wel zielig
pi_78400782
Hmm, ja daar heb je wel gelijk in McLaura, maar het klinkt zo zielig en gemeen... dat kunnen mijn ontzwanger-hormonen nog niet aan geloof ik.
pi_78401057
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:58 schreef DaviniaHR het volgende:
mss moet ik toch maar weer met word-documentjes gaan werken, want volgens mij vergeet ik echt de helft!
ja, schaam je
pi_78401117
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:39 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, ja daar heb je wel gelijk in McLaura, maar het klinkt zo zielig en gemeen... dat kunnen mijn ontzwanger-hormonen nog niet aan geloof ik.
Ooohhhh ik zat ook bijna mee te snikken hoor, met die kleine man. Het is niet leuk, maar hopelijk werkt het!
pi_78401585

Us jonkje ligt nog steeds lekker te koesen

Davinia; Ja, nee.. ik weet inderdaad nog steeds niet of ik wel bv wil blijven geven De laatste dagen waren weer zo'n gevecht Als hij de fles weken geleden had geaccepteerd waren we al lang overgestapt. Maar we zitten hier nog steeds met een flessenweigeraar (Na die ene fles verdomde hij het natuurlijk weer ) En drinkt hij niet meer dan 30ml..

Ik hoop ook zo dat hij nu beter uit de fles gaat drinken.. Dan kan J. ook eens een voeding doen..
pi_78401671
Vlindur: welk speennummer gebruik je?
pi_78401773
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:07 schreef Claudia_x het volgende:
Vlindur: welk speennummer gebruik je?
Van Difrax S/1 en van Avent ook 1
pi_78402038
Ja, en vanmiddag met dat water verslikte hij zich bijna, dus groter moet sowieso niet. Hoewel, voeding is natuurlijk dikker dan water, en borstvoeding is nog weer wat dikker, krijgt hij het er wel uit?

Zat er bij die flessen van mij toevallig ook een m speen?
pi_78402112
Oh Keshet, wat een dapper meisje hebben jullie. Ik ben helemaal onder de indruk. En, arm, arm buurjongetje,maar vooral arme ouders.
pi_78402155
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:20 schreef McLaura het volgende:
Ja, en vanmiddag met dat water verslikte hij zich bijna, dus groter moet sowieso niet. Hoewel, voeding is natuurlijk dikker dan water, en borstvoeding is nog weer wat dikker, krijgt hij het er wel uit?

Ja, volgens mij wel. In de dikke fles volgens mij. Ik heb alles in de vaatwasser, dus ga straks even kijken om het zeker te weten.

Oh, ik heb van Avent trouwens ook 2 medium spenen. Maar heel Avent wil hij niet. Alleen Difrax dus wel eens.
pi_78402218
Ik heb Leah nog nooit een flesje gegeven maar ik lees hier dat ik dat dus toch maar eens moet gaan doen (omdat ze straks natuurlijk uit een fles moet gaan drinken).

Ik heb bij de jongens nergens last van gehad, van de borst naar een fles, dus denk je daar niet aan, maar het zou eens problemen geven...
pi_78403110
Rienk!
pi_78403314
@Davinia; wat lief dat je dat vraagt. Het gaat idd wel beter de laatste dagen. Het helpt natuurlijk ook dat Evie de laatste nachten heeft doorgeslapen en ik ga veel relaxter met het kolven om; mocht ik tijd en zin hebben dan kolf ik soms toch nog 5-6 keer; en mocht het niet goed lopen allemaal; dan een keertje of 4. En mijn productie is nog steeds voldoende om Evie geen KV te geven; en toch heb ik meer rust. Gaat dus wel lekker.
en nog een voordeel; vriendlief is vanaf deze week ook elke maandag vrij. dus ik hoef maximaal 4 dagen alleen te doen.
pi_78404103
Och keshet, je verhaal Ik ben gestopt met lezen op het werk, ik voelde de tranen opkomen. Zo heftig en zo dicht bij elkaar al die emoties. Pff. Knap dat je er zo over kan schrijven.

Isabeau, ben je nog vrijgezel? Ik had je filmpje hier net op de laptop aanstaan en je bent niet alleen intensief bekeken door Driekus, maar hij kletste ook vrolijk terug.
Vlindur ik hoop voor je dat dit de oplossing blijkt te zijn.
Karin hopelijk brengt deze k*tdag je wel wat.
Martine ook voor jou

Oscar, Thomas en Evi tot snel!

Wij hebben hier net een heerlijk rondje gelopen met Driekus in de Mei-tai. Hij vindt het leuk en ik ook. Laat de lente maar komen!
pi_78405070
Vlindur je arme ventje Natuurlijk is het nodig, maar dat maakt het niet veel leuker... Esmee wil trouwens ook echt NIKS van Avent weten. Jammer want ik heb zo'n 8 flessen liggen van Linde. Esmee gaan ook voor de Difrax en dat vind ik zelf ondingen met die lossen bodem.

Mefke fijn he dat de sneeuw weg is Vanmorgen ook lekker Esmee met de draagdoek naar de opvang gebracht Zo lekker dat kleine grietje tegen me aan.
pi_78405944
Keshet, wat een weekend. Emotioneel loodzwaar.

Vlindur, zielig voor Rienk, maar het klinkt wel positief dat hij nu beter aanhapt. Hopelijk wil hij snel de fles.

Trix, ik hoop dat de krampjes van Stef heel snel weg zullen zijn... Helaas gold voor ons de magische 3-maanden grens ook niet . Het gaat wel al beter dan een maand geleden, maar dat kan ook zijn doordat we van voeding zijn overgestapt.

BJ, fijn dat Evie het goed doet op de kdv. Je laat haar dan meteen met een rustiger gevoel achter. Wanner moet jij weer beginnen?

Simmu, gefeliciteerd met je twee jongens!

BE

Zo, ik heb net 3 dagen achter elkaar gewerkt, en heb de rest van de week vrij genomen (geen opvang nog). Wel weer heel fijn om te beginnen. Thomas lijkt het ook goed te doen zonder mij (gelukkig maar!)

Hij heeft helaas nog steeds bloed en slijm in zijn ontlasting, geen diarree meer. Wel vaak ontlasting. Hij lijkt nergens last van te hebben en blijft vrolijk... Morgen kan ik bellen voor de uitslag van de ontlastingskweek, maar daar verwacht ik niet veel van. Dan maar weer een afspraak maken met de HA, als hij het niet weet verwijst ie ons maar door naar een kinderarts, want normaal is het niet, ook al heeft hij er geen last van.
ik heb van mensen gehoord dat het kan wijzen op koemelkeiwitallergie, laten we hopen dat dat het niet is...
pi_78406136
Dag Evi, Thomas en Oscar! Tot snel!

Ach Keshet, ik las je post vanmorgen vroeg nog even voordat ik naar m’n werk ging. Wat een ongelooflijk verhaal. En wat moet dat veel met jullie doen. Onvoorstelbaar. Ik wens jullie en klein dapper teigetje alle kracht van de wereld toe.

Rienk z’n riempje meteen al ingeknipt joh? Wauw. En zonder verdoving. Arme vent. Ik hoop dat het helpt, Vlindur!

Wat goed van Niels, Twink! Nu hopen dat ie doorzet!

N. is vanmorgen met Lente bij de ha geweest. We hebben een doorverwijzing voor de KNO-arts. Helaas konden we daar in eerste instantie pas 20 maart terecht. Tot ik zei: "Plan deze afspraak dan maar even onder voorbehoud, dan ga ik eerst nog wat andere ziekenhuizen in de omgeving bellen om te vragen of zij eerder plek hebben". Helemaal niet bedoeld om te pushen trouwens. Maar gek genoeg vond ze toen toch inééns nog een plekje voor 10 maart. "Goh," zei ze nog, "wat gek dat ie datum net niet naar boven kwam..!"

En we hebben geen neusspray meegekregen. Dat zou niet helpen omdat er daarvoor te veel snot in de holtes zit. Nu moeten we regelmatig met een spuitje met flink wat kracht wat water in d'r neusje spuiten. Dat loopt er dan weer uit en neemt een hoop troep mee. En er komt idd heel wat mee. Nu maar kijken of het vannacht ook effect heeft. Het arme meisje kon afgelopen nacht nauwelijks een paar slokjes naar binnen krijgen omdat ze niet door kon ademen. Dus had zo ongeveer elke twee uur honger. En een doorgemiddengesneden ui leek ook al weinig te helpen. Ben benieuwd wat vannacht ons zal brengen.
pi_78406394
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:20 schreef McLaura het volgende:

En 30 ml drinken is natuurlijk wel heel weinig. Ivan drinkt met nummer 2 veel beter dan met nummer 1, maar bij nummer 1 dronk hij altijd wel minstens 100 ml.
pi_78413023
Poe Keshet, ik lees net jouw verhaal, wat heftig! Tranen in mijn ogen hier en wat knap hoe jullie je hier doorheen slaan.
pi_78423127
@Aoraki; wat fijn dat het weer werken je goed bevalt! en dat het met je mannetje ook goed gaat. Ik heb ook aan de ene kant wel weer zin om straks te werken; heb een onwijs leuke baan
Ook al zal het zeker even wennen zijn om niet de hele dag voor mijn meisje te zorgen.

@Serpente: is het van8 beter gegaan met Lente?

@Vlindur: hoe is het met Rienk? drinkt hij al beter? en geen last van zijn tongetje meer gehad hoop ik?

Evie ligt er net weer in; tot 6:15 uur geslapen. Blijft netjes; ik vind alles na 6 uur wel prima eigenlijk. En ik hoop dan dat ze nog even weer een paar uurtjes gaat slapen.
pi_78424118
Mogge allemaal!

Evi, gewoon nog even lekker slapen

Vlindur, hoe is het vandaag met Rienk? Nog last van zijn tong?

Vannacht heeft Isabeau zo goed geslapen dat ik het hele bed nat gelekt heb met echte pornotieten.
pi_78424722
Evie lekker geslapen
Sorbo d'r kleine meisje ook al Alleen jammer dan weer van je lektieten
Arkokai, hoop dat ze kunnen vinden wat het is, want slijm en bloed is inderdaad niet normaal.

Jamie heeft geen zin meer om door te slapen, vanacht was t 3 uur en daarna om half 8 weer. Tot nu toe is hij wakker geweest. En hij ligt nu in zn bed te schreeuwen Heb hem ff geholpen met in slaap komen. Net lag op zn speelkleed onder zn babygym, ga ik ff naar de wc kom ik terug, heeft zich gewoon 45 graden gedraaid en ligt hij haaks onder zn gym. Wel met zn beentjes opgetrokken want anders past hij er niet tussen. Hoe hij dat nou weer voor elkaar heeft gekregen . Ook heeft hij zn stem nu echt ontdekt, ligt de hele dag te kletsen en te kraaien. Ben zo trots op mn mannetje Verder is proberen te rollen ook een echte dagtaak geworden. Hij komt tot op zn zij. En als het even niet lukt dan kan hij echt nijdig worden . Als ik hem dan help en hij ligt eindelijk op zn buik, kijkt hij zo trots... echt zo van "kijk eens mam dat heb ik toch maar mooi ff geflikt" Wat een heerlijk ventje is hij toch.
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:49:51 #161
95408 Incantrix
pi_78425270
Vlindur, oei, dat lijkt me echt vervelend om te zien zeg! Arm klein mannetje.. Maar weet je, het zoontje van vrienden had dit ook en bij hem heeft het zó goed geholpen! Hoop voor jou en Rienk dat het bij jullie ook zo zal zijn!

Martine Wat lief!

Sorry, de rest heb ik niet onthouden, ik heb watten in mijn hoofd.. Vannacht flink ziek geworden en nu net maar een paracetamol genomen tegen de gillende koppijn. Nu zit ik te twijfelen: Stef moet zo naar de manueel therapeut Ik denk eigenlijk dat ik toch maar ga, maar dan moet ik wel nu even douchen, anders is het al tijd voor Stef's voeding enzo.
3!
pi_78425348
Evie en Isabeau, allebei goede slapers! Lekker hoor!

