abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78388018
hellow dames

Evie is weer thuis KDV ging prima gelukkig. Volgende week gaan we het oefenen verder uitbreiden en die week erna ga ik haar een keertje een hele dag heenbrengen..
want tja; daarna moet ik weer aan het werk en mag ze ook direct 2 hele dagen heen.. best ff wennen hoor...

en jeeeeej voor blije Isabeau! en wat fijn dat het lijkt of je een goed ritme hebt gevonden Sorboo.

en jeeeeeeeuj Niels slaapt door!

en o ja; ook voorzichtig voor Evie; ; nu 3 nachten achter mekaar doorgeslapen; 8, 6:30 en vanmorgen 7:30.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78388391
Jeetje Keshet, ik heb net jullie verhaal met tranen in mn ogen gelezen. Wat een vechtertje is jullie meisje.
pi_78388465
Verder nog niet bijgelezen, want Dyon heeft een zeer wakkere dag. Ga hm nu weer uit bed halen (vandaag maar 2x een half uurtje geslapen). Gaan we maar naar de kinderboerderij, dan zal hij wel in slaap vallen en heeft Kyllian ook weer even wat te doen
pi_78388872
Keshet toch dat is wel heel letterlijk bizar tussen leven en dood verkeren pfff wat fijn dat het inmiddels weer beter met jullie meisje gaat.
Wat een vreselijk verdriet v de ouders van haar ''buurjongentje''
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78388966
Keshet Wat een dapper meisje toch en wat een avond...
En ik vind het héél dapper hoe je hier helemaal instaat! Echt!

Oscar al weer weg hier? Wow!

En wat fijn dat Isabeau zo'n lol heeft
pi_78391124
Poeh tjonge, wat een heftigheid Keshet!
Ik weet verder even niet zo goed wat te zeggen, ik denk wel veel aan jullie!

En ik heb zelf een giga klotendag.
Vanmorgen bij de huisarts alles weer opgerakeld, pff dat hakt er wel even in.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78392478
Karin
pi_78393028
Oh jemig Keshet! Ik zit echt met open mond te lezen, wat verwoordt je het toch goed. Wat een onwijze kracht hebben jullie toch

Oh Karin, ik hoop zo dat die gesprekken je helpen gaan

Even een crosspost uit het bv topic:

We zijn terug van het ziekenhuis en de KNO arts vond het tongriempje ook te kort, dus Rienk zn riempje is gelijk ingeknipt. Was wel blij dat McLaura mee was hoor. Was toch wel heel zielig voor hem. En het bloedde flink. Mocht hem in een kamertje er naast gelijk aanleggen en merkte gelijk dat het strakker hapte!
Thuis bij McLaura bloedde het nog een keer flink maar daarna heeft hij overgegeven (Doe nooit je kind met dit soort evenementen witte kleren aan ) en daarna is hij als een blok in slaap gevallen. We zijn inmiddels thuis en hij slaapt nog steeds en het bloed nu ook niet meer.

Ben toch blij dat ik ben gegaan hoor! Nu hopen dat dit misschien ook helpt om flessen te drinken en sowieso, dat hij beter aan de borst drinkt
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78393171
O Vlindur, ik hoop dat dit Rienk gaat helpen!
Maar het klinkt wel heel zielig, knippen ze dat zo door joh, zonder verdoving enz?
Dan gilde hij toch de hele toko bij elkaar daar?
pi_78393464
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O Vlindur, ik hoop dat dit Rienk gaat helpen!
Maar het klinkt wel heel zielig, knippen ze dat zo door joh, zonder verdoving enz?
Dan gilde hij toch de hele toko bij elkaar daar?
Ja, ze houden zijn tong omhoog met een ijzeren spatel en dat knipt hij in 2 keer een stukje door. Rienk werd helemaal rood en gilde zo hard dat er geen geluid uitkwam. Daarna moest hij heel hard huilen met zijn mondje vol bloed Met het aanleggen was zn hele mondje en mijn borst besmeerd, maar het gaat nu beter en ja.. zonder verdoving..
pi_78393581
Na een lange afwezigheid ook weer even Laten we het er op houden dat mijn leventje even heel erg op z'n kop stond met een heel erg zieke mama...

Keshet, ik heb zo nu en dan je verhaal gelezen en jeetje, ik heb er gewoon geen woorden voor... Wat een heftige tijd maken jullie mee en poeh wat staan jullie er toch sterk in. Ik hoop dat teigetje de komende tijd nog sterker wordt dan ze al is!

Vlinder, wat een verhaal. Ik ben ook benieuwd hoe ze dat doen met het tongriempje. Nu hopen dat het gaat helpen!!

En ik ga nu even verder bijlezen en dan weer reageren.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_78393616
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja, ze houden zijn tong omhoog met een ijzeren spatel en dat knipt hij in 2 keer een stukje door. Rienk werd helemaal rood en gilde zo hard dat er geen geluid uitkwam. Daarna moest hij heel hard huilen met zijn mondje vol bloed Met het aanleggen was zn hele mondje en mijn borst besmeerd, maar het gaat nu beter en ja.. zonder verdoving..
wat vreselijk zielig...
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_78393631
Gelukkig weet hij er later niks meer van.
En als het dan maar het gewenste effect heeft!
Moet je nog weer terugkomen?
pi_78393674
Oh Vlindur, wat moet jullie dat pijn gedaan hebben, zowel jou als je lieve ventje! Wat gemeen om te doen zonder verdoving
Lotte!
Noah!
pi_78393734
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef Vlindur het volgende:

[..]

zonder verdoving? stelletje dwazen... zeker onder het mom, weet ie later toch niks meer van? Nou maar hopen dat het ook echt goed verschil gaat maken!

Minke is ook weer terug van het wennen op het kdv, maar eigenlijk was het gewoon slapen op locatie en uiteten Maar ze heeft het dus ook heel goed gedaan. Zelf minder profijt van gehad doordat ik met de bus moest en dus ruim een uur heen en weer terug kwijt was tussen door. Maar goed, snel een autootje regelen en dan is dat ook weer opgelost.
pi_78393933
Arme Rienk fijn dat het opgelost is, maar mán, wat zielig
pi_78394510
Oh wat zielig Rienk!! Maar wel fijn dat het direct beter lijkt te gaan!

En allemaal KDV-oefende baby's, fijn dat dat goed gaat BJ en Lijnloos. Binnenkort zal Isa ook een keer moeten...!
pi_78394577
wat zielig voor Rienk!
zou het niet kunnen zijn dat ze express niet verdoven omdat ie anders misschien in zijn tong zou kunnen stikken?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78394705
Ach Rienk toch jongen. Wat gemeen zo zonder verdoving.Aan de andere kant een tong verdoven is behoorlijk gevaarlijk
pi_78394746
aaaaah Vlindur; wat klinkt dat ontzettend zielig... ik hoop echt voor jullie dat het gaat helpen!

