quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:01 schreef Asyniur het volgende:
Over poepluiers: mijn kraam zei dat Harry nu elke dag toch wel zo'n 4 poepluiers moest produceren. Vanaf dag 28 was er iets met de darmen (ben even vergeten wat) en dan kunnen ze ook langer zonder poepluier...
Freecell, het klinkt niet best hoor! Ik zou echt even bellen. Niet zo zeer vanwege het 'zware' gevoel maar wel vanwege de geur. Dat hoort echt niet!
Ow en dank jullie wel voor de complimentjes voor onze zoon. WIj vinden hem natuurlijk sowieso geweldig maar ik hoor steeds maar weer dat het zo'n mooi manneke is. Ga er bijna van naast mijn schoenen lopen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:14 schreef NieuweUser het volgende:
Lijnloos, fijn dat Minke geen last heeft van de prikjes!
Mijn eigen laatste:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef Incantrix het volgende:
Hallo lieve mensen! Hoe gaat het ermee? Eens even kijken wat ik heb onthouden:
Keshet, meis, ik denk dat we allemaal al wel het gevoel hadden dat er een boel gebeurd is de afgelopen dagen, fijn je weer even te lezen, we kijken uit naar je update!Harry
OMG, Asy, wat is dat een prachtigmooi ventje! Superlief! Vervelend dat je met de bv meer problemen tegenkomt, bij mij is het in het begin ook heel naar gegaan omdat er in het ziekenhuis niet goed gehandeld is.. Succes ermee, hoop dat dit snel achter jullie ligt!
Octo, wat vervelend dat ook jij veel moeite moet doen om het allemaal op gang te krijgen, ik hoop heel erg dat deze stijgende lijn door de lk kan worden gestimuleerd.. Al is het ook geen schande om de fles te gaan geven hoorEn dat mensen boos op jullie zijn in deze enorm emotionele en bijzondere tijd vind ik echt schandalig. Niets van aantrekken kan ik makkelijk zeggen, maar zo werkt het vaak niet. Ik hoop maar gewoon dat dit sne voorbij waait!
Arme Jamie, balen dat hij zo onwijs leegloopt Martine! beterschap voor je ventje
BE, hoe is het met Oscar?
Minke, volgens mij ben jij een superstoere tante!
Stef is vandaag voor het eerst wezen wennen op het KDV en dat is van beide kanten uit helemaal prima gegaan. Beiden niet gehuild, hahaStef heeft lekker geslapen, gelachen en met een mooie babygym gespeeld en wij hebben even hardcore boodschappen gedaan
Was wel fijn om hem weer op te gaan halen, dat dan weer wel
De fysio was erg fijn (thnx for asking Twinkly
) en had goede tips! Ow, en Karin, zei jij dat nou over dat mailen voor een nieuw speeldoosje voor de mobile? Superthnx voor de tip, is hetzelfde merk!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
wasn't me!
Fijn dat het goed ging op het kdv, en dat het voor jou ook goed voelde!
En je kindje weer ophalen is leuk!
Sorry, dan was dat Linda! En haha, dat was érg fijn inderdaad! Vrijdag gaat hij nog een keer en dan ben ik écht alleen thuis.. Eens kijken f ik dan ook zo stoer benquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
wasn't me!
Fijn dat het goed ging op het kdv, en dat het voor jou ook goed voelde!
En je kindje weer ophalen is leuk!
Same here, zal mij ook benieuwen... morgen ook nog even wennen, voor 4 uurtjes en dan vrijdag voor 6!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:48 schreef Incantrix het volgende:
Oh, jemig, wat gaan er een boel kindjes weg deze maand zeg! Dag lieve grote lieffies, tot over even!![]()
![]()
[..]
Sorry, dan was dat Linda! En haha, dat was érg fijn inderdaad! Vrijdag gaat hij nog een keer en dan ben ik écht alleen thuis.. Eens kijken f ik dan ook zo stoer ben
Ach joh..quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef Sorbootje het volgende:
Rolbewijs:
Bekijk deze YouTube-video
Let niet op mijn hysterische gekraai
Stoma?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:01 schreef Co_OL het volgende:
Terugvind opa en stoma![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee heb nog even snel gekeken, maar was goed tot half mei. Vreemd spul hoor...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:06 schreef DaviniaHR het volgende:
stiemie, mss was het kant-en-klare wel over datum?
Dat was in het oor van Lentequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:06 schreef DaviniaHR het volgende:
free, ik heb het ook in mijn vingers, maar dieworden niet wit, maar bevrore dingen probeer ik zo min mogelijk aan te raken, want dat doet binnen de kortste keren enorm zeer.
ik bedenk me nu dat het ding in het oor van isabeau niet weg is gegaan. gaan ze daar nu iets aan doen?
stiemie, mss was het kant-en-klare wel over datum?
sorbo, waarom moet je stopen met trotse mama te zijn? lekker trots zijn, is leuk om te lezen
It was Iquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef Incantrix het volgende:
Ow, en Karin, zei jij dat nou over dat mailen voor een nieuw speeldoosje voor de mobile? Superthnx voor de tip, is hetzelfde merk!
gefixtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:41 schreef octopussy het volgende:
Mag ik in de OP met Hannah (15-02)?
ah, oeps! naja, de nick begint met een S, ongeveer, toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:17 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat was in het oor van Lente
Ik bedoel trouwens dat ik wel heel erg bezig ben van 'oh kijk eens wat mijn wonderbaby allemaal kan"
Tja, daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ah, oeps! naja, de nick begint met een S, ongeveer, toch?
en je hebt idd ook een wonderbaby!
en ik ook!
en alle andere dames en heren ook!
ssserpente, wat zou de dokter kunnen zeggen/doen?
ja, ik denk dat het komt door het gefrut "down under". ze is toch een tijd bezig geweest, en ik ben nog best heel erg gammel (lees: ieder tree van de trap kraakt het, en bij voorover buigen kraakt het, maar wel pijnloos, dus ben allang blij.)
Géén idee. Hij krijgt nu flesvoeding, dus ik kan hem niet zomaar een extra voeding geven want dan krijgt hij veel te veel binnen. Ik was er dus op gebrand om hem in slaap te krijgen zonder hem een voeding tegen. Hij drinkt nu al met gemak het maximum van wat hij mag krijgen op een dag. Hij laat zich trouwens altijd eigenlijk wel heel makkelijk troosten, alleen begon hij telkens weer te huilen als ik hem weglegde. Tegen de tijd dat hij ging slapen kon ik naar m'n werk. Ik zag het reizen niet zitten, dus ik ben maar weer eens thuis blijven werken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, enig idee wat er met Ivan aan de hand was?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |