En 30 ml drinken is natuurlijk wel heel weinig. Ivan drinkt met nummer 2 veel beter dan met nummer 1, maar bij nummer 1 dronk hij altijd wel minstens 100 ml.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:20 schreef McLaura het volgende:
Ja, en vanmiddag met dat water verslikte hij zich bijna, dus groter moet sowieso niet. Hoewel, voeding is natuurlijk dikker dan water, en borstvoeding is nog weer wat dikker, krijgt hij het er wel uit?
Zat er bij die flessen van mij toevallig ook een m speen?
Je bent niet de enige. Ik zou als ouder zijnde geloof ik al helemaal niet meer weg te slaan zijn bij de couveuse en de moed niet hebben om naar huis te gaan. En wat ik er uit begreep is dat Keshet en haar man door hadden dat het met Teigetje mis ging en niet eens de verpleegster. Dat lijkt me echt zo angstig. Je behoort artsen en verpleegster met je leven te kunnen vertrouwen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:02 schreef DaviniaHR het volgende:
pfff, ik blijf maar denken over het verhaal van keshet. wat nou als die arts er niet was geweest op dat moment... brrr!
en aviva begint ook wat geluidjes te maken, heel lief!
Bij de apotheek kan je een tube vaseline lanette creme halen. Niet duur en erg effectief. Dijon heeft schrale wangetjes en daar smeer ik de creme op.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:52 schreef NieuweUser het volgende:
Evie en Isabeau, allebei goede slapers! Lekker hoor!
Jamie minder lees ik. Isa slaapt de laatste dagen ook niet zo lekker meer 's nachts! Ze heeft volgens mij ontzettende jeuk aan de huid rond haar ogen, ze doet namelijk niets anders dan erg driftig met haar handjes door haar gezicht wrijven.Ze had last van pukkeltjes in haar gezicht. Die worden nu minder, maar haar huid is nog wel erg droog. Ik smeer op haar wangetjes wel een creme-pje, maar rond haar ogen lijkt mij dat niet verstandig. Vind het wel zielig!
Kan je niet aan de huisarts vragen om neusdruppels Xylometazoline? Dijon was 4 weken oud toen hij die kreeg. Van otrivin heb je pipetjes met zoutoplossing die je ook kan gebruiken ipv spuitje met water. Door de zoutoplossing slinken de slijmvliezen ook iets. Met water niet. En vertrouw je het niet of de mening van de kno arts niet, second opinion.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:03 schreef Ssserpente het volgende:
Dag Evi, Thomas en Oscar! Tot snel!![]()
Ach Keshet, ik las je post vanmorgen vroeg nog even voordat ik naar m’n werk ging. Wat een ongelooflijk verhaal. En wat moet dat veel met jullie doen. Onvoorstelbaar. Ik wens jullie en klein dapper teigetje alle kracht van de wereld toe.![]()
Rienk z’n riempje meteen al ingeknipt joh? Wauw. En zonder verdoving. Arme vent. Ik hoop dat het helpt, Vlindur!![]()
Wat goed van Niels, Twink! Nu hopen dat ie doorzet!![]()
N. is vanmorgen met Lente bij de ha geweest. We hebben een doorverwijzing voor de KNO-arts. Helaas konden we daar in eerste instantie pas 20 maart terecht.Tot ik zei: "Plan deze afspraak dan maar even onder voorbehoud, dan ga ik eerst nog wat andere ziekenhuizen in de omgeving bellen om te vragen of zij eerder plek hebben". Helemaal niet bedoeld om te pushen trouwens. Maar gek genoeg vond ze toen toch inééns nog een plekje voor 10 maart. "Goh," zei ze nog, "wat gek dat ie datum net niet naar boven kwam..!"
![]()
En we hebben geen neusspray meegekregen. Dat zou niet helpen omdat er daarvoor te veel snot in de holtes zit. Nu moeten we regelmatig met een spuitje met flink wat kracht wat water in d'r neusje spuiten. Dat loopt er dan weer uit en neemt een hoop troep mee. En er komt idd heel wat mee.Nu maar kijken of het vannacht ook effect heeft. Het arme meisje kon afgelopen nacht nauwelijks een paar slokjes naar binnen krijgen omdat ze niet door kon ademen.
Dus had zo ongeveer elke twee uur honger.
En een doorgemiddengesneden ui leek ook al weinig te helpen. Ben benieuwd wat vannacht ons zal brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |