abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78349022
Het kleine babietjestopic deel 25
Kleine babietjes

25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk Bowe, zoon van Vlindur
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: Teigetje, dochter van Keshet
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

Hier maar weer verder!

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 24-02-2010 09:37:20 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78349137
Laatste posts:
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:01 schreef Asyniur het volgende:
Over poepluiers: mijn kraam zei dat Harry nu elke dag toch wel zo'n 4 poepluiers moest produceren. Vanaf dag 28 was er iets met de darmen (ben even vergeten wat) en dan kunnen ze ook langer zonder poepluier...

Freecell, het klinkt niet best hoor! Ik zou echt even bellen. Niet zo zeer vanwege het 'zware' gevoel maar wel vanwege de geur. Dat hoort echt niet!

Ow en dank jullie wel voor de complimentjes voor onze zoon. WIj vinden hem natuurlijk sowieso geweldig maar ik hoor steeds maar weer dat het zo'n mooi manneke is. Ga er bijna van naast mijn schoenen lopen
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:14 schreef NieuweUser het volgende:
Lijnloos, fijn dat Minke geen last heeft van de prikjes!
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef Incantrix het volgende:
Hallo lieve mensen! Hoe gaat het ermee? Eens even kijken wat ik heb onthouden:

Keshet, meis, ik denk dat we allemaal al wel het gevoel hadden dat er een boel gebeurd is de afgelopen dagen, fijn je weer even te lezen, we kijken uit naar je update!

Harry OMG, Asy, wat is dat een prachtigmooi ventje! Superlief! Vervelend dat je met de bv meer problemen tegenkomt, bij mij is het in het begin ook heel naar gegaan omdat er in het ziekenhuis niet goed gehandeld is.. Succes ermee, hoop dat dit snel achter jullie ligt!

Octo, wat vervelend dat ook jij veel moeite moet doen om het allemaal op gang te krijgen, ik hoop heel erg dat deze stijgende lijn door de lk kan worden gestimuleerd.. Al is het ook geen schande om de fles te gaan geven hoor En dat mensen boos op jullie zijn in deze enorm emotionele en bijzondere tijd vind ik echt schandalig. Niets van aantrekken kan ik makkelijk zeggen, maar zo werkt het vaak niet. Ik hoop maar gewoon dat dit sne voorbij waait!

Arme Jamie, balen dat hij zo onwijs leegloopt Martine! beterschap voor je ventje

BE, hoe is het met Oscar?

Minke, volgens mij ben jij een superstoere tante!

Stef is vandaag voor het eerst wezen wennen op het KDV en dat is van beide kanten uit helemaal prima gegaan. Beiden niet gehuild, haha Stef heeft lekker geslapen, gelachen en met een mooie babygym gespeeld en wij hebben even hardcore boodschappen gedaan Was wel fijn om hem weer op te gaan halen, dat dan weer wel De fysio was erg fijn (thnx for asking Twinkly ) en had goede tips! Ow, en Karin, zei jij dat nou over dat mailen voor een nieuw speeldoosje voor de mobile? Superthnx voor de tip, is hetzelfde merk!
Mijn eigen laatste:
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

wasn't me!
Fijn dat het goed ging op het kdv, en dat het voor jou ook goed voelde!
En je kindje weer ophalen is leuk!
pi_78349187
En ik had wel heel lief gezwaaid naar Thomas en Ca.Ra maar nu zie ik dat Evi van Duchess ook alweer een half jaar is! Dus ook een welgemeende zwaai naar jullie!

En morgen is Oscar een half jaar!!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:48:15 #4
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78349390
Oh, jemig, wat gaan er een boel kindjes weg deze maand zeg! Dag lieve grote lieffies, tot over even!
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

wasn't me!
Fijn dat het goed ging op het kdv, en dat het voor jou ook goed voelde!
En je kindje weer ophalen is leuk!
Sorry, dan was dat Linda! En haha, dat was érg fijn inderdaad! Vrijdag gaat hij nog een keer en dan ben ik écht alleen thuis.. Eens kijken f ik dan ook zo stoer ben
3!
pi_78349716
Keshet fijn dat het nu allemaal weer goed gaat, ik ben benieuwd naar de update

Wat veel kindjes gaan verhuizen naar het volgende topic Nog eventjes en Niels komt zich ook bij u voegen (WAH!) Tot gauw!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78350348
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:48 schreef Incantrix het volgende:
Oh, jemig, wat gaan er een boel kindjes weg deze maand zeg! Dag lieve grote lieffies, tot over even!
[..]