Jamie minder lees ik. Isa slaapt de laatste dagen ook niet zo lekker meer 's nachts! Ze heeft volgens mij ontzettende jeuk aan de huid rond haar ogen, ze doet namelijk niets anders dan erg driftig met haar handjes door haar gezicht wrijven. Ze had last van pukkeltjes in haar gezicht. Die worden nu minder, maar haar huid is nog wel erg droog. Ik smeer op haar wangetjes wel een creme-pje, maar rond haar ogen lijkt mij dat niet verstandig. Vind het wel zielig!
pi_78425396
Balen dat je ziek bent Incantrix! Beterschap!
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:02:23 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78425642
ssseerpente, jij gemenerd! maar tis wel een goed idee om dus afspraken vervroegd te krijgen, dis gaan we onthouden! wel fijn dat ze nu sneller gezien wordt, dat is het belangrijkste!

martine, balen van je slechte nacht!

nweuser, de huid rond de ogen kan je ook niet zoveel mee, straks wrijft ze nog iets in haar oogjes, dat wil je helemaal niet! hopelijk wordt het snel beter!

beterschap, trixie!

is amélie vandaag halfjarig? gefeliciteerd! en tot over een hele lange tijd in het volgende topic!

pfff, ik blijf maar denken over het verhaal van keshet. wat nou als die arts er niet was geweest op dat moment... brrr!
en aviva begint ook wat geluidjes te maken, heel lief!
pi_78425729
Evie lekker geslapen meid! Lekker hoor...
Isabeau ook al aan het slapen geweest?!
Oh Jamie weer aan het wakker worden snachts, das minder
Thomas nog steeds bloed in de ontlasting... hmm, lijkt me ook niet helemaal goed, ben beniuewd wat eruit de kweek komt Aoraki.
Trix Beterschap!
Isa beetje jeuk in het gezicht, ja da's ook niet leuk. Is het niet dat ze moe is, Minke wrijft namelijk heel erg in haar ogen en gezicht als ze moe begint te worden...

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vanochtend uit mogen slapen... 9 uur! werd Minke pas wakker Inmiddels lekker flesje gehad en een schone luier en nu ligt ze lekker in de box te "spelen".
pi_78425823
Incantrix, beterschap. Hoofdpijn vind ik het ergste van allemaal. Ik kan dan echt niet meer normaal functioneren. Denken is dan al te veel.

Dijon had gisterenavond rond 22.00 een voeding gehad en was daarna (eindelijk) in slaap gevallen. Hebben hem toen in zijn wieg gelegd en ben er gauw zelf ook ingekropen (nee niet in de wieg ). Schrok ik om half 3 pas wakker toen hij ook aan het wakker worden was. Even drinken en daarna weer zijn bedje in tot half 6, toen weer drinken en samen in slaap gevallen om pas om half 9 wakker te worden.

Ik had hem de afgelopen weken overdag te slapen gelegd in de box maar gisteren hingen jut en jul steeds boven hem waardoor hij hazenslaapjes deed. Nu heb ik hem maar in zijn ledikant gelegd. Hopelijk gaat dat beter.
pi_78425920
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:02 schreef DaviniaHR het volgende:

pfff, ik blijf maar denken over het verhaal van keshet. wat nou als die arts er niet was geweest op dat moment... brrr!
en aviva begint ook wat geluidjes te maken, heel lief!
Je bent niet de enige. Ik zou als ouder zijnde geloof ik al helemaal niet meer weg te slaan zijn bij de couveuse en de moed niet hebben om naar huis te gaan. En wat ik er uit begreep is dat Keshet en haar man door hadden dat het met Teigetje mis ging en niet eens de verpleegster. Dat lijkt me echt zo angstig. Je behoort artsen en verpleegster met je leven te kunnen vertrouwen.

Oh en lief he die geluidjes
pi_78425983
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:52 schreef NieuweUser het volgende:
Evie en Isabeau, allebei goede slapers! Lekker hoor!

Jamie minder lees ik. Isa slaapt de laatste dagen ook niet zo lekker meer 's nachts! Ze heeft volgens mij ontzettende jeuk aan de huid rond haar ogen, ze doet namelijk niets anders dan erg driftig met haar handjes door haar gezicht wrijven. Ze had last van pukkeltjes in haar gezicht. Die worden nu minder, maar haar huid is nog wel erg droog. Ik smeer op haar wangetjes wel een creme-pje, maar rond haar ogen lijkt mij dat niet verstandig. Vind het wel zielig!
Bij de apotheek kan je een tube vaseline lanette creme halen. Niet duur en erg effectief. Dijon heeft schrale wangetjes en daar smeer ik de creme op.
pi_78426016
Goeiemorgen!

Rienk is weer helemaal 'beter' Hij doet het goed en vanochtend was hij weer gewoon vrolijk en lief
Gister had hij wel de hele dag een baaldag, maar ok, dat is ook niet zo vreemd
En drinken dat hij doet! Joh, hij hangt nu zo 20 minuten te drinken! Krijg er lamme armen van
Hij klokt een stuk beter!

Maar helaas.. De fles weigert hij nog steeds Gister had J. er wel 30cc in gekregen Maar ik blijf gewoon volhouden. Maar het is wel frustrerend nog.
Hij sliep vannacht van 23:00 tot 04:00 en van 05:00 tot 08:00 Om 09:30 ging hij er weer in en hij slaapt nog steeds.
En o, hij heeft nog steeds niet gepoept. 3e dag lactulose zit er in. Je mag een zuigeling 5ml geven, maar ik geef maar 2. Dat vind ik al best veel!

Ssserpente, Heel beterschap met je kleine meissie. En wat stom van die KNOarts!

Incantrix, Beterschap!

Martine, zonde dat hij niet meer doorslaapt! En wat klinkt je gelukkig over je mannetje!

Aoraki, oei, ik hoop voor jullie dat het geen KMA is! Lijkt me zo erg!

Claudia, dronk Ivan al 100ml toen hij ook nog de borst kreeg? Want ik heb er nu 2 keer 100ml in een keer ingekregen, vaker is het 30 tot 60 ml.
pi_78426627
Aviva gaat geluidjes maken!

Lijnloos, volgens mij is het niet omdat ze moe is. Ze blijft namelijk wel erg lang en driftig wrijven. Enne jij hebt ook al zo'n lekkere nacht gehad!

Faja, precies die creme smeer ik nu op haar wangetjes, lijkt inderdaad goed te helpen!

Vlindur, fijn dat het weer goed gaat met Rienk, en dat hij echt beter lijkt te drinken. Alleen nog niet uit de fles, dat is jammer! En hopen op een poepbroek!
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:38:33 #171
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78426745
Jeetje zeg ik heb de dagen dat ik werk gewoon geen tiet om de Fok!ken ....

Keshet

Ssssssserpent wtf die KNO arts/??!!? Zou ie er zelf aan verdienen? voor je meisje en Incantrix ook al ziek. Dat hebben we hierde afgelopen twee weken al gehad.... Aoraki hopelijk is er snel duidelijkheid...

Martine, dat niet doorslapen kan ook te makenhebben met veranderingen in zn lichaam (ander poepritme , ofzo ).... Alexa slaapt altijd een paar dagen onrustig als ze een grotere fles wilde, of toen ze een tandje kreeg veranderde ook alles binnen.
Gek he hoe ze zo spelend van links naar rechts en voor naar achter gaan soms

Vlindur, wat een voor Rienk. Fijn dat ie zich nu ietje beter voelt. Blijven volhouden hoor met de fles, ooit moet dat goedkomen

Verder hier alles prima. Tevreden Alexa slaapt sinds gisteren in een slaapzak omdat haar nieuwe grote bed wel erg veel ruimte gaf om te kruipen . En dat gaat goed!
Ze is nu ook alles aan het ontdekken. Het lijkt wel alsof ze me de hele dag in de gaten houdt en elke beweging van me in haar opneemt. Zo super om te zien. Ze is zoveel wijzer aan het worden.....

I totally love her....!!!!!!!!!!!

[ Bericht 6% gewijzigd door Takkembah op 25-02-2010 11:18:31 ]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_78427699
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:03 schreef Ssserpente het volgende:
Dag Evi, Thomas en Oscar! Tot snel!

Ach Keshet, ik las je post vanmorgen vroeg nog even voordat ik naar m’n werk ging. Wat een ongelooflijk verhaal. En wat moet dat veel met jullie doen. Onvoorstelbaar. Ik wens jullie en klein dapper teigetje alle kracht van de wereld toe.

Rienk z’n riempje meteen al ingeknipt joh? Wauw. En zonder verdoving. Arme vent. Ik hoop dat het helpt, Vlindur!

Wat goed van Niels, Twink! Nu hopen dat ie doorzet!

N. is vanmorgen met Lente bij de ha geweest. We hebben een doorverwijzing voor de KNO-arts. Helaas konden we daar in eerste instantie pas 20 maart terecht. Tot ik zei: "Plan deze afspraak dan maar even onder voorbehoud, dan ga ik eerst nog wat andere ziekenhuizen in de omgeving bellen om te vragen of zij eerder plek hebben". Helemaal niet bedoeld om te pushen trouwens. Maar gek genoeg vond ze toen toch inééns nog een plekje voor 10 maart. "Goh," zei ze nog, "wat gek dat ie datum net niet naar boven kwam..!"

En we hebben geen neusspray meegekregen. Dat zou niet helpen omdat er daarvoor te veel snot in de holtes zit. Nu moeten we regelmatig met een spuitje met flink wat kracht wat water in d'r neusje spuiten. Dat loopt er dan weer uit en neemt een hoop troep mee. En er komt idd heel wat mee. Nu maar kijken of het vannacht ook effect heeft. Het arme meisje kon afgelopen nacht nauwelijks een paar slokjes naar binnen krijgen omdat ze niet door kon ademen. Dus had zo ongeveer elke twee uur honger. En een doorgemiddengesneden ui leek ook al weinig te helpen. Ben benieuwd wat vannacht ons zal brengen.
Kan je niet aan de huisarts vragen om neusdruppels Xylometazoline? Dijon was 4 weken oud toen hij die kreeg. Van otrivin heb je pipetjes met zoutoplossing die je ook kan gebruiken ipv spuitje met water. Door de zoutoplossing slinken de slijmvliezen ook iets. Met water niet. En vertrouw je het niet of de mening van de kno arts niet, second opinion.

Xylo- metazoline
Wat doet dit middel en hoe merk ik dat?
In de neus gebracht, doet xylometazoline het neusslijmvlies slinken. Dit vergemakkelijkt de afvoer van vastzittend slijm in de neusholte ('verstopte neus'), u kunt weer beter door de neus ademen. Ook de doorgang tussen middenoor en neusholte wordt wijder; daarom wordt dit soort neusdruppels ook wel voorgeschreven bij een middenoor-ontsteking, om de pijnlijke druk in het middenoor op te heffen. Volg in dat geval de aanwijzingen van uw arts op. Deze tekst gaat vooral over toepassing bij een verstopte neus.
pi_78430045
Dag lieve allemaal, 6 maanden geleden rond deze tijd waren we onderweg naar het ziekenhuis. Er is geen ontkennen meer aan, mijn kleine baby is zo heel klein niet meer! Wij verhuizen nu, tot snel in het andere topic!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:04:04 #174
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78430191
Wow huuphuup au revoir!
Alexa en Seth zijn lief
pi_78430323
Dag Huup en Amelie-tje! Tot snel!
pi_78430360
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:00 schreef huuphuup het volgende:
Dag lieve allemaal, 6 maanden geleden rond deze tijd waren we onderweg naar het ziekenhuis. Er is geen ontkennen meer aan, mijn kleine baby is zo heel klein niet meer! Wij verhuizen nu, tot snel in het andere topic!

Tot over 4 maanden!
pi_78430410
Huup! NEE BLIJVEN!

( tot over anderhalve maand en gefeliciteerd met je grote baby! )
pi_78430522
Vlindur, niet om je te ontmoedigen, maar ik heb hier thuis een zeer hardnekkig flesweigeraartje en ik heb me er bij neergelegd dat zolang ik borstvoeding geef, ze de fles zal weigeren. Zoalng ze ergens op de dag een ander alternatief zal krijgen houdt ze vol. Deze conclusie heb ik getrokken nadat ze bij mijn schoonzus die oppaste wél de fles pakte toen ze echt echt echt honger kreeg.Pas als ik helemaal stop en het er op aan laat komen gaat het misschien lukken, maar zo ver ben ík niet.
pi_78430930
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:11 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, niet om je te ontmoedigen, maar ik heb hier thuis een zeer hardnekkig flesweigeraartje en ik heb me er bij neergelegd dat zolang ik borstvoeding geef, ze de fles zal weigeren. Zoalng ze ergens op de dag een ander alternatief zal krijgen houdt ze vol. Deze conclusie heb ik getrokken nadat ze bij mijn schoonzus die oppaste wél de fles pakte toen ze echt echt echt honger kreeg.Pas als ik helemaal stop en het er op aan laat komen gaat het misschien lukken, maar zo ver ben ík niet.
Je ontmoedigd me niet hoor
En zoals ik al eerder zei, als Rienk de fles zou accepteren zouden we allang overgestapt zijn op volledige kv, maar Rienk wil gewoon alleen bv blijkt wel

Maar ik zou ook best willen kolven, als ik maar weet dat hij uit die fles drinkt. Had ik een keer met moeite 125cc gekolfd, drinkt hij maar weer 20 cc Daarom geef ik kv, kost me minder moeite en als hij het dan een keer wel opdrinkt. Slaapt hij ook gelijk veel langer. Ik zit gewoon zo vreselijk in dubio met wat en ook hoe ik het nou wil..

Ik sta er zo helemaal alleen voor en dat sloopt zo
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:23:29 #180
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78431027
Och Vlindur toch.... gaat het nu niet beter nu het tongriempje geknipt is? In het tweede stukje schrijf je dat je kv geeft, maar ik neem aan dat je bv bedoelt? En een lactatiekundige? IK weet even niet of je dat al hebt geprobeerd.... evt voeden met een tepelhoedje oid?
pi_78431065
't Is vreselijk frustrerend Vlindur. Wij hebben nu een soort evenwicht gevonden, maar het blijft schipperen. Ik ga met 6 maanden over op KV. linksom of rechtsom. Maar combi fles en borst gaat er bij I. niet in. Als ze echt nooit meer de borst krijgt gaat het pas lukken. Maar dat zei ik net ook al.. heb een kras op m'n tong

Als je d'r eens uit wilt met Rienk ben je welkom hoor! Zo ver woon ik niet bij je vandaan.
pi_78431214
Jeutje alweer 6maanden die kleine meid van Huup Tot over een paar maandjes, jammer hoor dat je hier weg gaat

En Stef alweer 3 maanden beterschap voor jou Incantrix! Ik hoop wel heeeel hard dat je gewoon naar de meet kunt komen

Vlindur ik kan me niet indenken hoe moe je soms moet zijn...

Wolf gaat vannacht voor het allereerst in zn eigen bedje slapen, ik heb een babyfoon gekocht dus nu durf ik het wel te proberen.
Hij ligt nu al iets van een half uur stil, ook in zn eigen bedje op eigen kamertje
pi_78431382
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:23 schreef mikoxx het volgende:
Och Vlindur toch.... gaat het nu niet beter nu het tongriempje geknipt is? In het tweede stukje schrijf je dat je kv geeft, maar ik neem aan dat je bv bedoelt? En een lactatiekundige? IK weet even niet of je dat al hebt geprobeerd.... evt voeden met een tepelhoedje oid?
Het tongriempje is gister pas geknipt en het kan een week duren voor je echt verbetering ziet. De borst drinkt hij dus al goed (dus een LK is niet meer nodig) en nu die fles nog

Nee, je las het goed. 's Avonds geven we kv omdat hij er duidelijk beter op slaapt (En zo leert hij de fles drinken dachten we) Ik heb wel gekolfd, maar toen ik er een keer 125 uit had gekregen en Rienk vervolgens amper wat drinkt, vind ik dat zonde van mijn tijd ( ) en geef hem dus sindsdien alleen nog maar kv (Van die kant en klare nutrilon pakjes)
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Sorbootje het volgende:
't Is vreselijk frustrerend Vlindur. Wij hebben nu een soort evenwicht gevonden, maar het blijft schipperen. Ik ga met 6 maanden over op KV. linksom of rechtsom. Maar combi fles en borst gaat er bij I. niet in. Als ze echt nooit meer de borst krijgt gaat het pas lukken. Maar dat zei ik net ook al.. heb een kras op m'n tong

Als je d'r eens uit wilt met Rienk ben je welkom hoor! Zo ver woon ik niet bij je vandaan.
Ja, precies. Die keuze kan ik ook wel maken, maar ik weet zelf nog niet wat ik wil..
Bv is super makkelijk en altijd klaar. Vooral 's nachts. ik plof op mn stoel en sla een deken om ons heen en klaar. Anders moet ik 'helemaal' zo'n fles klaarmaken.
Maar ik ben er dus wel klaar mee dat ik er altijd alleen voor sta. En dat zul jij ook wel hebben zeker?

En ik wil heel graag een keer meeten! Bij Laura ben ik ook al 2 keer geweest en dat was ook hartstikke leuk!
pi_78431456
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:28 schreef Poppejans het volgende:
Jeutje alweer 6maanden die kleine meid van Huup Tot over een paar maandjes, jammer hoor dat je hier weg gaat

En Stef alweer 3 maanden beterschap voor jou Incantrix! Ik hoop wel heeeel hard dat je gewoon naar de meet kunt komen

Vlindur ik kan me niet indenken hoe moe je soms moet zijn...

Wolf gaat vannacht voor het allereerst in zn eigen bedje slapen, ik heb een babyfoon gekocht dus nu durf ik het wel te proberen.
Hij ligt nu al iets van een half uur stil, ook in zn eigen bedje op eigen kamertje
Vreemd genoeg ben ik niet eens heel moe Maar ik ben gewoon op van het altijd moeten. Ik kan J. nooit eens porren met 'ga jij maar, ik heb geen zin'

En jeu voor de babyfoon! Succes!
pi_78431600
Dat gevoel er alleen voor te staan heb ik niet echt, maar dat komt vast ook omdat het op het KDV heel goed gaat met melk met rijstebloem van een lepeltje. En ik heb overdag dus mijn werk om even met iets anders dan voeden bezig te zijn. En sinds ze op het KDV zit laat Isabeau op niet KDV dagen minimaal 4 uur tussen de voedingen dus alles is oneindig veel gemakkelijker dan pak em beet anderhalve maand geleden. Toen zat ik er ook behoorlijk doorheen..dus ik weet wel hoe het voelt. Niemand kan het even van je overnemen.

Nou ik pm je wel even over afspreken
pi_78431834
Wolf in z'n eigen bedje!!

Vlindur, ik kan mij voorstellen hoe zwaar het moet zijn voor jou, of eigenlijk ook niet helemaal. Ik kan inderdaad mijn vriend af en toe ook even een flesje laten geven.
pi_78432160
Vlindur, is vervelend dat hij de fles niet pakt. Misschien wordt het nu beter?

Wolf in zijn eigen bedje, goed hoor!

Dag, huuphuup! Tot over een paar maanden!

Net de huisarts gebeld voor de uitslag van de ontlastings-kweek. Hebben ze die nog niet, of ik volgende week terugbel... "Ja mevrouw, dat duurt lang" TOCH GEEN 2 WEKEN??? Ik ben zelf microbioloog en binnen 3 dagen is er wat van te zeggen...GRRRRR. Ze ging bellen met het lab, ja doe dat maar....
Ik wilde nog een afspraak met de HA voor vandaag omdat ik me toch zorgen maak, maar die wil ze niet maken voordat de resultaten van de kweek terug zijn. Ja hallo!!! Moet ie eerst doodbloeden ofzo? Hij heeft het al een week en het wordt niet minder erg... ARGG, soms voel ik me zo machteloos...

Sorry voor mijn geraas...kan ik de hormonen nog de schuld geven?
pi_78432169
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:39 schreef Sorbootje het volgende:
Dat gevoel er alleen voor te staan heb ik niet echt, maar dat komt vast ook omdat het op het KDV heel goed gaat met melk met rijstebloem van een lepeltje. En ik heb overdag dus mijn werk om even met iets anders dan voeden bezig te zijn. En sinds ze op het KDV zit laat Isabeau op niet KDV dagen minimaal 4 uur tussen de voedingen dus alles is oneindig veel gemakkelijker dan pak em beet anderhalve maand geleden. Toen zat ik er ook behoorlijk doorheen..dus ik weet wel hoe het voelt. Niemand kan het even van je overnemen.

Nou ik pm je wel even over afspreken
En ach, hij is net 2 maanden. Misschien verwacht ik ook wel te veel van die kleine..
Pm terug!

*klaagmodus*
God, jongens nou echt he. Dat jong laat toch vieze stinkscheten! Getverdemme! Ga poepen man!
*klaagmodus uit*

Hij kreunt er ook bij, dus ergens is het nog zielig ook, maar jemig, die lucht!

NieuweUser, wees er blij mee!
pi_78432206
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:55 schreef Aoraki het volgende:

Net de huisarts gebeld voor de uitslag van de ontlastings-kweek. Hebben ze die nog niet, of ik volgende week terugbel... "Ja mevrouw, dat duurt lang" TOCH GEEN 2 WEKEN??? Ik ben zelf microbioloog en binnen 3 dagen is er wat van te zeggen...GRRRRR. Ze ging bellen met het lab, ja doe dat maar....
Ik wilde nog een afspraak met de HA voor vandaag omdat ik me toch zorgen maak, maar die wil ze niet maken voordat de resultaten van de kweek terug zijn. Ja hallo!!! Moet ie eerst doodbloeden ofzo? Hij heeft het al een week en het wordt niet minder erg... ARGG, soms voel ik me zo machteloos...

Ja hoor!

Ik hoop ook echt dat het beter wordt ja!
pi_78432519
Wolf in zijn eigen kamertje! Ben benieuwd hoe het gaat!

Hier rare nacht gehad. 's nachts drinkt hij om de 4 uur ( ) overdag om de drie uur.
Dus zeg maar 's avonds om 9 uur, dan om 1 uur, dan om 5 uur. En om één of andere reden altijd ergens tussen 7 en 8 Ook als de voeding nog maar 2,5 uur geleden was oid. Nuja, dat mag, dan ben ik toch al wakker voor de oudste

Maar vannacht heeft hij dus lekker in de co-sleeper geslapen tot 1:00. Voeden 1:20 bedje weer in -> huilen.
Speentje er in, hand erbij -> huilen
Even knuffelen, boertje, terugleggen -> huilen.
Zucht... Nuja, dan maar tegen mama aan. Hij tot 5 uur. Ik iets minder diep slapen dan normaal, maar toch wel slapen. 5:00 wakker, drinken,co-sleeper weer in. En daar heeft hij redelijk onrustig liggen pitten tot 7:30. Met mijn hand tegen zijn hoofdje én een speentje.

En vandaag voel ik me alsof ik niet geslapen heb Blijkbaar kom ik niet verder dan slaapfase 2 oid op deze manier.

Dus: vandaag huil ik al als je boe tegen me zegt
pi_78432687
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:55 schreef Aoraki het volgende:

Wolf in zijn eigen bedje, goed hoor!

Dag, huuphuup! Tot over een paar maanden!

Niet nodig, het is ook gewoon stom. Zou iedereen over razen!

Vlindur Wat kunnen ze stinken hè?

En ik betrap me er net op dat ik zo moet voeden en dat ik blij ben dat ik met links voed, want dan kan ik nog muizen met rechts
Muts ik
pi_78433143
hellow; ik heb eindelijk mijn armen weer vrij; Evie had vanmorgen enorme darmkrampen; dus ik heb dr continu op mijn arm gehad. Net voor de voeding uitgebreidt in de tummy gedaan en infacol gegeven en nu doet ze haar middagdutje...

jeuj Wolf gaat ook in zijn eigen bedje slapen!!! wat goed! Evie doet dat nu ruim een week en het gaat fantastisch! en ook ik slaap snachts beter; omdat ze best veel geluidjes maakte snachts en ze ongeveer een meter bij me vandaag lag....

Jeetje Huup; Amelie alweer een half jaar! wat gaat de tijd snel he?? veel plezier in het andere topic; jammer dat je gaat; maar tot over een maand of 3

@Vlindur; moeilijk dat Rienk de fles echt weigert! dat is ook zwaar; want dan komt echt ALLES op jou aan. Dat is dan het enige voordeel van de situatie bij ons thuis; ik moet misschien veel kolven; maar ik kan wel soms 1 voeding aan vriendlief overlaten...heel veel succes ermee.

@Sorboo: dus Isabeau heeft het ook bij die ene keer gelaten? wat ontzettend jammer. maar idd doorproberen is misschien voor jullie allebei wel enorm frustrerend. Vind het knap dat je tot 6 maanden zo doorzet!

en voor de kweek van Aoraki... wat duurt dat lang zeg!!!!

en o ja; ik was vanmorgen zoooo moe toen Evie wakker werd; dus ik heb dr even meegenomen bij me in bed. Had ze toch ineens honger en ik zoooo geen zin in het hele ritueel; dus heb dr aangelegd, en ze dronk... beide borsten en pas na 3 uur weer opnieuw gedronken....
heeeeeeel bijzonder... maar ik ga niet meer over op gewoon borstvoeden; aangezien ik over 3 weken weer aan het werk moet; maar zou handig zijn als ik af en toe eens in nood een borst zou kunnen geven...
pi_78433541
Hoi iedereen!