@lijnloos; wat fijn dat het met Minke ook zo goed ging! Evie is maar 2,5 uur geweest en gaat volgende week 5 uur.
ben benieuwd!
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:26:28 #121
274310 agenda
altijd vol!
pi_78394900
@Keshet, wat een verhaal. Hopelijk gaat het met Teigertje nu alleen maar de goede kant op!
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:28:03 #122
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78394964
Keshet, wat een verhaal zeg en wat is jullie Teigetje een vechtertje zeg.

Arme Rienk... knuffel voor hem
Make love, not war ☮
pi_78395048
Wat een heerlijke dag! Isa is al de hele dag aan het lachen en leuke geluidjes aan het maken! Ze heeft ook al weer een tijdje op haar buik gelegen, wat ze erg leuk gaat vinden volgens mij. Haar hoofdje gaat ook steeds hoger! Wat is ze toch leuk!!
pi_78395221
Och Rienk Hele dikke knuffel voor Rienk en voor zijn mama
Hopelijk voelt hij er niks meer van als hij straks wakker wordt. Mag je hem eventueel wel een zetpil geven tegen de pijn?
pi_78395991
Van de zetpil weet ik niet eigenlijk.

Hij is wakker en hij moppert flink. Heeft wat gedronken en ook weer wat terug gegeven. Nu is hij druk bezig om weer in slaapt te vallen op me
..
Zo, die slaapt.

Eehm. Ja, zonder verdoving. Het zal wel een reden hebben en ach. Ik ben ook eigenlijk wel zo van 'ach, morgen weet hij er niks meer van en hij gaat er alleen maar op vooruit' toch? Of ben ik nou heel gemeen?

Bedankt voor alles kusjes! (Ook via twitter) heb ze doorgegeven
pi_78396168
Ooh, Vlindur.. het tongriempje van Rienk geknipt Ik hoop dat hij nu beter drinkt!
18 maart kijkt er een arts naar die van Leah maar als ik jouw zo hoor hoop ik niet dat het riempje doorgeknipt moet worden

een tong bloedt trouwens altijd vreselijk
pi_78396396
en Keshet, wat een toestand in het ziekenhuis afgelopen weekend
En wat erg van haar buurjongetje... arme ouders..

en die teigetje van jullie doet haar naam eer aan (ik weet eigenlijk niet eens hoe ze echt heet)
pi_78397144
Ooooooh Rienk Misschien verdoven ze niet omdat het inbrengen van de verdoving ook pijn doet?
Twee keer knippen, dat is wel heel gemeen hoor!!
Hopelijk drinkt hij vanaf nu beter!

Niels heeft net ongeveer 5 ml uit de Haberman Feeder gedronken!!! Wel met behulp van mij, ik kneep steeds een beetje in de speen. Maar hij zoog wel een aantal keer, en dat is met een andere speen nog niet gelukt! En, hij werd niet eens zo heel erg boos
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78397302
voor Niels! Goed bezig met de nieuwe speen!

Karin, goed dat je weer even je hart hebt kunnen luchten, maar dat heeft natuurlijk wel impact.

En nog een algemene voor alle krampjes. Hopelijk doet de 3-maandengrens wonderen!

Oh en Oscar en BE! Top over 4 maanden in het volgende topic...
pi_78397350
hoihoi allemaal. zijn we dan

ik heb de tijd niet om alles bij te houden en veel te posten, dus enkel nu en dan een update. ravi en kiro doen het naar omstandigheden heel goed, ravi was na 1 dag van de sprietjes en kiro na 2 dagen. filmpje later of morgen in het filmpjestopic btw

als jullie het niet erg vinden laat ik allerlei medisch gedoe achterwege voor nu, voor de nieuwsgierige aagjes maak ik daar wel een keer elders een post over. tis geen geheim of uberdramatisch, maar ik heb er nu gewoon even geen zin in mijn jochies zijn er en dat is goed genoeg
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_78397559
Welkom Simmu!! Gefeliciteerd met je twee aanwinstjes!!!!
Ik zag de foto's in het Z&G topic, wat een schatjes en wat klein
En ik ben een nieuwsgierig aagje!

Karin heel begrijpelijk Ik hoop dat de gesprekken je goed doen. Sterkte!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78398233
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:28 schreef Twinkly het volgende:

En ik ben een nieuwsgierig aagje!

Me 2!

En arme Rienk!
pi_78398314
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef Linda2205 het volgende:
Oh Vlindur, wat moet jullie dat pijn gedaan hebben, zowel jou als je lieve ventje! Wat gemeen om te doen zonder verdoving
Hey, natuurlijk KLINKT het heel zielig, maar dit is echt beter. En niet onder het mom van 'dat weet ie toch niet meer, maar hoe denk je dat het gaat als het verdoofd wordt? Een paar beste prikken in dat mondje, mondje weer dicht, checken of het werkt en dan nog knippen, ik denk dat een kindje van die 2 knipjes minder last heeft. Hoe vervelend dit ook klinkt......
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78398385
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hey, natuurlijk KLINKT het heel zielig, maar dit is echt beter. En niet onder het mom van 'dat weet ie toch niet meer, maar hoe denk je dat het gaat als het verdoofd wordt? Een paar beste prikken in dat mondje, mondje weer dicht, checken of het werkt en dan nog knippen, ik denk dat een kindje van die 2 knipjes minder last heeft. Hoe vervelend dit ook klinkt......
Ja dat, maar volgens mij ook wat iemand eerder al schreef, risico op inslikken van de tong?
pi_78398420
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

ik denk idd dat je gelijk hebt...
pi_78398550
@ Raissa : Je kunt heel lokaal verdoven hoor, desnoods met een beetje emlazalf of iets met lidocaïne, maar dat is toch echt meer gefrutsel.

@ Vlinder : Petje af voor je bikkeltje hoor, hij vond het tot het knippen helemaal niet erg!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_78398600
Keshet, ik heb je verhaal met tranen in mn ogen zitten lezen. Wat een vechtertje is jouw meisje. En wat verschrikkelijk van haar buurjongetje.

Karin

Rienk, wat sneu... hopelijk heeft het geholpen ook een kus voor je mams

Ik heb geen buikgriep, had ik het maar dan wist ik dat t snel over zou zijn. Ik dacht even dat Jamie me had aangestoken, had buikpijn en zo. Zit erg met mn emoties in de knoop....

Jamie gaat iets beter, hij heeft nog steeds dunne luiers maar niet meer zo vaak als gister
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:58:50 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78398959
keshet, wat een roller coaster van emoties, zeg! hopelijk kan ze snel (met een paar weken) helemaal van de beademing af. krijgt die verpleegster nou nog een reprimande of iets? zo duidelijk menselijke fout, dit mag eigenlijk niet, toch? en wat vreselijk van teigetjes buurjongetje

rienk, ook een voor jou! hopelijk merk je er morgen idd niks meer van!

bj, wat fijn dat evie doorslaapt, trouwens! hoe ist nu met jou, met minder kolven en zo? je klinkt iig rustiger en meer happy en zo

twink, ik kan me voorsteelen dat het niet leuk is om zo'n 'gehandicapten'fles te 'moeten' gebruiken. maar als het idd werkt... hebben jullie trouwens al de lucht wat kunnen klaren?

is lente naar de ha geweest? is er iets uit gekomen?

doei be en oscar! tot over een hele lange tijd
welkom simmu en kids! fijn dat het goed gaat met de kinders! en met jou?

en er was iets met trixie, kweet alleen niet meer wat, dus gewoon ff hoi!

free, heb je de vlos nog gebeld? wat zei ze?

mss moet ik toch maar weer met word-documentjes gaan werken, want volgens mij vergeet ik echt de helft!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78400389
Ik weet dat zonder verdoving het beste is, maar daarom is het nog wel zielig
pi_78400782
Hmm, ja daar heb je wel gelijk in McLaura, maar het klinkt zo zielig en gemeen... dat kunnen mijn ontzwanger-hormonen nog niet aan geloof ik.
pi_78401057
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:58 schreef DaviniaHR het volgende:
mss moet ik toch maar weer met word-documentjes gaan werken, want volgens mij vergeet ik echt de helft!
ja, schaam je
pi_78401117
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:39 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, ja daar heb je wel gelijk in McLaura, maar het klinkt zo zielig en gemeen... dat kunnen mijn ontzwanger-hormonen nog niet aan geloof ik.
Ooohhhh ik zat ook bijna mee te snikken hoor, met die kleine man. Het is niet leuk, maar hopelijk werkt het!
pi_78401585

Us jonkje ligt nog steeds lekker te koesen

Davinia; Ja, nee.. ik weet inderdaad nog steeds niet of ik wel bv wil blijven geven De laatste dagen waren weer zo'n gevecht Als hij de fles weken geleden had geaccepteerd waren we al lang overgestapt. Maar we zitten hier nog steeds met een flessenweigeraar (Na die ene fles verdomde hij het natuurlijk weer ) En drinkt hij niet meer dan 30ml..

Ik hoop ook zo dat hij nu beter uit de fles gaat drinken.. Dan kan J. ook eens een voeding doen..
pi_78401671
Vlindur: welk speennummer gebruik je?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78401773
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:07 schreef Claudia_x het volgende:
Vlindur: welk speennummer gebruik je?
Van Difrax S/1 en van Avent ook 1
pi_78402038
Ja, en vanmiddag met dat water verslikte hij zich bijna, dus groter moet sowieso niet. Hoewel, voeding is natuurlijk dikker dan water, en borstvoeding is nog weer wat dikker, krijgt hij het er wel uit?

Zat er bij die flessen van mij toevallig ook een m speen?
pi_78402112
Oh Keshet, wat een dapper meisje hebben jullie. Ik ben helemaal onder de indruk. En, arm, arm buurjongetje,maar vooral arme ouders.
pi_78402155
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:20 schreef McLaura het volgende:
Ja, en vanmiddag met dat water verslikte hij zich bijna, dus groter moet sowieso niet. Hoewel, voeding is natuurlijk dikker dan water, en borstvoeding is nog weer wat dikker, krijgt hij het er wel uit?

Ja, volgens mij wel. In de dikke fles volgens mij. Ik heb alles in de vaatwasser, dus ga straks even kijken om het zeker te weten.

Oh, ik heb van Avent trouwens ook 2 medium spenen. Maar heel Avent wil hij niet. Alleen Difrax dus wel eens.
pi_78402218
Ik heb Leah nog nooit een flesje gegeven maar ik lees hier dat ik dat dus toch maar eens moet gaan doen (omdat ze straks natuurlijk uit een fles moet gaan drinken).

Ik heb bij de jongens nergens last van gehad, van de borst naar een fles, dus denk je daar niet aan, maar het zou eens problemen geven...
pi_78403110
Rienk!
pi_78403314
@Davinia; wat lief dat je dat vraagt. Het gaat idd wel beter de laatste dagen. Het helpt natuurlijk ook dat Evie de laatste nachten heeft doorgeslapen en ik ga veel relaxter met het kolven om; mocht ik tijd en zin hebben dan kolf ik soms toch nog 5-6 keer; en mocht het niet goed lopen allemaal; dan een keertje of 4. En mijn productie is nog steeds voldoende om Evie geen KV te geven; en toch heb ik meer rust. Gaat dus wel lekker.
en nog een voordeel; vriendlief is vanaf deze week ook elke maandag vrij. dus ik hoef maximaal 4 dagen alleen te doen.
pi_78404103
Och keshet, je verhaal Ik ben gestopt met lezen op het werk, ik voelde de tranen opkomen. Zo heftig en zo dicht bij elkaar al die emoties. Pff. Knap dat je er zo over kan schrijven.

Isabeau, ben je nog vrijgezel? Ik had je filmpje hier net op de laptop aanstaan en je bent niet alleen intensief bekeken door Driekus, maar hij kletste ook vrolijk terug.
Vlindur ik hoop voor je dat dit de oplossing blijkt te zijn.
Karin hopelijk brengt deze k*tdag je wel wat.
Martine ook voor jou

Oscar, Thomas en Evi tot snel!

Wij hebben hier net een heerlijk rondje gelopen met Driekus in de Mei-tai. Hij vindt het leuk en ik ook. Laat de lente maar komen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78405070
Vlindur je arme ventje Natuurlijk is het nodig, maar dat maakt het niet veel leuker... Esmee wil trouwens ook echt NIKS van Avent weten. Jammer want ik heb zo'n 8 flessen liggen van Linde. Esmee gaan ook voor de Difrax en dat vind ik zelf ondingen met die lossen bodem.

Mefke fijn he dat de sneeuw weg is Vanmorgen ook lekker Esmee met de draagdoek naar de opvang gebracht Zo lekker dat kleine grietje tegen me aan.
pi_78405944
Keshet, wat een weekend. Emotioneel loodzwaar.

Vlindur, zielig voor Rienk, maar het klinkt wel positief dat hij nu beter aanhapt. Hopelijk wil hij snel de fles.

Trix, ik hoop dat de krampjes van Stef heel snel weg zullen zijn... Helaas gold voor ons de magische 3-maanden grens ook niet . Het gaat wel al beter dan een maand geleden, maar dat kan ook zijn doordat we van voeding zijn overgestapt.

BJ, fijn dat Evie het goed doet op de kdv. Je laat haar dan meteen met een rustiger gevoel achter. Wanner moet jij weer beginnen?

Simmu, gefeliciteerd met je twee jongens!

BE

Zo, ik heb net 3 dagen achter elkaar gewerkt, en heb de rest van de week vrij genomen (geen opvang nog). Wel weer heel fijn om te beginnen. Thomas lijkt het ook goed te doen zonder mij (gelukkig maar!)

Hij heeft helaas nog steeds bloed en slijm in zijn ontlasting, geen diarree meer. Wel vaak ontlasting. Hij lijkt nergens last van te hebben en blijft vrolijk... Morgen kan ik bellen voor de uitslag van de ontlastingskweek, maar daar verwacht ik niet veel van. Dan maar weer een afspraak maken met de HA, als hij het niet weet verwijst ie ons maar door naar een kinderarts, want normaal is het niet, ook al heeft hij er geen last van.
ik heb van mensen gehoord dat het kan wijzen op koemelkeiwitallergie, laten we hopen dat dat het niet is...
pi_78406136
Dag Evi, Thomas en Oscar! Tot snel!

Ach Keshet, ik las je post vanmorgen vroeg nog even voordat ik naar m’n werk ging. Wat een ongelooflijk verhaal. En wat moet dat veel met jullie doen. Onvoorstelbaar. Ik wens jullie en klein dapper teigetje alle kracht van de wereld toe.

Rienk z’n riempje meteen al ingeknipt joh? Wauw. En zonder verdoving. Arme vent. Ik hoop dat het helpt, Vlindur!

Wat goed van Niels, Twink! Nu hopen dat ie doorzet!

N. is vanmorgen met Lente bij de ha geweest. We hebben een doorverwijzing voor de KNO-arts. Helaas konden we daar in eerste instantie pas 20 maart terecht. Tot ik zei: "Plan deze afspraak dan maar even onder voorbehoud, dan ga ik eerst nog wat andere ziekenhuizen in de omgeving bellen om te vragen of zij eerder plek hebben". Helemaal niet bedoeld om te pushen trouwens. Maar gek genoeg vond ze toen toch inééns nog een plekje voor 10 maart. "Goh," zei ze nog, "wat gek dat ie datum net niet naar boven kwam..!"

En we hebben geen neusspray meegekregen. Dat zou niet helpen omdat er daarvoor te veel snot in de holtes zit. Nu moeten we regelmatig met een spuitje met flink wat kracht wat water in d'r neusje spuiten. Dat loopt er dan weer uit en neemt een hoop troep mee. En er komt idd heel wat mee. Nu maar kijken of het vannacht ook effect heeft. Het arme meisje kon afgelopen nacht nauwelijks een paar slokjes naar binnen krijgen omdat ze niet door kon ademen. Dus had zo ongeveer elke twee uur honger. En een doorgemiddengesneden ui leek ook al weinig te helpen. Ben benieuwd wat vannacht ons zal brengen.
pi_78406394
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:20 schreef McLaura het volgende:

En 30 ml drinken is natuurlijk wel heel weinig. Ivan drinkt met nummer 2 veel beter dan met nummer 1, maar bij nummer 1 dronk hij altijd wel minstens 100 ml.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78413023
Poe Keshet, ik lees net jouw verhaal, wat heftig! Tranen in mijn ogen hier en wat knap hoe jullie je hier doorheen slaan.
pi_78423127
@Aoraki; wat fijn dat het weer werken je goed bevalt! en dat het met je mannetje ook goed gaat. Ik heb ook aan de ene kant wel weer zin om straks te werken; heb een onwijs leuke baan
Ook al zal het zeker even wennen zijn om niet de hele dag voor mijn meisje te zorgen.

@Serpente: is het van8 beter gegaan met Lente?

@Vlindur: hoe is het met Rienk? drinkt hij al beter? en geen last van zijn tongetje meer gehad hoop ik?

Evie ligt er net weer in; tot 6:15 uur geslapen. Blijft netjes; ik vind alles na 6 uur wel prima eigenlijk. En ik hoop dan dat ze nog even weer een paar uurtjes gaat slapen.
pi_78424118
Mogge allemaal!

Evi, gewoon nog even lekker slapen

Vlindur, hoe is het vandaag met Rienk? Nog last van zijn tong?

Vannacht heeft Isabeau zo goed geslapen dat ik het hele bed nat gelekt heb met echte pornotieten.
pi_78424722
Evie lekker geslapen
Sorbo d'r kleine meisje ook al Alleen jammer dan weer van je lektieten
Arkokai, hoop dat ze kunnen vinden wat het is, want slijm en bloed is inderdaad niet normaal.

Jamie heeft geen zin meer om door te slapen, vanacht was t 3 uur en daarna om half 8 weer. Tot nu toe is hij wakker geweest. En hij ligt nu in zn bed te schreeuwen Heb hem ff geholpen met in slaap komen. Net lag op zn speelkleed onder zn babygym, ga ik ff naar de wc kom ik terug, heeft zich gewoon 45 graden gedraaid en ligt hij haaks onder zn gym. Wel met zn beentjes opgetrokken want anders past hij er niet tussen. Hoe hij dat nou weer voor elkaar heeft gekregen . Ook heeft hij zn stem nu echt ontdekt, ligt de hele dag te kletsen en te kraaien. Ben zo trots op mn mannetje Verder is proberen te rollen ook een echte dagtaak geworden. Hij komt tot op zn zij. En als het even niet lukt dan kan hij echt nijdig worden . Als ik hem dan help en hij ligt eindelijk op zn buik, kijkt hij zo trots... echt zo van "kijk eens mam dat heb ik toch maar mooi ff geflikt" Wat een heerlijk ventje is hij toch.
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:49:51 #161
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78425270
Vlindur, oei, dat lijkt me echt vervelend om te zien zeg! Arm klein mannetje.. Maar weet je, het zoontje van vrienden had dit ook en bij hem heeft het zó goed geholpen! Hoop voor jou en Rienk dat het bij jullie ook zo zal zijn!

Martine Wat lief!

Sorry, de rest heb ik niet onthouden, ik heb watten in mijn hoofd.. Vannacht flink ziek geworden en nu net maar een paracetamol genomen tegen de gillende koppijn. Nu zit ik te twijfelen: Stef moet zo naar de manueel therapeut Ik denk eigenlijk dat ik toch maar ga, maar dan moet ik wel nu even douchen, anders is het al tijd voor Stef's voeding enzo.
3!
pi_78425348
Evie en Isabeau, allebei goede slapers! Lekker hoor!