Sorry, dan was dat Linda! En haha, dat was érg fijn inderdaad! Vrijdag gaat hij nog een keer en dan ben ik écht alleen thuis.. Eens kijken f ik dan ook zo stoer ben
Same here, zal mij ook benieuwen... morgen ook nog even wennen, voor 4 uurtjes en dan vrijdag voor 6! uur... Ben ook wel heel benieuwd hoe ik dat ga vinden en hoe Minke het vind natuurlijk.
Fijn dat Stef het zo goed heeft gehad en gedaan...
pi_78350641
Ik ga even voor een ordinaire tvp zodat ik later bij kan lezen.

Vanochtend van 5 tot 6 Ivan zitten troosten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78351348
jeuj voor Stef en Trix; beide niet gehuild wat goed!

@lijnloos jij ook alvast succes met wennen

Evie mag morgen ook weer 'wennen', nu 2,5 uur zonder mama... Vorige week ging prima; dus ik verwacht nu ook geen problemen.
Wat ik trouwens zo leuk vind; ze hebben hier van elk kind een boekje en daar wordt elke dag dat ze op het KDV zijn een verhaaltje in geschreven.. heb het 1e verhaaltje echt al een paar keer gelezen..
zo leuk om te lezen hoe een buitenstaander ons kleine meisje ervaart...

vandaag een lekker dagje samen met Evie. Papa heeft na het werk nog een etentje en is rond half tien weer thuis (hij wil natuurlijk niet teveel van het schaatsen missen). Maar het gaat vandaag heerlijk hier eigenlijk:
6:30 1e fles, daarna Evie (7 uur) en mama (8 uur) weer naar bed.
10:00 mama wakker; naar beneden met babyfoon; nog even relaxed een kopje thee gedronken.
10:20 Evie wakker; 2e fles
10:45 tot 13:15 lekker gespeeld op het kleed; samen achter de laptop; en in de wipstoel...
13:30 tummy tub, en 3e fles
14:00 - 16:00 Evie haar middagdutje
16:00 tot nu: lekker knus bij mama in de draagdoek.

en ze is zoooo lief en leuk.. ben nog steeds zoooo blij en verliefd....
en mama voelt zich zoveel beter nu het kolven geen 'moeten' meer is.... (ik heb vandaag tnt 3 keer gekolfd; maar gewoon wanneer het mij uitkomt..)

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78351467
Klinkt als een gezellig en lekker schema BJ... Lekker rust en veel spelen voor Evie en ook samen lekker knuffelen! heerlijk...
pi_78351717
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

Ach joh..

Rienk was zonet woest op mn rechterborst. Maar 10 minuten later links wel leeg klokken? Ik zou wlllen dat hij makkelijker flessen dronk. Zou zoveel gedoe schelen..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78352419
Terugvind opa en stoma

pi_78352624
Incantrix, stoere Stef heeft zich dus prima vermaakt! Lekker zeg!

En inderdaad, er gaan de komende dagen veel kindjes weg uit dit topic Ik zal ze (en vooral hun moeders) wel missen hier! Maar we volgen over anderhalve maand... maar ja, dan ga ik de 'achterblijvers' weer missen. Het is ook allemaal wat

Claudia, enig idee wat er met Ivan aan de hand was?!
pi_78352819
Rolbewijs:

Bekijk deze YouTube-video

Let niet op mijn hysterische gekraai
pi_78352940
Hallo opa en oma CO_ol!

En BJ: klinkt me heel normaal in de oren hoor

Wij hebben het gevoel dat we vakantie hebben Dat is raar als je net een baby hebt, maar alles loopt hier prima.

En ik ga zo denk ik toch ff de vlos bellen, want ik had net best wel een behoorlijk stolsel en die heb ik helemaal niet gehad tot nu toe.
pi_78352971
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef Sorbootje het volgende:
Rolbewijs:

Let niet op mijn hysterische gekraai
serieus wat een meisje
!hap!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:30:40 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78353454
Incantrix, onze telefoon deed het niet, modem zat vast, vandaar de radiostilte met thuis.
Maar het is allemaal heel goed gegaan. Flinke poepbroek op het kdv nog, maar thuis verder niet meer.
We hebben de helm maar even afgelaten want hij voelt wel wat warm aan.
Morgen maar weer proberen. Heb op mijn werk al gezegd dat ik thuis blijf...