Ik ben tot nu toe te verlegen geweest om me voor te stellen: jullie kennen elkaar al zo goed! Hoe dan ook, het lijkt me gezellig om hier af en toe mee te typen

Mijn steeds-minder-kleine babietje heet Ella. Ze is op 23 november geboren, dus nu net 3 maanden oud

[ Bericht 8% gewijzigd door Liessaa op 25-02-2010 13:51:09 ]
pi_78433633
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:29 schreef Liessaa het volgende:
Hoi iedereen!

Ik ben tot nu toe te verlegen geweest om me voor te stellen: jullie kennen elkaar al zo goed! Hoe dan ook, het lijkt me gezellig om hier af en toe mee te typen

Mijn steeds-minder-kleine babietje heet Ella. Ze is op 23 november geboren, dus nu net 3 maanden oud <3

[ afbeelding ]

Hoi!
pi_78433644
heeeey Liessa en Ella; welkom hier! gezellig dat jullie mee komen kletsen!
mooi meisje hoor
pi_78433669
Beessie, wat goed dat ze dat zomaar deed! Dat voelde zeker wel heel speciaal?
pi_78433829
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:31 schreef Vlindur het volgende:
Beessie, wat goed dat ze dat zomaar deed! Dat voelde zeker wel heel speciaal?
ja heel erg vreemd ook; blijkbaar heeft ze toch onthouden van de 1e weken hoe het een beetje moet...
Maar ik heb het de eerste weken thuis ook nog regelmatig geoefend; maar dan was ze veel te ongeduldig om goed aan te happen en te drinken...
pi_78434025
Liessa welkom!

En BJ wat goed Ze drinkt zomaar
pi_78434048
Joehoe, op de valreep kom ik nog even langsgewipt hier
Over 2 dagen is Toby immers alweer 6 maanden en gaan we door naar de grote baby's.
Veel baby's geboren hier de laatste tijd zie ik in het lijstje,heel hartelijk gefeliciteerd allemaal
.... met gevoel voor drama....
pi_78434119
Hoi Liessa en Ella

Wat een mooi meisje! Net een weekje jonger dan mijn Thomas.

Wow, BJ... Wat grappig dat ze het dan toch nog weet! Nog 3 weekjes verlof voor jou. Gaat snel voorbij, hoor. Ik heb nu 3 dagen 'gewerkt' en nu weer 2 dagen vrij... We hebben pas vanaf volgende week onze dagen op het kdv. Thomas vond het afgelopen dagen prima (en ik eigenlijk ook )
ik ben benieuwd hoe het jou weer gaat bevallen! Zeker met wisselende diensten.
pi_78434286
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:55 schreef Vlindur het volgende:

[..]
NieuweUser, wees er blij mee!
Dat was trouwens niet vervelend bedoeld wat ik zei!

En die scheten kunnen hier ook stinken!!!

Wat goed BJ! En wat handig dat ze nog goed uit de borst drinkt!

Welkom Liesaaa en Ella!!
pi_78434347
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:41 schreef Aoraki het volgende:
Hoi Liessa en Ella

Wat een mooi meisje! Net een weekje jonger dan mijn Thomas.

Wow, BJ... Wat grappig dat ze het dan toch nog weet! Nog 3 weekjes verlof voor jou. Gaat snel voorbij, hoor. Ik heb nu 3 dagen 'gewerkt' en nu weer 2 dagen vrij... We hebben pas vanaf volgende week onze dagen op het kdv. Thomas vond het afgelopen dagen prima (en ik eigenlijk ook )
ik ben benieuwd hoe het jou weer gaat bevallen! Zeker met wisselende diensten.
ik ook En wij hebben kinderopvang vanaf 1 maart; dus Evie kan nog een paar keer oefenen vtv..
aan de ene kant heb ik ook wel weer zin om te werken hoor. Ik vind mijn werk echt leuk en heb het best een beetje gemist
lijkt me ook wel lekker om soms gewoon even een dagje voor mezelf te hebben en niet te moederen...
klinkt best erg; vind het heeeeeel fijn en leuk met Evie hoor; maar ik heb niet voor niets deze opleiding gevolgd natuurlijk...
pi_78434359
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:45 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Dat was trouwens niet vervelend bedoeld wat ik zei!

Wat goed BJ! En wat handig dat ze nog goed uit de borst drinkt!
Weet ik!
pi_78434689
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:46 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik ook En wij hebben kinderopvang vanaf 1 maart; dus Evie kan nog een paar keer oefenen vtv..
aan de ene kant heb ik ook wel weer zin om te werken hoor. Ik vind mijn werk echt leuk en heb het best een beetje gemist
lijkt me ook wel lekker om soms gewoon even een dagje voor mezelf te hebben en niet te moederen...
klinkt best erg; vind het heeeeeel fijn en leuk met Evie hoor; maar ik heb niet voor niets deze opleiding gevolgd natuurlijk...
Nou dat ik volgens mij helemaal niet erg dat je dat denkt hoor! Ik heb nog zo'n 5 weken vrij, en kan mij nog niet zo goed voorstellen hoe dat zal gaan straks. Ik geniet nu ook nog van de vrije dagen, maar het lijkt mij straks ook wel weer lekker om ernaast te werken!
pi_78434811
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:46 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Gelukkig denken dus meer moeders zo....
pi_78435027
Ik heb net de meest ranzige luier ooit verschoond Lotte had al 3 weken niet gepoept dus nu kregen we een klysma mee. Dat werkt als een tiet kan ik je zeggen, kind is een kilo lichter

nu ff teruglezen
Lotte!
Noah!
pi_78435053
Ik had het bij de oudste 2 heel erg dat ik op een gegeven moment wel weer wou werken maar ik heb dat nu totaal niet. Ik zou juist zo mijn baan opzeggen als dat zou kunnen. Heerlijk met mijn 2 jongens hun zus naar school brenen en dan thuis lekker moederen en huishouden doen. Gaat wat worden straks als ik hem naar het kdv moet brengen. Gelukkig werk ik maar 2 dagen.
pi_78435174
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:01 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb net de meest ranzige luier ooit verschoond Lotte had al 3 weken niet gepoept dus nu kregen we een klysma mee. Dat werkt als een tiet kan ik je zeggen, kind is een kilo lichter

nu ff teruglezen
3 weken?! En ik al miepen met 5 dagen! (In middels al een dag of 8) Had je niet eerst wat anders geprobeerd?
(heb ik daar nou overheen gelezen? Of heb je het niet verteld? )
pi_78435207
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef Aoraki het volgende:

[..]

Gelukkig denken dus meer moeders zo....
hier ook hoor... ik vind het heerlijk en gezellig met Minke, maar ik heb ook ontzettend zin om weer te gaan werken volgende week. Gelukkig is dat ook een soort wenweek: dinsdagmiddag Minke naar kdv, ik thuis. Woensdag werken, donderdag allebei thuis, vrijdag werken, weekend! Dus rustig aan beginnen

BJ, wat grappig dat Evie ineens toch weer de borst pakte, is inderdaad een prima optie in geval van nood dan natuurlijk.

Aoraki, ik zou niet je hormonen de schuld geven maar de vrouw in kwestie zelf, is veel makkelijker

Vlindur, ik begrijp heel goed dat je het een beetje "zat" bent om alles te moeten doen kwa voeding met Rienk. Dat vind ik ook een groot voordeel van de kv, dat mijn man ook eens een flesje kan doen. Niet dat het vaak gebeurd, maar de optie is er in elk geval. en doe rustig aan, je hoeft ook niet meteen alles te beslissen...

Lieessaa en Ella, welkom hier! En nog gefeliciteerd met de 3e vermaanddag Mooie meid is Ella hoor!

Oh Huup... jullie gaan ons verlaten maar ook en tot over 4 maandjes maar weer!
pi_78435531
Dankjulliewel voor het warme welkom!

Ooh KDV, spannend! Goed om te horen dat het bevalt tot nu toe! Ik heb mazzel met mijn verlof: ik hoef pas in mei weer te werken, en wennen is dus in april. Tot die tijd is meer en beter knuffelen het plan

Ella is de afgelopen dagen een beetje uit haar doen. Sinds vorige week veel kwijl en handen opeten, 1 middagje verhoging, het hele weekeind niet overdag willen slapen en groene stinkende poep. Volgens Google betekent dat tandjes Ik vind 't erg vroeg maar we gaan het zien...

Vandaag was de 2e inentingsronde, ik hoop dat ze er net zo goed op slaapt als de vorige keer: een inhaalslag kan ze wel gebruiken
pi_78435823
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:13 schreef Liessaa het volgende:
Dankjulliewel voor het warme welkom!

Ooh KDV, spannend! Goed om te horen dat het bevalt tot nu toe! Ik heb mazzel met mijn verlof: ik hoef pas in mei weer te werken, en wennen is dus in april. Tot die tijd is meer en beter knuffelen het plan

Ella is de afgelopen dagen een beetje uit haar doen. Sinds vorige week veel kwijl en handen opeten, 1 middagje verhoging, het hele weekeind niet overdag willen slapen en groene stinkende poep. Volgens Google betekent dat tandjes Ik vind 't erg vroeg maar we gaan het zien...

Vandaag was de 2e inentingsronde, ik hoop dat ze er net zo goed op slaapt als de vorige keer: een inhaalslag kan ze wel gebruiken
mag ik vragen waarom ze een inhaalslag kan gebruiken?
en Evie mag maandag voor de 2e ronde.. heb dr weinig zin in; die had de vorige keer er nogal last van...

en ik ben blij dat er meer moeders zijn die het ook wel weer fijn vinden om te werken...
pi_78436178
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:19 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

mag ik vragen waarom ze een inhaalslag kan gebruiken?
Oh ja natuurlijk

Ze heeft vooral afgelopen weekeind en vannacht heel erg weinig geslapen dus ze ziet er al een paar daagjes erg moe uit (en ik ook). Natuurlijk is zo'n inenting naar, maar ik ben heel hard aan het hopen dat het extra slapen haar over de opgebouwde oververmoeidheid heenhelpt wishful thinking
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:27:47 #213
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78436205
hoi kersjes!

wolf in zn eigen bedje! grote stap voor een kleine man

wow, bj! wat bijzonder en ook dubbel dat ze nu wel drinkt / dronk! heb je net voor jezelf besloten dat ze ook groot wordt op kv, gaat ze wel goed drinken!

er was toch een 8-wk sprong? ja toch? hoe lang duurt dat? madam is een beetje uit haar hum, en kijkt anders uit haar ogen. kweenie, haast agressief / gefrustreerd. omg, dat wordt wat later!
pi_78436611
Davinia, er is inderdaad een sprong bij 8 weken, volgens het boek! Ik was al aan het wachten op berichten van BJ voor de sprong
Isa heeft er volgens mij nog geen last van. Ze slaapt wel wat minder overdag, doet alleen maar hele korte slaapjes in de box en de kinderwagenbak.
pi_78436734
Uit het magazine:
8 weken: De wereld is geen ‘soepje’ meer
Vanaf dit sprongetje beleeft je baby de wereld niet meer als
één geheel, als een ‘soepje’. Hij begint vaste ‘patronen’ in
dit soepje te onderscheiden. Bijvoorbeeld: hij ontdekt zijn
handen. Hij bekijkt ze verbaasd en draait ze rond. Je baby
raakt veel automatische reflexen kwijt, en begint de dingen
die hij met zijn lijf doet ‘bewust’ te voelen. Alle bewegingen
die je baby maakt zien er nog heel erg houterig uit.
pi_78436896
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Lijnloos het volgende:
Uit het magazine:
8 weken: De wereld is geen ‘soepje’ meer
Vanaf dit sprongetje beleeft je baby de wereld niet meer als
één geheel, als een ‘soepje’. Hij begint vaste ‘patronen’ in
dit soepje te onderscheiden. Bijvoorbeeld: hij ontdekt zijn
handen. Hij bekijkt ze verbaasd en draait ze rond. Je baby
raakt veel automatische reflexen kwijt, en begint de dingen
die hij met zijn lijf doet ‘bewust’ te voelen. Alle bewegingen
die je baby maakt zien er nog heel erg houterig uit.
Ik krijg het in de mail
Rienk is 2 weken 'te vroeg' Dus die van 8 weken geldt hier ook. Al Vind ik niet dat hij ergens last van heeft of had nu
pi_78437063
Lijnloos, hoe bevalt de babymassage trouwens?
pi_78437102
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:36 schreef NieuweUser het volgende:
Davinia, er is inderdaad een sprong bij 8 weken, volgens het boek! Ik was al aan het wachten op berichten van BJ voor de sprong
Isa heeft er volgens mij nog geen last van. Ze slaapt wel wat minder overdag, doet alleen maar hele korte slaapjes in de box en de kinderwagenbak.
uhhh ik denk dat Evie die sprong nog gaat maken? ze is nu 11 wk en 5 dagen; en was 3 wk en 5 dagen te vroeg...
ooooo jeeeee... dat zou betekenen dat er een sprongetje aankomt...
(of heeeej misschien waren die darmkrampen wel niet alleen darmkrampen en zit ze er al middenin...)

en hahaaa idd Vlindur en Davinia; onze kids zullen de sprongetje wel tegelijkertijd maken.. (aangezien we qua uitgerekende datum bijna gelijk zaten..)
pi_78437226
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:47 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

uhhh ik denk dat Evie die sprong nog gaat maken? ze is nu 11 wk en 5 dagen; en was 3 wk en 5 dagen te vroeg...
ooooo jeeeee... dat zou betekenen dat er een sprongetje aankomt...
(of heeeej misschien waren die darmkrampen wel niet alleen darmkrampen en zit ze er al
Dat zou dan best eens kunnen.
Aanstaande weekend is het 8 weken geleden dat ik uitgerekend was. Dus ik houd jullie sprongetjes goed in de gaten!
pi_78437297
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:46 schreef NieuweUser het volgende:
Lijnloos, hoe bevalt de babymassage trouwens?
Goddelijk! Het is echt superleuk om te doen, zowel op de cursusdagen met zijn allen als 's avonds lekker knus in de woonkamer op de bank. Ik doe het thuis altijd rond half 10 's avonds, dan heeft ze de 1-na-laatste fles al een tijdje op maar nog geen honger voor de volgende en dan nadien lekker aankleden, schone luier en meteen de slaapzak aan. Vervolgens de laatste fles en zonder kik naar bed... ideaal! Maar ook gewoon leuk hoor, je ziet haar niet echt ontspannen of zo, alle armen en benen zwaaien alle kanten op, maar ze vind het wel leuk (getuige de grote glimlach regelmatig).

En op zich is het neit heel spannend of zo, maar het is wel handig te leren wat je nou precies moet doen en in welke volgorde en zo. En elke week worden er een paar nieuwe handelingen bij geleerd. Nog 2 keer te gaan maar helaas kan ik de laatste keer niet meer, dan moet ik al weer aan het werk Maar er zat ook een boekje bij met alle handelingen.
pi_78437444
Zo, bijgelezen, gevoed en zelf gegeten, nu reageren

Ssserpente, wat een oen, die afsprakenvrouw. Maargoed, nu kan je wel mooi 10 dagen eerder terecht!

Wolf vanavond in z'n grote bedje. Grote vent hoor! Hier was het een groot succes, toen we eenmaal overstapte.

Aviva aan de klets! Gezellig

Liessaa, welkom! Wat is Ella een mooie vrolijkerd!

Gelukkig heeft Rienk niet meer zo'n last van z'n tongetje Vlindur! Fijn dat het drinken aan de borst in ieder geval beter gaat. Hopelijk lukt het met de fles ook nog een keer!

Twinkly, hoe is het met Niels en z'n nieuwe fles?

Evie nu toch ineens aan de borst?! En nu BJ?

@ Vlindur: Nee, ik had er hier nooit iets over gezegd. Ik ging er vanuit dat het vanzelf een keer zou komen en ze had er ook geen last van. Maar de laatste paar dagen had ze echt kramp, zoals toen ze heel klein was. Beentjes optrekken en iedere keer heel hard huilen en persen, maar er kwam maar niks. Gister in badje gelukkig heel veel scheetjes, dat scheelde al wel. Heb even naar de HA gebeld voor de zekerheid en die wilde d'r wel eventjes zien. Klysma opgehaald bij de apotheek en bij de eerstvolgende luier ingebracht. Het was echt een vreselijke luier...ingedroogde stukken, stinken als een gek, rare zwarte dingetjes erbij. Maar ze is het kwijt en zichtbaar opgelucht
Heb regelmatig getemperatuurd, buikje gemasseerd, gestopt met extra dingetjes geven, extra aanleggen. Normaal hielp dat altijd, maar dit kreeg ze er echt niet zelf uit...
Lotte!
Noah!
pi_78437448
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Goddelijk! Het is echt superleuk om te doen, zowel op de cursusdagen met zijn allen als 's avonds lekker knus in de woonkamer op de bank. Ik doe het thuis altijd rond half 10 's avonds, dan heeft ze de 1-na-laatste fles al een tijdje op maar nog geen honger voor de volgende en dan nadien lekker aankleden, schone luier en meteen de slaapzak aan. Vervolgens de laatste fles en zonder kik naar bed... ideaal! Maar ook gewoon leuk hoor, je ziet haar niet echt ontspannen of zo, alle armen en benen zwaaien alle kanten op, maar ze vind het wel leuk (getuige de grote glimlach regelmatig).

En op zich is het neit heel spannend of zo, maar het is wel handig te leren wat je nou precies moet doen en in welke volgorde en zo. En elke week worden er een paar nieuwe handelingen bij geleerd. Nog 2 keer te gaan maar helaas kan ik de laatste keer niet meer, dan moet ik al weer aan het werk Maar er zat ook een boekje bij met alle handelingen.
Klinkt goed!
Ik heb ook geinformeerd over de cursus. Het wordt op dit moment alleen gegeven op de dagen dat ik ga werken, dus even kijken of dat nog anders kan!
pi_78437468
klinkt superleuk lijnloos!
hoe gaat het met Minke haar middagdutjes? Evie slaapt alweer 2 uur.... achteraf heb ik dan zoooo vaak spijt dat ik zelf niet even ben gaan liggen; maar doe ik dat wel; dan is Evie na een uurtje klaarwakker... (en mama een beetje chagarijnig,..
pi_78437562
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:53 schreef Linda2205 het volgende:

Evie nu toch ineens aan de borst?! En nu BJ?

nou ik denk verder niets; misschien dat ik de komende dagen 1 keer per dag kijk hoe het gaat...
geen hoop koesteren enzo.
(en ik moet over 3 weken toch alweer aan het werk...)
pi_78437661
Maar als het nu ineens goed gaat aan de borst, is kolven op je werk misschien wel te doen (dan is het maar 1x per dag toch?) Loop je mee naar het BV-topic?
Lotte!
Noah!
pi_78437700
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:58 schreef Linda2205 het volgende:
Maar als het nu ineens goed gaat aan de borst, is kolven op je werk misschien wel te doen (dan is het maar 1x per dag toch?) Loop je mee naar het BV-topic?
pi_78437851
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
klinkt superleuk lijnloos!
hoe gaat het met Minke haar middagdutjes? Evie slaapt alweer 2 uur.... achteraf heb ik dan zoooo vaak spijt dat ik zelf niet even ben gaan liggen; maar doe ik dat wel; dan is Evie na een uurtje klaarwakker... (en mama een beetje chagarijnig,..
Dat gaat eigenlijk ook best goed nu... ik probeer haar minstens een keer per dag naar boven te doen om te slapen op haar eigen kamertje en dus ook in haar eigen bedje. Het wil niet altijd even goed, net ook weer even bij haar gebleven tot ze doorkreeg dat ze toch echt wel moe is en inmiddels al een kwartier niks meer gehoord. Het is alleen altijd wel erg kort voor mijn gevoel, slechts een uurtje en dan is het ook echt over... Maar goed, ze slaapt overdag ook wel eens in de wipper of in de box. 's Avonds is ze altijd heel erg wakker, dan gaat ze ook echt niet slapen voor de laatste fles. Dat ze de nacht doorhaalt is dan ook niet zo heel raar.

Linda, fijn dat de klisma geholpen heeft bij Lotte. Beter eruit dan erin laten...
pi_78437895
Owja, Huups en Amélietje vergeten uit te zwaaien! Heel erg veel plezier in het andere topic en tot over een maandje!
Lotte!
Noah!
pi_78438109
Zo, er gaan ineens veel babietjes weg. Gisteren oscar, vandaag is Amelie een half jaar oud!
Veel plezier in het volgende topic
pi_78438513
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:25 schreef Keshet het volgende:
Update zaterdag 20-02-2010: Te bizar voor woorden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben stil en sprakeloos Keshet...
pi_78438753
Huup en Amelie ook al naar het volgende topic Wat gaat dat toch allemaal hard.
Linda gelukkig heeft je kleine meisje gepoept.
Vlindur, ik begrijp hoe je je voelt... borst voeden is heel zwaar. Ik was er na 2 maanden echt klaar mee. Gelukkig wilde Jamie wel een fles.
Rienk ga eens poepen joh.

Net bij het CB geweest ff prikjes halen, Hij had ze eigenlijk vorige week moeten hebben maar toen had hij koorts. Dus net maar ff snel geweest. Het verdriet was gelukkig snel voorbij. Een uurtje terug maar een zetpil gegeven, want hij heeft er zichtbaar last van. Nu ligt hij te slapen. Af en toe hoor ik een klein huiltje, maar das maar een paar seconden. Ik ga ook nog ff op de bank liggen
pi_78439429
Ahhh, Jamie prikjes... Zo zielig.

Een poepend kleintje voor Linda, 3 weken is echt lang zeg!

Net weer met de HA aan de lijn gehangen... Eindelijk zijn de kweek resultaten bovenwater. Ze hebben helemaal niks kunnen vinden. Opzich goed nieuws, aan de andere kant ook niet, want een infectie is relatief makkelijk op te lossen. Dus ik wilde een nieuw consult met de HA. Dat moest maar na het weekend, omdat het niet acuut was
Ik zei dat ik al meer dan een week aan het wachten was en dat ik niet langer wilde wachten dan morgen... Na een hoop aandringen 'mogen' we morgen naar de HA. Wat een k*t-praktijk. Gelukkig gaan we binnenkort verhuizen en hebben we weer een normale HA (die ken ik nog van vroeger)
pi_78439650
Vlinder: minisproetje heeft ook lactulose voor het poepen en de kinderarts zei dat we door mogen gaan tot 10 ml! Ze krijgt nu elke dag 5 ml en dat gaat zeer goed. Dus waarschijnlijk ga ik morgen 4 geven. De kinderarts zei dat je er gewoon een beetje mee moest spelen.

BJ: Evie aan de borst!!!

Aoraki; balen dat je weer niet verder bent. Hopen dat de huisarts toch nog goede ideeen heeft morgen?

Wij zijn vanochtend voor de tweede helft van de koemelkprovocatietest (goed scrabblewoord) geweest. Ze wilde natuurlijk niet echt drinken maar uiteindelijk is er 100 ml binnen gekomen. In het ziekenhuis ging het nog goed. Maar net belde ik mijn man die thuis bij haar is en het is 1 groot drama. Steeds vanuit het niets heel erg hard schreeuwen van de pijn, zo zielig. Vorige week was er niets aan de hand. Ik ben dus bang dat er toch wel echt koemelkallergie uit gaat komen.
Sinds we de neocate voeding gebruiken hebben we ook echt een ander meisje gekregen dus wat dat betreft wisten we het eigenlijk al.
pi_78439756
Lactulose, zijn dat die zakjes? Want daar had de HA het hier ook over, als dat klysma de boel niet weer op gang zou krijgen..
Lotte!
Noah!
pi_78440016
Ach... Wat vervelend voor mini-sproetje...

Gelukkig heb je wel een alternatief wat goed lijkt te werken.
pi_78440180
Martine, Toch fijn dat er paracetamollen zijn uitgevonden voor die kleintjes. Zo sneu om te zien als ze pijn hebben

Aoraki, wat een achterlijke huisartsenpost zeg Tof dat je straks weer een bekende als HA krijgt!

Sproetje, Ahw Minisproetje dus toch KMA
Als Rienk voor morgen ochtend nog niet heeft gepoept geef ik hem 5ml. Als je zelfs 10 geven mag!

Linda, Nee, ik heb vloeibare lactulose. Eigen merk van de apotheek. Een (veels te grote) fles voor 7.55. Maar hij was er niet kleiner.

[ Bericht 47% gewijzigd door Vlinder op 25-02-2010 16:07:18 (Zo. Dit is beter. ) ]
pi_78440789
kijk eens wat mijn bink kan

hij kon ziijn hoofdje wel al omhoog maar nooit eerder zo ver zien doen als net
pi_78440939
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een Mooierd!

Gaaf dat hij het ook al kan!
pi_78441702
mijn kleine acrobaatje...

en oeee dat had mama niet verwacht; en de landing was niet zo zacht,
ze lag op haar buik....
(mama was foto's aan het maken toen Evie aan het spelen was...)
pi_78444987
quote:
Hoi iedereen!

Mijn steeds-minder-kleine babietje heet Ella. Ze is op 23 november geboren, dus nu net 3 maanden oud

[ afbeelding ]
Ella! Wat een dotje. Ze heeft dezelfde tuinbroek en dezelde rammelaarknuffel als Ivan. Leuk, nog een baby van ongeveer dezelfde leeftijd!

Wat knap van Evie!
pi_78445060
quote:
[ afbeelding ]

Knap hoor
pi_78445194
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Knap hoor
En wat een ongelooflijk mooi kind ook!
  donderdag 25 februari 2010 @ 18:15:20 #243
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78445213
Faja wat een scheeterd!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_78445230
Huup, dáág.
pi_78445337
Ohjee wat naar al die poepproblemen! Linda: wel goed dat 't nu met dat klysma is opgelost, en fijn om te weten dat er dat soort opties zijn, ik zou me geen raad weten!

Qua oei ik groei, ik heb 't hier wel liggen maar heb bij Ella nog niet echt aanwijsbare sprong-dagen weten aan te wijzen. Ze verandert wel elke week merkbaar, dan kan ze opeens iets dat vorige week alleen nog maar 'per ongeluk' lukte Ik gebruik 't boek vooral om een beetje een idee van volgorde te krijgen, waar ik op kan letten zegmaar
quote:
[ afbeelding ]

Oooh wat stoer Ella vertikt dat, ze vindt op de buik he-le-maal niks. Ik probeer af en toe wel te oefenen door haar over ons bed te rollen maar op de buik is binnen een minuut gillen. Ze komt ook niet op het idee om op haar armen te steunen. Iemand ideeen om haar het buikliggen te leren?
pi_78445338
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:15 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, dáág.
Nu al?

Nou!
pi_78445524
quote:
Oooh wat stoer Ella vertikt dat, ze vindt op de buik he-le-maal niks. Ik probeer af en toe wel te oefenen door haar over ons bed te rollen maar op de buik is binnen een minuut gillen. Ze komt ook niet op het idee om op haar armen te steunen. Iemand ideeen om haar het buikliggen te leren?
Echt..zoals zoveel...dat gaat vanzelf! Isabeau had er een bloedhekel aan en ineens merkte ze dat ze d'r hoofd omhoog kon houden en dat het eigenlijk best leuk was. Nu moet ze er zelfs om lachen (maar niet te lang.. don't push it )
pi_78445865
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:34 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Vreemd genoeg ben ik niet eens heel moe Maar ik ben gewoon op van het altijd moeten. Ik kan J. nooit eens porren met 'ga jij maar, ik heb geen zin'

En dat was toch ook 1 van de hoofdredenen v mij om geen bv te geven, het was me het niet waard.(Bovenop vele andere redenen hoor)
Al kan ik me wel weer heel goed voorstellen waarom mensen er juist wel voor kiezen.
Hopelijk wordt het tpoch allemaal gauw wat relaxter bij jullie

Welkom leuke Ella

He Kersjes weer van de partij helaas alweer bijna vertrokken uit dit topic, wat gaat het toch hard! Zo zaten we nog samen in ''Wachten op het tweede streepje'' en zo is je manneke alweer bijna een half jaar oud!

In bedje slapen op eigen kamer ging goed, dus heb wel vertrouwen in vannacht, toch wel een soort spannende mijlpaal hoor
pi_78445904
Ooohh, hier ook iemand die liever haar hoofd niet omhoog doet. Waarom moeilijk doen als je ook gewoon lekker kan blijven liggen . Het gaat wel langzaam beter.
En draaien, wat is dat
pi_78446339
Evie is juist een klein uitsloofstertje
maar zal je zien dat ze het op het cb vertikt maandag
pi_78447336
Even snel nog een voor Huup en Amélie, tot over een maandje!

Ik moet nog bijlezen maar heb ook zo vergadering op het kdv, beetje onmogelijke planning.
pi_78449077
Jamie wilde ook niet op zn buik in het begin. Hij snapte niet dat zn hoofd om hoog moest, hij deed zn kont in de lucht. Na 2 keer mn hand op zn kont te houden deed hij zn hoofd omhoog en toen snapte hij het.

Iemand enige idee hoeveel zetpillen Jamie mag hebben? Ik heb die van VSM maar wordt niet echt wijs uit de bijsluiter.
pi_78451182
Martine, van VSM weet ik het ook niet, maar wat staat er in de bijsluiter dan? Misschien dat we er met zijn allen uitkomen?

Lieeeesa, welkom met je meisje!

En Huup en Amelie alweer een deurtje verder, tjonge! Tot gauw!

Sproetje, wat naar he, dat provoceren!
Gelukkig hoeft het niet zo lang. Maar voordat dat spul weer uit het systeem is....

Oooh Faja, wat een mooi kereltje zeg! En sterk!

BJ, nog even verlof en dan weer aan de slag! En dat Evie zomaar weer de borst pakte zeg!

Wij hebben aanstaande maandag een afspraak bij de dietiste, voor bijvoeding voor Lars.
Ik vind het wel spannend en eng, en een hele stap weer!
Ben benieuwd hoe hij erop reageert.

Ach en het gaat zo goed met mijn lieverdje. Hij is zoooo tevreden!
Hij probeert in de box de knietjes al onder het kontje te krijgen!
En de hele dag aan het keuvelen, zo lief!
pi_78451585
Is Amélie alweer 6 maanden? Jeetje, dat gaat snel, ik weet nog dat je in het zwangeren topic was.....
Nou, over een poosje kom ik je weer twee weekjes tegen in het volgende topic
pi_78452833
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:05 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Kan je niet aan de huisarts vragen om neusdruppels Xylometazoline? Dijon was 4 weken oud toen hij die kreeg. Van otrivin heb je pipetjes met zoutoplossing die je ook kan gebruiken ipv spuitje met water. Door de zoutoplossing slinken de slijmvliezen ook iets. Met water niet. En vertrouw je het niet of de mening van de kno arts niet, second opinion.

Xylo- metazoline
Wat doet dit middel en hoe merk ik dat?
In de neus gebracht, doet xylometazoline het neusslijmvlies slinken. Dit vergemakkelijkt de afvoer van vastzittend slijm in de neusholte ('verstopte neus'), u kunt weer beter door de neus ademen. Ook de doorgang tussen middenoor en neusholte wordt wijder; daarom wordt dit soort neusdruppels ook wel voorgeschreven bij een middenoor-ontsteking, om de pijnlijke druk in het middenoor op te heffen. Volg in dat geval de aanwijzingen van uw arts op. Deze tekst gaat vooral over toepassing bij een verstopte neus.
Thanks!

Om die neusdruppels heeft N. gevraagd, maar volgens de ha heeft dat geen zin omdat je dit nooit tot achterin de bijholtes krijgt. Ik moet zeggen dat dat spuitje met water tot m'n verbazing wel lijkt te helpen. Ik spuit nu eerst wat Otrivin zoutoplossing in d'r neus en een minuut later wat water er achteraan. Dat water komt er dan even later uitgelopen en neemt een hoop troep mee. Vannacht heeft ze stukken beter geslapen en drinken ging ook weer oké.

Ik (en de ha) heb ook niet het idee dat d'r oor verbandt houdt met d'r verkoudheid. Het is goed te zien dat het bultje niet diep in d'r gehoorgang zit.

Over een second opinion doe ik ook niet moeilijk hoor. Da's zo gepiept als ik het niet vertrouw.
pi_78452842
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:58 schreef martine1984 het volgende:
Jamie wilde ook niet op zn buik in het begin. Hij snapte niet dat zn hoofd om hoog moest, hij deed zn kont in de lucht. Na 2 keer mn hand op zn kont te houden deed hij zn hoofd omhoog en toen snapte hij het.

Iemand enige idee hoeveel zetpillen Jamie mag hebben? Ik heb die van VSM maar wordt niet echt wijs uit de bijsluiter.
tot 3 maanden mogen ze 3 zetpillen per dag van 60 mg, daarna tot 1 jaar 120 mg 3 x daags
pi_78452931
Gisteren hebben we 112 gebeld

Ik was met Robin samen lekker naar schaatsen te kijken en ineens begint ze een beetje te snurken waarop ze 5 min later recht omhoog ging en helemaal rood werd. Je zag dat ze duiderlijk moeilijk had met adem halen.

Ik sprong omhoog en gaf snel haar aan S en zei wat moeten we doen? 112? ja zegt ze dus ik bellen. Robin reageerde ook moeilijk op dingen en was maar met 1 ding bezig proberen te huilen wat niet lukte. er kwam slijm en wat voedsel naar buiten ook een beetje door haar neus.

112 stuurde direct een ambulance en bleef met mij aan de lijn. Met robin verandere weinig en ik had eigenlijk zoiets van wat kan ik doen, wat ga ik doen. Na 5 min besloot ik maar om me vinger in de keel te stoppen om eventueel iets los te maken.

Robin begon nu heel ff te huilen en besloot weer terug te gaan naar waar ze was. Ik herhaalde dag nog 1 of 2 keer toen bleef ze gelukkig huilen huilen betekend dat het goed is

Inmiddels was de ambulance er ook en heeft Robin even een check gedaan waaruit alles OK bleek te zijn. Ze zeiden dat het waarschijnlijk wat slijm was, dat komt wel vaker voor zeiden ze bij jonge baby's.

Al met al een behoorlijk gespannen avond en nacht gehad gelukkig was er weinig aan de hand
pi_78453054
Wat een schrik, Cool, jeumig!
pi_78453590
Co_ol dat is schrikken
Wel goed gereageerd joh!
pi_78454506
Jeetje Co_OL, wat moeten jullie geschrokken zijn! Alles weer ok met Robin?
pi_78454784
Jeetje wat een nachtmerrie Cool. Je hart zal wel in je keel hebben gezeten. Gelukkig is het goed afgelopen.
pi_78454959
jeetje co-ol wat heftig! Fijn dat alles goed is.....
pi_78455813
Ja dat was erg heftig, we dachten echt zo van ow nee he het zal toch niet... gelukkig bleven we vrij rustig en kalm om de juiste dingen te doen.

Achteraf bleek het iets onschuldigs te zijn gelukkig

De 112 medewerkers zeiden dat we goed gehandeld hadden om te bellen
pi_78456563
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:03 schreef Co_OL het volgende:
Ja dat was erg heftig, we dachten echt zo van ow nee he het zal toch niet... gelukkig bleven we vrij rustig en kalm om de juiste dingen te doen.

Achteraf bleek het iets onschuldigs te zijn gelukkig

De 112 medewerkers zeiden dat we goed gehandeld hadden om te bellen
Ik hoop echt dat je het nooit nodig zal hebben maar ik heb een eerste hulp voor kinderen cursus wel heel erg handig en leerzaam gevonden. Mocht het ooit nog een keer gebeuren, google eens op heimlich greep baby (ik bedoel niet tijdens maar wanneer je tijd hebt, altijd handig om te weten)
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:50:03 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78458524
Tjee Co_Ol! Wat eng zeg!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 06:07:37 #266
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78467585
tjeee Co-Ol dat klinkt wel heel erg vreselijk zeg! Kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent! gelukkig bleek het achteraf mee te vallen; maar het is zoooo sneu met zo'n kleintje!

ik ben alweer wakker; en Evie slaapt (nog). En we gaan vandaag eens op stap naar oma; hoop dat ik straks nog even weer kan slapen...
pi_78467620
Hier zit er ook net weer een fles in. Ook al had ik Esmee om 12 uur nog wakker gemaakt. Normaal gesproken slaapt ze dan door tot een uur of 7, maar nu dus maar tot 5 uur wegens gevalletje verstopte neus

En ik ben boos op mijn vriend. Zegt ie gisterenavond doodleuk: ja maar jij kunt lekker morgen een beetje op je kont zitten. Uh ja hoor, maar wie brengt dan de kinderen naar de opvang, doet de weekendboodschappen, helpt 2 uur mee met schoonmaken als de werkster er is zodat het hele huis gedaan is, brengt de boeken terug naar de bieb, verschoont de kattenbak, ruimt de vaatwasser uit, haalt de kinderen weer van de opvang en zorgt dat alles klaar staat aan badzooi en kleren e.d. voor als de kinderen weer thuis zijn. Is hem zeker niet opgevallen dat hij dat soort dingen al 3 maanden niet meer hoeft te doen

Daartussendoor moet ik ook nog naar vacatures zoeken want ik zit nu echt niet voor mijn lol thuis... O ja dan is het ook nog de bedoeling dat ik vanmiddag alvast kook omdat ik vanavond een etentje heb zodat hij dat niet meer uit zijn werk vandaan hoeft te doen terwijl de kinderen moe zijn en ze snel kunnen eten.

