abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78357314
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef Stiemie het volgende:
Stiefoma?
Ohja, dat kan ook
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:06:03 #27
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78357800
free, ik heb het ook in mijn vingers, maar dieworden niet wit, maar bevrore dingen probeer ik zo min mogelijk aan te raken, want dat doet binnen de kortste keren enorm zeer.

ik bedenk me nu dat het ding in het oor van isabeau niet weg is gegaan. gaan ze daar nu iets aan doen?

stiemie, mss was het kant-en-klare wel over datum?

sorbo, waarom moet je stopen met trotse mama te zijn? lekker trots zijn, is leuk om te lezen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78358018
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Nee heb nog even snel gekeken, maar was goed tot half mei. Vreemd spul hoor...
pi_78358448
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:06 schreef DaviniaHR het volgende:
free, ik heb het ook in mijn vingers, maar dieworden niet wit, maar bevrore dingen probeer ik zo min mogelijk aan te raken, want dat doet binnen de kortste keren enorm zeer.

ik bedenk me nu dat het ding in het oor van isabeau niet weg is gegaan. gaan ze daar nu iets aan doen?

sorbo, waarom moet je stopen met trotse mama te zijn? lekker trots zijn, is leuk om te lezen
Dat was in het oor van Lente

Ik bedoel trouwens dat ik wel heel erg bezig ben van 'oh kijk eens wat mijn wonderbaby allemaal kan"
pi_78358572
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef Stiemie het volgende:
Stiefoma?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:28:11 #31
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78359106
stiemie, je inbox zit vol!
pi_78359329
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef Incantrix het volgende:
Ow, en Karin, zei jij dat nou over dat mailen voor een nieuw speeldoosje voor de mobile? Superthnx voor de tip, is hetzelfde merk!
It was I maar ik wist idd dat Nijntje van dezelfde fabrikant is als onze W&P mobile. Hebben ze al gereageerd? Ik had binnen 2 dagen een nieuwe, echt fijn, want de mobile is hier heilig
Lotte!
Noah!
pi_78359842
Mag ik in de OP met Hannah (15-02)?
pi_78360250
Wat lief dat je eraan denkt, Davinia. N. gaat morgen weer met ‘r naar de dokter. Voor de derde keer alweer. ’t Is nl idd nog steeds niet weg. Ben benieuwd wat ie er nu aan gaat doen.

Klote van je bekken nu weer. Heb je er goede hoop op dat het morgen beter is?

Bedankt nog voor de neusspraytips. N. heeft het op een briefje staan.

Sorbo, je hebt ook een wonderbaby! En Fok! Is toch het perfecte middel om dat te laten zien? Bij m’n twee mannelijke collega’s hoef ik echt niet elke dag met dat gekweel aan te komen.

Trix, Lente slaapt ook veel meer als ze van het kdv terugkomt. Al die indrukken. Vorige week hebben ze ‘r op de foto gezet. Hand in hand met Levi.

Lekker BJ! Leuk ineens hè, van die kneuterige, burgerlijke dingen doen. Zoals weekendjes CP boeken.

Stiem, wat bizar joh! Zou het echt zoveel minder voedzaam zijn? Niet druk maken om die zetpil, je hebt gedaan wat je het beste leek toch? Vind het al goed dat je in de gaten kreeg dat ze toch nog honger had!
pi_78360479
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:41 schreef octopussy het volgende:
Mag ik in de OP met Hannah (15-02)?
gefixt
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:00:50 #36
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78360964
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:17 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dat was in het oor van Lente

Ik bedoel trouwens dat ik wel heel erg bezig ben van 'oh kijk eens wat mijn wonderbaby allemaal kan"
ah, oeps! naja, de nick begint met een S, ongeveer, toch?

en je hebt idd ook een wonderbaby!
en ik ook!
en alle andere dames en heren ook!

ssserpente, wat zou de dokter kunnen zeggen/doen?
ja, ik denk dat het komt door het gefrut "down under". ze is toch een tijd bezig geweest, en ik ben nog best heel erg gammel (lees: ieder tree van de trap kraakt het, en bij voorover buigen kraakt het, maar wel pijnloos, dus ben allang blij.)

trouwens, ik had nog een vraag aan de meisjesmama's: hoe werkt dat met jurkjes? doe je daar enkel een maillotje onder? dus romper, jurkje, maillot, klaar? is dat niet koud aan de voetjes? aviva is nogal een koukleum, namelijk...
pi_78361233
Romper, tshirtje, jurkje, maillot, sokjes in dezelfde kleur
Lotte!
Noah!
pi_78361241
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

ah, oeps! naja, de nick begint met een S, ongeveer, toch?

en je hebt idd ook een wonderbaby!
en ik ook!
en alle andere dames en heren ook!

ssserpente, wat zou de dokter kunnen zeggen/doen?
ja, ik denk dat het komt door het gefrut "down under". ze is toch een tijd bezig geweest, en ik ben nog best heel erg gammel (lees: ieder tree van de trap kraakt het, en bij voorover buigen kraakt het, maar wel pijnloos, dus ben allang blij.)
Tja, daar ben ik ook benieuwd naar.

Ah, op die manier. Wat een gepeur hè? Heb ook eens een spiraaltje gehad. En als je nog nooit bent bevallen, moeten ze dan eerst je bm oprekken. Da's de enige keer in m'n leven dat ik ben flauwgevallen.
Hij heeft er trouwens niet lang ingezeten. De touwtjes waren te kort afgeknipt waardoor ze gingen steken ipv zich om de bm-mond heenkrullen. En daar had vooral N. last van...
pi_78361273
normaal doe je toch ook alleen sokjes onder een broekje?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:25:16 #40
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78362571
Nou lieverds, dit is dan onze officiele laatste post in het kleine babietjestopic. Wat een mijlpaal weer.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke verhalen, het medeleven en alle goede tips. Ik blijf zeker meelezen, ik moet natuurlijk wel kijken hoe het met Thomas' beste vriend gaat.

Tot ziens straks bij de grote babietjes!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_78362784
Lars heeft naast sokjes ook altijd zijn bobuxjes aan, en dat had Meike ook altijd als baby, lekker warm
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78363087
Daaaag Thomas en Cara. Tot snel

Sterkte morgen bij de huisarts met Lente. Hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen. Heb je ook het idee dat ze er last van heeft of niet?

Nou geen idee of dat kant en klare Nutrilon- spul minder voedzaam is, maar ja het lijkt er wel op. Ga het nu in ieder geval niet meer proberen. Kan natuurlijk ook gewoon stom toeval geweest zijn, maar dit heeft ze niet eerder gehad.

Oja jurkjestip: doe de romper over de maillot dat scheelt bij bewegelijke dames een heleboel gehijs aan de maillot! En soms doe ik er dikke sokjes over of leren slofjes. Gewoon voor de warmte
pi_78363469
Pfff, jullie zijn 2 topics weer verder...

Ben sinds maandag weer aan het werk. Ik vind het echt weer fijn om begonnen te zijn.
Maandag was Thomas bij mijn schoonmoeder en dat ging al super goed. Vandaag voor de allereerste keer naar het kdv. We hadden geen wendagen gehad, dus was het spannend. Maar het was helemaal goed gegaan. Ze vonden hem heel lief (dat is ie natuurlijk ook! ) Wat een lieve leidsters daar! Stond in zijn boekje:"ik heb lekker geverfd" Ikke dacht:
Zat er een papieren ballontje bij met zijn voetafdrukjes in verf: voor papa en mama
pi_78365881
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, enig idee wat er met Ivan aan de hand was?!
Géén idee. Hij krijgt nu flesvoeding, dus ik kan hem niet zomaar een extra voeding geven want dan krijgt hij veel te veel binnen. Ik was er dus op gebrand om hem in slaap te krijgen zonder hem een voeding tegen. Hij drinkt nu al met gemak het maximum van wat hij mag krijgen op een dag. Hij laat zich trouwens altijd eigenlijk wel heel makkelijk troosten, alleen begon hij telkens weer te huilen als ik hem weglegde. Tegen de tijd dat hij ging slapen kon ik naar m'n werk. Ik zag het reizen niet zitten, dus ik ben maar weer eens thuis blijven werken.

En het zal vast toeval zijn, maar net nu ik met de borstvoeding ben gestopt lijk ik weer ziek te worden.

Trouwens, Twinky, Ivan kwijlt momenteel ook als een gek!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78365941
Mag ik de verse ouders nog welkom heten? Ik heb héél mooie foto's gezien!
pi_78366036
Claudia misschien kan je 'm anders volgende keer een beetje lauw water geven? Als je denkt dat hij wel dorst heeft, maar anders over zijn tax gaat?
pi_78366198
Dat is gelukkig nog niet echt nodig geweest, want hij is altijd wel stil te krijgen met een speentje en flink wiegen. Na een uur kon ik hem wegleggen en vervolgens heeft hij van 6 tot kwart over 8 geslapen. Hij werd toen ontzettend vrolijk wakker, dus honger zal hij wel niet gehad hebben? Ach ja, baby's zijn niet altijd even makkelijk te doorgronden.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:18:11 #48
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78366328
Pfff, jemig, ik moet even uithuilen bij jullie hoor.. Ik ben echt zó dom, ik heb daarstraks héél zachtjes tegen mijn lief gefluisterd dat Stef gisteren én vandaag nog geen krampjes heeft gehad.. Boehoe, dom wijf! Daarnet lag hij lekker op zijn speelkleed te spelen en inééns begon hij te gillen, níet normaal meer.. Het heeft wel een kwartier geduurd om hem ook maar iets kalmer te krijgen, hij bleef maar gillen en gillen en gillen.. We zijn ons echt kapotgeschrokken allebei. En nu kan ik ineens niet meer ophouden met huilen, terwijl Stef nu op de arm van lief ligt te slapen..
3!
pi_78366335
tsja zoals je kan lezen, herken ik de hongersignalen van Esmee niet al te best dus geen tips van mij
pi_78366660
Incantrix niet zo streng voor jezelf hoor Stef kreeg echt geen krampjes omdat jij dat zei. Zulke bovennatuurlijke krachten heeft de wet van fok ook weer niet Slaapt je ventje nog steeds? In ieder geval nemen de krampjes wel af als hij de rest van de dag nog geen last had gehad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')