Jamie minder lees ik. Isa slaapt de laatste dagen ook niet zo lekker meer 's nachts! Ze heeft volgens mij ontzettende jeuk aan de huid rond haar ogen, ze doet namelijk niets anders dan erg driftig met haar handjes door haar gezicht wrijven. Ze had last van pukkeltjes in haar gezicht. Die worden nu minder, maar haar huid is nog wel erg droog. Ik smeer op haar wangetjes wel een creme-pje, maar rond haar ogen lijkt mij dat niet verstandig. Vind het wel zielig!
pi_78425396
Balen dat je ziek bent Incantrix! Beterschap!
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:02:23 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78425642
ssseerpente, jij gemenerd! maar tis wel een goed idee om dus afspraken vervroegd te krijgen, dis gaan we onthouden! wel fijn dat ze nu sneller gezien wordt, dat is het belangrijkste!

martine, balen van je slechte nacht!

nweuser, de huid rond de ogen kan je ook niet zoveel mee, straks wrijft ze nog iets in haar oogjes, dat wil je helemaal niet! hopelijk wordt het snel beter!

beterschap, trixie!

is amélie vandaag halfjarig? gefeliciteerd! en tot over een hele lange tijd in het volgende topic!

pfff, ik blijf maar denken over het verhaal van keshet. wat nou als die arts er niet was geweest op dat moment... brrr!
en aviva begint ook wat geluidjes te maken, heel lief!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78425729
Evie lekker geslapen meid! Lekker hoor...
Isabeau ook al aan het slapen geweest?!
Oh Jamie weer aan het wakker worden snachts, das minder
Thomas nog steeds bloed in de ontlasting... hmm, lijkt me ook niet helemaal goed, ben beniuewd wat eruit de kweek komt Aoraki.
Trix Beterschap!
Isa beetje jeuk in het gezicht, ja da's ook niet leuk. Is het niet dat ze moe is, Minke wrijft namelijk heel erg in haar ogen en gezicht als ze moe begint te worden...

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vanochtend uit mogen slapen... 9 uur! werd Minke pas wakker Inmiddels lekker flesje gehad en een schone luier en nu ligt ze lekker in de box te "spelen".
pi_78425823
Incantrix, beterschap. Hoofdpijn vind ik het ergste van allemaal. Ik kan dan echt niet meer normaal functioneren. Denken is dan al te veel.

Dijon had gisterenavond rond 22.00 een voeding gehad en was daarna (eindelijk) in slaap gevallen. Hebben hem toen in zijn wieg gelegd en ben er gauw zelf ook ingekropen (nee niet in de wieg ). Schrok ik om half 3 pas wakker toen hij ook aan het wakker worden was. Even drinken en daarna weer zijn bedje in tot half 6, toen weer drinken en samen in slaap gevallen om pas om half 9 wakker te worden.

Ik had hem de afgelopen weken overdag te slapen gelegd in de box maar gisteren hingen jut en jul steeds boven hem waardoor hij hazenslaapjes deed. Nu heb ik hem maar in zijn ledikant gelegd. Hopelijk gaat dat beter.
pi_78425920
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:02 schreef DaviniaHR het volgende:

pfff, ik blijf maar denken over het verhaal van keshet. wat nou als die arts er niet was geweest op dat moment... brrr!
en aviva begint ook wat geluidjes te maken, heel lief!
Je bent niet de enige. Ik zou als ouder zijnde geloof ik al helemaal niet meer weg te slaan zijn bij de couveuse en de moed niet hebben om naar huis te gaan. En wat ik er uit begreep is dat Keshet en haar man door hadden dat het met Teigetje mis ging en niet eens de verpleegster. Dat lijkt me echt zo angstig. Je behoort artsen en verpleegster met je leven te kunnen vertrouwen.

Oh en lief he die geluidjes
pi_78425983
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:52 schreef NieuweUser het volgende:
Evie en Isabeau, allebei goede slapers! Lekker hoor!

Jamie minder lees ik. Isa slaapt de laatste dagen ook niet zo lekker meer 's nachts! Ze heeft volgens mij ontzettende jeuk aan de huid rond haar ogen, ze doet namelijk niets anders dan erg driftig met haar handjes door haar gezicht wrijven. Ze had last van pukkeltjes in haar gezicht. Die worden nu minder, maar haar huid is nog wel erg droog. Ik smeer op haar wangetjes wel een creme-pje, maar rond haar ogen lijkt mij dat niet verstandig. Vind het wel zielig!
Bij de apotheek kan je een tube vaseline lanette creme halen. Niet duur en erg effectief. Dijon heeft schrale wangetjes en daar smeer ik de creme op.
pi_78426016
Goeiemorgen!

Rienk is weer helemaal 'beter' Hij doet het goed en vanochtend was hij weer gewoon vrolijk en lief
Gister had hij wel de hele dag een baaldag, maar ok, dat is ook niet zo vreemd
En drinken dat hij doet! Joh, hij hangt nu zo 20 minuten te drinken! Krijg er lamme armen van
Hij klokt een stuk beter!

Maar helaas.. De fles weigert hij nog steeds Gister had J. er wel 30cc in gekregen Maar ik blijf gewoon volhouden. Maar het is wel frustrerend nog.
Hij sliep vannacht van 23:00 tot 04:00 en van 05:00 tot 08:00 Om 09:30 ging hij er weer in en hij slaapt nog steeds.
En o, hij heeft nog steeds niet gepoept. 3e dag lactulose zit er in. Je mag een zuigeling 5ml geven, maar ik geef maar 2. Dat vind ik al best veel!

Ssserpente, Heel beterschap met je kleine meissie. En wat stom van die KNOarts!

Incantrix, Beterschap!

Martine, zonde dat hij niet meer doorslaapt! En wat klinkt je gelukkig over je mannetje!

Aoraki, oei, ik hoop voor jullie dat het geen KMA is! Lijkt me zo erg!

Claudia, dronk Ivan al 100ml toen hij ook nog de borst kreeg? Want ik heb er nu 2 keer 100ml in een keer ingekregen, vaker is het 30 tot 60 ml.
pi_78426627
Aviva gaat geluidjes maken!

Lijnloos, volgens mij is het niet omdat ze moe is. Ze blijft namelijk wel erg lang en driftig wrijven. Enne jij hebt ook al zo'n lekkere nacht gehad!

Faja, precies die creme smeer ik nu op haar wangetjes, lijkt inderdaad goed te helpen!

Vlindur, fijn dat het weer goed gaat met Rienk, en dat hij echt beter lijkt te drinken. Alleen nog niet uit de fles, dat is jammer! En hopen op een poepbroek!
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:38:33 #171
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78426745
Jeetje zeg ik heb de dagen dat ik werk gewoon geen tiet om de Fok!ken ....

Keshet

Ssssssserpent wtf die KNO arts/??!!? Zou ie er zelf aan verdienen? voor je meisje en Incantrix ook al ziek. Dat hebben we hierde afgelopen twee weken al gehad.... Aoraki hopelijk is er snel duidelijkheid...

Martine, dat niet doorslapen kan ook te makenhebben met veranderingen in zn lichaam (ander poepritme , ofzo ).... Alexa slaapt altijd een paar dagen onrustig als ze een grotere fles wilde, of toen ze een tandje kreeg veranderde ook alles binnen.
Gek he hoe ze zo spelend van links naar rechts en voor naar achter gaan soms

Vlindur, wat een voor Rienk. Fijn dat ie zich nu ietje beter voelt. Blijven volhouden hoor met de fles, ooit moet dat goedkomen

Verder hier alles prima. Tevreden Alexa slaapt sinds gisteren in een slaapzak omdat haar nieuwe grote bed wel erg veel ruimte gaf om te kruipen . En dat gaat goed!
Ze is nu ook alles aan het ontdekken. Het lijkt wel alsof ze me de hele dag in de gaten houdt en elke beweging van me in haar opneemt. Zo super om te zien. Ze is zoveel wijzer aan het worden.....

I totally love her....!!!!!!!!!!!

[ Bericht 6% gewijzigd door Takkembah op 25-02-2010 11:18:31 ]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_78427699
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:03 schreef Ssserpente het volgende:
Dag Evi, Thomas en Oscar! Tot snel!

Ach Keshet, ik las je post vanmorgen vroeg nog even voordat ik naar m’n werk ging. Wat een ongelooflijk verhaal. En wat moet dat veel met jullie doen. Onvoorstelbaar. Ik wens jullie en klein dapper teigetje alle kracht van de wereld toe.

Rienk z’n riempje meteen al ingeknipt joh? Wauw. En zonder verdoving. Arme vent. Ik hoop dat het helpt, Vlindur!

Wat goed van Niels, Twink! Nu hopen dat ie doorzet!

N. is vanmorgen met Lente bij de ha geweest. We hebben een doorverwijzing voor de KNO-arts. Helaas konden we daar in eerste instantie pas 20 maart terecht. Tot ik zei: "Plan deze afspraak dan maar even onder voorbehoud, dan ga ik eerst nog wat andere ziekenhuizen in de omgeving bellen om te vragen of zij eerder plek hebben". Helemaal niet bedoeld om te pushen trouwens. Maar gek genoeg vond ze toen toch inééns nog een plekje voor 10 maart. "Goh," zei ze nog, "wat gek dat ie datum net niet naar boven kwam..!"

En we hebben geen neusspray meegekregen. Dat zou niet helpen omdat er daarvoor te veel snot in de holtes zit. Nu moeten we regelmatig met een spuitje met flink wat kracht wat water in d'r neusje spuiten. Dat loopt er dan weer uit en neemt een hoop troep mee. En er komt idd heel wat mee. Nu maar kijken of het vannacht ook effect heeft. Het arme meisje kon afgelopen nacht nauwelijks een paar slokjes naar binnen krijgen omdat ze niet door kon ademen. Dus had zo ongeveer elke twee uur honger. En een doorgemiddengesneden ui leek ook al weinig te helpen. Ben benieuwd wat vannacht ons zal brengen.
Kan je niet aan de huisarts vragen om neusdruppels Xylometazoline? Dijon was 4 weken oud toen hij die kreeg. Van otrivin heb je pipetjes met zoutoplossing die je ook kan gebruiken ipv spuitje met water. Door de zoutoplossing slinken de slijmvliezen ook iets. Met water niet. En vertrouw je het niet of de mening van de kno arts niet, second opinion.

Xylo- metazoline
Wat doet dit middel en hoe merk ik dat?
In de neus gebracht, doet xylometazoline het neusslijmvlies slinken. Dit vergemakkelijkt de afvoer van vastzittend slijm in de neusholte ('verstopte neus'), u kunt weer beter door de neus ademen. Ook de doorgang tussen middenoor en neusholte wordt wijder; daarom wordt dit soort neusdruppels ook wel voorgeschreven bij een middenoor-ontsteking, om de pijnlijke druk in het middenoor op te heffen. Volg in dat geval de aanwijzingen van uw arts op. Deze tekst gaat vooral over toepassing bij een verstopte neus.
pi_78430045
Dag lieve allemaal, 6 maanden geleden rond deze tijd waren we onderweg naar het ziekenhuis. Er is geen ontkennen meer aan, mijn kleine baby is zo heel klein niet meer! Wij verhuizen nu, tot snel in het andere topic!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:04:04 #174
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78430191
Wow huuphuup au revoir!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_78430323
Dag Huup en Amelie-tje! Tot snel!
pi_78430360
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:00 schreef huuphuup het volgende:
Dag lieve allemaal, 6 maanden geleden rond deze tijd waren we onderweg naar het ziekenhuis. Er is geen ontkennen meer aan, mijn kleine baby is zo heel klein niet meer! Wij verhuizen nu, tot snel in het andere topic!

Tot over 4 maanden!
pi_78430410
Huup! NEE BLIJVEN!

( tot over anderhalve maand en gefeliciteerd met je grote baby! )
pi_78430522
Vlindur, niet om je te ontmoedigen, maar ik heb hier thuis een zeer hardnekkig flesweigeraartje en ik heb me er bij neergelegd dat zolang ik borstvoeding geef, ze de fles zal weigeren. Zoalng ze ergens op de dag een ander alternatief zal krijgen houdt ze vol. Deze conclusie heb ik getrokken nadat ze bij mijn schoonzus die oppaste wél de fles pakte toen ze echt echt echt honger kreeg.Pas als ik helemaal stop en het er op aan laat komen gaat het misschien lukken, maar zo ver ben ík niet.
pi_78430930
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:11 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, niet om je te ontmoedigen, maar ik heb hier thuis een zeer hardnekkig flesweigeraartje en ik heb me er bij neergelegd dat zolang ik borstvoeding geef, ze de fles zal weigeren. Zoalng ze ergens op de dag een ander alternatief zal krijgen houdt ze vol. Deze conclusie heb ik getrokken nadat ze bij mijn schoonzus die oppaste wél de fles pakte toen ze echt echt echt honger kreeg.Pas als ik helemaal stop en het er op aan laat komen gaat het misschien lukken, maar zo ver ben ík niet.
Je ontmoedigd me niet hoor
En zoals ik al eerder zei, als Rienk de fles zou accepteren zouden we allang overgestapt zijn op volledige kv, maar Rienk wil gewoon alleen bv blijkt wel

Maar ik zou ook best willen kolven, als ik maar weet dat hij uit die fles drinkt. Had ik een keer met moeite 125cc gekolfd, drinkt hij maar weer 20 cc Daarom geef ik kv, kost me minder moeite en als hij het dan een keer wel opdrinkt. Slaapt hij ook gelijk veel langer. Ik zit gewoon zo vreselijk in dubio met wat en ook hoe ik het nou wil..

Ik sta er zo helemaal alleen voor en dat sloopt zo
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:23:29 #180
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78431027
Och Vlindur toch.... gaat het nu niet beter nu het tongriempje geknipt is? In het tweede stukje schrijf je dat je kv geeft, maar ik neem aan dat je bv bedoelt? En een lactatiekundige? IK weet even niet of je dat al hebt geprobeerd.... evt voeden met een tepelhoedje oid?
pi_78431065
't Is vreselijk frustrerend Vlindur. Wij hebben nu een soort evenwicht gevonden, maar het blijft schipperen. Ik ga met 6 maanden over op KV. linksom of rechtsom. Maar combi fles en borst gaat er bij I. niet in. Als ze echt nooit meer de borst krijgt gaat het pas lukken. Maar dat zei ik net ook al.. heb een kras op m'n tong

Als je d'r eens uit wilt met Rienk ben je welkom hoor! Zo ver woon ik niet bij je vandaan.
pi_78431214
Jeutje alweer 6maanden die kleine meid van Huup Tot over een paar maandjes, jammer hoor dat je hier weg gaat

En Stef alweer 3 maanden beterschap voor jou Incantrix! Ik hoop wel heeeel hard dat je gewoon naar de meet kunt komen

Vlindur ik kan me niet indenken hoe moe je soms moet zijn...