Nou nu maar hopen dat ik me niet verveel vanmiddag tijdens het kijken van mij soaps

Ik wil trouwens niet zeggen dat hij niks doet hoor, maar deze opmerking viel dus echt even verkeerd...
  vrijdag 26 februari 2010 @ 06:31:49 #268
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78467666
oooo wat ontzettend ontactisch van je vriend! ik zou helemaal exploderen! alsof je serieus de hele dag een beetje op je kont zit als je met een kind (of meer dan 1) thuis bent!
(ik moet eerlijk zeggen dat een dag werken me soms minder stress bezorgd dan zo'n dag thuis hoor)....
pi_78467694
Nou ze gaan vandaag dus allebei naar de opvang. Maar ja dan heb ik hier ook nog genoeg te doen want even goed de badkamer schoonmaken lukt echt niet op een dag dat ze allebei thuis zijn. Het is op de opvangdagen echt een inhaalslag-dag zeg maar
pi_78467770
Iemand nog iets van Keshet gehoord toevallig?
pi_78467811
Co_ol, wat schrikken zeg!! Gelukkig viel het achteraf mee!

Stiemie, kan mij voorstellen dat je dan even uit je vel springt na zo'n opmerking! Wat BJ zegt, ik vind het echt niet niets om voor een kind/kinderen te zorgen!

Ik ben ook benieuwd naar hoe het met Teigetje gaat!
pi_78468028
Stiemie, ik zou zeggen: LIJFSTRAFFEN

Co_Ol, wat een enorme schrik zeg! Pff... wat schiet er dan allemaal door je heen...

Isabeau heeft weer geweldig geslapen vannacht. Sinds ze naar het KDV gaat sliep ze 's nachts niet meer door op die dagen. Maar deze week zijn we begonnen haar nog even wakker te maken voor een voeding als wij zelf naar bed gaan en dat is echt magisch! Ze slaapt gewoon als een engeltje! (ze pit nu nóg!)

Vandaag mijn vrije dag. Ik geniet er nú al van. Zometeen gezellig naar McLaura. Hopen dat Isabeau zich een beetje gedraagt in trein en bus. (flashback naar boswandeling van afgelopen weekend vedring ik maar even)
pi_78468322
Goeiemorgen!

Jee, C0_ol, wat schrikken! Wat fijn dat alles oké is weer

Oh Stiemie, wat lomp (die van mij kan er helaas ook wat van )

Sorbo, wat heerlijk dat Isabeau het zo lekker doet! Have fun bij Laura!

Rienk heeft een pakje aan dat vroeger van mij is geweest. Zp cute! Zal straks een foto maken als het helemaal licht is
  vrijdag 26 februari 2010 @ 08:32:05 #274
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_78468352
Poeh zeg co_OL wat gaat er dan allemaal door je heen... nou ja, weinig nog denk ik, maar achteraf bedoel ik...

Hier weinig online geweest dus heb niet veel bijgelezen - het is hier vakantie dus kindertjes verdienen ook aandacht. Ben dan ook weer weg (maar alles gaat goed hoor, hoop met jullie ook )
  vrijdag 26 februari 2010 @ 08:41:32 #275
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78468510
Tan, groot gelijk. Zo ist hier ook!!

Cool, wat een schrik . Gelukkig kon je redelijk çool' blijven en is alles goed nu!

Au revoir en fijn weekend allemaal!
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 26 februari 2010 @ 08:48:02 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78468645
He, wat naar cool. Gelukkig is het goed afgelopen!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 08:49:16 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78468678
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 06:22 schreef Stiemie het volgende:
Hier zit er ook net weer een fles in. Ook al had ik Esmee om 12 uur nog wakker gemaakt. Normaal gesproken slaapt ze dan door tot een uur of 7, maar nu dus maar tot 5 uur wegens gevalletje verstopte neus

En ik ben boos op mijn vriend. Zegt ie gisterenavond doodleuk: ja maar jij kunt lekker morgen een beetje op je kont zitten. Uh ja hoor, maar wie brengt dan de kinderen naar de opvang, doet de weekendboodschappen, helpt 2 uur mee met schoonmaken als de werkster er is zodat het hele huis gedaan is, brengt de boeken terug naar de bieb, verschoont de kattenbak, ruimt de vaatwasser uit, haalt de kinderen weer van de opvang en zorgt dat alles klaar staat aan badzooi en kleren e.d. voor als de kinderen weer thuis zijn. Is hem zeker niet opgevallen dat hij dat soort dingen al 3 maanden niet meer hoeft te doen

Daartussendoor moet ik ook nog naar vacatures zoeken want ik zit nu echt niet voor mijn lol thuis... O ja dan is het ook nog de bedoeling dat ik vanmiddag alvast kook omdat ik vanavond een etentje heb zodat hij dat niet meer uit zijn werk vandaan hoeft te doen terwijl de kinderen moe zijn en ze snel kunnen eten.

Nou nu maar hopen dat ik me niet verveel vanmiddag tijdens het kijken van mij soaps

Ik wil trouwens niet zeggen dat hij niks doet hoor, maar deze opmerking viel dus echt even verkeerd...
mannen! Die van mij zou ook zoiets gezegd kunnen hebben. Maar ondertussen....
pi_78468927
quote:
Hoi iedereen!

[ afbeelding ]
ik heb een Emma van 23 november
  vrijdag 26 februari 2010 @ 09:53:15 #279
95408 Incantrix
pi_78470065
Liessaa, gewoon meeposten hoor, de rest komt vanzelf wel! Wellkom hier!

Co_Ol, jemig, wat náár! Gelukkig hebben jullie inderdaad tijdig gehandeld en is alles weer ok.. Brrr, je moet er toch niet aan denken?

BE en Oscar; Huup en Amélie, ik ben een beetje laat, maar ik wil jullie alsn0og even een dikke afscheidskus geven Tot over een maandje of 3!

Stef is nu voor de tweede keer wennen ij het KDV en ik heb er echt het volste vertrouwen in. Ik kan het ook eigenlijk wel even gebruiken, een rustige ochtend, ik voel me echt vreselijk beroerd. Ik kan niet eens water binnenhouden en het voelt alsof ik elk moment flauw kan vallen.. Laat Stef dan maar fijn even spelen bij de mensen en de kindjes @ het KDV, aan mij heeft hij ook niets op deze manier En nu ga ik maar eens its sufs kijken op tv ofzo, zelfs typen op de laptop is lastig (waar is mijn fijne motoriek nou ineens gebleven? ).

Dikke kus mensen!
3!
pi_78470187
Incantrix wat balen dat je je zo voelt zeg
Wel fijn dat je vertrouwen hebt in je KDV

Hier gisteren naar de tandarts geweest, TARA met 2 kinderen thuis gelaten. Het duurde allemaal heel lang bij de tandarts
Maar ik zat er ook best relaxed (het scheelt dat ik wist dat ik ruim tijd had tot de volgende voeding) en ik kwam thuis en alles was rustig

En TARA heeft mij nog nooit met ze alleen gelaten
pi_78470241
co_OL wat eng!!!!! Arme Robin Gelukkig was het niets ernstigs!

Keshet hoe is het nu met jullie meisje?

Huup en Amélie tot gauw!!!

hihi ik zie het helemaal voor me Martine. Jamie, al mopperend, met zijn kontje in de lucht

Ohh lieve tevreden Lars, probeer je al te kruipen joh, Poeh!!!
Spannend hoor Karin dat je nu snel met bijvoeding gaat beginnen, met tips van de diëtiste komt het vast helemaal goed!

Serpente wat fijn dat jullie het neusje van Lente toch een beetje vrij kunnen krijgen Kan ze nu ook weer wat beter drinken?

Oh Stiemie Voor je vriend! Dat soort opmerkingen krijg ik ook als ik "klaag" dat ik het niet zo fijn vind om iedere 2 uur wakker te worden.
Gisteren was mijn moeder hier en ik was helemaal blij dat ze eventjes op Niels kon letten zodat ik boven kon stofzuigen en dweilen

Jeeeeeeeeeeetje Evie wat doe je nu!! Laat je het ook eens aan Niels zien? Misschien krijgt hij dan inspiratie!
Inderdaad BJ, je werk kun je gewoon loslaten, het is niet zo persoonlijk met je verbonden als je kind. Uh ik kan het niet zo goed uitleggen.

Sorbootje wat heerlijk dat Isabeau zo goed slaapt Hoe gaat het met je tieten, zijn ze al een beetje ontporno-ed? (hoe schrijf je dat )

Ohhh wat schattig Vlindur, fotooooooow!

Faja wat een mooie kerel heb je En wat issie sterk!

Ohh Minisproetje KMA wat zielig dat ze zo'n last had. Gelukkig werkt de neocate goed!

Hoi Liesaa en Ella!! Leuk dat jullie meekomen kletsen, wat een schatje is Ella en wat is ze blond!

Niels kan zelf in slaap vallen! Hij heeft het bedritueeltje door en ruim de helft van de keren valt hij dan zelf in slaap Soms moet ik nog wel zijn armpjes zo leggen dat hij bij zijn vuistje kan.
Maar die strenge CB mevrouw met haar slaaptraining en "hij moet toch leren zelf in slaap te vallen" had het dus mis. Een kindje moet er gewoon aan toe zijn
Zo te horen ligt hij nu weer met zijn hoofd recht naar beneden op zijn handjes (hij is een buikslaper) dus ik ga hem even weer goed leggen
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:02:14 #282
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78470300
ahhh Trixje; wat sneu dat je zooo ziek en beroerd bent.. kruip lekker op de bank onder een dekentje en probeer af en toe een slokje thee te nemen. Fijn dat Stef een poosje aan het wennen is; komt eigenlijk best goed uit dus.

@Freecell; fijn om te weten dta het ook goed gaat als mama even niet thuis is he? en viel het mee bij de tandarts?

Jeeeeeujjj voor de goed doorslapende Isabeau

Evie heeft gister 2 enorme poepluiers geproduceert; dus ik vermoed dat de krampjes vandaag wel wat beter gaan zijn... en o ja ze was pas om 7:30 uur wakker!!
(alleen een beetje jammer dat ik al om 6 uur uit bed was... )
pi_78470317
Och Icantrix ben je zo ziek Het heerst echt nu, wij hebben het een aantal weken geleden gehad. Beterschap!! In ieder geval een fijn idee dat Stef het fijn heeft op het KDV.

Freecell had je gaatjes? Fijn dat het zo goed ging thuis!
Ik ben maandag bij de tandarts geweest en mijn verstandskiezen aan de rechterkant moeten eruit Ik vind het doodeng!! Mag zo'n verdoving trouwens wel als je borstvoeding geeft?
pi_78470343
Goedzo Niels De ervaring hier is ook dat ze het inderdaad vanzelf leren hoor

Leander wilde/kon niet alleen slapen in het begin. Overdag in de draagdoek, 's nachts bij ons. Pffff.... En dat drie maanden lang.
Florian kan overdag prima in zijn eigen bed slapen, ook zelf in slaap vallen, maar 's nachts in de co-sleeper lukt nog niet altijd en dan slaapt hij toch bij ons. Anders slapen we allemaal niet
En waar we bij Leander bang waren voor 'een kleuter in bed over een paar jaar' hebben we nu de ervaring dat ze het dus vanzelf leren

Wat leuk trouwens dat je kan horen hoe hij ligt
pi_78470409
Ik hoor hem dan snuiven Maar goed leggen werkte niet, hij is eigenwijs
pi_78470931
Oh co_ol wat schrikken zeg! Durf je nu nog wel te slapen of leg je haar nu altijd bij je in de buurt?
Sorry ik las nu pas terug. Moest even mijn woede vanmorgen afreageren en ahd dus niet
teruggelezen

Incantrix beterschap!