BJ, wat klinkt het goed joh!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:01:24 #17
95408 Incantrix
pi_78354699
BE, pfiew, toch weer fijn dat alles ok is. Mijn hemel, ik kan me zó goed voorstellen dat je niet weet hoe snel je weg moet komen van je werk als je alsmaar die radiostilte houdt

Sorbootje, haha, erg he, jezelf terughoren van bandjes of filmpjes? Dat haat ik ook zo erg Maar Isabeau, topwijffie!

Free, goed dat je toch even belt hoor

BJ, héérlijk dagje dus

Zo, het is wel te merken dat Stef het druk heeft gehad vanmorgen, zo veel slaapt hij normaalgesproken nooit overdag! Nu weet ik dat het allemaal nog wel zal wennen enzo, maar ben toch wel blij dat hij na elke dag KDV wel even een paar daagjes heeft om bij te trekken..
3!
pi_78355017
hellow ben ik weer

BE, vervelend zeg van die modem! maar ik ben blij te horen dat alles goed is met je kleine man!

Isabeau

Freecell; klinkt erg vervelend die klachten. En dan ook nog een stolsel verliezen. Verstandig dat je toch het zekere voor het onzekere neemt en contact opneemt

en Stef is dus lekker lui??

Evie ligt ook alweer een dutje te doen; in het voedingskussen in de box. Ik heb mijn eten dus ook weer op. Ben nu even online een weekje centerparcs voor de zomer aan het boeken
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78355117
Haaai!
Meiden jullie gaan echt veel te snel hoor!
Ik zag buikgriep, pff. Succes ermee!
Freecell, klinkt niet goed, bellen zou ik zeggen, liever voor niets dan te laat, zullen we maar zeggen.
Stiemie, een bever en een valse kat. Ah, ken ik ja. Wij noemen dat een valse kat in de maxi cosi hebben.
Be, lastig zo'n modem dat weigert. Hopelijk knapt Oscar nu snel op.
Naar het kdv is hier nog steeds heel erg vermoeiend. Het jochie slaapt en daar en daarna veel meer dan thuis.

Driekus heeft trouwens zijn voeten ontdekt. Leuk om te zien. En verder heb ik mijn jochie te weinig gezien de laatste dagen. Was voor het goede doel (hoogstwaarschijnlijk nieuwe baan) maar leuk was het niet. Ga em maar extra knuffelen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:44:49 #20
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78356746
reactie uit mijn hoofd (is niet veel waard, want ik heb vandaag zowel mijn tas als mijn telefon in de auto laten liggen, en ik ben aviva's speen kwijt, dus heb nwe uitgekookt... )
even een voor de poepnde kinders hier! (ik had er ook 4 vandaag, maar er was maar 1 echte, de rest was voorwerk )

martine, als jamie steeds langs de benen poept, mss een ander soort luier proberen?

verder zag ik dat stef het leuk had op het kdv! en dat het goed was mt de fysio!

keshet

free, wat zei de vlos? hopelijk is het niks ernstigs!

bj, plof je niet nu je zoveel minder kolft? naja, wel fijn dat het zoveel rust geeft.

vlindur, wil jij nou niet stiekem over op kv? rienk drinkt zijn laatste fles toch goed? hopelijk helpt de lactulose.

stiemie, mss wordt esmee wel zangeres (of viswijf ) met al die geluiden!
hoe gaat de rijstbeloem?

aviva begint een klein beetje geluid te maken. zo leuk! nu wachten op de eerste gil, gevolgd door een verbaasde blik waar die herrie vandaan kwam

hier zit de mirena erin, enn u heb ik weer last van mn bekken hopelijk is het morgen weer goed.
de ha had trouwens niet gehoord van Raynauds in de borsten / tepels, maar ze zou het opzoeken. ik mag een maand lang extra vit B gebruiken (+gravitamon), en aangezien dat geweldig lijkt te helpen, hoop ik dat het over een maand mooie weer is en mijn vitaminedeficiëntie weer is opgelost.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78356890
BJ klinkt als een fijn dagje zo!

BE fijn dat er dus alleen iets mis was met de telefoon. Hopelijk is hij morgen op zijn halfjaardag niet ziek!

Claudia waarom was Ivan zo zielig vanmorgen?

Sorbootje niks hysterisch aan hoor. Volgens mij heb ik laatst bijna hetzelfde filmpje gemaakt inclusief mama-commentaar Al heb ik er ook een hekel aan hoor om mezelf terug te horen

Driekus lekker met zijn voeten aan het spelen! En ik duim voor je dat je baan doorgaat! Het is je dan wel snel gelukt zeg! Ik ben helaas nog druk aan het solliciteren...

En ik had nog een pak kant en klare nutrilon staan. Ooit eens gekocht, maar nooit gebruikt omdat we er toch altijd nog jbpm in doen. Nou ja dus nu maar eens opgemaakt. Althans 1 voeding gegeven om 5 uur. Maar vanaf een uur of 6 was Esmee maar aan het huilen en het werd steeds erger. Bij mij op schoot viel het nog wel mee, maar ik zag dat ze zo moe was, dus toch maar in bed gelegd. Nou na zo'n 3o minuten huilen, toch weer troosten, Linde ondertussen tanden poetsen en naar bed brengen (mijn vriend is de hele dag en avond weg zal je altijd zien) uiteindelijk Esmee toch maar eruit gehaald en een zetpil gegeven want ze zat ook steeds op vanalles te kauwen. Dus tandjes misschien. Nou ja na 20 minuten nog geen zetpileffect en toen uit wanhoop maar een fles gemaakt en die klokte ze zo naar binnen Hoe kan ze nou een uur na de vorige fles alweer zo'n trek gehad hebben? Heb de rest van het pak kant en klaar spul gewoon maar weggedaan... durfde het niet meer aan. Maar nou voel ik me wel schuldig over die stomme zetpil... Pff wie zei dat het bij een 2e allemaal zoveel makkelijker was
pi_78356967
Mirena is wel Davinia!

Isabeau kan ook kletsen:

En nu zal ik stoppen de irritante trotse moeder uit te hangen.. maar da's moeilijk, want het ging zó goed vandaag. Op het KDV zeiden ze ook dat ze een topdag had. Alleen maar lachen en kletsen
pi_78356983
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:01 schreef Co_OL het volgende:
Terugvind opa en stoma
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Stoma?
Een stomme oma ofzo?
pi_78357021
Stiefoma?
pi_78357231
Davinia: Raynauds zit toch bijna altijd ook in je tepels als je het hebt? Of heb je het niet in je vingers en tenen?

In mijn tepels heb ik het ook, maar dan echt het fenomeen van Raynauds en gelukkig niet het syndroom (zoals TARA, vrij onhandig met zo'n lange winter) Maar van mijn tepels heb ik verder geen last met voeden. Ze slaan alleen af en toe blauw en wit uit en doen dan pijn
pi_78357314
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef Stiemie het volgende:
Stiefoma?
Ohja, dat kan ook
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:06:03 #27
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78357800
free, ik heb het ook in mijn vingers, maar dieworden niet wit, maar bevrore dingen probeer ik zo min mogelijk aan te raken, want dat doet binnen de kortste keren enorm zeer.

ik bedenk me nu dat het ding in het oor van isabeau niet weg is gegaan. gaan ze daar nu iets aan doen?

stiemie, mss was het kant-en-klare wel over datum?

sorbo, waarom moet je stopen met trotse mama te zijn? lekker trots zijn, is leuk om te lezen
pi_78358018
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Nee heb nog even snel gekeken, maar was goed tot half mei. Vreemd spul hoor...
pi_78358448
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:06 schreef DaviniaHR het volgende:
free, ik heb het ook in mijn vingers, maar dieworden niet wit, maar bevrore dingen probeer ik zo min mogelijk aan te raken, want dat doet binnen de kortste keren enorm zeer.

ik bedenk me nu dat het ding in het oor van isabeau niet weg is gegaan. gaan ze daar nu iets aan doen?

sorbo, waarom moet je stopen met trotse mama te zijn? lekker trots zijn, is leuk om te lezen
Dat was in het oor van Lente

Ik bedoel trouwens dat ik wel heel erg bezig ben van 'oh kijk eens wat mijn wonderbaby allemaal kan"
pi_78358572
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef Stiemie het volgende:
Stiefoma?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:28:11 #31
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78359106
stiemie, je inbox zit vol!
pi_78359329
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef Incantrix het volgende:
Ow, en Karin, zei jij dat nou over dat mailen voor een nieuw speeldoosje voor de mobile? Superthnx voor de tip, is hetzelfde merk!
It was I maar ik wist idd dat Nijntje van dezelfde fabrikant is als onze W&P mobile. Hebben ze al gereageerd? Ik had binnen 2 dagen een nieuwe, echt fijn, want de mobile is hier heilig
Lotte!
Noah!
pi_78359842
Mag ik in de OP met Hannah (15-02)?
pi_78360250
Wat lief dat je eraan denkt, Davinia. N. gaat morgen weer met ‘r naar de dokter. Voor de derde keer alweer. ’t Is nl idd nog steeds niet weg. Ben benieuwd wat ie er nu aan gaat doen.

Klote van je bekken nu weer. Heb je er goede hoop op dat het morgen beter is?

Bedankt nog voor de neusspraytips. N. heeft het op een briefje staan.

Sorbo, je hebt ook een wonderbaby! En Fok! Is toch het perfecte middel om dat te laten zien? Bij m’n twee mannelijke collega’s hoef ik echt niet elke dag met dat gekweel aan te komen.

Trix, Lente slaapt ook veel meer als ze van het kdv terugkomt. Al die indrukken. Vorige week hebben ze ‘r op de foto gezet. Hand in hand met Levi.

Lekker BJ! Leuk ineens hè, van die kneuterige, burgerlijke dingen doen. Zoals weekendjes CP boeken.

Stiem, wat bizar joh! Zou het echt zoveel minder voedzaam zijn? Niet druk maken om die zetpil, je hebt gedaan wat je het beste leek toch? Vind het al goed dat je in de gaten kreeg dat ze toch nog honger had!
pi_78360479
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:41 schreef octopussy het volgende:
Mag ik in de OP met Hannah (15-02)?
gefixt
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:00:50 #36
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78360964
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:17 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dat was in het oor van Lente

Ik bedoel trouwens dat ik wel heel erg bezig ben van 'oh kijk eens wat mijn wonderbaby allemaal kan"
ah, oeps! naja, de nick begint met een S, ongeveer, toch?

en je hebt idd ook een wonderbaby!
en ik ook!
en alle andere dames en heren ook!

ssserpente, wat zou de dokter kunnen zeggen/doen?
ja, ik denk dat het komt door het gefrut "down under". ze is toch een tijd bezig geweest, en ik ben nog best heel erg gammel (lees: ieder tree van de trap kraakt het, en bij voorover buigen kraakt het, maar wel pijnloos, dus ben allang blij.)

trouwens, ik had nog een vraag aan de meisjesmama's: hoe werkt dat met jurkjes? doe je daar enkel een maillotje onder? dus romper, jurkje, maillot, klaar? is dat niet koud aan de voetjes? aviva is nogal een koukleum, namelijk...
pi_78361233
Romper, tshirtje, jurkje, maillot, sokjes in dezelfde kleur
Lotte!
Noah!
pi_78361241
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

ah, oeps! naja, de nick begint met een S, ongeveer, toch?

en je hebt idd ook een wonderbaby!
en ik ook!
en alle andere dames en heren ook!

ssserpente, wat zou de dokter kunnen zeggen/doen?
ja, ik denk dat het komt door het gefrut "down under". ze is toch een tijd bezig geweest, en ik ben nog best heel erg gammel (lees: ieder tree van de trap kraakt het, en bij voorover buigen kraakt het, maar wel pijnloos, dus ben allang blij.)
Tja, daar ben ik ook benieuwd naar.

Ah, op die manier. Wat een gepeur hè? Heb ook eens een spiraaltje gehad. En als je nog nooit bent bevallen, moeten ze dan eerst je bm oprekken. Da's de enige keer in m'n leven dat ik ben flauwgevallen.
Hij heeft er trouwens niet lang ingezeten. De touwtjes waren te kort afgeknipt waardoor ze gingen steken ipv zich om de bm-mond heenkrullen. En daar had vooral N. last van...
pi_78361273
normaal doe je toch ook alleen sokjes onder een broekje?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:25:16 #40
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78362571
Nou lieverds, dit is dan onze officiele laatste post in het kleine babietjestopic. Wat een mijlpaal weer.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke verhalen, het medeleven en alle goede tips. Ik blijf zeker meelezen, ik moet natuurlijk wel kijken hoe het met Thomas' beste vriend gaat.

Tot ziens straks bij de grote babietjes!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_78362784
Lars heeft naast sokjes ook altijd zijn bobuxjes aan, en dat had Meike ook altijd als baby, lekker warm
pi_78363087
Daaaag Thomas en Cara. Tot snel

Sterkte morgen bij de huisarts met Lente. Hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen. Heb je ook het idee dat ze er last van heeft of niet?

Nou geen idee of dat kant en klare Nutrilon- spul minder voedzaam is, maar ja het lijkt er wel op. Ga het nu in ieder geval niet meer proberen. Kan natuurlijk ook gewoon stom toeval geweest zijn, maar dit heeft ze niet eerder gehad.

Oja jurkjestip: doe de romper over de maillot dat scheelt bij bewegelijke dames een heleboel gehijs aan de maillot! En soms doe ik er dikke sokjes over of leren slofjes. Gewoon voor de warmte
pi_78363469
Pfff, jullie zijn 2 topics weer verder...

Ben sinds maandag weer aan het werk. Ik vind het echt weer fijn om begonnen te zijn.
Maandag was Thomas bij mijn schoonmoeder en dat ging al super goed. Vandaag voor de allereerste keer naar het kdv. We hadden geen wendagen gehad, dus was het spannend. Maar het was helemaal goed gegaan. Ze vonden hem heel lief (dat is ie natuurlijk ook! ) Wat een lieve leidsters daar! Stond in zijn boekje:"ik heb lekker geverfd" Ikke dacht:
Zat er een papieren ballontje bij met zijn voetafdrukjes in verf: voor papa en mama
pi_78365881
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, enig idee wat er met Ivan aan de hand was?!
Géén idee. Hij krijgt nu flesvoeding, dus ik kan hem niet zomaar een extra voeding geven want dan krijgt hij veel te veel binnen. Ik was er dus op gebrand om hem in slaap te krijgen zonder hem een voeding tegen. Hij drinkt nu al met gemak het maximum van wat hij mag krijgen op een dag. Hij laat zich trouwens altijd eigenlijk wel heel makkelijk troosten, alleen begon hij telkens weer te huilen als ik hem weglegde. Tegen de tijd dat hij ging slapen kon ik naar m'n werk. Ik zag het reizen niet zitten, dus ik ben maar weer eens thuis blijven werken.

En het zal vast toeval zijn, maar net nu ik met de borstvoeding ben gestopt lijk ik weer ziek te worden.

Trouwens, Twinky, Ivan kwijlt momenteel ook als een gek!
pi_78365941
Mag ik de verse ouders nog welkom heten? Ik heb héél mooie foto's gezien!
pi_78366036
Claudia misschien kan je 'm anders volgende keer een beetje lauw water geven? Als je denkt dat hij wel dorst heeft, maar anders over zijn tax gaat?
pi_78366198
Dat is gelukkig nog niet echt nodig geweest, want hij is altijd wel stil te krijgen met een speentje en flink wiegen. Na een uur kon ik hem wegleggen en vervolgens heeft hij van 6 tot kwart over 8 geslapen. Hij werd toen ontzettend vrolijk wakker, dus honger zal hij wel niet gehad hebben? Ach ja, baby's zijn niet altijd even makkelijk te doorgronden.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:18:11 #48
95408 Incantrix
pi_78366328
Pfff, jemig, ik moet even uithuilen bij jullie hoor.. Ik ben echt zó dom, ik heb daarstraks héél zachtjes tegen mijn lief gefluisterd dat Stef gisteren én vandaag nog geen krampjes heeft gehad.. Boehoe, dom wijf! Daarnet lag hij lekker op zijn speelkleed te spelen en inééns begon hij te gillen, níet normaal meer.. Het heeft wel een kwartier geduurd om hem ook maar iets kalmer te krijgen, hij bleef maar gillen en gillen en gillen.. We zijn ons echt kapotgeschrokken allebei. En nu kan ik ineens niet meer ophouden met huilen, terwijl Stef nu op de arm van lief ligt te slapen..
3!
pi_78366335
tsja zoals je kan lezen, herken ik de hongersignalen van Esmee niet al te best dus geen tips van mij
pi_78366660
Incantrix niet zo streng voor jezelf hoor Stef kreeg echt geen krampjes omdat jij dat zei. Zulke bovennatuurlijke krachten heeft de wet van fok ook weer niet Slaapt je ventje nog steeds? In ieder geval nemen de krampjes wel af als hij de rest van de dag nog geen last had gehad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')