Wolf gaat vannacht voor het allereerst in zn eigen bedje slapen, ik heb een babyfoon gekocht dus nu durf ik het wel te proberen.
Hij ligt nu al iets van een half uur stil, ook in zn eigen bedje op eigen kamertje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78431382
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:23 schreef mikoxx het volgende:
Och Vlindur toch.... gaat het nu niet beter nu het tongriempje geknipt is? In het tweede stukje schrijf je dat je kv geeft, maar ik neem aan dat je bv bedoelt? En een lactatiekundige? IK weet even niet of je dat al hebt geprobeerd.... evt voeden met een tepelhoedje oid?
Het tongriempje is gister pas geknipt en het kan een week duren voor je echt verbetering ziet. De borst drinkt hij dus al goed (dus een LK is niet meer nodig) en nu die fles nog

Nee, je las het goed. 's Avonds geven we kv omdat hij er duidelijk beter op slaapt (En zo leert hij de fles drinken dachten we) Ik heb wel gekolfd, maar toen ik er een keer 125 uit had gekregen en Rienk vervolgens amper wat drinkt, vind ik dat zonde van mijn tijd ( ) en geef hem dus sindsdien alleen nog maar kv (Van die kant en klare nutrilon pakjes)
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Sorbootje het volgende:
't Is vreselijk frustrerend Vlindur. Wij hebben nu een soort evenwicht gevonden, maar het blijft schipperen. Ik ga met 6 maanden over op KV. linksom of rechtsom. Maar combi fles en borst gaat er bij I. niet in. Als ze echt nooit meer de borst krijgt gaat het pas lukken. Maar dat zei ik net ook al.. heb een kras op m'n tong

Als je d'r eens uit wilt met Rienk ben je welkom hoor! Zo ver woon ik niet bij je vandaan.
Ja, precies. Die keuze kan ik ook wel maken, maar ik weet zelf nog niet wat ik wil..
Bv is super makkelijk en altijd klaar. Vooral 's nachts. ik plof op mn stoel en sla een deken om ons heen en klaar. Anders moet ik 'helemaal' zo'n fles klaarmaken.
Maar ik ben er dus wel klaar mee dat ik er altijd alleen voor sta. En dat zul jij ook wel hebben zeker?

En ik wil heel graag een keer meeten! Bij Laura ben ik ook al 2 keer geweest en dat was ook hartstikke leuk!
pi_78431456
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:28 schreef Poppejans het volgende:
Jeutje alweer 6maanden die kleine meid van Huup Tot over een paar maandjes, jammer hoor dat je hier weg gaat

En Stef alweer 3 maanden beterschap voor jou Incantrix! Ik hoop wel heeeel hard dat je gewoon naar de meet kunt komen

Vlindur ik kan me niet indenken hoe moe je soms moet zijn...

Wolf gaat vannacht voor het allereerst in zn eigen bedje slapen, ik heb een babyfoon gekocht dus nu durf ik het wel te proberen.
Hij ligt nu al iets van een half uur stil, ook in zn eigen bedje op eigen kamertje
Vreemd genoeg ben ik niet eens heel moe Maar ik ben gewoon op van het altijd moeten. Ik kan J. nooit eens porren met 'ga jij maar, ik heb geen zin'

En jeu voor de babyfoon! Succes!
pi_78431600
Dat gevoel er alleen voor te staan heb ik niet echt, maar dat komt vast ook omdat het op het KDV heel goed gaat met melk met rijstebloem van een lepeltje. En ik heb overdag dus mijn werk om even met iets anders dan voeden bezig te zijn. En sinds ze op het KDV zit laat Isabeau op niet KDV dagen minimaal 4 uur tussen de voedingen dus alles is oneindig veel gemakkelijker dan pak em beet anderhalve maand geleden. Toen zat ik er ook behoorlijk doorheen..dus ik weet wel hoe het voelt. Niemand kan het even van je overnemen.

Nou ik pm je wel even over afspreken
pi_78431834
Wolf in z'n eigen bedje!!

Vlindur, ik kan mij voorstellen hoe zwaar het moet zijn voor jou, of eigenlijk ook niet helemaal. Ik kan inderdaad mijn vriend af en toe ook even een flesje laten geven.
pi_78432160
Vlindur, is vervelend dat hij de fles niet pakt. Misschien wordt het nu beter?

Wolf in zijn eigen bedje, goed hoor!

Dag, huuphuup! Tot over een paar maanden!

Net de huisarts gebeld voor de uitslag van de ontlastings-kweek. Hebben ze die nog niet, of ik volgende week terugbel... "Ja mevrouw, dat duurt lang" TOCH GEEN 2 WEKEN??? Ik ben zelf microbioloog en binnen 3 dagen is er wat van te zeggen...GRRRRR. Ze ging bellen met het lab, ja doe dat maar....
Ik wilde nog een afspraak met de HA voor vandaag omdat ik me toch zorgen maak, maar die wil ze niet maken voordat de resultaten van de kweek terug zijn. Ja hallo!!! Moet ie eerst doodbloeden ofzo? Hij heeft het al een week en het wordt niet minder erg... ARGG, soms voel ik me zo machteloos...

Sorry voor mijn geraas...kan ik de hormonen nog de schuld geven?
pi_78432169
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:39 schreef Sorbootje het volgende:
Dat gevoel er alleen voor te staan heb ik niet echt, maar dat komt vast ook omdat het op het KDV heel goed gaat met melk met rijstebloem van een lepeltje. En ik heb overdag dus mijn werk om even met iets anders dan voeden bezig te zijn. En sinds ze op het KDV zit laat Isabeau op niet KDV dagen minimaal 4 uur tussen de voedingen dus alles is oneindig veel gemakkelijker dan pak em beet anderhalve maand geleden. Toen zat ik er ook behoorlijk doorheen..dus ik weet wel hoe het voelt. Niemand kan het even van je overnemen.

Nou ik pm je wel even over afspreken
En ach, hij is net 2 maanden. Misschien verwacht ik ook wel te veel van die kleine..
Pm terug!

*klaagmodus*
God, jongens nou echt he. Dat jong laat toch vieze stinkscheten! Getverdemme! Ga poepen man!
*klaagmodus uit*

Hij kreunt er ook bij, dus ergens is het nog zielig ook, maar jemig, die lucht!

NieuweUser, wees er blij mee!
pi_78432206
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:55 schreef Aoraki het volgende:

Net de huisarts gebeld voor de uitslag van de ontlastings-kweek. Hebben ze die nog niet, of ik volgende week terugbel... "Ja mevrouw, dat duurt lang" TOCH GEEN 2 WEKEN??? Ik ben zelf microbioloog en binnen 3 dagen is er wat van te zeggen...GRRRRR. Ze ging bellen met het lab, ja doe dat maar....
Ik wilde nog een afspraak met de HA voor vandaag omdat ik me toch zorgen maak, maar die wil ze niet maken voordat de resultaten van de kweek terug zijn. Ja hallo!!! Moet ie eerst doodbloeden ofzo? Hij heeft het al een week en het wordt niet minder erg... ARGG, soms voel ik me zo machteloos...

Ja hoor!

Ik hoop ook echt dat het beter wordt ja!
pi_78432519
Wolf in zijn eigen kamertje! Ben benieuwd hoe het gaat!

Hier rare nacht gehad. 's nachts drinkt hij om de 4 uur ( ) overdag om de drie uur.
Dus zeg maar 's avonds om 9 uur, dan om 1 uur, dan om 5 uur. En om één of andere reden altijd ergens tussen 7 en 8 Ook als de voeding nog maar 2,5 uur geleden was oid. Nuja, dat mag, dan ben ik toch al wakker voor de oudste

Maar vannacht heeft hij dus lekker in de co-sleeper geslapen tot 1:00. Voeden 1:20 bedje weer in -> huilen.
Speentje er in, hand erbij -> huilen
Even knuffelen, boertje, terugleggen -> huilen.
Zucht... Nuja, dan maar tegen mama aan. Hij tot 5 uur. Ik iets minder diep slapen dan normaal, maar toch wel slapen. 5:00 wakker, drinken,co-sleeper weer in. En daar heeft hij redelijk onrustig liggen pitten tot 7:30. Met mijn hand tegen zijn hoofdje én een speentje.

En vandaag voel ik me alsof ik niet geslapen heb Blijkbaar kom ik niet verder dan slaapfase 2 oid op deze manier.

Dus: vandaag huil ik al als je boe tegen me zegt
pi_78432687
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:55 schreef Aoraki het volgende:

Wolf in zijn eigen bedje, goed hoor!

Dag, huuphuup! Tot over een paar maanden!

Niet nodig, het is ook gewoon stom. Zou iedereen over razen!

Vlindur Wat kunnen ze stinken hè?

En ik betrap me er net op dat ik zo moet voeden en dat ik blij ben dat ik met links voed, want dan kan ik nog muizen met rechts
Muts ik
pi_78433143
hellow; ik heb eindelijk mijn armen weer vrij; Evie had vanmorgen enorme darmkrampen; dus ik heb dr continu op mijn arm gehad. Net voor de voeding uitgebreidt in de tummy gedaan en infacol gegeven en nu doet ze haar middagdutje...

jeuj Wolf gaat ook in zijn eigen bedje slapen!!! wat goed! Evie doet dat nu ruim een week en het gaat fantastisch! en ook ik slaap snachts beter; omdat ze best veel geluidjes maakte snachts en ze ongeveer een meter bij me vandaag lag....

Jeetje Huup; Amelie alweer een half jaar! wat gaat de tijd snel he?? veel plezier in het andere topic; jammer dat je gaat; maar tot over een maand of 3

@Vlindur; moeilijk dat Rienk de fles echt weigert! dat is ook zwaar; want dan komt echt ALLES op jou aan. Dat is dan het enige voordeel van de situatie bij ons thuis; ik moet misschien veel kolven; maar ik kan wel soms 1 voeding aan vriendlief overlaten...heel veel succes ermee.

@Sorboo: dus Isabeau heeft het ook bij die ene keer gelaten? wat ontzettend jammer. maar idd doorproberen is misschien voor jullie allebei wel enorm frustrerend. Vind het knap dat je tot 6 maanden zo doorzet!

en voor de kweek van Aoraki... wat duurt dat lang zeg!!!!

en o ja; ik was vanmorgen zoooo moe toen Evie wakker werd; dus ik heb dr even meegenomen bij me in bed. Had ze toch ineens honger en ik zoooo geen zin in het hele ritueel; dus heb dr aangelegd, en ze dronk... beide borsten en pas na 3 uur weer opnieuw gedronken....
heeeeeeel bijzonder... maar ik ga niet meer over op gewoon borstvoeden; aangezien ik over 3 weken weer aan het werk moet; maar zou handig zijn als ik af en toe eens in nood een borst zou kunnen geven...
pi_78433541
Hoi iedereen!

Ik ben tot nu toe te verlegen geweest om me voor te stellen: jullie kennen elkaar al zo goed! Hoe dan ook, het lijkt me gezellig om hier af en toe mee te typen

Mijn steeds-minder-kleine babietje heet Ella. Ze is op 23 november geboren, dus nu net 3 maanden oud

[ Bericht 8% gewijzigd door Liessaa op 25-02-2010 13:51:09 ]
pi_78433633
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:29 schreef Liessaa het volgende:
Hoi iedereen!

Ik ben tot nu toe te verlegen geweest om me voor te stellen: jullie kennen elkaar al zo goed! Hoe dan ook, het lijkt me gezellig om hier af en toe mee te typen

Mijn steeds-minder-kleine babietje heet Ella. Ze is op 23 november geboren, dus nu net 3 maanden oud <3

[ afbeelding ]

Hoi!
pi_78433644
heeeey Liessa en Ella; welkom hier! gezellig dat jullie mee komen kletsen!
mooi meisje hoor
pi_78433669
Beessie, wat goed dat ze dat zomaar deed! Dat voelde zeker wel heel speciaal?
pi_78433829
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:31 schreef Vlindur het volgende:
Beessie, wat goed dat ze dat zomaar deed! Dat voelde zeker wel heel speciaal?
ja heel erg vreemd ook; blijkbaar heeft ze toch onthouden van de 1e weken hoe het een beetje moet...
Maar ik heb het de eerste weken thuis ook nog regelmatig geoefend; maar dan was ze veel te ongeduldig om goed aan te happen en te drinken...
pi_78434025
Liessa welkom!

En BJ wat goed Ze drinkt zomaar
pi_78434048
Joehoe, op de valreep kom ik nog even langsgewipt hier
Over 2 dagen is Toby immers alweer 6 maanden en gaan we door naar de grote baby's.
Veel baby's geboren hier de laatste tijd zie ik in het lijstje,heel hartelijk gefeliciteerd allemaal
.... met gevoel voor drama....
pi_78434119
Hoi Liessa en Ella

Wat een mooi meisje! Net een weekje jonger dan mijn Thomas.

Wow, BJ... Wat grappig dat ze het dan toch nog weet! Nog 3 weekjes verlof voor jou. Gaat snel voorbij, hoor. Ik heb nu 3 dagen 'gewerkt' en nu weer 2 dagen vrij... We hebben pas vanaf volgende week onze dagen op het kdv. Thomas vond het afgelopen dagen prima (en ik eigenlijk ook )
ik ben benieuwd hoe het jou weer gaat bevallen! Zeker met wisselende diensten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')