Zo de kinders zijn bij de opvang, de weekendboodschappen al gedaan en ingeruimd. Nu eerst even koffie en fok en over een half uurtje koken dan is dat ook klaar. En dan komt om 1 uur de werkster, dus eerst nog een snelle opruimronde (heb liever dat ze schoonmaakt dan opruimt )
pi_78471027
Cool jeetje wat een schrik, gelukkig gaat alles weer goed met Robin.
Stiemie hoe durft hij.... moet hij eens proberen thuis blijven bij de kids. En dan niet alleen voor de kids zorgen maar ook nog eens proberen een huishouden te laten draaien, dan piept hij wel anders

De bijsluiter van VSM Er staat helemaal geen gewicht of leeftijd van het kind. Dus ik weet niet of ik tot het maximale mag geven. Heb wel eens van de huisarts gehoord dat je maar 2 zetpillen per 24 uur mag geven, maar zijn dit de normale baby parcetemol?

Klaagmodus aan
Jamie heeft weer eens slecht geslapen Zn laaste fles was om 2200 uur en toen kwam hij om 1 uur weer (op aanraden van het cb een fles 120 met 3 schepjes gegeven en iedere meer afbouwen) toen om 5 uur en daarna begon hij om 7 uur weer te mekkeren in zn bed... nog kunnen rekken tot half 8. Hij bleef toen roepen (op zijn manier dan he ) En nu ligt hij weer te bed en ik ben klaar wakker Mn lief is ook ziek, dus ik kan het allemaal weer eens oplossen, zoals altijd.
Klaagmodus uit
pi_78472570
Co_ol, wat heftig joh, wat zullen jullie geschrokken zijn. Wel boelkloedig dat je snel 112 hebt gebeld en die vinger in der keeltje gestopt... denk dat dat wel heel erg heeft bijgedragen aan de snelheid waarmee Robin herstelde.

Stiemie, wat een opmerking van die vent van je... Had ik ook verdomd slecht getrokken op zo'n moment denk ik. Nu lekker effe ontspannen op de bank en genieten van je (tijdelijke) rust.

Martine, voor jou, wat rottig dat Jamie ineens zijn patroon zo heeft omgegooid en steeds 's nachts weer komt. En dan ook nog een zieke kerel in huis, da;s niet makkelijk. succes meid!

Trix, ook een voor jou hoor, vervelend dat je je zo beroerd voelt. Wel prettig dat Stef effe is gaan wennen, dan kun jij misschien een beetje bijkomen of anders in elk geval uitrusten. Hoe lang is ie wennen, of wel hoe laat moet (lees: mag) je hem weer ophalen?

Freecell, wat fijn dat je even ongestoord naar de tandarts kon (nou ja, fijn... het blijft wel de tandarts natuurlijk). Prettig idee toch dat Tara het ook prima zonder jou redt?!

BJ, Evie weer aan het doorslapen... lekker joh! Geniet er nog effe van zou ik zeggen!

Mijn muppet is vandaag ook weer wennen op het kdv, nu van 9 tot 15 uur... dus heb even een paar uurtjes voor mezelf, maar heb ook van mijn man alweer genoeg opdrachten gekregen onder het mom van "jij hebt dan toch effe niks te doen"... en bedankt! Zo maar eens lekker effe naar de kapper en dan bij de bank nog wat zaken regelen en boodschapjes doen en dan nog effe thuis relaxen voor ik Minke weer mag ophalen. En dan is het alweer bijna weekend!!!
pi_78473046
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:12 schreef Lijnloos het volgende:

Freecell, wat fijn dat je even ongestoord naar de tandarts kon (nou ja, fijn... het blijft wel de tandarts natuurlijk). Prettig idee toch dat Tara het ook prima zonder jou redt?!

Mijn muppet is vandaag ook weer wennen op het kdv, nu van 9 tot 15 uur... dus heb even een paar uurtjes voor mezelf, maar heb ook van mijn man alweer genoeg opdrachten gekregen onder het mom van "jij hebt dan toch effe niks te doen"... en bedankt! Zo maar eens lekker effe naar de kapper en dan bij de bank nog wat zaken regelen en boodschapjes doen en dan nog effe thuis relaxen voor ik Minke weer mag ophalen. En dan is het alweer bijna weekend!!!
Kapper is fijn En die mannen zijn stom Druk genoeg jullie!

en inderdaad een heerlijk idee dat ik zo rustig weg kan
pi_78473802
Even een snel vraagje. Ik geef Esmee altijd johannesbroodpitmeel in de fles, maar nu heb ik ook rijstebloem. Dat maakt het ook dikker. Moet er dan nog jbpm bij? En kan ik anders in alle flessen dat jbpm vervangen door de rijstebloem/biobim?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:01:58 #291
95408 Incantrix
pi_78474735
Hullo Thnx dames, hopelijk helpen jullie lieve positieve vibes snel Free, het is inderdaad fijn een goed gevoel bij je kdv te hebben.. We hadden 3 keuzes (het is een keten nl.) en deze voelde verreweg het best.. De sfeer is er gewoon erg leuk Lijnloos, om 13.00 uur haal ik hem op en mijn moeder rijdt ons ff heen en weer, want met die wegtrekkers de hele tijd durf ik niet opnieuw in de auto te stappen

Pffff, ik wilde nog allemaal mensen iets zeggen maar het komt er niet uit.. Sowwy..
3!
pi_78475862
Isa zit inmiddels al in haar tweede pakje vandaag! Had een flinke luier!
Verder heeft ze om 0.30 uur gegeten gisteren, en was ze pas om 6.10 weer wakker!
pi_78476470
Incantrix, beterschap meid! Fijne timing wel, nu je je handen even vrij hebt, want zelf ziek zijn en voor je kindje zorgen is een rukcombi!

Lijnloos, wat een lange wendag! Kom je de dag een beetje door, of heb je niet zo'n moeite? Wel lekker even naar de kapper! Heerlijk dat gefrunnik! Ik heb deze week mijn haar ook maar weer laten verven....heerlijk dat gepruts aan je haar!

Lekker hoor Freecel, dat TARA de honneurs zo goed kan waarnemen!

Twinkly, wat fijn dat Niels nu lekker zelf in slaap valt , weer een zorg minder! Lars ook hoor, die begint te huilen=>moe, slaapzak aan, en in bed, dan hoor je hem vaak nog even babbelen en even later is het stil....ga je kijken, ligt ie lekker te slapen met duimpje in de mond! Ik vind het I-DEAAL! dat hij de duim pakt! Niks geen nachtelijke zoektochten naar zoekgeraakte spenen enzo! En buh voor je verstandkies....ik schijt ook 7 kleuren voor dat soort dingen....en mijn verstandkies is nog steeds aan het doorkomen....ooit moet ik er ook aan geloven maar dat verdring ik nog even

Sorbootje, wat klink je goed! Isabeau zit ook echt lekker in dr velletje he! Fijn zo!

Vlindur, hoe was het met Rienk nu met drinken? Gaat het al beter? En slaapt ie nu vaak in de Fokababy slaapzak?

Stiemie, ik denk dat je het gewoon moet proberen, of eerst half om half om te wennen.
Heeft ze de jbpm voor spugen?
Lars heeft dat spul ook, maar als ik het weglaat dan krijgt hij meteen weer last van krampen.
En mannen, soms!!! GRRRR
Hoewel die van mij op het moment echt helemaal top is. Geen gezeur en geklaag, en hij helpt me op alle mogelijke manieren. Gister bracht ik Lars naar bed, en toen huilde hij even (hard), duurde maar even, toen kwam mijn vriend vragen of hij hem moest overnemen. Lief vond ik.

En nieuweuser, Isa maakt ook al mooie nachten dus! Super!

Dat kleine spook van mij wordt echt groot! Rompers maat 62/68 zijn te klein!!!!!!! Reus!
Dus nu in 74/80, zit veeeeel beter!
pi_78479146
Incantrix, beterschap! klinkt echt niet lekker..

Freecell, ik ben nog nooit weggeweest! Fijn dat het goed is gegaan!

Twinkly, wat fijn dat Niels alleen in slaap valt!
Kan hij dat Rienk aub even leren En Rienk ligt ook het liefst op zn buik

BJ, Poepluiers! Wat waren dat ook alweer? En super dat ze zo doorslaapt hoor! Luxe!

Martine, *bah*

Lijnloos, is je haar mooi geworden? Wij gaan maandag. Maar meer dan de pony en dooie punten durf ik nooit aan

NieuweUser, ook al een poepluier! En ook al zo'n doorslaper!

Karin, Nee, hij slaapt in de swaddle-me, hij maait nog te veel om er pertinent in te kunnen slapen. En ik weet ook niet hoe ik het nou het beste kan aanpakken..
En Lars dus al een grote jongen! We hebben voor Rienk inmiddels 62-68 rompers, maar ik blijf hem stug in de 50-56 proppen. Past heus nog wel om mijn kleine baby!

Kijk, Rienk in mijn oude kleren!

Ik heb een kind wat *altijd* in beweging is, dus dit was de beste van 25 foto's Maar gaaf he?!

En ja, hij drinkt uit de borst een stuk beter, of nou ja.. Een heel stuk langer en dan lijkt hij nog niet voldaan.
De speen blieft hij niet meer en de fles gister niet geprobeerd. Ik kan er dus nog niks over zeggen.. Maar ben nog niet helemaal overtuigd..
pi_78479817
Lief Vlindur, en bijzonder!

Mijn druktemaker vertelt een verhaal:
Lars heeft praatjes *KLIK*

[ Bericht 10% gewijzigd door XXXKarinXXX op 26-02-2010 14:31:43 ]
pi_78479949
Rienk, tof zeg Had je moeder ze bewaard?

En de borst is véél harder zuigen voor minder drinken hè? Dus logisch dat dat langer duurt

Ik wilde ook nog niet weg hoor Maar ik moest, mijn spalkje was losgeknapt En dan rennen mijn voortanden in hoog tempo uit elkaar
pi_78480140
Ik ben weer onderweg om mijn muppet op te halen... Was idd wel lang vandaag maar voelde echt prima Na 2 keer eerder wennen wat supergoed ging en leuke meiden daar vertrouw ik het helemaal. Maar zo nog wel ff lekker knuffelen als we thuis zijn!

kapper heb ik maar overgeslagen nog, was zulk pokkeweer, had geen zin om daar doorheen te moeten... Misschien zo o de terugweg als het droog blijft en Minke het ook goed vind. Oh en ik doe ook alleen maar knippen hoor, ben geen held daarin en wassen kan ik voor dat geld ook wel zelf.

Lars wordt groot!!! Hier gat gelukkig 50/56 nog met gemak, 56 is zelfs nog behoorlijk te groot
pi_78481246
Lars, lekker ding!

Mijn moeder heeft het idd bewaard. Nog wel meer, maar alleen deze en nog een ander pakje vond ik leuk voor Rienk. Die ouderwetse overslag vestjes vind ik niks

Lijnloos, fijn toch dat het juist zo goed gaat! Een vriendin van ons is kapster, dus wassen doen we thuis gewoon
pi_78481341
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:00 schreef Twinkly het volgende:
Sorbootje wat heerlijk dat Isabeau zo goed slaapt Hoe gaat het met je tieten, zijn ze al een beetje ontporno-ed? (hoe schrijf je dat )
Ze staan in het pornofototopic
pi_78481367
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:50 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ze staan in het pornofototopic
Mooi hoor
pi_78482905
* Twinkly ziet de rennende voortanden van Free voor zich

Wat wordt Lars groooot! Hij is groot voor zijn leeftijd ook he?
Wat een super filmpje Babbelkont, ik probeer het van Niels ook steeds op te nemen, maar die vindt de camera te interessant.
Ik breng Niels inderdaad ook echt direct bij het eerste piepje naar bed, anders dan is hij te moe om te slapen. Hij gaat niet liggen kletsen, het is meer een zo'n kreunen en hij probeert dan heel hard een lekkere houding te vinden. En die duim is ideaal ja!

haha Sorbo, prachtig hoor

Vlindur wat leuk dat je dat pakje nog hebt!! Heb je ook een foto waar jij het draagt? Ergens, op de zolder van mijn moeder, ligt ook nog een pakje van mij. Die heeft de beer aan
Niels wil het Rienk best even leren hoor, kom maar een keer kijken

Lijnloos wat super dat het zo fijn is op het KDV! Het is idd rotweer hier waait het huis ongeveer weg! Ik had me voorgenomen met Niels te gaan wandelen, toch maar niet

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 26-02-2010 15:43:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')